Mitähän täs nyt raapustais. Servun ratkasu tuli vähän puskista, lanoja oli kuitenkin mielin määrin vielä jäljellä tietääkseni, vihut avatkoon omilla puheenvuoroillaan miks niitä ei ajettu.
Lyhyesti liitosta. Aluksihan lähettiin liikkeelle Toverit nimen takaa, josta myöhemmin muodostui King ja HUNT. Kingeihin lopulta liittyi Mindin pieni porukka, Royals ja Spedet. Huntiin liittyi Odens ja yksittäisiä pelaajie sieltä täältä.
HUNTin meno oli moneen otteeseen melko päätöntä ja usein oli johdossa verenpaineet korkeella. Melkosia mokia tuli tehtyä, jonka takia jopa monelle varmasti pieni ylläri, että tässä ollaan. Mokat kuitenkin paikattiin tinkimättömän kovalla asenteella ja duunilla, ehkä se vaikutti sitten asiaan.
Tosin Mind tuolla publalla joku päivä kysy, että olenko tehnyt tilini eteen ite yhtään mitäänNoh, jätän siihen kysymykseen vastausvuoron vaikkapa dualeilleni.
Tilinkin aktiivisuus oli ailahtelevaa, joka tosin vuodenajan huomioon ottaen ihan normaalia.Tilin statsit tähän lyhyesti jos jotakuta kiinnostaa:
Sims: 4. off: 32 deff: 2. Kotiin jäänyt ww lappu oli kooltaan 257,2k+58,7k+16,3k (nuti,ritari,pultti).
Hyvällä asenteella mun mielestä kuitenkin joka jätkä paino loppuun asti irl kiireistä huolimatta.
Tämä jäi ainoaksi ihmeen tiputukseksi: http://travian-reports.net/fi/report/366531286f1
GD omat pakit olivat tosiaan tuolla meidän ihmeessä istumassa, joten melko fiksu veto XD
En ainakaan nyt ehdi tässä tarkempaa analyysia raapustelee, voi olla että tulee jälikäteen vielä.
Dualit tai muu Huntin johto (Perttula) voivat halutessaan antaa vähän tarkemman analyysin. Kiitokset haluan kuitenkin vielä jakaa loppuun servusta.
Jabbe: Servusta toiseen suhun voi luottaa. Servusta toiseen sulle saa suuttuu. Servusta toiseen suhun saa pettyy. Servusta toiseen susta saa olla ylpee.
Servusta toiseen mä mietin miks mä pelaan ees sun kanssa. Servusta toiseen mä mietin että onneks saan pelata sun kanssa.
Servusta toiseen mä mietin että saisinpa jakaa voiton just sun kanssa. Taas sen pääsin kokemaan, iso kiitos sulle siitä.
Msa ja Tombl: Kova ja tärkeä vahvistus tilille. Annoitte korvaamattoman tuen meille loppu servuun ja toitte paljon uutta tilille. Kiitos <3
ps. aamuja tombl
Vege: Kiitos pikku boostista minkä annoit loppu servuun, kun muilla alkoi loppua kohden moti loppua.
Perttula: luotettava ja asian osaava ww sitteri. Perus varmaa tekemistä ja aina paikkailemassa kun omalla tilillä pelaajat hukassa.
Balle: yks harvoista rivareista johon pysty luottaa tilanteesta riippumatta. Iso kiitos!
HUNT: Kiitos jokaikiselle pelaajalle, jokasella oli roolinsa, jokanen anto panoksensa, pienistä panoksista syntyi jotain suurta.
Mind: Annoit yhden tilin tasolla yhden parhaista vastuksista mitä on ikinä ollu ja pakko myöntää että veit kyllä pidemmän korren siinä taistossa ;D
ST1 ja HHW: Kiitos tuestanne ww skabassa ja sotiskierrossa <3
Dobs: Meidän ikioma falatehdas <3
Tähän hätään en muuta keksi. Lisäillään sitä mukaan kun asioita mieleen juolahtaa. Zanttu kiittää ja kuittaa.
Zanttu
Last Season
HUNT