Page 4 of 6 FirstFirst ... 23456 LastLast
Results 31 to 40 of 54

Thread: Fix22 Voittopuhe

Oon tässä ettiny tilastoja...

Missä on mun lemppari ruottalainen..

Moe tietää kenestä puhun.

Noniin, kurkkusalaattihommista lomilla välillä. Onnittelut voittajille! Viimeinen kuukausi on kulunut tosiaan valtion palveluksessa, joten pelit jääneet vähemmälle. Nipsu & moe- ovat kuitenkin meidän liittouman asioista yhdessä Lantin kanssa kertoneet, joten mennään lyhyellä kaavalla.

Lähdettiin servulle tosiaan sillä pienellä porukalla. Liittouma täynnä Disney prinsessoja. Servu eteni ja tosiaan Lantti otti sitten yhteyttä ja hynttyyt yhteen. Hyvä valinta, hyvä liideri, kiitos tästä.
    Tilihän oli tosiaan Pocahontas ja pyöräiltiin siinä top10 sims pitkään, oikeastaan niin pitkään että lähdin inttiin. Defua tuli servun aikana tehtyä + käyttiksiä. Muistelen, että about 600k defua parhaillaan hengis? moe- voi korjaa jos vääräs. Sama mennä kiitoksiin kun muut on kirjotellu meän liiton tarinat.

Pocahontas tili

Epekki & Tonttu: ootte molemmat luottodualei, ollu sitä jo pitkään ja tuutte myös olemaan. Epellä vähän työt alko painaan yhtä aikaa mun intin kans niin tili hiipu sit. Ootte silti parhautta <3

moe-: Oot ylivoimasesti servun söpöin <3 En tiä kestäsinkö tätä pelii ilman sua. Sä oot täällä mukana, sä oot mun siviilielämässä mukana. Aina tavoitettavissa, aina töissä, aina valmiina ja aina (välillä) juomassa. Mitä mä voin enää pyytää? <3

Peiv: Varmaa suorittamista, kuten aina. Taisit kadota loppuservuks yhtä aikaa mun kans, mutta ei siinä mitää. Oot silti parhautta <3

Veikka: Sä tulit, sä lähdit. Mutta mun mieleen sä jäit jo kauan sit <3

Nipsu: Erittäin vahva persoona, hassun hauska, vittumainen, äkkipikainen, mitä kaikkea. Silti me kaikki tarvittiin sua. Ansaitsen ison käden ja ison kiitoksen!

Lantti: Mä en oo vielä koskaan tavannu sun kaltasta liideriä. Yksinkertaisesti, AWSUM! Missään vaiheessa sun asenne ei ollu et "Mä koitan, mä koitan". Joka ikinen päivä se oli "Mä hoidan, mä hoidan". Toivon todella, että pääsen pelaan sun kanssa vielä jatkossa.

Mastermind, Pali, EPro, Fosse, Cipe ja te kaikki muut: Kiitos kaikille! Junnu palaa ensi kesänä vahvempana kuin koskaan!
    Fix3 Missä-X | Fix6 BaX | Fix14 BaX | Fix15 BBQ | Fix19 BaX-Power | Fix20 BaX-Power | Fix21 Hanuristit | Fix22 Pocahontas

Kiitokset kaikille mielenkiintoisesta ja hyvästä servusta. Kiitokset lähtee Pertsille ja muille Odensin jätkille kun otti meikäläisen mukaan joukkoon.

Oli aivan mahtava pelata jälleen, kunnollisen liiton kanssa missä homma toimi ja pelitti.

Servulle lähdettiin ihan rennolla meiningillä enkä mitään voittoakaan osannut odottaa ennenkuin HUNT:iin fuusioidumme Odensin kanssa, joten erittäin kiitos tästä servusta ja törmäillään taas seuraavalla kierroksella.

And special thanks to Captmario it was awesome server to play with you. Wish we see each others in next server again!

- Janzka
    Last edited by Janzka; 08-06-2016 at 05:15 PM.

Tulin, näin ja raidasin. Aika sanomaton kiekka, mutta niinhän nämä kesäkierrokset tuppaa olemaan. Ei mulla muuta, jatkakaa voittopuheiden kirjoittelua jne. Itseltä varmaan kiinnostus taas lopahti. Positiivista on se, että tili ehti tekemään +200k pretoa, joka oli ihan jees saavutus siihen nähden, että tilin tein 1kk myöhässä.

Kiittäen,
    amatöörijuoppo áka Legenda89

Asukas

Sevu meni miten meni omalta osalta ja taitaa jäädä myös viimoseks fixiks omalta osalta. Sutkua pakko kiittää peliseurasta ja siitä että jakso mun itqupotqu angstaamista <3 Mitää ei saatu oikeestaan aikaseks. Idleemistä ja seinäämistä lukuunottamatta.

Kiitti ja kuitti.

-Fosse

Oli aivan pakko tulla kommentoimaan. Servu oli mietoa paskaa koska mitään ei tapahtunut. Into pelaamiseen taisi lähteä jo tokalla viikolla, mutta päätin jäädä servulle aiheuttamaan pahennusta (moni iso pro-pelaaja kävi perkeleen kuumana, josta sain rynnäkköorgasmeja). Alkuservu meni kylien valtailussa, päkien seinäilyssä ja ircissä trollatessa. Servun edettyä fakteihin yksi meidän liiton puppelipojista halusi ottaa pakit unefaktiin. Lähetettiin pakit sinne, mutta jostain syystä ne ei kelvannutkaan ja niitä alettiin sieltä raapiimaan pois. No sinne se unefakti menikin ja samalla alkoi joku saatanan liitosta ulostautumistrendi, joten vedin joukot seiniin ja laitoin tilin deleen R.I.P. Hali <3. Tulen taas ensi fixille aiheuttamaan syöpää. (Lupaan myös pultata Lantin capin <3)

Imperiaani Evil Doctor's Avatar

Quote Originally Posted by Huijari View Post
    Oli aivan pakko tulla kommentoimaan. Servu oli mietoa paskaa koska mitään ei tapahtunut. Into pelaamiseen taisi lähteä jo tokalla viikolla, mutta päätin jäädä servulle aiheuttamaan pahennusta (moni iso pro-pelaaja kävi perkeleen kuumana, josta sain rynnäkköorgasmeja). Alkuservu meni kylien valtailussa, päkien seinäilyssä ja ircissä trollatessa. Servun edettyä fakteihin yksi meidän liiton puppelipojista halusi ottaa pakit unefaktiin. Lähetettiin pakit sinne, mutta jostain syystä ne ei kelvannutkaan ja niitä alettiin sieltä raapiimaan pois. No sinne se unefakti menikin ja samalla alkoi joku saatanan liitosta ulostautumistrendi, joten vedin joukot seiniin ja laitoin tilin deleen R.I.P. Hali <3. Tulen taas ensi fixille aiheuttamaan syöpää. (Lupaan myös pultata Lantin capin <3)
    Koska minulla on paha dementia, jonka takia en muista paskojen juttui, niin korjaa mikäli ollaan väärässä, mutta:
    (01:21:0 <XXX> öö
    (01:21:10) <XXX> YYY
    (01:21:12) <XXX> kuka vittu o huijari
    (01:21:1 <XXX> ko sanoo roskal et pulttaa meikän cäpin ens runil?
    (01:21:27) <YYY> pultattiin sen capi ja veitiin sotis
    (01:21:30) <YYY> voisin veikata D:
    (01:21:33) <XXX> jaa
    (01:21:57) <YYY> salty hiukan
    (01:22:03) <XXX> ylläri""
    Fix11 ForeverNeitsyt @ HM | Fix13 krasny/Marttyyrit @ O | fix14 Smurffit! @ BILL | fix17 Avast @ RPN | fix18 Wannabe @ I.T | Fix19 Baby Alice @ RuRo | fix22 Frozen @ Prinssit | tc3/2.5 royax @ TurVa | ts2 marse @ Sirkus | ts4 Ned Kelly @ FF | ts3 Taylor Swift @ -/lia | ts4 Victoria @ Kiira

Quote Originally Posted by Evil Doctor View Post
    Koska minulla on paha dementia, jonka takia en muista paskojen juttui, niin korjaa mikäli ollaan väärässä, mutta:
    (01:21:0 <XXX> öö
    (01:21:10) <XXX> YYY
    (01:21:12) <XXX> kuka vittu o huijari
    (01:21:1 <XXX> ko sanoo roskal et pulttaa meikän cäpin ens runil?
    (01:21:27) <YYY> pultattiin sen capi ja veitiin sotis
    (01:21:30) <YYY> voisin veikata D:
    (01:21:33) <XXX> jaa
    (01:21:57) <YYY> salty hiukan
    (01:22:03) <XXX> ylläri""
    Nope. Ette vienyt multa mitään. Capinkin saitte pultattua vasta kun olin ne joukot seinännyt. Joten LOL.

Nuijamies Just4Fun's Avatar

Quote Originally Posted by Huijari View Post
    Nope. Ette vienyt multa mitään. Capinkin saitte pultattua vasta kun olin ne joukot seinännyt. Joten LOL.
    Kai liityit roskal ton takia (?) Et ois Atsteekin toinen käyttäjä, muttet viitti tul sil sanoon??
    Meidän koulus kukaa seurustellu kasiluokal xD Oot selkeesti poikkeuksellisen kehittyny - Ankka <3
    [18:41] <@viizyl> ihan hyvä jäbä oot vaik sul takapiiska onkin :>
    Fi4 2016-17 Miestennielijä, SWE RoAx2 Immortal

Falangi

Quote Originally Posted by Just4Fun View Post
    Kai liityit roskal ton takia (?) Et ois Atsteekin toinen käyttäjä, muttet viitti tul sil sanoon??

Vittu äijä on spede Et ollu edes koko servulla/aikasemmalla servulla jossa Huijari pelas joten varmasti vaikee tietää miten asiat on, mut siin tapaukses jättäisin kommentoimatta.

rakaudella, huijari, seppo tmv, ja 5 muuta.

Page 4 of 6 FirstFirst ... 23456 LastLast