No nyt sitten ensimmäistä ja viimeistä kertaa kommentoin näihin....
-Ensinnäkin joku nimeltä mainitsematon pulttasi capin lukkoon joka oli purettu parissa tunnissa: siksi pellot vasta nousussa koska ne oli jo kaikki 15 tasolla.
-Ja sit toisekseen peltoja oli enemmän kuin yksi tasolla 15 servun loputtua.
-En kertaakaan allyttänyt resoja mun capiin ja paskomisen jälkeen multa kysyttiin tarvinko apua niin kieltäydyin siitä. En voi sietää että liiton resoilla tehdään jotain jonoja. Ja offeja oli missä oli ja mitä niillä tehtiin ennen sinun ns. tietoa niin ei kuulu sulle niin kuin ei muillekkaan. Niillä vaan satuttiin tekee kaikkea muuta mitä sinä väitit jopa ennen ohjeen ottoa.
-Ja sit toisekseen et todellakaan tiedä mun tilistä mitään jos väität että paskasti rakennettu, taitaa vaan sua harmittaa kun oma tilisi oli metsään tehty pelkäämällä jos vaikka vihu tulee pulteilla kylään. Voi voi reppanaa kun pöksyt tutisee.
-JA ÄLÄ PUHU ASIOISTA MISTÄ SULLA EI OLE MITÄÄN TIETOA.Olen jo tottunut että mustamaalaat kaikki jotka ei sun liitossa ole ja uhkailet niitä pelaajia jotka edes hieman harkitsee että ei sun leipiin tule. Sinulla vaan sattuu olemaan paskanpuhujan maine kaikkialla joten en siitäkään jaksa enään välittää tämän jälkeen että mitä sanot tai väität ilman parempaa tietoa.
-Eräitä keroja olen kuullut että se ja se tili pulttaa jos ei vaihda liittoa, mitäköhän travianin säännöt sanoo uhkailusta?
No se siitä ja sun paskan puhumisesta, eipähän tarvitse enään niitä kuunnella sillä 18 pelattua kierrosta yhden väliin jäämisen myötä tulen poistumaan pelistä ja annan sinun jatkaa uhkailuja ja paskanpuhumista siellä missä sitä haluat tehdä.
Pidä hauskaa ja toivotaan että joku tekee susta valituksen huntereille jotta toi sun pelikäyttäytymisesi paranisi edes hieman ja oppisit kunnioittamaan edes samassa liitossa pelaviia kavereitasi.
Ai niin, miksi monesti opsuissa kavereitten joukot ajellaan mutta sun vaatimattomat joukot pullaillee kotona lihoten niin että ei jaksa liikkua juurikaan? No en kaipaa tähänkään oikeasti vastausta sillä tiedän sen jo ja en tule edes lukemaan niitä tänne kuin en koko roskan asioitakaan.
MUTTA KIITOS HUNT LIITOLLE HYVÄSTÄ JA REHELLISESTÄ PELISTÄ.