Jätit tostakin oleellista pois,esim aloit mulle vineen jotakin.
et edes pelaa kiekal niin silti pitää tulla päteen.mee pois nyt jooko
Hauskaa jussia muista nussia.
Jätit tostakin oleellista pois,esim aloit mulle vineen jotakin.
et edes pelaa kiekal niin silti pitää tulla päteen.mee pois nyt jooko
Hauskaa jussia muista nussia.
Ainoastaan irrelevantti o jätetty pois. Toki toi näyttää mun kannalt ehk huonommalt ko en niit muutamaa riviä ylempää ottanu ko nyt joku vois luulla et olin wihaane enkä vaan nauranu alkuu typolle. Kaiffari otti siit itteensä, unlucky.
Vai menikö sulla sit nii kovaa tunteisiin se, etten pitänyt sua kyläpelin parhaana pelaajana, joka oli syynä bänneihin? En ainakaa usko että edes sinä semmosesta antaisit bännei. Huomioidaan kuitenkin sun publakäyttäytymistä kannuilla (joissa obviously mielestäs ei oo koskaa bännäämisen aihetta) niin ohan toi about hito naurettavaa.
Kai oot tietonen, että ihan copy+paste on tossa käytössä?Ja kyllähä mä kakkosel oon, en kyl toki pelaa.
Mut jäbil on onneks faktat hallus. (Y)
Fix11 ForeverNeitsyt @ HM | Fix13 krasny/Marttyyrit @ O | fix14 Smurffit! @ BILL | fix17 Avast @ RPN | fix18 Wannabe @ I.T | Fix19 Baby Alice @ RuRo | fix22 Frozen @ Prinssit | Fix23 Puppelit @ Aapeli | tc3/2.5 royax @ TurVa | ts2 marse @ Sirkus | ts4 Ned Kelly @ FF | ts3 Taylor Swift @ -/lia | ts4 Victoria @ Kiira
Viikon ryöstäjät
Sijoitus Liittouma Resurssit
1. KR 42331565
2. VS 13387503
3. kääk! 8662957
4. Aalto 3883456
Näin tiistaina tilanne on se, että VS on notkahtanut melkoisesti jälkeen raideissa KR:sta.
Viikon ryöstäjät
Nro. Pelaaja Resurssit
1. AFK 23053420
2. Blitzkrieg! 6971429
3. Fried 6801594
4. Aeklav 4724602
Blitzin tilanne taas henkilökohtaisissa raideissa on jäänyt, mikä ainakin osaltaan selittänee tämän notkahduksen. Missä ovat syyt? Sen jätän jokaisen mielikuvituksen varaan.
Roskan vihatuin
Nii... Tuleehan siitä hyökkipojoja ainakin ja hyvät naurut vihulle ku seinätään mihin sattuu ihan vaan siks ku ei osata plänätä kunnon opsuja...
Mieluummin mä pidän niit joukkoi kotona rouskuttamassa ku ajelen tyhjäpäänä jonnekin hyödyttömään.
Kannattasko siellä KR puolella oikeesti harkita opsuplänärin vaihtoo ku ei oikeen tunnu osaavan.
Kiitos & Anteeksi!!!
![]()
Niin noh enemmän voisin sulta sit saada tekoja kun puhetta en oo varmaa koko servun aikana nähnyt sun tekevän muuta ku olevan roskalla... niinkö se homma edistyy^^ joskus on parempi ampua edes buusti kun ei mitään kyliä nekin on mitkä auttaa kasvattaa tärkeitä kyliä joka taas heikentää vastustajaa eikös se näin mene.
Et hei jos oot olevinaan parempi nii tuu todistaa asia eläkä tääl koita selittää et me ei osatajos ei osattas nii oltas tiputtu jo servun alus maitojunaan
![]()