Page 6 of 6 FirstFirst ... 456
Results 51 to 54 of 54

Thread: Fix22 Voittopuhe

Falangi

Keskustelun suunta muuttu aika nopeesti vakavaksi niin yritän nyt antaa samalla linjalla omaa "vastinetta";

Itse myönnän, että pelasin ihan 100% midsummerin korpisodassa justia vastaan, ja mitä mies nyt oli itsekin melkeen 247 paikalla tilillä melkeen niin taisit itsekin yrittää. Lopulta parempi voitti, ja sun liittolaiset delesi. Sun tili on vieläkin pystyssä, mutta farmina. Ja ei, en todellakaan ole mikään hyvä pelaaja mutta on aika säälittävää antaa tekosyiks "en pelannu tosissan", "hanki elämä", tai että "ootin vaan toista servua". Itse ainakin pystyn myöntämään jos oon oikeesti ottanut turpaan.

Mitä tulee sun pelityyliin, varmaan huonoin mahdollisin tapa sulla pelata tätä peliä; Oot aivan liian passiivinen, et uskalla ottaa riskejä ja kun käy huonosti turvaudut deleemään/"diploiluun". Heittomerkit koska sun diploaminen on lähellä itkemistä.

Oon ehkä vähän väärä tyyppi antamaan vinkkejä mutta suosittelen oikeesti mentorin hankkimista yhelle servulle, mulla oli niitä kaks peräkanaan ja opin parissa kuukaudessa enemmän kyläpeliä kun sä pelihistorias aikana. (Kiitos Mayerille sekä Vaaralle!)

Nuijamies Just4Fun's Avatar

Quote Originally Posted by Atsteeki View Post
    Keskustelun suunta muuttu aika nopeesti vakavaksi niin yritän nyt antaa samalla linjalla omaa "vastinetta";

Itse myönnän, että pelasin ihan 100% midsummerin korpisodassa justia vastaan, ja mitä mies nyt oli itsekin melkeen 247 paikalla tilillä melkeen niin taisit itsekin yrittää. Lopulta parempi voitti, ja sun liittolaiset delesi. Sun tili on vieläkin pystyssä, mutta farmina. Ja ei, en todellakaan ole mikään hyvä pelaaja mutta on aika säälittävää antaa tekosyiks "en pelannu tosissan", "hanki elämä", tai että "ootin vaan toista servua". Itse ainakin pystyn myöntämään jos oon oikeesti ottanut turpaan.

Mitä tulee sun pelityyliin, varmaan huonoin mahdollisin tapa sulla pelata tätä peliä; Oot aivan liian passiivinen, et uskalla ottaa riskejä ja kun käy huonosti turvaudut deleemään/"diploiluun". Heittomerkit koska sun diploaminen on lähellä itkemistä.

Oon ehkä vähän väärä tyyppi antamaan vinkkejä mutta suosittelen oikeesti mentorin hankkimista yhelle servulle, mulla oli niitä kaks peräkanaan ja opin parissa kuukaudessa enemmän kyläpeliä kun sä pelihistorias aikana. (Kiitos Mayerille sekä Vaaralle!)
    Joo mä myönnän et oon paska pelaan ja aikaa (eikä kiinnostusta) ei oo opetella "kokonaan", mutta minäpä en taas kaivanut meiän taistelua esille, tai jos kaivoin nii Sentään oon jotain raidilistojen väsäämisestä ja tehokkaammiks tekemisestä kiitos Gogmagogin

Atsteeki vielä yks asia selväks et ykskään mun acco ei oo pyöriny (eikä tuu pyöriin) 24/7 vaikka "tryhardaisinkin" ellei tilillä ois 3+ muuta jokka pelais vitusti, koska en jaksa + jos joku mun tili pyörii koko servun hyvin se ei oo mun hyvyyttä vaan dualien <3

Atsteeki joko ois aika hautaa sotakirves?
    Meidän koulus kukaa seurustellu kasiluokal xD Oot selkeesti poikkeuksellisen kehittyny - Ankka <3
    [18:41] <@viizyl> ihan hyvä jäbä oot vaik sul takapiiska onkin :>
    Fi4 2016-17 Miestennielijä, SWE RoAx2 Immortal

Falangi

Ei tässä oo mitään sotakirvestä kunha vittuilen vaa sulle ja hyödynnän roskan käyttötarkotusta

Huijari iski jälleen. Sain taas aikaan paljon mielipahaa ja tappeluita.

Page 6 of 6 FirstFirst ... 456