Page 31 of 31 FirstFirst ... 21293031
Results 301 to 308 of 308

Thread: Fix22 - Diblo

Legioonalainen

Quote Originally Posted by Nipsu- View Post
    Todettakoon että kohtalaisen pienestä kiinni että teillä edes se oma torni on Lähellä oli ettei se alussa lähtenyt
    Ei sillä oikeastaan ole enää suurtakaan merkitystä.
    Huomenna (maanantai) juhlitaan voittajaa.
    ( Teksti poistettu ylläpidon toimesta -maunth )

Imperiaani Evil Doctor's Avatar

Quote Originally Posted by Ryysy View Post
    Ei sillä oikeastaan ole enää suurtakaan merkitystä.
    Huomenna (maanantai) juhlitaan voittajaa.
    On kyl säälittävää, että kuinka kovaa oikeasti yrität saada huntin ajaan nykäänsä turhaan. Varmaan ihan huvin vuoksi ootte ajatki laskenu, koska ihme valmistuu, vaikka ette ees ole tiputtamassa.

Voidaan vaik lähtee ottaan vetoa, että meidän ihme tippuu.
    Fix11 ForeverNeitsyt @ HM | Fix13 krasny/Marttyyrit @ O | fix14 Smurffit! @ BILL | fix17 Avast @ RPN | fix18 Wannabe @ I.T | Fix19 Baby Alice @ RuRo | fix22 Frozen @ Prinssit | tc3/2.5 royax @ TurVa | ts2 marse @ Sirkus | ts4 Ned Kelly @ FF | ts3 Taylor Swift @ -/lia | ts4 Victoria @ Kiira

Quote Originally Posted by Evil Doctor View Post
    Voidaan vaik lähtee ottaan vetoa, että meidän ihme tippuu.
    Lantti voitti rahaa!! Ostetaan sillä gelbee!!
    Last edited by Nipsu-; 08-01-2016 at 09:35 PM.
    S1•Axokept / Fix17•UltimaattinenGämbleri / S2•Janis Petke / Fix20•AvaruusSmurffit / S4•Namusedät http://travian-reports.net/fi/report/3707999615f / Fix22•Ariel / Fix23•Sauron http://travian-reports.net/fi/report/41471bb518b

Kirvessoturi

Quote Originally Posted by Nipsu- View Post
    Lantti voitti rahaa!! Ostetaan sillä gelbee!!

joo kyllähän se tohtorin tutkinnon vaatii että tuon osas päätellä

Quote Originally Posted by jaasperi View Post
    joo kyllähän se tohtorin tutkinnon vaatii että tuon osas päätellä
    Huomaakko, kuinka helppoa teidän paskapuhe on päätellä. 100% ko puhutte aina paskaa, nii eipä siin vaihtoehtoi paljoo jää. Tän takia kannattais kokeilla sitä totuuden puhumistaki välil.

Edit. Niin ja btw, sanoit aiemmi et ollaa samas liitos ollu. Haluukko kertoo mulleki et koska oon muka teikää joutunu samas liitos kestää? (Ite nimittäin vaadin jtn tasoa liitosta mis oon)
    Last edited by Evil Doctor; 08-02-2016 at 06:11 AM.
    Fix11 ForeverNeitsyt @ HM | Fix13 krasny/Marttyyrit @ O | fix14 Smurffit! @ BILL | fix17 Avast @ RPN | fix18 Wannabe @ I.T | Fix19 Baby Alice @ RuRo | fix22 Frozen @ Prinssit | tc3/2.5 royax @ TurVa | ts2 marse @ Sirkus | ts4 Ned Kelly @ FF | ts3 Taylor Swift @ -/lia | ts4 Victoria @ Kiira

Kirvessoturi

Quote Originally Posted by Evil Doctor View Post
    Huomaakko, kuinka helppoa teidän paskapuhe on päätellä. 100% ko puhutte aina paskaa, nii eipä siin vaihtoehtoi paljoo jää. Tän takia kannattais kokeilla sitä totuuden puhumistaki välil.

Edit. Niin ja btw, sanoit aiemmi et ollaa samas liitos ollu. Haluukko kertoo mulleki et koska oon muka teikää joutunu samas liitos kestää? (Ite nimittäin vaadin jtn tasoa liitosta mis oon)

puhuu totuuden torvi? munaton sälli mutta siis tuossahan listaa noista sun liitoista niin esim O liitossa muistaakseni olin.. että siinä sun tasos nyyppä.... montakos ww lanaa saitte liikkeelle? vitun pässi
    Last edited by jaasperi; 08-02-2016 at 12:57 PM.

Asukas

Se oli siinä.
    fix18 Nuzzer/KELA, fix19 Nuzzer/RaPa, fix20 Nuzzer/=MS=, fix22 Nuzzer/HUNT

Quote Originally Posted by jaasperi View Post
    puhuu totuuden torvi? munaton sälli mutta siis tuossahan listaa noista sun liitoista niin esim O liitossa muistaakseni olin.. että siinä sun tasos nyyppä.... montakos ww lanaa saitte liikkeelle? vitun pässi
    O-liitossa? Sori, mutta et ollut ontologeissa. Olit silloin ihan omassa mahtisonneissas. (Toki kyseisellä roundilla trollasin sua iigeeämmil aika kovaa, mut #care)

Ja emt, oon kyl varmaa rehellisin kaveri roskalla täl hetkel.

Page 31 of 31 FirstFirst ... 21293031