Page 62 of 63 FirstFirst ... 125260616263 LastLast
Results 611 to 620 of 628

Thread: s.2 diplomatia(alkanut 12.12.2016

Quote Originally Posted by Arkki View Post
    KR:n torni kohoaa kuin viimeistä kesäpäivää ja VS hautoo omia "yllätyksiään" vielä joitain kymmeniä tasoja. No, nojataan taaksepäin ja otetaan yhdet!
    Arkki vissiin ammattimiehiä kun on peli jo selvä tässä kohdas
    ts3 headhunterz/lia || ts2 majuri/aalto || #ankkapoweriii

Quote Originally Posted by ansbe View Post
    Kyllä tämä on vielä todella epäselvä !

Nuijamies Arkki's Avatar

Quote Originally Posted by ansbe View Post
    No, to put it bluntly, toi näyttää aika selvältä, jos osaa hahmottaa kokonaisuuden. En silti riistä kaikkia (vain useita) voitonmahdollisuuksia KR:lta, kun en täysin osaa sanoa, mitä kaikkea toiselta puolen löytyy. Meidän sopii toivoa, että jostain löytyy ilmarako. Jos ei, no, aina voi nojata taaksepäin ja ottaa toiset!
    Roskan vihatuin

Tilanne on kyllä hyvin paha VS:än kannalta katsottuna. 33 tasolla KR:än ww ja VS:än vasta 8... Peli on pelattu
    Rayquaza/WC , Milo Thatch/Sceptre , Disaster/VS

Quote Originally Posted by Raay View Post
    Tilanne on kyllä hyvin paha VS:än kannalta katsottuna. 33 tasolla KR:än ww ja VS:än vasta 8... Peli on pelattu
    Tasotusta tasotusta...

Nuijamies Arkki's Avatar

Quote Originally Posted by Raay View Post
    Niin, niin.
    Roskan vihatuin

Guess who's back? Pakko tulla oikaisemaan Arkin ja muiden propagandaa suoltavien höpöhöpö-ukkojen kirjoituksia täältä häpeällisen idlauksen ja huurteisten juomien keskeltä. Ei, te ette ole voitolla, ennenkuin Berliini on valloitettu tai vähintään ilmapommitettu bittiavaruuteen. Pahalta tosin näyttää, sillä tilille kirjauduttuani väestösireenien viiltävät ääniaallot raiskasivat brutaalisti tärykalvoni, kyläläisten hirvittävistä avunhuudoista puhumattakaan... Enpä taida kirjautua toisten.
    Mutta ollos huoleti! Vaikka paska osuisikin siihen kuuluisaan tuulettimeen, on aina varasuunnitelma olemassa. (esim. operaatio rompan kyynel)

Mutta nyt palaan takaisin idlaustuoliini miettimään jotain mukahauskaa lässynläätä uutta (epätodennäköistä) ulostuloani varten.

https://www.youtube.com/watch?v=g0L1rVDVzII
    Last edited by Rebel; 07-08-2017 at 08:04 PM. Reason: edit
    AU-TP@fi4 | SEINÄ@fi5 | N@fi1 | BILL@fix14 |Nyrkki@fi4 | Oxymoron@fi2 | SK@fi1 | Stomp@fi19 | IRC@fi3AEU | FF/NS@fi4 | RuRo@fix19 | UL@fi2 |lia@fi3 |La Résistance@fi1

Luckie @Qnet

Nuijamies Arkki's Avatar

Quote Originally Posted by Rebel View Post
    Guess who's back? Pakko tulla oikaisemaan Arkin ja muiden propagandaa suoltavien höpöhöpö-ukkojen kirjoituksia täältä häpeällisen idlauksen ja huurteisten juomien keskeltä. Ei, te ette ole voitolla, ennenkuin Berliini on valloitettu tai vähintään ilmapommitettu bittiavaruuteen. Pahalta tosin näyttää, sillä tilille kirjauduttuani väestösireenien viiltävät ääniaallot raiskasivat brutaalisti tärykalvoni, kyläläisten hirvittävistä avunhuudoista puhumattakaan... Enpä taida kirjautua toisten.
    Mutta ollos huoleti! Vaikka paska osuisikin siihen kuuluisaan tuulettimeen, on aina varasuunnitelma olemassa. (esim. operaatio rompan kyynel)

Mutta nyt palaan takaisin idlaustuoliini miettimään jotain mukahauskaa lässynläätä uutta (epätodennäköistä) ulostuloani varten.

https://www.youtube.com/watch?v=g0L1rVDVzII
    Jos siis viittaat muhun, kun sanot, että "te ette ole voitolla", voisin kuvitella sun ylitulkitsevan mun sanoja, sillä en ole näin sanonut. Rompan kyynel nyt on kaikkien tiedossa. Ootetaan viel pari tasoo kuiten.

Ps. Berliini on toki saanut kyytiä. Valitettavasti operaatio Gunnerside jäi kuitenkin puolitiehen.
    Last edited by Arkki; 07-09-2017 at 05:08 AM.
    Roskan vihatuin

Sun pakituksen aina mä muistan, kun unearkin sulta poistan.
    Mä siitä juoksin läpi, eikä liittos kerkeny hätiin.
    Nyt sulle koko servu nauraa ja melkein kaivat jo omaa hautaa.
    Poromieskin sulle huutaa, kun on vaan ww eikä muuta.

Aika kovaa tekstiä vaikka itse sanonki.

Mitäs nyt?
    Unearkki menetetty, tornin nosto pysähtynyt.

Neuvotellaanko sielä kabinetissa jo kääkin kanssa diiliä?
    Toivon vain, että kääkin puolella olisi munaa alkaa itsekin tornia nostamaan ja pelaamaan ihan tosissaan voitosta. Siihen kyllä on avaimia.

Ps. En siis itse ollut hakemassa arkkia vain sanoittamassa.
    -kiitos ja anteeksi-

Nuijamies Arkki's Avatar

Aijaijai, tuu mun liittolaiseksein!

Tosta vikasta riimistä en ollut varma. Mutta saat sen kyllä anteeksi.

Jos tällaista keskustelua onkin, niin ei minun kabinetissani. Itse olen nojautunut taaksepäin korokkeellani ja odotan näkeväni maailman hukkuvan liekkeihin. Samalla valmistaudun viimeisiin sanoihin.
    Roskan vihatuin

Page 62 of 63 FirstFirst ... 125260616263 LastLast