Page 3 of 6 FirstFirst 12345 ... LastLast
Results 21 to 30 of 54

Thread: Fix22 Voittopuhe

Nuijamies

Quote Originally Posted by ANATOLI View Post
    Hyvä servu
    Se on ain hiano voitto kun sen saa tehä puhtaasti simmaamalla! Pöljät kasailoo lapasia ja ajeloo toisten kakkusia makkusia rikki, sellaanen puuhastelu teetättää töetä! Vetästää vaa raakana tornit 0-100 ja egoillan ko ollaan koviksia!

Jos 2. suurinta, kovainta ja mahtavinta sopii "Joo ei ajella toisiamme", niin sit sopis oikeesti antaa sen kolmannen osapuolen raksaa rauhassa ja montakertaa sinne 90 + tasolle. Tää siis siks, että ison työn tehneet pelaajat saa ajaa lapasensa pois.

Sumu humu morot paskoille huutelut voi osottaa peiliin useampi suurijohtaja.

Jos Zanttu voittaa servun, joku on mokannu ja pahasti.

Quote Originally Posted by Kukkoaho View Post

Jos 2. suurinta, kovainta ja mahtavinta sopii "Joo ei ajella toisiamme", niin sit sopis oikeesti antaa sen kolmannen osapuolen raksaa rauhassa ja montakertaa sinne 90 + tasolle. Tää siis siks, että ison työn tehneet pelaajat saa ajaa lapasensa pois..
    En tiiä viittasitko tolla meihin, mutta meillä ei ainakaan kenenkään kanssa mitään sopparia tuollaisesta ollut ja siks toi t100 tossa vaiheessa tuliki vähän yllärinä. Omien puheidensa mukaan Kingit ja Sonnit ottivat kummatkin riskin jättäessään ajamatta ja toivoi, että toinen heistä ajaa, jolloin peli olisi saanut jatkua ja omalla puolella ois ollu lanoja paremmin jatkoa ajatelleen. Me oltas kyllä ammuttu niin Kingin kun Kemiaankin tuutteihin kun ne olis aikanaan noussu, ne muutamat vähäiset lanat mitä meillä nyt edes oli. En nyt tiiä oliko se moka vai ei, mutta voittohan tuli 2 muun liittouman riskin oton takia, joka ei tällä kertaa toiminut. Toki aina jos mä voitan niin sen on pakko olla jonkun muun syytä, eikä tippaakaan omaa ansiota

Nuijamies

Quote Originally Posted by zanttu22 View Post
    Toki aina jos mä voitan niin sen on pakko olla jonkun muun syytä, eikä tippaakaan omaa ansiota
    Toki siinä on aina omaakin ansiota, ehkä provosin vähän turhan kovaa, pahoittelut. Onnittelut siis. Voitto on aina voitto, joskus se tulee näin ja joskus noin, yhtä kaikki pelaamalla sen vaan saa!

Mutta sitä riskiä otti liikaa sekä te, että se toinen (en tiä liittoja) joka jätti ajamatta. Tehän ette ajaneet sitä joka ei teitä ajanut vaan sen ajo se heikoin 3. osapuoli tasolta 99, eli ette te niitä ajaneet / olleet ajamassa missään vaiheessa kuin sitä heikointa 3:sta.

Millä se heikoin kolmonen vois edes teoriassa ajella jatkuvasti kaks vahvinta alas, kun ne ei ajele toisiaan? Ja mitä ajeltavaa näille kahdelle sitten enää jää? Natujako sitä pitäs?!? Ai nii joku tais ajaakkin lapasen natuihin, jos huhut paikkaansa pitää.

Quote Originally Posted by Evil Doctor View Post
    Mitäpä tähän sanomaan. Naurettavaa?

Mikä siellä edes ...
    Tää nyt neuvo liittyy suhun ja Hateen. Oon kyllä niin moneen otteeseen teitäkin yrittänyt neuvoa, mutta lupasin yhelle henkilölle vielä kerran yrittää.

Raksatkaa ne tilit niin, että siellä on tuottoa, siellä on joukkoa, siellä on jotain. Ei voi olla WW-tiliä jolla ohjeiden saapuessa on cäpissä tason 13 pellot. Toki saitte ensimmäisiä nouseen lvl15 kun servu päättyi, mutta eipä se nyt nosta paljon arvoa.

Ihmetili vielä päälle seinää ohjeeseen cäpistä tehdyn nykänsä. Mitä herra tämän jälkeen miettii: "Kirveet hienoi, pakit turhii." Tossa kohtaa toki oli vielä ehkä vähän perusteltavissa toisella ohjeella se, mutta kun sinne uudestaan seinättiin, mitä vielä tehtiin. Uudestaan niitä cäpi vitun offi saatanan jonoja. Sit itketään, ettei oo resoa pakkijonoihin. Haloo nyt oikeasti. Sä et siinä kohtaa voinu millään saada edes siedettävää offia enää, teillä vähiten pakkia ihmeessä. Tilin tuotot nii vitun paskaa, että kaikki resot (mukaanlukien allytetyt) menee cäpijonoihin. Sit itketään että liitto huonosti resottaa kyseistä kylää, vaikka oikeasti vika oli vaan niiden resojen käytössä.

Joo, tiiän, että taas rupeette puhumaan kuinka ei ollut aikaa yms. Oikeesti, et sä ees tarvi aikaa paljoa tehdäkses siedettävää tiliä. Toi tili oli yksinkertaisesti kurapaskaa. Ja jos ei oo aikaa, miksi edes lähteä liiduamaan. Koittakaa mennä jonkun osaavan (j, tiiän ettei niit enää oikeen löydy) liidun liittoon, ottakaa niiltä oppia. Ihan oikeasti. Menkää näiden liidujen kanssa ihan perusasioista asiat läpi. Kuinka lähetään rakentamaan tiliä, mitä missäkin vaiheessa pitäisi olla, miten ajan käytön saa maximoitua tilin hyödyksi.

Teidän liidaustyyli on ottaa alkuun kaikki liittoon, toivoa että siel pari hyvää pelaajaa ja antaa heidän kantaa koko homma, mitään itse tekemättä. Ei se saa niin olla. Tietenkin delegointi yms on yksi liidun hommista, sitä en kiellä, mutta kyllä sun pitää niitä muita neuvoa, auttaa yms.

Kannun nimi eri kuin liiton, pullakelloon ei näkymään tietoja, josta voi laskea pakituksen, ja sinnekin mieluusti eri nimi linkkiin kuin liiton. Vielä päälle kun joka kierroksella jossain kohtaa vähintään kannun passuna on punkku, niin eipä siinä tarvi paljon veikkauksia heitellä, että oikeaankin osuu.

Tolla pelaamisella te ette pilaa vain omia pelejänne, vaan pilaatte sen koko koalition pelit. Ottakaa vastuuta jos sitä lähdette haluamaan. Tässä on vielä käsittömän monta asiaa, joita en vaan jaksa käydä läpi, joten käykää opettelemassa joltakin ne asiat ihan perusasioista lähtien, joka ne osaa.

Mutta mennää ...
    No nyt sitten ensimmäistä ja viimeistä kertaa kommentoin näihin....

-Ensinnäkin joku nimeltä mainitsematon pulttasi capin lukkoon joka oli purettu parissa tunnissa: siksi pellot vasta nousussa koska ne oli jo kaikki 15 tasolla.
    -Ja sit toisekseen peltoja oli enemmän kuin yksi tasolla 15 servun loputtua.
    -En kertaakaan allyttänyt resoja mun capiin ja paskomisen jälkeen multa kysyttiin tarvinko apua niin kieltäydyin siitä. En voi sietää että liiton resoilla tehdään jotain jonoja. Ja offeja oli missä oli ja mitä niillä tehtiin ennen sinun ns. tietoa niin ei kuulu sulle niin kuin ei muillekkaan. Niillä vaan satuttiin tekee kaikkea muuta mitä sinä väitit jopa ennen ohjeen ottoa.
    -Ja sit toisekseen et todellakaan tiedä mun tilistä mitään jos väität että paskasti rakennettu, taitaa vaan sua harmittaa kun oma tilisi oli metsään tehty pelkäämällä jos vaikka vihu tulee pulteilla kylään. Voi voi reppanaa kun pöksyt tutisee.
    -JA ÄLÄ PUHU ASIOISTA MISTÄ SULLA EI OLE MITÄÄN TIETOA.Olen jo tottunut että mustamaalaat kaikki jotka ei sun liitossa ole ja uhkailet niitä pelaajia jotka edes hieman harkitsee että ei sun leipiin tule. Sinulla vaan sattuu olemaan paskanpuhujan maine kaikkialla joten en siitäkään jaksa enään välittää tämän jälkeen että mitä sanot tai väität ilman parempaa tietoa.
    -Eräitä keroja olen kuullut että se ja se tili pulttaa jos ei vaihda liittoa, mitäköhän travianin säännöt sanoo uhkailusta?

No se siitä ja sun paskan puhumisesta, eipähän tarvitse enään niitä kuunnella sillä 18 pelattua kierrosta yhden väliin jäämisen myötä tulen poistumaan pelistä ja annan sinun jatkaa uhkailuja ja paskanpuhumista siellä missä sitä haluat tehdä.

Pidä hauskaa ja toivotaan että joku tekee susta valituksen huntereille jotta toi sun pelikäyttäytymisesi paranisi edes hieman ja oppisit kunnioittamaan edes samassa liitossa pelaviia kavereitasi.
    Ai niin, miksi monesti opsuissa kavereitten joukot ajellaan mutta sun vaatimattomat joukot pullaillee kotona lihoten niin että ei jaksa liikkua juurikaan? No en kaipaa tähänkään oikeasti vastausta sillä tiedän sen jo ja en tule edes lukemaan niitä tänne kuin en koko roskan asioitakaan.

MUTTA KIITOS HUNT LIITOLLE HYVÄSTÄ JA REHELLISESTÄ PELISTÄ.
    FIX 3-HateDevil, FIX 4-TheMa,FIX 5-Replicators,FIX 6-Single Malt,FIX 7-Great Old One,FIX 8-Ankkalinna,FIX 9-Tislaamo, ,FIX 10-Mordor/Bumblebee/Brazen Abbot(jossain välissä jollakin tilillä),FIX 11-?,FIX 12-StarWars,FIX 13- Muwaan Mat,,FIX 14-Angra MainyuFIX 16-Heavy,FIX 18-Brevery

Lähettiin Jimb00:n kanssa ensimmäistä kertaa fixille pelailemaan lyhyellä varotusajalla, kun Lantti kokosi liittoa sinne ja ajattelin, että pitäähän sitä fixiäkin nyt testata ja taivuttelin Jimbon mukaan. Oli pitkään siinä meillä Royals liitossa eniten pakkejakin lukumäärällisesti ja toisiks isoin lana kans (vai oliksil meiä ykkös offi miehel kaks lanaa meit isompi mut kuiteski).

Alussa intoa piisaski, tosin valittelin kovaan ääneen kuinka paljon kultaa kuluu fixillä...80e saatiin upotettua yhteensä servuun josta jäi tosin onneksi vielä kultaa säästöön ens servulle!!

Meillä oli parhaillaan melkein 500k faloja hengissä ja joku lapanen. Pelailtiin aktiivisesti siihen asti, että lähdin inttiin heinäkuun alussa ja siihen se sitten jäikin aika lailla. Jimbo laiskuri ei jaksanut tehdä mitään! Tuskimpa tulee enää fixille lähdettyä. Normit enemmän se mun juttu.

Loppukiitokset Lantille joka jakso ainaki alussa liidaa ja Mastermind joka oli aina ircissä paikalla ku intistä tulin ircissä käymään ja Jimbo vaik ootki tommone laiska karvaperse nii oot tosi kiva ja sillee!
    Jimb00: mut santruli, vaikka tätä on vaikee myöntää niin tyksin pelata sun kanssa tätä kyläpeliä :O
    Santru: oih <33333333
    Santru: nii mäki sun <3

Imperiaani Evil Doctor's Avatar

Quote Originally Posted by Kukkoaho View Post
    Toki siinä on aina omaakin ansiota, ehkä provosin vähän turhan kovaa, pahoittelut. Onnittelut siis. Voitto on aina voitto, joskus se tulee näin ja joskus noin, yhtä kaikki pelaamalla sen vaan saa!

Mutta sitä riskiä otti liikaa sekä te, että se toinen (en tiä liittoja) joka jätti ajamatta. Tehän ette ajaneet sitä joka ei teitä ajanut vaan sen ajo se heikoin 3. osapuoli tasolta 99, eli ette te niitä ajaneet / olleet ajamassa missään vaiheessa kuin sitä heikointa 3:sta.

Millä se heikoin kolmonen vois edes teoriassa ajella jatkuvasti kaks vahvinta alas, kun ne ei ajele toisiaan? Ja mitä ajeltavaa näille kahdelle sitten enää jää? Natujako sitä pitäs?!? Ai nii joku tais ajaakkin lapasen natuihin, jos huhut paikkaansa pitää.
    No jos lähetää nyt vaik siitä, että Cranny-sumulla alunperinkin oli eniten WW-lapoi. Royalseilta WW-lapoi löytyi tasan tämän verran: 0. Ei me niitä tehty, koska ei ollut mikään tarkoituskaan loppuskaboissa ottaa roolia. Tilanteet ja suunnitelmat muuttu, ja oletin, että olisi ollut siinä kohtaa myöhäistä parista käyttiksestä tehdä WW-lapoi, mutta kävi ilmi, että pakitukset oli aivan jäätävän pienet, jonka takia olisikin ollut aikaa. Se menee mun piikkiin, kun yliarvioin vihuja.

Toisinsanoen, en nyt ymmärrä itkuasi. Meillä oli vain muutama WW-lapa, ja laskeskeltiin, että todennäköisin skenaario on, että cranny ekalla kierroksella tiputtaa, varsinkin kun huomioitiin millaset lapat ajo meille. Oletin että olisivat ymmärtäneet meille kummallekin (HUNT ja King) puolittaa nykänsä, ja näin tiputtaa kummankin ihmeen, elleivät olisi sit kunnolla ajamassa toistakin ihmettä. Vihujen yliarvioinnin seurauksena otettiin riski, joka ei kannattanut.

Edit2. Eli toisinsanoen luultiin heidän pelaavan omasta voitosta eikä meidän häviöstä.

Quote Originally Posted by HateDevil View Post
    No nyt sitten ensimmäistä ja viimeistä kertaa kommentoin näihin....

-Ensinnäkin joku nimeltä mainitsematon pulttasi capin lukkoon joka oli purettu parissa tunnissa: siksi pellot vasta nousussa koska ne oli jo kaikki 15 tasolla.
    -Ja sit toisekseen peltoja oli enemmän kuin yksi tasolla 15 servun loputtua.
    -En kertaakaan allyttänyt resoja mun capiin ja paskomisen jälkeen multa kysyttiin tarvinko apua niin kieltäydyin siitä. En voi sietää että liiton resoilla tehdään jotain jonoja. Ja offeja oli missä oli ja mitä niillä tehtiin ennen sinun ns. tietoa niin ei kuulu sulle niin kuin ei muillekkaan. Niillä vaan satuttiin tekee kaikkea muuta mitä sinä väitit jopa ennen ohjeen ottoa.
    -Ja sit toisekseen et todellakaan tiedä mun tilistä mitään jos väität että paskasti rakennettu, taitaa vaan sua harmittaa kun oma tilisi oli metsään tehty pelkäämällä jos vaikka vihu tulee pulteilla kylään. Voi voi reppanaa kun pöksyt tutisee.
    -JA ÄLÄ PUHU ASIOISTA MISTÄ SULLA EI OLE MITÄÄN TIETOA.Olen jo tottunut että mustamaalaat kaikki jotka ei sun liitossa ole ja uhkailet niitä pelaajia jotka edes hieman harkitsee että ei sun leipiin tule. Sinulla vaan sattuu olemaan paskanpuhujan maine kaikkialla joten en siitäkään jaksa enään välittää tämän jälkeen että mitä sanot tai väität ilman parempaa tietoa.
    -Eräitä keroja olen kuullut että se ja se tili pulttaa jos ei vaihda liittoa, mitäköhän travianin säännöt sanoo uhkailusta?

No se siitä ja sun paskan puhumisesta, eipähän tarvitse enään niitä kuunnella sillä 18 pelattua kierrosta yhden väliin jäämisen myötä tulen poistumaan pelistä ja annan sinun jatkaa uhkailuja ja paskanpuhumista siellä missä sitä haluat tehdä.

Pidä hauskaa ja toivotaan että joku tekee susta valituksen huntereille jotta toi sun pelikäyttäytymisesi paranisi edes hieman ja oppisit kunnioittamaan edes samassa liitossa pelaviia kavereitasi.
    Ai niin, miksi monesti opsuissa kavereitten joukot ajellaan mutta sun vaatimattomat joukot pullaillee kotona lihoten niin että ei jaksa liikkua juurikaan? No en kaipaa tähänkään oikeasti vastausta sillä tiedän sen jo ja en tule edes lukemaan niitä tänne kuin en koko roskan asioitakaan.

MUTTA KIITOS HUNT LIITOLLE HYVÄSTÄ JA REHELLISESTÄ PELISTÄ.
    Mulla on yllättävänkin paljon tietoja sun tilistäs. Se, että mä en jaksa listata, on vaan fakta.

Korjataanpa pari väitettäs.

Royalseista Frozen tili seinäsi määrältään useimmiten liitosta. Kyllä, opsuissa. Tämä tili myöskin aina ampui pakituksiin. Yhtään offipojoo ei tullut offien ajosta, ja vain vähän tuli natuista. Tilille jäi pari käyttistä, jotka mitä oletettavammin olisi menneet seinään seuraavana päivänä, koska hups, meikäl oliki riskisimmät kohteet.

Se, että opsuissa plänätään ajojärjestys nykien koon mukaan, on vaan se fakta, että isoimmat ajaa ensimmäisenä. Pari kertaa sattumoisin sit meikält selvis ekal kerral koko nykä kun muu liitto aika paljo seinäili, ja tokal kerral toine nykä seinille ja 5% selvis toisesta nykästä. Eniveis pointtina oli se, että meidän tili liitostamme seinäsi useimmiten, ja ajettiin kohteisiin kyllä ekanakin (myös silloin kun ei ollut tarkoitus, koska opsulähetyksissä tapahtui parit virheet, ja sekunin raoilla oli opsut plänätty)

Sä et tosissas voi olla ylpeä lvl15 pelloista. Meikällä kuitenkin taisi olla jtn 13-14d ennen faktei lvl17 pellot. (ellei ennemminkin, pyöri eniveis siin d20 paikkeil)

Me ollaan sun pellot ajettu pelkästään ennen faktien tuloa. Sulla on siis ollut noin 50-60d aikaa raksaa niitä peltojas. Et millään oo voinut olla ylpeä siitä, että muutaman saat lvl15. Tämän takia suosittelin, että opettelisit osaavan pelaajan seurassa perusasioista. Ja juurikin tuommoinen asenne estää sinua kehittymästä.

Mitä tulee uhkailuun, mielestäni voisit antaa näyttöjä. Joo, oon publil joskus läpäl sanonu "Maksa 10€ tai pulttaan sut", mutta kaikki sen kyl ymmärtää sarkasmina. Se on aika yleinenkin juttu publilla. Joo, silloin ko pelaaja hyppäs kolmosel meille, vitsillä heitti että olisin uhkaillut häntä tulemaan, mutta hänkin oletti että ymmärtäisitte sen olevan sarkasmia. Kun huomattiin ettette ymmärtäneet, hän rupesi trollaamaan teitä, ja meikälle se nyt on yks hailee rupeeko rivarini teitä trollaamaan kun ootte vihuja.

Mitä taas tulee siihen, etten kunnioita omia, niin se nyt ei pidä paikkaansa. Tottakai omiani kunnioitan, ja he kuitenkin haluavat jatkossakin kanssani pelata. He tietävät, että vaadin asioita, he tietävät että myöskin pyrin neuvoon, auttaan, yms kaikessa. He tietävät, että voivat kysyä multa mitä typerimpiäkin kysymyksiä. He luottavat muhun. Se, että sanon porukan olleen yleisesti epäaktiivista, jokainen liitostani voi sen allekirjoittaa. Ja kun sanoin asian, tarkoitin sillä myöskin itteäni. Aktiivisuus heilahteli ihan jokaisella älyttömästi, ja opsumeisteriä kaikki nyt kiusii, eikä kenelläkään ole häntä kohtaan mtn vastaan. Persoonia oli erilaisia liitossa, toisten kans sain riidellä useammin, toisten kans ei tarvinnu kertaakaan.

Mitä taas tulee siihen, että joukkoja meikäl cäpissä, niin minä itse elätin liittolaisteni joukkoja, etteivät heillä joukkotuotanto heikkene. Jotta he saavat tehdä rauhassa sitä ukkoa. Ofc tuli turvallisempi olo oman cäpinkin kannalta sitä kautta, mutta toi on sitä liittotyöskentelyä, faktien hyväksikäyttämistä. Siinä on pikkuinen ero, että elätätkö 40k omia joukkoja pikkupullassa, vai yli 400k liittolaisten joukkoja & omia joukkoja pikkupullassa. Siinä oli meidän kahden tilin väliset erot.

Oon aina jokaiselle sanonut, että jos kokevat mun viestittelevän jotenkin väärin, kokevat että rikon sääntöjä, ilmoittakaa multille. Silti en ole koskaan vuoden 2007 jälkeen ollut jäissä kyläpelissä. Roskalla toki sit useaankin otteeseen. Mutta kaikki nämä on lusittu, mitä on tullutkin.

Ja mulla ei oo koskaan ollut mitään pelkoa edes, että tullaanko mun kylään. Jos tullaan sit tullaan, mielelläni otan pulttia vastaan, etteivät liittolaisten tarvi ottaa. Joskus on minulla pakitus edessä, joskus ei. Riippuu täysin tilanteesta, ja mitä ollaan laskettu.

Mitä taas tulee allylla resojen pyytelyyn, on se ihan tilannekohtaista täysin. Kyllä minäkin liittolaisteni kyliin allyttelen tarvittaessa resoja, jos on esimerkiksi paskottu cäpi just. Nopeampaa yhteistyöllä se nostetaan taas kondikseen, ja liiton tilanne on parempi. Se on sitä liittopelaamista. Toki tähä lisäks tilanteita esim nopea kammion raksaus, ymsyms. mitä nyt koetaan tarpeelliseksi tilanteissa. Noi on aina tilannekohtaisia.

PS. koen huvittavaksi, että valitat mun uhraavan liittolaisten lapasia, jotta omani selviää, vaikka ennen fakteja sinullekin ajaessa menin kärjessä. Tokalla kerralla ko haettii pikkupulla, ajettii lapanen joka oli käytännössä jo kokonaan kuollut kannareihin. Järkevämpää oli siihe etee ampua ko antaa lopunkin kannareihin kuolla. Se on sitä järjen käyttöä.

Edit. Niin ja tosiaan ko rivari kyseli, miksei keppijonot sulla pyöri 24/7, niin jäbä vastas kaiken päälle, ettei resot riitä. Niihin riittää todella helposti, pari boosteria ja ilma ongelmia pyörii jo 24/7 niiden tuotoil, eikä siinä kohtaa vie ees kultaa paljo paskaakaa.
    Last edited by FA Sove; 08-04-2016 at 11:23 AM. Reason: Kylävertailu pois
    Fix11 ForeverNeitsyt @ HM | Fix13 krasny/Marttyyrit @ O | fix14 Smurffit! @ BILL | fix17 Avast @ RPN | fix18 Wannabe @ I.T | Fix19 Baby Alice @ RuRo | fix22 Frozen @ Prinssit | tc3/2.5 royax @ TurVa | ts2 marse @ Sirkus | ts4 Ned Kelly @ FF | ts3 Taylor Swift @ -/lia | ts4 Victoria @ Kiira

Miten tässä nyt näin kävi?

Onnea HUNTille voitosta.

Piti itse pitää huilia kyläpelistä tuon viime rundin jälkeen, mutta houkutteli ajatus pelata vielä yksi ja tehdä asioita oikeasti paremmin. Haaveet mm. ikiomasta ww-rammerista oli eläneet jo pitkään ja se oli myös tarkoitus toteuttaa.

Tilin nimi tuo Dont tell daddy, yksinään pelailin. Lähdettiin vanhalla tutulla porukalla korpeen ja pistettiin pystyyn HHW. Alussa oli kovaa simssiä, kultaa paloi, fakteja odoteltiin..viereen ilmestyi korpeen sitten nämä pari sankaria ST1 liitosta, heidän kanssaan käytiinkin sitten kiekan ainoat "pelit" ja oi että sitä naurun määrää. <3

Faktit tuli, onnistuttiin hakemaan liitolle iso sotis, iso ware ja ihan ite(!) hain itelleni tilipullan! vähän oltais oltu halukkaita saamaan pikkusotis (kumma), mutta oltiin kyllä ihan tyytyväisiä noihin. Pikku narri haettiin tähän vielä bonarina päälle.

En muista missä kohtaa alettiin availemaan diplomatian ihmeellistä maailmaa, oltiin siinä laiskoja aikalailla. Siinä vaiheessa kuitenkin kun eräs nimeltämainitsematon henkilö vietti ainoana "vääränä aikana" koko servulla railakkaan illan, jonka seurauksena iso määrä pakkeja jäi siirtämättä sotiksen suojaksi, se menetettiin ja menetettiin aivan suotta myös iso kasa pakkeja..alkoi itseä diplomatia kiinnostamaan. Varmaan me lopulta oltiin jutuilla useankin liidun kanssa, mutta ei siitä sitten oikein, luultavasti motivaation tai en tiedä minkä takia, tullut missään kohtaa mitään..

Zanttu sitten meitä lähestyi ja heidän kakkuaan lopulta päädyttiin tukemaan, varmaan siinä oli jotain sellaista "vanhojen aikojen kunniaks"-meininkiä. Toki sieltä tarjottiin myös mahdollisuutta päästä sotiskiertoon mukaan, ja kai se pikkusotis kerran meillä pyörähtikin, oli vaan niin sekava tuo kierto että annettiin olla..

Pakkeja jäi kotiin, puhumattakaan offeista. Oon kuitenkin suht tyytyväinen omaan peliini, oli sims kohillaan, oli ukkoo kuitenki senki edestä, sain sen faktin jonka tohon tilille kaavailin, capi oli kerranki unelma (jäi 4 peltoo nostamatta t19)..ois kai tosta tilistä saanut vielä paljonkin irti. Nyt vaan kävi näin. Iso miinus itselle tietenkin siitä että se sotis menetettiin ja sit koko meidän porukalle lievästä laiskuudesta..

Kiitokset menee HHW pojille. Aika original jengillä oltiin tällä kertaa liikenteessä Mä en kyllä tajua miten me aina päädytään tän kyläpelin pariin, todetaksemme vain miten ollaan jo kasvettu tästä ohi. Ei siinä, mutta kokeiltaiskos välillä jotain toista peliä?

-Suru/ Dont tell daddy @HHW

ps. kiitos roskaporukalle taas viihdyttämisestä <3

EDIT: lopussa vielä kyhättiin seinää mun capiin, ihan huumorinkin vuoksi. Odoteltiin lähinnä fakea tuolta, mutta.. http://travian-reports.net/fi/report/36775da14c9 Kiitos HHW pakeista, oli turvallinen olo. <3
    Last edited by höpönpöppöö; 08-04-2016 at 09:31 AM.

Forum Admin/Multihunter FA Sove's Avatar

Tässä ketjussa olevasta keskustelusta on tullut useampi valitus.

Toisten tileistä (en tarkoita profiilia vaan kylän yleiskatsauksia jne.) ei pidä julkaista kuvia julkisesti, raportit ovat asia erikseen, serverin päätyttyä raportit voi julkaista sensuroimattomana lupia kysymättä. IGM-viestejä ei koskaan saa julkaista ilman kummankin osapuolen hyväksyntää.

Huomioikaa myös sääntökohta $4a.

§4a. Muiden pelaajien arvosteleminen on kiellettyä
    Sama pätee myös pelaajien yllyttämiseen muita pelaajia tai liittoumia vastaan. Sodanjulistukset ja muut pelin diplomatiaan liittyvät viestit ovat sallittuja, kunhan foorumin sääntöjä noudatetaan. Muiden pelaajien henkilökohtaisten tietojen postaaminen ilman asianosaisen suostumusta on kiellettyä.
    Pelaajia ei tule haukkua foorumilla. Mahdollisesti perättömiin syytöksiin (esimerkiksi diplomaattiset "Olette ihan selvä sumu") emme voi ottaa kantaa, koska emme voi koskaan olla täysin varmoja diplomaattisista faktoista.
    Last edited by FA Sove; 08-04-2016 at 11:42 AM.

Falangi

Olen lievästi(suuresti) yllättynyt että kukaan ei maininnu minua itseäni voittopuheissa, vaikka mm. loin voittajaliiton, aiheutin sisällissodan Tovereissa, synnytin Kings-liiton ja arvasin, että Prinsessat ja prinssit yhdistyvät, ja myöhemmin Royals+King-liiton.

Itse servuun. Servu lähti itsellä hyvissä merkeissä, raidissa ja simsissä top-sijoituksilla koko alkuservu. Alku lähti liikkeelle Nokia-liitossa, jossa +10 veteraaniulkkaria pelaamassa. Pettymys suurilta osin, sillä kukaan Wizardia lukuunottamatta ei taitanut pelata tosissaan. Matka jatkui kohti Tovereita joissa päädyin lopulta liiduksi ja erinäisten konfliktien jälkeen syrjäytin jabben sekä zantun johtopallilta ja jaoin leirin kahtia. Mitä tapahtui seuraavaksi, oli irl työn saaminen ja kaiken kiireen kasautuminen juuri seuraaville viikoille; annoin liiton takaisin zantulle ja jabelle. Tämän jälkeen alkoi itsellä epäaktiivisuuden aika! Dualit lähtivät WaZaa-tilille herran itsen lähdettyään lomailemaan ja itse jätin servun kesken..

HALL OF FAME:

Rothschild
    Weak Pawn
    Last Season
    lantti
    WaZaa
    + 20 muuta

Itse vielä julkisesti haluan nöyrästi pyytää anteeksi Zantulta sekä jabbelta! Aika paskamaisen tempun tein, mutta kiitos teille kun otitte liittouman takaisin hellään huomaanne. Pahoittelut myös HUNTin(mun rakkaat)) ) pelaajille siitä että jätin teidät täysin. Onneksi voitto kuitenkin tuli.

Falangi

Haluan tähän väliin quotata tuttua, kun puhuttiin lantista:

<xxx> en tiiä muuta ku et lantista sais ottaa moni oppia täs kyläpelise
    <xxx> sillon homma hallus
    <xxx> siis rivarit pääsee nii helpolla ku täs pelis voi päästä
    <xxx> "liidaus infra" kunnos

Page 3 of 6 FirstFirst 12345 ... LastLast