Page 14 of 14 FirstFirst ... 4121314
Results 131 to 134 of 134

Thread: s.1 diplot (alkanut 21.4.2017)

Nuijamies Arkki's Avatar

MOAB jaksaa muistuttaa mua muiden liittojen mahdista.

No, vitsit sikseen. MOAB on taas kisunnut jonkun kanssa ja sooloilee hyökkääjien ykkösenä (Viikon hyökkääjät: 1. MOAB 11244). Kenelle MOAB onkaan seinännyt, siinä vasta pulma, sillä massaa rauhassa kerrytellyt BJ on yrittänyt viikkotolkulla vetää yhden miehen liitto PJ:n (Viikon puolustajat: 1. PJ 16458/Viikon hyökkääjät: 2. BJ 10890) alas. Tilastojen valossa yritys näyttää melko toivottomalta, mutta eiköhän silkalla painoerolla ala kohta rutista luut poikki, halki ja kasaan. Alkaako Bj:n mahti hiljalleen muuttua tomuksi muiden liittoumien tiivistäessä rivejään?

L jatkaa tasapaksua kulkuaan hyökkääjissä. Onko rauhankumppanien rakkaudessa säröjä? L:n ja MOABin yhteenotto alkaa vaikuttaa yhä todennäköisemmältä: Se yksi ilmansuuntaa hallitsee, muut pimeyteen syöksee ja varjoihin kahlitsee. En näe muissa mahdollisuuksissa paljoakaan järkeä.

Mihin suuntaan kääntyy Å? (Jonka jäseniä täytyy kehua muinaismytologian tuntemuksesta. Oman tilini nimi olisi ehdottomasti ollut Ratatosk! <3) Onko turvasana L:n kanssa jo sovittuna, vai yllättäänkö minut? Moni tilanne on muuttunut, kun servun tilanne on alkanut kirkastua. Silti kuudes aistini sanoo, että kaikkea ei ole vielä sanottu.
    Roskan vihatuin

Joko mun fanikerho puhus suunsa puhtaaks

Quote Originally Posted by Arkki View Post
    L jatkaa tasapaksua kulkuaan hyökkääjissä. Onko rauhankumppanien rakkaudessa säröjä? L:n ja MOABin yhteenotto alkaa vaikuttaa yhä todennäköisemmältä: Se yksi ilmansuuntaa hallitsee, muut pimeyteen syöksee ja varjoihin kahlitsee. En näe muissa mahdollisuuksissa paljoakaan järkeä.
    Sun kuvitelmissas L haluais opsuu meil? Jos molemmat on BJtä vastaan, niin pitäiskö siitä vielä keskinäiseen kilpailuun ruveta?

Nuijamies Arkki's Avatar

Quote Originally Posted by S0M3 View Post
    Joko mun fanikerho puhus suunsa puhtaaks

Sun kuvitelmissas L haluais opsuu meil? Jos molemmat on BJtä vastaan, niin pitäiskö siitä vielä keskinäiseen kilpailuun ruveta?
    Mä en kuvittele asioita, mutta toin esille varteenotettavan näkökulman, sillä MOABin kanssa samassa ilmansuunnassa elävät L:n oletettavasti suhtkoht osaavat pelaajat eivät välttämättä arvosta "rauhaa" "liiton" rauettua. Ko. tapahtumaketju kielii itsessäänkin välien viilentymisestä ja varmasti ilmaiset farmit houkuttavat itse kutakin.

Ps. Sun fanityttölauma on selvästi innokas.
    Roskan vihatuin

Yleensä on servuilla ollut tapana kivittää nolliin sellainen pelaaja joka hyökkää toistuvasti rauhan kumppanin pelaajan kylään / kyliin liittouman sisäisesti. Ensimmäisestä kerrasta voi selvitä varoituksella ja toisesta kerrasta lentää ulos liittoumasta ja saa jäähyväis lahjaksi kivisateen niskaansa.

Liittolaisuus VS Rauha: Liittolaiset tekevät yhteisiä Opsuja ja pakituksia, Rauhan kumppanit eivät. Toisinaan liittoumien Liiduille tälläiset asiat saattavat olla myös imago kysymyksiä.
    Pikku kakkonen on vaihtunut isoon kolmoseen...

Page 14 of 14 FirstFirst ... 4121314