Page 49 of 63 FirstFirst ... 39474849505159 ... LastLast
Results 481 to 490 of 628

Thread: s.2 diplomatia(alkanut 12.12.2016

Nuijamies Just4Fun's Avatar

Quote Originally Posted by Arkki View Post
    No, vaikka mä naurettavia virheitä pelissä tekisinkin, kyllä ne teidän mokien varjoon jäis. On tässä jo useampi nähty. Jos jatkatte uskollisina linjallenne, teilläkään ei oo loppupeleissä muuta tekemistä kuin huudella päättömyyksiä forkalla.
    Ethän sä vaan oo se nobo siitä jostai liitosta?
    Meidän koulus kukaa seurustellu kasiluokal xD Oot selkeesti poikkeuksellisen kehittyny - Ankka <3
    [18:41] <@viizyl> ihan hyvä jäbä oot vaik sul takapiiska onkin :>
    Fi4 2016-17 Miestennielijä, SWE RoAx2 Immortal

Nuijamies Arkki's Avatar

Quote Originally Posted by Just4Fun View Post
    Ethän sä vaan oo se nobo siitä jostai liitosta?
    En tietenkään... Oon se nobo siitä toisesta liitosta.
    Roskan vihatuin

Nuijamies

No, vaikka mä naurettavia virheitä pelissä tekisinkin, kyllä ne teidän mokien varjoon jäis. On tässä jo useampi nähty. Jos jatkatte uskollisina linjallenne, teilläkään ei oo loppupeleissä muuta tekemistä kuin huudella päättömyyksiä forkalla.
    Kerrohan mitä mokia aalto on tehnyt?

Nuijamies Arkki's Avatar

Quote Originally Posted by JasHurVas View Post
    Kävi kerrankin tuurin tynkää, Aallon aallotukset ei ihan kohdillaan ja lanojen tulojärjestys sopiva --> ANnältäkin löytyi sellainen 70% aallonmurtaja.
    Tuli tällanen tosta kuukauden takaa mieleen isompana mokana. Noo, toisten muisti kärsii herkästi. Toki tossa oli toi Ansben aamuhuvikin, mutta lähinnä tämä isompana tuli mieleen.
    Last edited by Arkki; 04-30-2017 at 03:24 PM.
    Roskan vihatuin

Tuli tällanen tosta kuukauden takaa mieleen isompana mokana. Noo, toisten muisti kärsii herkästi. Toki tossa oli toi Ansben aamuhuvikin, mutta lähinnä tämä isompana tuli mieleen.
    Meillä näihin on varaa ja pieneen häsläykseenki, teidän pelit kun on taputeltu jo aikoja sitten

Nuijamies Arkki's Avatar

Quote Originally Posted by NowYouSeeMee View Post
    Meillä näihin on varaa ja pieneen häsläykseenki, teidän pelit kun on taputeltu jo aikoja sitten
    No, kyllä täällä roskalla näkyy peli yhä käyvän kuumana kuin hellankoukku.
    Roskan vihatuin

Asukas Saleeh's Avatar

No, kyllä täällä roskalla näkyy peli yhä käyvän kuumana kuin hellankoukku.
    Suunsoittaminen forkalla nyt onki ainoa asia joka sulla travissa luonnistuu edes jotenkin. Tavoittees forkan vihatuimmasta tilistäkään ei oikeen toteudu, step your game up siihen paikkaan on viel matkaa.

Mut jooh meikä lopettaa peikon ruokkimisen ->
    Fix11 Parsa @ B.D / Fix12 Heiluvat Kassit @ B.D / Fix13 Pussyy @ Orvot /
    Fix15 Pohjolan Urhot @ Purku OY / Fix20 Kappa Kuningas @ SuMu / Fix21 Turmeltunut @ Evakko / Fix23 Original Gigolo @ Aapeli / Fi2 2016-2017 Jaeger @ Aalto

Nuijamies Arkki's Avatar

Quote Originally Posted by Saleeh View Post
    Suunsoittaminen forkalla nyt onki ainoa asia joka sulla travissa luonnistuu edes jotenkin. Tavoittees forkan vihatuimmasta tilistäkään ei oikeen toteudu, step your game up siihen paikkaan on viel matkaa.

Mut jooh meikä lopettaa peikon ruokkimisen ->
    Multa luonnistuu "suunsoittaminen forkalla" siinä missä sulta ilmeisesti ei..? En kyllä tosin tota sun ekaa allekirjoittais, oon mä onnistunut mokaamatta olemaan, kuten sä ite totesit. Jos hommat ei luonnistuis, mun pitäisi kaiken järjen mukaan tehdä mokia, joten sun puheissa on nyt ainakin mun silmään ristiriita..
    Ja kovasti sulla ainakin näkyy tota intoa olevan yrittää tänne päin provoa heittää, että mitenhän se tohon mun titteliin kytkeytyy?
    Mutta joo, koitahan ruokkia itsesi rauhassa. :>
    Roskan vihatuin

Multa luonnistuu "suunsoittaminen forkalla" siinä missä sulta ilmeisesti ei..? En kyllä tosin tota sun ekaa allekirjoittais, oon mä onnistunut mokaamatta olemaan, kuten sä ite totesit. Jos hommat ei luonnistuis, mun pitäisi kaiken järjen mukaan tehdä mokia, joten sun puheissa on nyt ainakin mun silmään ristiriita..
    Ja kovasti sulla ainakin näkyy tota intoa olevan yrittää tänne päin provoa heittää, että mitenhän se tohon mun titteliin kytkeytyy?
    Mutta joo, koitahan ruokkia itsesi rauhassa. :>
    Kaikilla ei ole tarvetta provota roskalla, kun suunsoittamisen sijaan voi (sinun tapauksessa kannattaa) keskittyä siihen millä oikeasti on merkitystä eli pelaamiseen, eikä IRC:ssä/Roskalla spammaamiseen.

Nuijamies Arkki's Avatar

Quote Originally Posted by Staf View Post
    Kaikilla ei ole tarvetta provota roskalla, kun suunsoittamisen sijaan voi (sinun tapauksessa kannattaa) keskittyä siihen millä oikeasti on merkitystä eli pelaamiseen, eikä IRC:ssä/Roskalla spammaamiseen.
    Mistä lähtien travianin pelaamisella on ollut noin realistisesti katsoen merkitystä, ellei sitten katsota joitakin tiliotteita (joihin travian ei minun tapauksessani tosin lovea tee)?
    Roskan vihatuin

Page 49 of 63 FirstFirst ... 39474849505159 ... LastLast