Page 2 of 8 FirstFirst 1234 ... LastLast
Results 11 to 20 of 78

Thread: Fix23 - Voittopuhe

Haa ebin servu ohi
    Ehä alkuu arvannu, jotta ownattas näin paljo, vaikka pelaaminen oli semilaiskaa itse kullakin. Alkuun myös tuli Lantin tavoin hirviteltyä vähän moe-n rekryymiä pelaajia, mutta suurin osa niistäkin oli ihan meneviä. Onnet natuille voitosta, oliha tylsä runi mut pelasinha kumminki Tilist (Ofc Drunk) en kirjottele ko kaho siitä kirjotteli jo aikasemmi.

Kiitokset

kaho: teikä kans ollu kiva pelail muutenki hyvät jutut ja luottaan pysty aina. Katotaan jos viel neppaillaan ;O Sori kans niistä hepoista jotka seinäsi
    Liidut: varmaan oli moe-n homma mut ilmeisest siel jotain teki ainakin Lantti, Massu ja Jansku, iha hyvi vedetty. Johtamine suju hyvin, eikä tarvinnu mistään oikeen porata (paljoo ainaka)
    Aapeli-liitto: kaikkia ei voi listaa mut teidä kans oli niec pelail ja hommat toimi iha hyvin eikä suurempaa draamaa ollut missään välis.

ressu kuittaa

PS: Drunkki nollas 2x useemmin torni ko GG ja HP yhteensä
    PPS: pittäähä tietty mainita Kisuli ja darda ko servun kovimmat pelit sai tykkipelin muodos.
    <Danske> tulin vaa jillaa ressukan kans
    <Danske> se on ainoit jotka osaa jillaa oikein

ressukka @Qnet

Joo-o. Onneks on tämäkin ohi. Nyt kun tää on nähty, ni eipähän tarvi lähteä enää ikinä korpeen pyörittämää 99% pakkitiliä. Oli niin sanotusti ihan vitun tylsää.

Jabben kans juteltiin joskus tossa viime fixin jälkeen, ja aateltiin et voitais lähtee korpeen tälle servulle pienen porukan kanssa. Ihmettä ei ikinä pitäny ottaa, piti vaa olla korvessa ja opsuta sieltä käsin vähän kaikkialle, tehä ww-lanoja rauhassa ja sitä rataa. Tää ny ei sit mennykkää ihan niinku alunperin suunniteltiin. Liiton nimeks muodostu sit myöhemmin Gossip Girl, koska se oli jabben mielestä tosi cool nimi.

Lähettiin sit servulle kolmatta kertaa putkeen Msan kanssa kahdestaan, tällä kertaa rompuilla, millä kumpikaa ei ollu aiemmin pelannu. Ei pitäny ees olla kauheen aktiivinen tili, ku mä olin intissä, ja sen takia korvessa pelaamine olikin hyvä idea. Tilinä toimi tosiaan Chuck Bass. Ennen servua suunnitelmat oli meidän osalta aika selvät. Lähetään pelaa mahdollisimman pienellä kullan kulutuksella, ja tehdään pelkästää pakkia + joku pieni faktilana millä vois sit hakee vaikka ison sotiksen tai jotai pientä liittoa hyödyttävää. Kaks tiliä piti alkuperäsen suunnitelman mukaan GG:ssä olla, mille tulee isommat laput, eli Blair Waldorf ja Dan Humphrey. Kumpikaa ei sit onnistunu iha täydellisesti, ku Blairille tais jäädä "muutama" pultti jonku hyökin alle ja Danilla resut tais mennä enemmän tohon asukaslukuun ku troopseihin.

Alkuservu lähtikin ihan hyvin käyntii, ku oltiin GG:n toinen, ja servunkin ekojen joukossa laittamassa tonttuja liikkeelle. Simssattii "ihan vitusti", pakkia tehtiin ku jaksettiin, ja faktilananki tekemistä oltiin kai jo aloteltu joskus d10 kohdalla. Gelbsiä palo helvetisti liikaa, vaikka suunniteltiinki ettei käytettäis paljoo. Jostain syystä tuliki vaan taas sellane fiilis että simssaamine on kivaa, ja siihen o pakko käyttää vitusti kultaa. Simssaamiseen meniki sit moti ihan täysin ku razer (Dan Humphrey) alko ostelee kaikki mahdolliset taulut, ja meni meidän ohi liiton simssis. GGWP, vanha kylis oli parempi ku ei ihan näin p2w. Keräsin muutaman päivän motivaatioo sillo, ja mietiskelin et miks ees pelaan peliä mis tarvii vitusti gelbs et pärjää. Onneks Msa hoiti tilii yksin sen vajaan viikon siinä sit, ja sen jälkee lopetin angstini ja aloin pellaa taas.

Sit joskus faktit tuli, ja meil oli 13,3+5,2+750 (imp, ec, bults) faktilappu. Aateltii sit lähteä hakemaan pikkuwarea, ku oli kohtuullisen lähellä. Ainoo vaa et unohdettiin raksata lanakylään turnajaisareena, ni ei keritty sinne ajoissa. Se oliki sit servun ainoo iso moka meidän tililtä

Myöhemmin illalla, oisko ollu johonki 22 aikoihin, kattelin sit jäljellä olevia fakteja. Huomasin et unearkki oli ottamatta, mut ku ei ollu hajuakaan et meneekö toi meidän pikkune lana siitä läpi. Kävin sit publalla kysymäs mindiltä unehaukan rapoo, ja aloin simuttelee. Huomattii et lana menee läpi, just ja just mut kuitenki. Instailtii sit areena ylös, ja päätettii lähteä hakemaa unearkkii. Servun suurin ihme oliki se, et meidän hyökki joka osu unearkkiin 33,5h faktien tulon jälkeen, ehti sinne ajoissa. Kenellekkää muulle ei vissiin arkki kelvannu? Offii kuoli joku about 75% hyökissä, vaiks olinki simuttanu jotenki päin helvettii et kuolis vielä enemmän. Lanan jämistä tehtiinki sit joku paska käyttis, jolla jaksettii/ehdittii opsuta pari kertaa. Sen jälkeeki oli hirvee duuni löytää joku järkevä seinä sille, ku ei jaksanu ruokkia sitä enää.

arkki: https://gyazo.com/8522259e19d450583dd5eabc7324b607

Mitään muuta kerrottavaa servusta ei ookkaa. Meidän arkin takia päätettiinki sit raksata ihmettä GG:n porukalla, ku ei kenellekkää muulle tuntunu ihmeen raksaamine kelpaavan. Saatiin sit liittolaisiks ainoostaan Liiga, joka yhdistyki meidän kanssa myöhemmin. Paskalla pakituksella sitä sit lähdettiinki raksaamaan, tilialivoimaaki oli joku tuhat tiliä, mut ei kai se mitää. Voitettiinha myös fix22 ihan sysipaskalla pakituksella.

Ei kauheesti siis jääny jälkipolville kerrottavaa tästä servusta. Haettiinha me unearkki, ja oltii sentään (vissii?) GG:n paras pakkitili, servun aikana reilut 1,1 miljoonaa pretoa tehtynä. Heikkoja pakkitilejä kyl ku ei ainakaa näkyny yhtää parempaa GG:ssä, ellei joku Liigasta liittyny sit tehny enemmän servun aikana? Paha sanoo, luulisin ainaki et meillä eniten pakkia.

Vitun iso käsi Neverluckylle, ku tuli pitämään tällästä idletilii hengissä ww:n valtauksesta eteenpäi. Teit ihan järkyttävän duunin, ku pelasit joku 16h päivässä ku mulla oli intissä pahin leirihelvetti käynnissä ja Msal oli suurimmaks osaks menny moti pelaamisee. Jaksoit laittaa kaikki tilin puutteet kuntoo, ja muutenki hoitaa about 99% kaikesta tilillä tapahtuneesta. Kiitos ja anteeksi <3

Ps. jabbe <3 Laurushka
    Last edited by t0mbl; 12-25-2016 at 04:25 PM.
    Fix3-Fix10 / Fix21 Märkä-Simo @ PK / Fix22 Last Season @ HUNT / Fix23 Chuck Bass @ GG / Fix24 Reddington @ KK

Sauron, Mordorin örkkilauma

Moen neuvottelutaidoilla lähdin soolona servulle painamaan vailla päämäärää. Edellisen servun Miljoona-pakin tili ei kiinnostanut, eikä aikaa olisi riittänyt joten päädyttiin Maailman Lopun rammeriin. Korpeen päätin lähteä niin pitkälle että kenelläkään ei tulisi mieleenkään lähteä sinne (origosta katsottuna olin kauimpana kuin servulla kukaan muu, (olen voittaja))

Pienet saappaat ja sotiksella jonottaa. Pellot t16 (siitäkös riemua ja vittuilua riitti enemmän kuin mistään muusta tän skenen aikana) ei ollut tarvetta nostaa. Siitä helvetin suuri käsi Veikalle, otan hatun pois päästä ja kumarran. Ruokki Opportunityn pikku pullassa lanaa. (Itse oisin ruokinut jos joku olisi huomauttanut että älä hullu nii kauas mene)

13 kylää fakteihin ja 14 lopussa. Viimiset 2,5kk jonoteltiinkin vaan rekkaus pari kertaa päivässä ja sotiksella parit lisää. Servun kolmanneksi suurin rammeri ja pelit pakettiin.

Vittuilua otettiin vastaan ihan aiheesta. Peltojen tasot, kylien määrä, sotiksen ja waren käyttö, hepat versus ramit.... Peiliin katsomisen paikka ja takki tyhjä. Aika jättää tää skene taakse ainakin vuodeksi, kiitos ja anteeksi

Moe: En varmaan lukeutunut helpoimpiin johdettaviin. Monet valitukset ja paskat jouduit kuuntelemaan. Kiitokset jaksamisesta. Olit mies paikalla. Sun kelkkaan lähtis vaikka osote ois kohti helvettiä
    Veikka: Big Respect, kiitos ruokkimisesta. Oot todellinen joukkuepelaaja. Tälläisillä pelajilla ne servut voitetaan
    Massu: Kyllähä niitä heppoja sitte tarpeeks oli muuri alas ja tavote täytetty
    Lantti: Fiksu ja opettava persoona. Ohjeita ja tietoa tuli kun niitä tarvitsi

Epe Herold Jansku Nikos Tonttu Cipe Ressu Kaho etc. etc.... Kiitos! Koskaan ei juttuseurasta ollut pulaa

Ps. Junnu aamuja ja Moe aivan vi''''i aamuja!!!
    Pps. Vihuille peiliinkatsomisen paikka, 22 tilin ennalta kasattu (joo läpä tuu itte kerää randomei ympärilles ja opettaa niit...) liitto ois kaatanu lopun servun halutessaan, jos tavotteet servul lähties ois ollu voitto. No kaipa sitten nautitte enemmän siitä omien nälvimisestä kuin meidän (t)uhoamisesta

http://travian-reports.net/fi/report/41470234248 * pikkumonot
    http://travian-reports.net/fi/report/41471bb518b * GG muuri

Piis änd lööv, Nipsu
    S1•Axokept / Fix17•UltimaattinenGämbleri / S2•Janis Petke / Fix20•AvaruusSmurffit / S4•Namusedät http://travian-reports.net/fi/report/3707999615f / Fix22•Ariel / Fix23•Sauron http://travian-reports.net/fi/report/41471bb518b

Again another round comes to an end.

Makkoo: Third round together and still bossy. Thanks for always covering when I needed to sleep. Imps and EC are still prettier then preats.

Ryysy: Always great playing with you. Thank you for covering when I'm working. It was a very fun round and hopefully more to come.

Finnking: Great to have you as an addition to our group. Congratulations on an amazing hammer.

And last, thank you HP alliance for taking us in and letting us play with your group.

Legioonalainen

lol homot.......

lol stormzzz is homo
    Last edited by mind`; 12-25-2016 at 05:08 PM.

Se oli taas semmonen servu, kiitos GG ja kiitos kaikille ketkä Dan Humphrey tilillä pelasivat aktiivisesti eli Anttu ja Razer. Aktiivisuus oli vähä mitä oli koko servun ajan koska olin valtion vihreissä 90% servun ajasta, mutta seurailin aina vierestä ja kävin tilillä kattelee miten Razer oli taas ostan kultaa

Ei kai mulla muuta, kiitos ja kumarrus ja törmäillään ens servulla!

En mä voi oikeasti kuin nauraa. Mulla ei edelleenkään ole Ryysyä vastaan yhtään mitään. Aina on ollut näkemyseroja ja ne on hyväksytty ja selvitetty, niinkuin aikuiset tekee. Aina saa ja pitää olla eri mieltä asioista, ne vain ovat ongelmia joihin voi keksiä ratkaisuja. Kiitän siis avusta ja sittauksesta. Arvostan. Edelleen.

Mutta edelleen olen hyvin eri mieltä Makkoon näkemyksistä, varsinkin tuosta "en suostu puhumaan". Mietihän uudestaan... Sua pyydettiin ottamaan yhteyttä siitä rammerista. Mitä sä teit? Laitanko login? Mutta sen sanon, että miten ihmeessä voit edes kuvitella, että mitkään sorsan ja HP:n väliset sopparit olis jäänyt etenkin teidän pompun jälkeen voimaan, varsinkaan kun sieltä ei mitään yhteyttä pidetty? Kaikki ne on täysin sun oletuksia. Ja jo pelkästä tilipullasta tekis mieli sanoa, että sellasta se on. Kaikkea ei voi saada mitä haluaa ja sen jälkeen omaa suunnitelmaa on vaan muutettava ja elettävä sen mukaan. Sinä halusit tilipullan, jonka ehdin hakemaan, tuurilla tai ei. Sinä halusit, että se siirretään teille, koska niin olit suunnitellut, pikkunarriakin ajattelit siirrettäväksi yhdessä välissä. Ja väärin. Kyllä sitä käytettiin minkä pystyi (valitettavasti mulla ei ole vain sponssia, joka rahoittaa mun pelaamisen niinkuin teillä). Ohjeen halusit ja sen sait. Sinä halusit kokeilla sitä siilokylää, koska "niin ulkomaillakin". Sinä halusit unepullan, jota et saanut ja siitähän se kiukku alkoi. Ja edelleen muista, että on kaksi eri asiaa, on peli ja on irl. Mutta se siitä, vaikka mieli tekis sua edelleen oikaista asioista, mutta etpä edelleen suostuisi asioita näkemään muiden kannalta, koska et vaan kykene. Taitolaji katsos sekin, niinkuin uskollisuus. Suuri Johtajuus on sitä, että pelaa liitolle ja jopa niille huonommillekin tileille, ei omille tileille, uskaltaa muuttaa laskelmiaan ja suunnitelmiaan ja etenkin kyseenalaistaa joidenkin tarkoitusperät. Siinä sulla on vielä opittavaa. Mutta annan muun olla. Onneksi tiedän mikä on todellisuus eikä se ole sitä, mitä annat ymmärtää.

Täytyy kyllä sanoa, että Lantti on/oli täysin oikeassa siinä, että unepulla kuuluu sille tilille, joka on kaikkein epäitsekkäin. Yksikään Rattus tili ei sitä olisi ollut, se on vain fakta. Tällä kertaa se tosiaan sellaiselle todella epäitsekkäälle tilille meni hommaa seuratessa. Voin vaan kiittää onneani siitä ettei sitä meettingin yhteydessä humalapäissä saatu siirrettyä, vaikka niin käskettiin ja kokeiltiin Eikä sitä siirretty myöskään muulle tilille kuin vasta lopussa Aapeleille, kun tililtä oli laiduntamasta saatu viimeisetkin offit. Oikeasti Psinexille täysi kunnia, ihan puhtaasta sydämestä. Hienoa on ollut seurata pelaajan kehitystä muutaman kierroksen aikana ja tili tosiaan ruokki enemmän kuin parin kolmen pelaajan joukkoja ihan vapaaehtoisesti ilman kaameaa suunnittelua etukäteen. Tämän näen sinä aitona ja oikeana pelaamisena, jota todella arvostan. Tuskinpa missään muulla tilillä näin olisi tehty, varsinkin kun lukee noita kirjoituksia tuossa yläpuolella...

Ja kiitokset Whatin väelle. Jotenkin kuitenkin helppo pelata tutussa porukassa, jossa kaikki tietää mitä tekee, luotto on ja pysyy sekä kaikki tehdään yhteishengessä, paitsi pawen känniraget... Tällä kertaa vaan ne aktiiviset offitilit puuttuivat ja oltiin aika puhtaita pakkeja kaikki. Tylsäähän se pelaaminen oli, kun ei edes höökejä tullut juuri kenellekään (paitsi zimmermanille, josta napattiinkin pari Aapelien käyttistä pois kuljeksimasta joskus puolivälissä peliä, kiitos hearthin pelisilmän) eikä opsuilusta voinut puhuakaan. What! on aina arvaamaton, koska me vaan voimme Meidän ei onneksi tarvitse etukäteen laskea ja suunnitella, vaan aina mennään fiiliksellä, vaikka nyt se varsinainen liidukin puuttui (mä en ole liidu enkä mikään suuri johtaja, en koskaan sellaisena edes itseäni pitänyt, mutta mä en vain osaa kääntää selkääni "omilleni"). Kiitos siis herthh (Oikeasti! Opin arvostamaan tällä kierroksella), Pawe (nobokana!), Psinex, GratZ, Tone, zim, Huamu & Ak5u, Bugi ja muut. Niin ja Koegi, mun varamuisti ja Whatin ikuinen maskotti! Me nähdään taas seuraavassa meetingissä, pelattiin tai ei! Ilman niitä miittejä ei tätä peliäkään jaksaisi, on ne vaan sellaisia tapahtumia.

Muuten tällainen korpisims on aika hanurista, mihin nyt joutui. Tällainen pelaaminen on oikeasti tämän pelin surma, jota en opi arvostamaan koskaan, vaikka miten olisi suunniteltu ja laskettu juttu. Että ainakin itse jäin kaipaamaan sitä aktiivista offitiliä, millä on tullut muutaman kerran pelailtua vaikkei se ominta alaa olekaan. Omaa tiliä ei viitsi edes ruotia, se tuli tehtyä minkä pystyi ja miten parhaaksi näki, jopa paremman cäpin paikan ottaminen, joka mulle "määrättiin" ja kokeilu muualla kuin omien kanssa. Ei kuitenkaan huonosti pakkitililtä, kun offipisteissä 50. joukossa, yksi iso fakti, yksi pikkufakti ja ohjeen tyhjäys. Mutta kun työajat nyt rajoittaa pahasti tuota pelaamista, niin eiköhän tämä hetkeksi ollut tässä, ellei joku pyydä epäaktiiviseksi dualiksi tililleen simsaamaan kyliä kuntoon ja aiheuttamaan edelleen pahennusta mielipiteillään, kun en edelleenkään osaa kompata enkä ketään nuoleskella

Kiitokset vielä moelle, johon edelleen on luotto ja arvostus korkealla: Suoritahan intti kunnialla! Kiitos Zanttu & Maron. Specialiterveiset Jaasperille. Ja monelle muulle, joiden kanssa irkissäkin taas puhuttiin. Lantille kiitokset muutamasta analyysistä, jotka meni aika metsään ja sai aikaan naurua, mutta myös niistä osuvista arvioista.

/weeper

Kirvessoturi Koegi's Avatar

Quote Originally Posted by Tume View Post
    Matemaatikot - Alku
    Viereen sattu yks iso pelaaja ja vähän siinä mähinöitiin, kunnes ei jaksanu enää kiinnostaa ja otettiin yks 50% keidas ja sillä selvä.
    Jos Kurokon idletiliä tarkotatte niin vähän turhan hepposesti luovutitte sen capin ja keitaiden suhteen. Omia pakkeja oli muutama kilo joilla splittasin jotain koska jäätävät splittiraot, loput tuli 6-8h päästä josta iso kiitos Psinexille vaikka nekin taisi teidän ateissa kaatua kokonaan eli yks aallotuskierros lisää niin capi olisi ollut melkolailla matalana. En kiellä ettenkö sen jälkeen olis vajaan viikon verran heränny kerran yössä kattomaan että tuleeko attia mutta kun ei mitään näkynyt niin tili jatko idlaamista ja minä nukkumista Myöhemmin toki uhosin että koppaa kaiken mitä tulee, mutta kun teidän kylät oli samalla minimapilla ja muita pakkeja olisin saanut sielt 5-8h päästä olettaen että joku paikalla niin eipä mulla olisi siinä paljon sanomista ollut.
    Koegi fix1/huli- fix2/bottit,SchizoEnkeli fix4/Kiukku fix5/Susanoo,Tsukuyomi fix7
    Boxxy fix8/GengaR fix9 Tila Tequila fix10/Shinigami fix11/Diiva fix12/Izanami fix17
    Gray Fox fix18/Daiki fix19/ enpachi fix20 Boxxy fix21/Neko fix22/Kuroko fix23

Sanotaanko näin että jossain onnistu täl kierroksel:
    https://gyazo.com/8afbc64e7c78528be110afe84583f191

Quote Originally Posted by Koegi View Post
    Jos Kurokon idletiliä tarkotatte niin vähän turhan hepposesti luovutitte sen capin ja keitaiden suhteen. Omia pakkeja oli muutama kilo joilla splittasin jotain koska jäätävät splittiraot, loput tuli 6-8h päästä josta iso kiitos Psinexille vaikka nekin taisi teidän ateissa kaatua kokonaan eli yks aallotuskierros lisää niin capi olisi ollut melkolailla matalana. En kiellä ettenkö sen jälkeen olis vajaan viikon verran heränny kerran yössä kattomaan että tuleeko attia mutta kun ei mitään näkynyt niin tili jatko idlaamista ja minä nukkumista Myöhemmin toki uhosin että koppaa kaiken mitä tulee, mutta kun teidän kylät oli samalla minimapilla ja muita pakkeja olisin saanut sielt 5-8h päästä olettaen että joku paikalla niin eipä mulla olisi siinä paljon sanomista ollut.
    Totta. Meijän tilillä ei vaan ollu offia kirjaimellisesti yhtään, millä tapella. Joten päätettiin vaan antaa olla. Ihan sopuisastihan tuo yhteiselo sujui lopulta .
    Fix 19: Image, leno, Tuohi ja Afrodite (<3) - TABU / Fix 20: Sotaperhonen - HUVI / Fix 21: Marski - -EM- / Fix 22: Einstein - HUNT / Fix 23: Matemaatikot - [IVC]

Page 2 of 8 FirstFirst 1234 ... LastLast