Kävi kerrankin tuurin tynkää, Aallon aallotukset ei ihan kohdillaan ja lanojen tulojärjestys sopiva --> ANnältäkin löytyi sellainen 70% aallonmurtaja. Mut eihän tässä perusasetelma muuttunut mihinkään jos keskenämme nahistellaan.
Kävi kerrankin tuurin tynkää, Aallon aallotukset ei ihan kohdillaan ja lanojen tulojärjestys sopiva --> ANnältäkin löytyi sellainen 70% aallonmurtaja. Mut eihän tässä perusasetelma muuttunut mihinkään jos keskenämme nahistellaan.
Ei se ihan niinkään ollut, muisti on vaan kolmen päivän mittainen. Ja kun tapahtumien väli Delta 24.03.17, 10:18, 01 29.03.17, 08:03. Niin se ei tohon 3 päivän muistiin mahtunut. Eikä siellä muilla delenappi oo kuumottanut paitsi mulla, mut mä oon muutenkin välillä vähän kierroksilla käyvä.
Mut jatketaan samaan malliin, mihkä se kiekka tästä muuttuis, keskipäivän Aallot takana, illan HCK edessä. Toki ennen TeHosiiven HCKhon ottoa oli ilmeisesti jopa jonkintasoiset puhevälit liittojen välillä mitä näin rivarina voi asiasta päätellä, mut sen jälkeen vissiin puheet oli pidetty puolin ja toisin.
löytyiski liitoumaa jostain speed servulla vaik asukkaitki ja 6k![]()