Pugistara, mä jo luulin et ois semmonen hyvä video tästä tullu mutta laitatko mun mieliksi ens analyysii videon?![]()
Pugistara, mä jo luulin et ois semmonen hyvä video tästä tullu mutta laitatko mun mieliksi ens analyysii videon?![]()
Ja vielä IcyTowerin pyynnöstä videoreportaasi aiheesta:
https://vid.me/hEgH
Kiitos & Anteeksi!!!
![]()
Jahas taas bemarimies vauhdissaan no eihän siinä karhut mörisee ja muut vikisee kk kyllä tämä tästä...
Tämän hiljaiselon rikotakseni, haluaisin kysäistä miten kilpajuoksu Berliiniin etenee - joko olette kulmilla? Älkää sitten pelästykö kaupungin reunalla olevia falangin piikeillä seivästettyjä entisiä AN
-sotureita. Ja olkaa huoletta, kyllä tekin tänne muurin toiselle puolelle mahdutte riviin tai vaikkapa kasaan. Miten vain.
Last edited by Rebel; 05-04-2017 at 08:11 PM.
AU-TP@fi4 | SEINÄ@fi5 | N@fi1 | BILL@fix14 |Nyrkki@fi4 | Oxymoron@fi2 | SK@fi1 | Stomp@fi19 | IRC@fi3AEU | FF/NS@fi4 | RuRo@fix19 | UL@fi2 |lia@fi3 |La Résistance@fi1
Luckie @Qnet
Yhdysvaltalaisilla viitataan nyt toki natuihin.![]()
Roskan vihatuin
Operaatio Barbarossan loppu alkaa selvästi häämöttää. Hyvää yötä!![]()
Roskan vihatuin
Saanen tarkentaa; päämäärä alkaa selvästi häämöttää. Ainakin teidän eilisten näyttöjen perusteella, tietty opsujen taso on hieman parantunut paskasta semipaskaksi. Äijät vetelee boostiopsua, seinäävät 3 lapasta, yks janari vetelee attinsa päivää ennen opsua seinään ja toinen janari ajelee sit päivän perässä kohteisiinsa. Noh, saittehan te pari boostia paskottua ja siinä samalla 6c capiin 4 aaltoa + 9c capiin neljä aaltoa. Kirsikkana kakun päälle, meidän kommunikaatio-ongelmien takia saitte kyläbootsit. Vahingossa.
"Noh, ehkä te joskus..."
Jatkakaa.
AU-TP@fi4 | SEINÄ@fi5 | N@fi1 | BILL@fix14 |Nyrkki@fi4 | Oxymoron@fi2 | SK@fi1 | Stomp@fi19 | IRC@fi3AEU | FF/NS@fi4 | RuRo@fix19 | UL@fi2 |lia@fi3 |La Résistance@fi1
Luckie @Qnet
Lupa evätty. En olis koskaan uskonut, että faktin voi menettää kommunikaatio-ongelmien takia! :O Pari semmosta lisää, niin peli on taputeltu.Tohon capikeissiin totean vain, että saattoi sieltä jokin kartalta kadota. Noin niinkuin päivitettynä tietona. Eiköhän sitä kylää voida silloin pitää paskottuna..? En kyllä tiedä, millaista tasoa te siellä Aaltovoima-VeSsassa pidätte, mutta tää on mun katsantokanta.
No, tekevälle sattuu ja rapatessa roiskuu, ja parilla pelaajalla roiskui. Eikä vain meidän puolella.Henkilökohtaisesti olen vain oman pienen kakkupalani hoitanut. :/
Roskan vihatuin