Huhujen mukaan kierros alkaa 6.2. Viekö kansallissosialistinen työväenpuolue taas voiton?
Huhujen mukaan kierros alkaa 6.2. Viekö kansallissosialistinen työväenpuolue taas voiton?
Fix3 Missä-X | Fix6 BaX | Fix14 BaX | Fix15 BBQ | Fix19 BaX-Power | Fix20 BaX-Power | Fix21 Hanuristit | Fix22 Pocahontas | Fix23 Puppelit | Fix24 BaX
Olis ollut ihanteellisin tilanne, kun olis alkanut jo tammikuussa, mutta näillä mennään. Voisiko joku joka on pelannut useaamman kierroksen mukana kertoa hieman, että miten mitkäkin liitot kartalle ruukaa asettua? Käsittääksen kuitenkin on aika paljon vakiporukkaa jotka pelaa kierroksesta toiseen samassa porukassa.
Itellä ei oo käsitystä ketkä kaikki lähös ees servulle, mut syy minkä takii vastaan tähän on se että aika iso "vakiporukasta" varmaan pitää kierroksen pari taukoa viime servun takia + moni pelaaja lähti inttiin. Ehkä tilejä tulee servulle että saa kattoo sivusta menoa mutta tuskinpa itse pelaamaan kerkee ketään intissä olevista ainekaan. Yks varma liitto kumminkin taitaa olla spedet jotka menee lounaaseen 99% todennäköisyydellä.
Mielenkiinnolla odottelen mimmonen servun yleiskuva tulee olee.
Jooh, huomasin et alko uus kierros niin ehkä pitää nyt leikkiin lähtee, vaikka toisaal en tiedä pitäiskö, itse laskeuduin +|+ sektoriin ja liittouma/liittolaiset olis kivoja, pelaan galleilla ja saas nähdä mitä tästä kierroksesta tulee.
Joo eiköhän se ollu siinä, Raisku ja #Hashtag pelaamassa, onnee voitosta...
Noniii se olis taas uuden Fix:n aika, onnea kaikille peleihin vaan![]()
Serverin kuumin huhu ja mieltä kutkuttavin taru on että itse suuri MELLER ( minä ) pelaisin serverillä joka ei tietenkään pidä paikkaansa olenhan lopettanut huipulla ( jos muistat fix22 ja henri hinaajan tappion + iso sotis ) lisäksi joku halin ukkoki mahtollisesti siellä jossain olisi itse sotapäällikkö ja valtakunnankansleri mellerin seurana.
Järisyttävin uutinen serveriltä ( kuulin serkulta ) : Huoltotöitä, Ole hyvä ja odota