Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 17 of 17

Thread: Loppupuheet s1 alkanut 18.4.2016

Jahas, taitaa olla loppupuheiden aika. Onneksi! Heti alkuun todettakoon että Fintecin loppupuhe oli moukkamainen, ala-arvoinen ja noh…. kaikkea mitä Fintec edustaa. Tosin pelikykyjä en epäile hetkeäkään. Ja tykkäänkin että on moukkia pelissä. Paremmin pääsin keskusteluihin kuitenkin Royalin kanssa. Ainakin pystyi saamaan sitä keskustelua aikaiseksi. Fintec ei vaan osaa katsoa servua tarpeeksi ylhäältä vaan näkee vain oman tilinsä. No tässä tulee valaisua asiaan. Tosin uskon että Fintec näkee vain oman totuutensa. ja luulee edelleen pelanneensa 90 tai jopa 130 tiliä vastaan? Todellisuus on siitä hyvin kaukana. No pelin paras ja sitkein tili anyway. Ite lopetin jo elokuussa uusien kylien tekemisen kun ei huvittanut korvessa raksailla nollista niitä saati tuhlata kultaa. Ostin max. 100 kultaa kerrallaan ja pidin vain bonarit tapissa. Rakennuksia en välittänyt simssailla mutta joukkoja varten muuntelin kyllä välistä. Lähdin galleilla ekaa kertaa ever koska ajattelin että ei jaksa panostaa. Romput on mun juttu. Ja tiedoksi että en todellakaan pantannut mun pakkeja. Pakitin siellä sun täällä koko servun. Aina ei osuttu eteen mutta välistä kuitenkin. Toki tio pulla teki mulle sellaset temput että en voinut capia tyhjentään ilman että 14 kylää olisi mennyt pahasti punaiselle ja kuten sanoin tuossa vaiheessa oli jo turhaa kultaa tuhlata. Viimeiset 2 viikkoa vedin ilman. Tai jäi mulle 1 kpl kultaa.
    Mutta mennäänpä hetkeksi servun alkuun. Ja vielä siitäkin vähän taaksepäin…
    Olin ns. erittäin lähellä kuolemaa Meilahden sairaalassa syksyllä 2015. Teholla tajuttomana ajasta n. kuukauden. Siinäpä sitä menee huonoon kuntoon kaveri kuin kaveri. Oli kuinka urheilija tahansa. Kun tulin tajuihini Lokakuun lopussa niin en pystynyt koneeseen pariin viikkoon edes koskea. Siinä sitten hitaasti toipuilin ja treenasin kävelyä alkaen 3m sitten 30m ja sitten 300m jne. Mutta jossain vaiheessa metsämies pisti facessa viestiä että kestääkö kunto pelata. No hyppäsin jmr013 tilille dualiksi. Saatiin kunnolla turpiin Lialta ja siitä ei sen enempää. Tili oli tosin aivan loistava kiitos jmr:n hyvin tehdyn alkuduunin. Mutta samalla heräsi palo laittaa Honey Badger eli pörri ruotuun keinolla millä hyvänsä. Oktonautit oli toinen kelle olisin kostanut mutta vasta aika myöhään tiesin että Snorlax = oktot. Kesä olisi ollut snorlaxille paljon vilkkaampi jos tämä olisi ollut tiedossa. Mulle snorlax oli silloin vain yksi tili muiden joukossa. No ei ole enään. Kun alkusyksystä servu kuoli niin 80% meidän pelaajista heitti hanskat tiskiin ja siirtyi muualle. Hirveän sitkeästi saatiin näyttämään siltä että meillä on oikeasti tilejä mutta eihän niitä oikeasti ollut. Nämä tilit hoidettiin jotenkuten ja Loukkaajallehan ne lopulta annoinkin. Ainakin suurimman osan. Toki Loukkaaja sitten myös vaihtoi passut niin ei päästy enään ite tileille.
    Servun alussa osuin lähellä Belka tilin osoitetta. Sieltäpä innoissaan otettiin muhun yhteyksiä ja pyydettiin auttamaan pakituksissa ja niin edelleen. Liityin liittoumaan koska olin tyhmä vaikka alun perin piti pysyä ulkopuolella. Ihan ekana mainitsin että johtoon en tule koska en jaksa. Liitto kasvoi sitten kun yhdistyttiin oliko se MS liiton kanssa? Belka tili osoittautui epäaktiiviseksi ja meucci taisi mua pyytää perustamaan uuden liiton. No se perustettiin kun tosiaan itekin lopulta uskoin että Belka tilistä ei mitään tule jos kysymysksiin vastattiin 5 päivän viiveellä ja palo oli ihan väärän värinen. Jos pallo kärähtää keltaiselle niin pakkohan se oli sitten uskoa. Lupauduin perustamaan mutta johto piti hankkia muualta. Kaikkia kysyttiin mutta kellään ei ollut aikaa tai kiinnostusta. Kuntoutus eteni kuitenkin niin kovaa vauhtia että pelasin jo täysilllä fudista ja säbää kesällä. Plus vähän muutakin. Mutta henkinen jaksaminen raahasi vielä perässä. Olin ”onneksi” sairaslomalla niin ei ajasta ollut pulaa eli pelasin kun jaksoin ja aika paljon jaksoinkin. Sitten alkusyksystä alkoikin työt. Enkä lähtenyt siinäkään himmailemaan. 3 duunia samaan aikaan. Yrittäjänä. No siitä mun tuskien taival oikeastaan alkoikin. Aika ei enään riittänyt ja porukka alkoi hävitä servulta. Näin jo tulevan ja niin näki pari muutakin.
    No taas vähän taaksepäin…
    MS liitosta tuli aikoinaan mukaan Fighter ja moni muukin. Meucin kanssa homma toimi alusta lähtien ja ihmettelen edelleenkin suuresti miten joillakin oli vaikeuksia tulla toimeen hänen kanssaan??? Itse arvostan kyllä meuccia erittäin korkealla joka tavalla. Ja niin arvosti digien piireissä moni muukin mutta provoahan meucci sai niskaan aika lailla pokeilta mm. ircissä. Mutta oli kyllä iso isku kun myös meucci heitti hanskat tiskiin parinkmmenen muun offin ohessa. Se oli jo loppukesästä lähtien koittanut lopettaa mutta sain aina jotenkin sen pään käännettyä kuten monen muunkin. Se ”millin” seinään ajo oli silloin tarkoitettu nimenomaan meuccin ja muutaman muun deleemiseen. Käytännössä siis eutanasia. Meucci jos täällä käy niin varmaan vahvistaa asian. Mä taas en halunnut deletä ja koitin siinä ohessa varastaa Snorkun saappaat. Ne olisi lähteneetkin mukaan jos kaveri kenen piti sankarilla se hakea pois ei olisi joutunut synnytyslaitokselle. No se kelvatkoon syyksi. Toki en toivonut mitään ”millin” seinää tohon mutta olihan se meillekin kantautunut tieto että snorlaxin tili on pakitettu. Ja kun meucci päätti että se deleää niin sillä selvä. Ketään ei voi väkisten tässä pelissä pitää kuten hyvinkin uesasti huomasin. Eli ei siinä mitään yllätystä ollut.

Sijainti Snorlaxilla oli tosiaan sellainen että ymmärrän että niitä pakkeja piti olla. Toki muita olikin siinä sitten helppo ajella. Se oli kuin ilmainen buffet pöytä kesällä. Ongelmana oli vain se että meiltä puuttui osaavat opsuvastaavat.Tai oli niitä mm. ex-pertti mutta sillä ei aika eikä moti riittänyt kun porukka ei viitsinyt täyttää edes pakituslomaketta. Musulmaanin se piti olla mutta yhtään kunnon koko liiton mittaista höökiä ei saanut aikaiseksi. Tosin Saravon ja Musun yms. sen suunnan pelurien oma toiminta oli ensiluokkaistaajoittain ja niitä pakiteltiinkin huolella. Siitä saatiin palkinnoksi puukkoa selkään. Mutta eipä se nyt lämmitä jos 80% muista offeista tylsistyy kun ei saada kunnon ajoja järjestettyä. Itse en taas ole mikään opsu mestari ja teinkin ton oman nykän ihan poikkeuksellisesti kun muut alkoivat lopetella tai kuolla kannareihin. Sen tekemisen aloitinkin vasta heinäkuussa.
    Tästä sumu hommasta oli Pörrin kanssa keskustelua jo kesällä. Tarjosin Pörrille kaikkia Musun ja Saravon suunnan pelaajia mihin taisi kuulua myös varo vaaraa ja n. 3-4 muutakin tiliä. Pörri kieltäytyi kohteliaasti koska ei varmaan halunnut almuja ottaa vastaan ja jatkettiin entisellään.
    No meni pari viikkoa niin sitten se tapahtui mutta se mitä itse olin ehdottanut suoraan niin oli sitten pakko vängätä selän takana. Toki tiesin että Saravoon ei voi luottaa koska se marisi koko ajan ja joka asiasta. Vaikka muuten hyvä tyyppi olikin. Mutta useampi pelaaja siitä mua varoitti että pettää liiton. Kas kummaa niinhän se teki. Toki en voi verrata ketään itseeni koska en ikinä vaihda liittoa mutta onhan aina noita ketkä seilaavaat liittojen välillä. Ne kun tietäisi jo servun alussa niin ei tarvitsisi koko porukalle aikaa uhrata. Juuri ennen siirtymistä hommasin mm. Sarvolle sotiksen. Todella reilua. No paskiaiset saivat paskaisen lopun.
    No mehän ajeltiin musu ja saravo hetken päästä servulta ulos. Muille ”lähteneille” olin ilmoittanut että isompia vihollisuuksia ei tule meidän taholta ja halutaan ne muut takaisin. Ja ne taas ilmoittivat että pakostahan ne lähtivätkin ja mieluusti tulevat takaisin jos ja kun tuhotaan pörrin offit jne siitä läheltä. Ja kaikkihan sitten taas tulivat kun Poket olikin paria tiliä lukuunottamatta ns. niistetty. Tästä hetkestä alkoi myös meidän alamäki. En tiedä syytänkö asiasta itseäni vai lopettaneita pelaajia? No sovitaan että vika oli mussa ja lopettaneissa. Ite en ymmärrä mikä noissa opsuissa pelottaa. Mulle ne edustaa vain mahdollisuutta saada hieno koppi. Mutta näiltä offeilta meni sisu kaulaan vaikka koko liitto pakitti ja pullasi niitä?!?
    Sihteerien Ricon ja Raipparin kanssa kävin keskustelua rauhasta ja myös yhdistymisestä. Syynä oli se että vaikka meillä oli tilejä paljon niin oikeasti pelaajia oli todella vähän. Tähän voi jokainen digi kyllä varmaan yhtyä. Rico myös halusi pois johdosta ja samoin minä. Mä vedin lyhyemmän korren ja jatkoin edelleen liiton epävirallisena liiduna. Poket olivat koittaneet samaa liikettä eli saada sihteereitä puolelleen ja Rico mulle sen viestin näyttikin. Sitten Rico päätti että henk. koht mulla ja sillä on ajatukset samanlaisia ja synkkaa hyvin. Kuten näin tekikin. Sitten yhdistyttiin. Tämä oli mulle henk. koht diplomaattinen voitto. Ricon kanssa homma sujui vaikka se pysyikin hieman taka-alalla. Se teki tärkeää duunia epäaktiivisten tilien kanssa. Mutta erittäin ahkerana ja periksi antamattomana pelaajana jäi mieleen. Toki lopetti tossa n. kuukausi sitten. Harmi sekin. Raippari onneksi veti homman päätyyn asti.
    En edes jaksa nimetä lopettaneita pelaajia mutta esimerkkinä mainitsen mm. tilin iso-masi. Taisi lähteä 3 servulle ja jätti tilin mulle hoidettavaksi. Sanoi että palaa ehkä tilille mutta eipä se palannut. Sekään. Isoja menetyksiä joka päivä.
    Aikoja sitten mun huollettavaksi jäi sitten n. 8-10 tiliä tilanteesta riippuen. Omistajat vain lopettivat. Antoivat tunnarit ja lupasivat palata hetken päästä. Ketään ei palannut vaikka vakuuttivat palaavansa. Myös Rico ja Funny saivat osansa lopettaneista tileistä. Eli tilanne oli ihan jotain muuta kuin Poket luulivat. Jo kesästä lähtien armoton määrä tilejä oli tuuliajolla ja syynä oli joko se että oli ilmoitettu että ei ole vastusta tai sitten vain jostain muusta syystä ei kiinnosta. Moni käytti sitä että kilpailevaa tornia ei tule. Meillä loppui myös lanojen teko kesällä viimeistään alkusyksystä.
    ”Sumussa” oli parhaimmillaan muistaakseni 91 tiliä ei 130. Näistä aktiivisia oli n. 50 mutta oikeesti aktiivisia oli n. 15-20. Aktiivisuudella tarkoitan sitä että osalllistuu pakituksiin ja pullaukseen yms. Tässä vaiheessa meidän offeissa kannarit olivat jo korkealla. Ei ollut järkeä tehdä WW lanoja jne. Eli porukka vaihtoi maisemaa muille servuille. Tilanne oli kaikille suorastaan hämmentävä. Itsellänikin oli hyvin lähellä laittaa tili deleen mutta luonto ei antanut periksi.
    Torni kaadettiin aikoinaan hyvästä syystä tai sitten ei ja kuten fintec kirjoitti niin se olisi kaatunut joka tapauksessa. Royal taas mainitsi että odotitte servun loppua ettekä olisi sitä kaatanut?!? Eli kumpi se nyt sitten oli? Kumpi valehtelee vai ettekö edes tilin sisällä tiedä mitä teette??? Tuossa vaiheessa varo vaaralla oli ohje eikä suostunut siitä luopumaan ilman mitään järkevää syytä vaikka tarjosin saapaita, sotista, pullaa vastineeksi. Ei kelvannut. Siinä sitten keskusteltiin porukassa ja todettiin että ei haluta voittaa servua missä vihu ei aja tornia alas vaikka kykyä olisikin ja vaarana oli se että torni vaihtaa omistajaa loppumetreillä. Näin on tapahtunut aikaisemminkin. Porukassa näin päätettiin ja ihan sama koska se torni olisi kaatunut anyway. Ja ilmaisen voiton perässä ei oltu. Sen takia Obelix ja Mayhem hyvässä hengessä vaihtoivat osoitetta. Aloite tuli tuon multa. Harva sen valitsi. Ja tuossa tornin ajossa voitiin käyttää lanaa minkä omistaja oli jo ollut lopettamis tunnelmissa kuukauden tai pari. Sitä vahdin kv:n ominaisuusessa. Hemmetti tavalla tai toisella olin n. 25-30 tilin kanssa tekemisissä servun aikana. Mm. lomasijaisena ainakin 4kk putkeen 1-2 tilille.

Henk. koht en halunnut edes tornia lähteä raksaamaan mutta whiteheat ja pari muuta halusi. Sitten kysyin Loukkaajaa meille jeesaamaan mutta se sanoi että käy vain jos se saa raksata tornin. Mulle oli sama kuka sen raksaa ja white oli juuri silloin kännireissulla virossa. Jos Loukkaajaa yhtään lohduttaa niin se meidän pakitus oli aivan ala-arvoinen. Varpusparvikin olisi mennyt meidän tornista läpi. Pullaus ei toiminut jne. jne. Kannareita tuli vaikka pakitus olis surkea.
    Oma tili meni persiilleen kun piti katsoa kaikkien muiden tilejä. Pahimmillaan käytin aikaa tähän 16h vrk ja huonoimmillaankin 8h vrk. Sen takia vähän ketutti kun porukka liukuhihnalta lopetteli.
    Mä teen tätäkin loppupuhetta nyt keskellä palaveria eli ei ole varmaan ihan loogisessa järjestyksessä noo jutut mutta kotonakaan en uskalla kirjoittaa kun tulee tukkapöllyä jos vaimo näkee mut hetkeen travin kimpussa.
    Lopuksi annan risuja ja ruusuja. Ja muutenkin mainitsen pelaajia kenen kanssa oli joko ilo tai vähemmän ilo pelata. Lopettaneita pelaajia en mainitse.
    Funny: Alusta asti mukana ja Funny jos kuka tietää mitä kivirekeä jouduin vetämään perässäni. Nousi jättirooliin loppua kohden vaikka aina hyvässä roolissa olikin. Autteli myös tilien useiden tilien kanssa.
    Mayhem & Obelix: 2 varmaa ja uskollista pelaajaa mitkä päättivät vaihtaa vastapuolelle ja tämä mahdollisuus vaihtaa puolta allytettiin. Olivat digeissä hyviä pelaajia ja varmasti myös resistanssissa. Mutta suurinta osaa ei todellakaan kiinnostanut ottaa tuossa vaiheessa ilmaista voittoa. Ennen kaikkea mayhem oli tuttu pitkän aikaa ja olen todellakin tyytyväinen että saitte voittonne. Molemmat.
    Varo vaaraa: hyvässä ja pahassa hauska kaveri. Näitä aina tarvitaan. Itse luotan siihen mutta toki oli pientä heiluntaa johtuen varmaan toki sijainnista. Teki tehoja molemmin puolin.
    Earny: Sitkeä paskiainen mikä todellakin pelasi kuten peliä pitää pelata. Jos edes 20% olisi ollut samalla asenteella niin hyvä olisi tullut.
    Epic: Samat sanat kuin Earnylle
    Aton: Ja sullekin ihan sama juttu. Loistavaa pakitusta. Ja hyvää loppuun asti pelaamista.
    Repatus: Naapuri mikä jaksoi painaa IRL kiireistä huolimatta loppuun asti. Parempaa en tällä kertaa voinut tarjota vaikka kesällä kaikki olikin vain sitä viimeistä silausta myöten valmis.
    Pörri: Mihin sä hävisit? Siinä hävisi myös iso osa mun ja parin muun motivaatiosta.
    Bantex: Luottopakki kuten itse hyvin tietää.
    No-se: Armotonta tappelua ja piti hyvin pintansa vaikka kovilla olikin.
    Ja olihan näitä kovia jätkiä mm. nakkimummo, merimanu, whiteheat jne. Muita tärkeitä muistan osassa 2. Mutta tosiasia on se että n. 95% alkuperäisestä liitosta lopetti jo viimeistään syksyllä.
    Royal: Hyvää duunia. Meikä ei todellakaan ole mikään liidu tässä pelissä. Se vaan nyt jotenkin oli mun risti kun kukaan muu ei sitä suostunut ottamaan vastaan. Toki jos kaikki olisivat tehneet kuten pyysin alkusyksystä niin voisin paistatella servun voittajana mutta näinhän ei tapahtunut. Digit katosivat kuin mammutit yhdessä kuukaudessa servulta. Mä olisin servun kovin rivari mutta en paras liidu lähellekään. Useastakin syystä.
    Fintec: Hajoo sinne katmanduun kun purat niitä laivoja. Se että en pidä sun ulosannista ei tarkoita ettenkö arvostaisi sua pelaajana. Toki mun on vaikea nähdä kuka teillä teki ja mitä. Jos mun tiedustelut pitää paikkansa et ole mikään täysi idiootti.
    Muista vastustajista ei olekaan ihmeellistä kerrottavaa. Lähinnä muistan ne vain että niiden capeja paskottiin kesällä. Eiköhän tämä servu kuitenkin muisteta snorlaxin servuna. Muistutuksena kaikille ketkä ”varman voiton” äärellä lopetti niin ehkä ensi kerralla vastaavaa virhettä eivät tee. Itse en kyseistä virhearviointia tehnyt mutta jos suurin osa tekee niin aika vähän siihen voi vaikuttaa. Tässä kun ei voi ranteesta vääntämällä ketään pakottaa.

Anyway paskin servu ever ja paras voitti. Selityksiä ei ole tarjolla tuon enempää. Kun kerran olin tän liiton ”johtaja” niin toki kannan myös vastuun paskasta tuloksesta. En saanut porukkaa inspiroitua tarpeeksi.
    Mutta jos palaisin ajassa taaksepäin esim. elokuuhun niin en siltikään tiedä millä helvetillä olisin noo kaverit saanut pidettyä pelissä???

Palaan mutta en tiedä koska.

Nakkelus

Ajatuksena oli etten rupeaisi enään väittelemään servun tapahtumista ja kuten nakkeluskin pelissä lähetetyssä viestissä pyyteli "Ei lähdetä kinastelu linjalle kun molemmat varmaan tiedetään paremmin kuin toinen miten omassa liitossa ne asiat on oikeasti menneet."

Mutta pakko pari asiaa kyllä tuosta nakkeluksen viestistä oikaista.
    Teillä oli se noin 130 tiliä puolella se nyt on aivan sama vaikka pelaajia ei ollut niin montaa, näin vastaheittona resistancessa oli myöskin tilejä reilusti enemmän kuin pelaajia, esim kaikki entiset pokemon tilit ja pari entistä nw tiliä olivat kuukausi kaupalla ilman pelaajia.
    Niissä käytiin vain kerran päivässä iskemässä pakkeja jonoon ja varmistettiin näin pakkivirta koppaamaan teidän offit, se että itsekkin myönnät saman asian teidän idle tilien suhteen ei poista sitä ylivoimaa tilien määrässä, vaikka en tiedä mitä niillä tileillä sitten oikeen teit kun ei pakkeja sitten kuitenkaan tuntunut niissä olevan...

Mikä siinä pörrissä oikeen nakertaa kun pitää oikein tulla servulle pelaamaan pörriä vastaan?

Ja siitä sinun ajostasi meidän capiin kun ensiksi olit puhunut koko muunliiton ajamaan siihen "millin seinään" ja sitten päätät itse ajaa kestoihin kuitenkaan edes niistä läpi menemättä niin miten kuvittelet että se kuuluisa failattu herokaan olisi mennyt läpi?
    Tai vaikka jos olisi toinen lähtenyt sinne perään niin kuvitteletko ettei siellä olisi ollut sen jälkeen pakkeja kestoja enemmän edessä?

Ja eikö tämä sihteeriopiston väitetty rekry käyty jo syksyllä läpi, snorlax ei edelleenkään ollut pokemoneissa johtoa joka teillekkin monesti sanottu, sekä jos kyseessä ovat edelleen samat viestit kopiot niin niissähän käy ihan selkeästi selväksi että tarkoitus oli vain udella sihteerien tekemisiä, servun pilaamisesta sumulla ja tykinruuaksi joutumisesta.
    Kuinkas sitten kävikään, siitä alkoi jengillä kyllästyminen ja massalopetukset sekä sihteereitä joutui pulttisateiden alle.

"Anyway paskin servu ever" Servu on juuri niin paska kuin pelaajat siitä tekevät.
    Snorlax @ La Résistance

Mites se suomen huonoin räppäri sanokaa "voittajat juhlii ja häviäjät puheen hoitaa". Voi nakke nakke nakke...

Mutta tosiaan, oon varmaan kaks vuotta royalin privaa jankannu " koska taas pelataa ja naputellaa", saamatta koskaan tarkempaa vastausta. Tammikuun alussa tämä herrasmies laittoikin viestiä, että mites on kiinnostaako lähtee jonottelee pakkia ja pitää hauskaa hyvällä porukalla. Pitempiä miettimättä tartuin tarjoukseen ja alkoi falojen pakautus kylistä ulos.

Servun aikana monta kertaa juttelinlin Royalin kanssa ja hän haukkui servun tason pystyy , mutta en olisi ikinä uskonut, että tämä sentään ihan tämmöstä olisi. Todettakoon, että mukavaa vaihtelua tämä oli ilman haastetta pelailla omaksi iloksi. Tilistä en jaksa pahemmin kirjotella muuta kuin tilinä toimi Slowpoke ja loput statsit näättekin servulta. Ja falaa löyty ~160k

Kiitokset;

Royal: kiitti ku muistit mun vierotukse ja loit mahkut peleille. Ootsä kyl melkone pelimies raili <3

Fintec: susta muistikuvat on Niilo Näätä ajoilta ja päälimmäine pointti oli et "vittu mikä kusipää", mut joko jotain on tapahtunut tai tuli tutustuttuu, ihana mies ja huikee opsuliidu <3

Jönssi: tö melamies o/

Wappi; hyvii juttui hyväl porukalla ja jopa travin ulkopuolelta, arvostan!

" tulin, näin ja voitin" ja hyvästi kunnes uudelleen tapaamme
    tc2.5 Amismersu/K-18 | tc3 Hotboys/Legos| fix12 Dionysos/Brim | Fix13 Asklepios/Aamuset | fi2 marse/maya | fi5 Jontki/TF | fi1 Royal/JB | fi5 Postimies Pate/Seinä | Holkoalistit/Allstars | Absolutisti/NS | Slowpoke/La Résistance Nothing Is Over
    Quakenet @ Jontki

Tili Funnyn kommentit.

Aloimma dualin kaa pellaileen ekat 2-4kk, rahaa muutama satanen ja kylät korpeen ja pirusti pakkia. Höökiin ei kummallakaan ollu aikaa alkaa erikoisemmin värkkään ja duali lopettikin sit n.3kk servun alusta. Yksin vedin sitten loppuun. Kovaa vääntöä osittain het sitten kesän jälkeen muuten aika tylsähän toi oli alkukesän. Aika pitkälti tuolta nakkelukselta tuli mitä itekkin aatellu kertoa meidän liiton näkökulmasta ja pelistä. Ainoo mikä jäi vähän harmittamaan oli että tuumailin ehkä liian hiljaa että Ahmat, Absoluet ja Rimppakintut kait pitäs huomioida kanssa. Snorlaxille oltais vielä pärjätty mutta ei näille kaikille. Kiitos kuitenkin sen sillä se kyllä toi loppuun omat stressit ja helpotukset sitten. Eli mielenkiintoa tuli peliin sitten. Kultaa palo ihan sikana varsinkin lopuksi kun ei viljaukset toiminut ja se rajoittikin sitten että joukkotuotanto pysähtyi. Ketään en voi syyttää koska vikaa itsessäkin. Viljaa en voinu antaa ja joukkojakin hankala välistä kun välimatka, työt ja toi ihana vaimoni<3 T_T

Nyt kiitos kaikille niin kenen kaa alkukesän pellailla ja niille varsinkin joiden loppukesän. Voitto on mennyt oikeeseen osoitteeseen kyllä!! ONNEE SNORLAX! Teillä kunto kesti se on tässä se mikä ratkaisee. Tosiaan nyt aatellu taukoa pitää ainakin vuos viime roundi olikin vuonna 2010-2012 muistaakseni silloin taisin olla nimimerkin Pedobear tai Päällikki nimeillä pellaileen, muista niin vanhoja Löytänyt edes foorumille enään tunnuksia

Kaipa sitä vois itekkin jotain tänne kirjottaa.

Oli kyllä sekavin/omalaatuisin servu mitä olen pelannut.
    Heti alkuservusta tutustuttiin eräjorman ja varo vaaraan kanssa ja mentiinkin melkein loppuun saakka samalla kokoonpanolla.
    Viikon myöhässä aloittaneena tyydyin lähimpään 15 croppiin joka sattui olemaan startin vieressä ja siitä tuli sitten capi vaikka bonuksia ei juurikaan ollut. Tässä vaiheessa jo päätin että aion pelata servun ajan ns. kiusanhenkenä. En tiedä onnistuinko vihujen silmissä tässä, tarkoituksena oli kuitenkin ärsyttää ja jatkuvasti ajella buusteja tai snaipata joukkoja. Sijainti oli tähän otollinen. Vihuja oli jokaisessa ilmansuunnassa.

Melkeinpä ainoa "hyvin" onnistunut soolo operaatio oli, kun seurasin Cameronin joukkoja kotiin.
    http://travian-reports.net/fi/report/43280ec5f89

Itse lopetin servun siinä oman kakun ajamisen jälkeen, ei riittänyt enään aika eikä motivaatio, tilin jätin servulle lojumaan jos siitä jollekkin olisi jotain apua ollut.

Kiitokset:
    Erityiset kiitokset Varo vaaraalle, eräjormalle, nakkelukselle ja meucille. Teidän takia servulla jaksoin pelata.
    VV ehkä törmäillään joskus täällä Suomen miamissa

Kuklinskin kanssa tuli valvottua muutamia öitä ja irkissä idlaillessa, ei sitä yksinään ois jaksanut

Pastori: Loistava pakki peluri joka pelasti mut pinteestä muutamaan otteeseen.

Royal: En kauaa siellä puolella kerennyt olla, mutta parhaiten sun kanssa tulin juttuun. Opin myös paljon uutta. En muista tarkalleen mitä sanoit jossain välissä, että et turhan usein ole ajellut lappuja seinille, niin tässä muistaria jos päässyt unohtumaan
    http://travian-reports.net/fi/report/432812c563c

Kiitokset lopuillekkin digien pelaajille.

Onnittelut vielä Résistancelle servun voitosta.

-Luno

Off 10.
    Def 6.

Eipä tuossa paljon väittelyä olekkaan. Lähinnä tarkennuksia kyselet. Ja itse tuolla lopussa totesin että parempi voitti. Kuten yleensä käy. Keinoista ei ole väliä. Eikä tavasta.

Rehellisesti sanottuna en koskaan uskonut että poket oli se 13-14 pelaajan tili. Pistin aika monta liittoa teille omassa päässäni mm. A, Boss ja NW. Ja kun katselin kuinka pitkään A liitossakin sotis oli pyörinyt niin noh, tiesin mitä odottaa. Meillä ei ollut mitään mahista saada 4-5 miltsin pakitusta torniin. Jos laitoin illalla allyn aamuun mennessä sen oli lukenut n. 8 pelaajaa? Siitä voi jo paljon miettiä miksi meidän pakitukset oli mitä oli. Ne tehtiin yleensä vain parin pelaajan voimin.

Pörrissä ei mikään nakerra. Päinvastoin. Itelle vain sieltä edellis servulta jäi vaihde päälle että se tili pitää vielä kukistaa. Pörrin kanssa kesällä varmaan eniten irkissä aikaa vietinkin. Eikä siellä meuhkattu vaan puhuttiin lähinnä Säästä.

Se ajo teidän capiin oli sikäli huono että mulla olisi ollut offia vielä lisääkin. Mutta en ehtinyt saada kaikkea haalittua kotiin. Sillä määrällä oltaisiin menty jo suunnilleen läpi. Mutta ei siltikään ihan kokonaan. Mutta siis korjaan että sieltä perästä olisi tullut sankari ja n. 8000 heppaa. Mutta ajattelin että ette ehdi siirtää pakkeja enään eteen ja pelaaja oli varsin pieni mutta aktiivinen. Mulla oli pari hyvää pikkusolupelaajaa mitkä näyttivät ihan aloittelijoilta. Hyviä juuri tällaisiin tehtäviin. Nekin vain lopettivat. Ei niillä alunperinkään liikaa aikaa ollut mutta riittävästi tällaisiin operaatioihin. Ja ne saappaat. Ne vain olisi tehneet teidän elämästä vähän hitaamman mutta siinä vaiheessa kurssi oli jo niin laskeva että ei olisi loppuun välttämättä vaikuttanut. Millin seinään ajo oli ihan vain meiucinntekemä itsemurha ajo. Näin siinä vain pienen sauman noihin saappaisiin. Ajattelin että kukaan ei mua ota tosissaan offina. Ja kun vielä taisin tulla ykkösellä ja kammiot täynnä niin... No ei onnistunut sekään.

Mä en koskaan säilö mitään talteen näistä vaan muistilla mennään. 130 tiliä meillä ei kyllä varmasti ole ollut. 91 tms. Oli isoin luku. Kahteen liittoonkin mahtuu vain 120 tiliä. En kyllä ymmärrä mistä noo 130 tiliä tulee? Tästä voitte antaa varmaan tiedot kun taas tiedän että teillä säilötään jokainen viestikin talteen. Ja sihteerien kanssa vallitsi vain rauha kunnes todettiin että lopettaneita tilejä on niin paljon että mahdutaan yhden liiton alle. Siinä tipahti heti 30 tiliä pois. Olikohan meitä sitten n. 54 tiliä siinä vaiheessa joista 30 ehkä pelasi aktiivisesti. Ja joka viikko määrä väheni.

Paskin servu ever pitää paikkansa mutta mun vaikutus siihen että se sitä oli ei ole kauhean iso. Syyt jakautuu joka ikiselle pelaajalle servulla. Myös vastustajille. Myös sinulle.
    J
    Lunoel oli muuten meidän yksi parhaimmista. Onneksi saatiin takaisin. Muuten olisi homma helpottunut liikaa teidän näkökulmasta.

Palaan mutta en yksin. Ainoastaan johtohommat ja yksin peluu saa nyt jäädä. Enkä koske tikullakaan lopettaneeseen tiliin myöskään. Voi myös olla että se oli pörri mikä sihteerejä kosiskeli? Rico jos lukee voi valaista asiaa. Kuitenkin onnea sekä voittajille että häviäjille. Ilman snorlaxin tiliä tää olisikin ollut pelkkä puistokävely.

Varo Vaaraa, Espoon adonis ja nykyinen länsirannikon seksisymboli kiittää kaikkia kanssa pelaajiaan serveristä. Pahoittelut, että kesti näin kauan päästä foorumeille.
    Sims: 3
    Off: 3
    Hero: 3
    Deff: 10

Mitaleja toiseksi eniten, vähän sille pullealle pelaajalle jäi etumatkaa. ylipaino on ylivoimaa, kuten kaikki varmaan huomasi tässä

Serveristä yleisesti:

Toinen serveri ikinä minulle henk. koht. Lähdin Tapiirin houkuttelemana mukaan hieman myöhässä ja n. 5 vuoden tauon jälkeen pakkipelaajaksi, mistä suoriuduinkin suhteellisen hyvin --> Poket nollasivat tilin mun vahdilla, mutta eipä sen jälkeen ollut siitäkään murhetta. Lähdin pelailemaan täysin omaa peliä ja opettelemaan unohtuneita taitoja sekä hakemaan röyhkeää linjaa niin pelillisesti kuin imagollisesti --> Siinä onnistuttiin myös.

Alkuun myös paljon puhuttanut tornisekoilu: Ei ollut mulla osuutta asiaan ja meni hermot, kun halusin vaan saada servun loppumaan. Voittajalla ei ollut mulle mitään merkitystä.
    Digien riveissä aloitin, mutta Snorlaxin offien käydessä ylivoimaiseksi puolustaa (opiskelut+työt+harrastus vie päivästä 12h ) päätin vetäytyä neutraaliksi, kunnes torniepisodi sai mut liittymään vastarintaan.
    Offittua tuli alussa sinne ja tänne ja hauskaa oli. Ratattan capi zeropopattiin, poliwrath ja golem sai vähän kyytiä ja körtsi menetti raidijoukkoja sekä suuren osan capin pelloista nyt ainakin tärkeimpinä onnistumisina.

Lunoell ja eräjorma: Kiitoksia todella paljon alun yhteistyöstä ja servusta yleisesti. Jormalle vielä pahoittelut kylien rusikoimisesta loppupuolella, mutta vaimo tuskin asiasta pahastui kun ei peli enää häirinnyt elämää. Luno, toivottavasti törmäillään miamin suunnalla. Tapiolan ABC on suhteellisen usein käytetty sijainti, kun siellä suunnilla olen

Nakke: Ollaan asiat puhuttu, mutta oikein hyvät jatkot. Take a brake ja uuteen nousuun paremmin leväänneenä

Snorlax: Wappi houkutteli, mutta pidän tämän ja oman elämän erillään. Kiitoksia teille kolmelle hullulle hauskoista jutuista, hyvistä väännöistä sekä sopivan provosoinnin hyvästä vastaanottamisesta, kun oltiin vielä vastakkain. Oli ilo pelata teidän puolella loppu, olisi ollut hauska olla teidän riveissä alusta asti näkemässä koko show.

Migel: Loistavaa duunia koko servun ajan, suuret kiitokset sulle! Kiitos, kun jaksoit loppuun asti kaverina!

Tuippi: Kiva, kun olit koko servun mukana, hyvää duunia vaikka varmasti turhauttava servu.

Körtsille erityismaininta täysin idioottimaisesta pelaamisesta vailla tuon taivaallista järkeä / ajatusta / ideaa / nautintoa. Ei tuosta voi kukaan saada mitään irti, eihän?

Tapiiri: Tiedän, että ollaan tässä puhuttu tosta pakkipelaajan roolista, mutta paljon mä tapoin vihuja näinkin. Hyökkäys on paras puolustus jne... Selitä roolit selkeästi ens kerralla

Espoo, Suomen Miami, missä aurinko paistaa aina, missä rannoilla kasvaa palmuja, missä naiset ovat aina kauniita ja missä viina on ikuisesti ilmaista... Sulle mä tän servun pelasin - Voittajien kaupunki

Hyvät jatkot kaikille kanssapelaajille ja muistakaa ottaa suunta kohti espoota, kun on aikaa. Suomen kaunein <3

- Varo Vaaraa, Espoon oma poika
    Last edited by varovaaraa; 02-19-2017 at 10:33 PM. Reason: Kämmi

Page 2 of 2 FirstFirst 12