Page 50 of 63 FirstFirst ... 40484950515260 ... LastLast
Results 491 to 500 of 628

Thread: s.2 diplomatia(alkanut 12.12.2016

Quote Originally Posted by Arkki View Post
    Mistä lähtien travianin pelaamisella on ollut noin realistisesti katsoen merkitystä, ellei sitten katsota joitakin tiliotteita (joihin travian ei minun tapauksessani tosin lovea tee)?
    Kun ottaa huomioon päivittäisen spammaamisesi forum.travian.fi:lla, niin sitä luulisi että sinulla kuluisi myös aikaa kyläpelin naputtelemiseen, mikä ei tilastoista päätellen pidä paikkaa.

Mutta provo-yrityksellesi ehdottomasti hatunnosto, seuraavalle servulle kun siirrät saman yrityksen pelaamiseen niin hyvä tulee.

Nuijamies Arkki's Avatar

Quote Originally Posted by Staf View Post
    Kun ottaa huomioon päivittäisen spammaamisesi forum.travian.fi:lla, niin sitä luulisi että sinulla kuluisi myös aikaa kyläpelin naputtelemiseen, mikä ei tilastoista päätellen pidä paikkaa.

Mutta provo-yrityksellesi ehdottomasti hatunnosto, seuraavalle servulle kun siirrät saman yrityksen pelaamiseen niin hyvä tulee.
    Mikäli sun kyläpelin hoitamiseen kuluu yhtä paljon aikaa kuin parin viestin naputtamiseen forkalle kännykällä, sun täytyy olla aika nopea. Näpyttelen tänne silloin kuin täällä on elämää ja arkena ainakin mun elämä on paljon kiireisempää kuin näin pyhien aikaan. Mutta kukin tavallaan.

Harmi, että otit sen "provo-yrityksenä". Mun mielestä kyseessä oli puhdas fakta.
    Roskan vihatuin

Mikäli sun kyläpelin hoitamiseen kuluu yhtä paljon aikaa kuin parin viestin naputtamiseen forkalle kännykällä, sun täytyy olla aika nopea. Näpyttelen tänne silloin kuin täällä on elämää ja arkena ainakin mun elämä on paljon kiireisempää kuin näin pyhien aikaan. Mutta kukin tavallaan.

Harmi, että otit sen "provo-yrityksenä". Mun mielestä kyseessä oli puhdas fakta.
    Puhdas fakta täyttä paskaa

Nuijamies Arkki's Avatar

Quote Originally Posted by NowYouSeeMee View Post
    Puhdas fakta täyttä paskaa
    Joko tää ei liittynyt mun kommenttiin tai sitten sun näkemyksen travianin pelaamisella on suuren suuri merkitys eikä sen pelaaminen näy kenenkään tiliotteissa. No, en tiedä, onko travian sulle koko elämä tai miten paljon siihen rahaa hassaat, mutta noin yleisesti ottaen mun on oltava eri mieltä. XD
    Roskan vihatuin

Nuijamies

Multa luonnistuu "suunsoittaminen forkalla" siinä missä sulta ilmeisesti ei..? En kyllä tosin tota sun ekaa allekirjoittais, oon mä onnistunut mokaamatta olemaan, kuten sä ite totesit. Jos hommat ei luonnistuis, mun pitäisi kaiken järjen mukaan tehdä mokia, joten sun puheissa on nyt ainakin mun silmään ristiriita..
    Ja kovasti sulla ainakin näkyy tota intoa olevan yrittää tänne päin provoa heittää, että mitenhän se tohon mun titteliin kytkeytyy?
    Mutta joo, koitahan ruokkia itsesi rauhassa. :>
    Tuo on kyl totta, mokannu et oo. Kun et ole kyllä mitään liittos etteen tehnykkä.

Nuijamies Arkki's Avatar

Se olkoon sun hyvin vakuuttava näkemyksesi liittoumani ulkopuolelta.
    Roskan vihatuin

Servulla taas tapahtuu. AN ja HCK näyttäisi kauheaa vauhtia siirtyvän saman katon alle - nytkö se sumu sitten syntyy?
    Tuleeko tästä Karhuryhmä -nimeä kantavasta liitosta VS:n kaatava voima vai tarvitaanko siihen vielä lisää tilejä? Jään toivovin mielin odottamaan heidän ensinäyttöjä sotatantereella.

Allekirjoittanut toivottaa myös oikein psykedeelistä vappua jokaiselle kanssapelaajalle.
    AU-TP@fi4 | SEINÄ@fi5 | N@fi1 | BILL@fix14 |Nyrkki@fi4 | Oxymoron@fi2 | SK@fi1 | Stomp@fi19 | IRC@fi3AEU | FF/NS@fi4 | RuRo@fix19 | UL@fi2 |lia@fi3 |La Résistance@fi1

Luckie @Qnet

Nuijamies Arkki's Avatar

May your wishes come true.
    Roskan vihatuin

Nuijamies Arkki's Avatar

No niin, serverillä tapahtuu! On ehkä aika antaa analyysinpoikasta vallitsevasta tilanteesta. Kuten kaikki tiedämme, AaltoVeSsan hartaasta toiveesta HCK ja AN sanoivat toisilleen "tahdon". Tosin vain vertauskuvallisesti, liiduthan koko asian sumplivat salakabinetissaan.

No, nyt kun epäpyhä allianssi on saatu aikaan, täytyisi kuulemma kääntää katse tulevaisuuteen. Mikä olisikaan parempi tapa aloittaa tämä kuin katsomalla, miten viikko on käynnistynyt?

Tilastoja voi katsoa itse kukin. Karhuryhmä on jonkin verran ottanut VSn kanssa yhteen, mutta suuria takaiskuja puolin tai toisin ei ole vielä ehditty näkemään. Ryöstöissä VS on ehdoton johtaja, kun KR taas ottaa spurttia simssausrintamalla.
    No, nyt on servulla kaksi noin ja suunnilleen tasavahvaa osapuolta, jos spekulaatioita on uskominen. Miten valitsee Kääk? Entä muut? Tilannetta jään seuraamaan. Eiköhän tänne saada vähän kehittyneempää analyysia kun nähdään, miten rivarit suhtautuvat muutoksiin ja VS saa aikaa aloittaa kunnolliset vastatoimet tätä uudenkarheaa uhkaa vastaan.
    Roskan vihatuin

Kirvessoturi Bemarimies's Avatar

No, nyt on servulla kaksi noin ja suunnilleen tasavahvaa osapuolta, jos spekulaatioita on uskominen. Miten valitsee Kääk? Entä muut? Tilannetta jään seuraamaan. Eiköhän tänne saada vähän kehittyneempää analyysia kun nähdään, miten rivarit suhtautuvat muutoksiin ja VS saa aikaa aloittaa kunnolliset vastatoimet tätä uudenkarheaa uhkaa vastaan.
    Mikäli opsut plänää vastakin vanha kunnon AN konkari niin servun taso ei tästä tule paranemaan...

Nyt vaan saattaa olla pari lisänyrkkiä seinättävänä ja VS/Aalto akselin naurut(ja muun servun siinä sivussa) jatkuu...

Mutta jos AN opsuplänäri on tajunnut realiteetit eli lopettaa ja HCK:n puolelta joku nohevampi(mikä ei paljoa vaadi) on astunut näihin saappaisiin niin saatamme nähdä vielä tasaiset taistot loppupeleissä...

Ainakin AN-johto on viisastunut ja päättänyt hoitaa liittoutumisen kunnolla... Ehkäpä nimenvaihto auttaa tuomaan hiukan arvostuksen rippeitä takaisin AN liiduille.

Kääkin valintoihin Bemarimies ei tässäkohtaa pysty kommentoimaan juuta eikä jaata mutta jää mielenkiinnolla seuraamaan kumpaan suuntaan kuppi kääntyy.

Pikaisella vilkaisulla statistiikoihin KR:n opsuonni ei ole muuttunut sitten AN-aikojen mutta tätä voi joku viisaampi kommentoida.

Kiitos & Anteeksi!!!

Page 50 of 63 FirstFirst ... 40484950515260 ... LastLast