Page 13 of 14 FirstFirst ... 311121314 LastLast
Results 121 to 130 of 134

Thread: s.1 diplot (alkanut 21.4.2017)

Noh Noh... Eiköhän me kaikki olla joskus noboja oltu. Ja ainahan näillä ''noboilla'' on sitten yllätys mahdollisuus kun vanha konkari hieman opastaa oikealle polulle.

Heh totta, en nyt puhunut teistä vaan yleisesti näistä noobeista jotka, vaa trollaa tai delee.. Jos joskus vielä Kantan nimisen tilin nään jossain ja saman pellen niin lupaan et ajan lappuni sille <3 :3 (ikuinen viha syntyi)!

Asukas

Juu eihän tähän pelii kukaan ole suoraa syntynyt hyväksi, mutta ei se tarkota että pitäisi dissata omia liittolaisia jos ei kehtaa niitä auttaa niin samapa se sitä liittoa yrittää vetää.
    Vai onko Som3:lla idea avoimilla ovilla porukkaa sisää jotta itse näyttäisi paremmalta pelaajalta...?
    Myönnän itsekkin olevani aika amatööri pelissä, mutta on tuttuja jotka on opettanut ja edelleen opettaa.
    ps. Ei voi sanoa et ois kavereita koska sitä ei kukaa usko kuitekaa.

Mitä tässä oon somea viimesen fi2 opettanut niin ei se mitään opi.. ensimmäiset virheet tuloo siinä ku ei käytä kultaa toinen on pelityyli joka on varmasti sama täällä fi1

Nuijamies Arkki's Avatar

Quote Originally Posted by Cocacola View Post
    Mitä tässä oon somea viimesen fi2 opettanut niin ei se mitään opi.. ensimmäiset virheet tuloo siinä ku ei käytä kultaa toinen on pelityyli joka on varmasti sama täällä fi1
    Minä en tunnetusti tehnyt virheitä kullattomallakaan aikakaudella.
    Roskan vihatuin

Nuijamies

Ehkä somen lähestymistapa liiton johtamiseen mollaamalla omaa porukkaansa julkisesti on väärä. Ei somea kuitenkaan voi pelkästään haukkua. Viime runilla meidän tilin alaisuudessa oli kuitenkin tärkeimpiä tornin tukijoita ja loistava rivari, joka omalla itsenäisellä toiminnallaan vakuutti.
    classic t2.5 royax/TurVa, classic t3.6 Halinallet/LegoS, fix11 mr.sutenööri/420, fix12 Dionysos/Brim, fix13 Asklepios/Aamuset , ts1 Royal/Answer42, ts2 Sipsu-/K-Ä, ts1 Holkoalistit/OPM, ts4 Absolutisti/Rontti, fix19 Juopunut/RuRo, ts3 Oktonautit/lia, Snorlax/La Résistance @Royal

Quote Originally Posted by Tokkan View Post
    Ehkä somen lähestymistapa liiton johtamiseen mollaamalla omaa porukkaansa julkisesti on väärä. Ei somea kuitenkaan voi pelkästään haukkua. Viime runilla meidän tilin alaisuudessa oli kuitenkin tärkeimpiä tornin tukijoita ja loistava rivari, joka omalla itsenäisellä toiminnallaan vakuutti.
    Jotakuinkin samoilla linjoilla sen suhteen että turha sitä koko liiton saamattomuutta tai osaamattomuutta on henkilöidä Someen, jokainen joka tätä peliä on hieman kauemmin pelaillut tietää että ison joukon johtaminen on hankalaa ja hankaloituu entisestään jos iso osa on aloittelijoita tai pelailee huvikseen ilman kultaa ja sen suurempia tavotteita. Somen omiin peliesityksiin en ota kantaa kun en tiedä niistä sen enempää...

Mutta edelleen oman joukon mollaaminen yleisellä foorumilla on typerää. Varsinkin kun toimii liiduna niin luulisi kannustavan ja ohjaavan omiaan

Pelitaitojen arviointi ja määrittely sillä ostaako joku kultaa vai ei on myös hieman typerää, toki top10 tilejä ei pelata ilman kultaa ja riippuu täysin näkökulmasta mikä on hyvää ja mikä huonoa pelaamista.

Nuijamies Arkki's Avatar

Sanotaan näin, että MOAB vaikuttaa jokamiehen(naisen?) liitolta. Voihan siellä hyviä/kokeneita pelaajia olla, mutta varmasti myös kokemattomampaa/heikompitaitoista kastia löytyy. Ei Some täysi n00b ole, mitä sen peliä oon seurannu aiemmin, ja varmasti tuon kokoluokan liittoumaa voi olla astetta vaikeampaa pitää kasassa. Ei siinä, minä en valita niin kauan kuin THONG ei ilmesty servulle.

Allekirjoitan kyllä aiemmat kommentit siitä, että omaa porukkaa ei mollata roskalla (paljon ainakaan). Mua on haukuttu joskus me -hengen nostattamisesta roskalla, mutta sekin on kyllä parempi kuin kuitata kaikkien omien olevan kehnoja/aloittelijoita/jne.

// Vielä tämmönen yhtyminen: Jos Kantan von N00bia näkyy vielä jollain servulla, niin se ei saa vain Kokikselta kiveä.
    Last edited by Arkki; 07-07-2017 at 01:30 PM.
    Roskan vihatuin

Vielä kun säki osaisit pelata niin ymmärtäisin et jos oot koittanut opettaa xD mut eipä sultakaa kovin mitää taidon näytteitä oo nähty

Quote Originally Posted by Poromies View Post
    Vielä kun säki osaisit pelata niin ymmärtäisin et jos oot koittanut opettaa xD mut eipä sultakaa kovin mitää taidon näytteitä oo nähty
    Hehe sanon vaan kk ajan lapun sulle keskustellaan yvnä lisää sammakko :3

Page 13 of 14 FirstFirst ... 311121314 LastLast