Page 27 of 31 FirstFirst ... 172526272829 ... LastLast
Results 261 to 270 of 308

Thread: Fix22 - Diblo

Legioonalainen

.... silmäni kun auki saan ....

Onnittelut Kingseille ja Royalsille yhteisestä hyvin onnistuneestä opsusta.

On aina yhtä hienoa seurata, miten osaavat pelaajat toimivat yhdessä rintamassa.

Tästä tulee varmaan hyvä viikko.
    Last edited by Ryysy; 07-18-2016 at 07:11 PM.
    ( Teksti poistettu ylläpidon toimesta -maunth )

Imperiaani Evil Doctor's Avatar

Quote Originally Posted by Ryysy View Post
    .... silmäni kun auki saan ....

Onnittelut Kingseille ja Royalsille yhteisestä hyvin onnistuneestä opsusta.

On aina yhtä hienoa seurata, miten osaavat pelaajat toimivat yhdessä rintamassa.

Tästä tulee varmaan hyvä viikko.
    Jos vaikka lähtisit ensin lukemaan foorumin & kyläpelin sääntöjä. Ellei modet olisi laiskoi, olisit jo pari vkoa ollut jäissä. (Näin vinkkinä, sopuraidaus on kiellettyä, sekä nimet rapsois foorumilla samalla tavalla)

Mitä taas tohon tulee, niin onhan tossa teillä käynyt A) järjetön onni scodejen kanssa ja B) hienoa nähä, että toi 200 tilin sumu saa jotain onnistumisia aikaan. Lopputuloksesta vasta selviää, että onko liian myöhäistä vai ei.

PS. "Emme sumuile" (C) Makkoo & Ryysy 2k16

PPS. Koska meinasitte jtn tehäki servulla? Ettekö halua kaikkien menetettyjen cäpien & offei kostaa millään tavalla? Surullista.

Edit. En voi enää vittuilla! Ensimmäinen kovanne on saapunut, sekin toki komeasti seinille. 100% epäonnistumisprosentti nyt teil hyökkienne kans. :/
    Last edited by Evil Doctor; 07-18-2016 at 03:01 PM.
    Fix11 ForeverNeitsyt @ HM | Fix13 krasny/Marttyyrit @ O | fix14 Smurffit! @ BILL | fix17 Avast @ RPN | fix18 Wannabe @ I.T | Fix19 Baby Alice @ RuRo | fix22 Frozen @ Prinssit | tc3/2.5 royax @ TurVa | ts2 marse @ Sirkus | ts4 Ned Kelly @ FF | ts3 Taylor Swift @ -/lia | ts4 Victoria @ Kiira

Legioonalainen

Quote Originally Posted by Evil Doctor View Post

PS. "Emme sumuile" (C) Makkoo & Ryysy 2k16

PPS. Koska meinasitte jtn tehäki servulla? Ettekö halua kaikkien menetettyjen cäpien & offei kostaa millään tavalla? Surullista.
    JOS 3 liittoa muodostaa SuMun, niin sinulla ei ole mitään käsitystä siitä, mikä SuMu oli alunperin.

KOSTO johtaa vain ja ainoastaa huonoihin ja harkitsemattomiin siirtoihin.

Ryntäämällä raivon vallassa kostamaan, no sähän tiedät tuloksen ...

JOS 3 liittoa muodostaa SuMun, niin sinulla ei ole mitään käsitystä siitä, mikä SuMu oli alunperin.

KOSTO johtaa vain ja ainoastaa huonoihin ja harkitsemattomiin siirtoihin.

Ryntäämällä raivon vallassa kostamaan, no sähän tiedät tuloksen ...
    Niin, koska onhan se nyt täysin sama asia, kun on serverillä 20 000 tiliä ja 700 tiliä. Kummallakin serverillä on täysin oletettavaa ja mahdollista tehdä 5 000 tilin koalitio. Eiku venttaappas hetki. (okok, ei iha ollu 5k tiliä, myönnettäköö täs vaihees, mutta silti enemmän mitä tällä serverillä edes tilejä)

Nykyisin Ryysy rakas se on käsite, jota käytetään tilanteessa, jossa toisella osapuolella on selvästi enemmän tilejä. Jonkun kumman syyn takia myös, sinulla on aina se sumu.

Sekä, ei tietääkseni olla raivon vallassa käyty kostamassa? Sulla on hassu käsite SOTApelistä. Simssataa ja idlaillaan 95% ajasta ja sit katotaa yks rapo ko ampuu ihmettä pari tasoa. GG WP, oli haska ja antoisa serveri jälleen kerran.

Jotenkin voin olla varma, että meidän puolella on ollut mielekkäämpää pelata.

Edit. Vai tarkoititko kenties tätä? http://travian-reports.net/fi/report/3604261c2a6
    Last edited by Evil Doctor; 07-19-2016 at 05:57 PM.
    Fix11 ForeverNeitsyt @ HM | Fix13 krasny/Marttyyrit @ O | fix14 Smurffit! @ BILL | fix17 Avast @ RPN | fix18 Wannabe @ I.T | Fix19 Baby Alice @ RuRo | fix22 Frozen @ Prinssit | tc3/2.5 royax @ TurVa | ts2 marse @ Sirkus | ts4 Ned Kelly @ FF | ts3 Taylor Swift @ -/lia | ts4 Victoria @ Kiira

Legioonalainen

Nykyisin Ryysy rakas se on käsite, jota käytetään tilanteessa, jossa toisella osapuolella on selvästi enemmän tilejä. Jonkun kumman syyn takia myös, sinulla on aina se sumu.
    Sinun teoriallasi liitto, jolla olisi varaa rakentaa 20 levelin lähetystö ja ottaa maksimi 60 jäsentä olisi yksinään SuMu.....

Väännätkö nyt vielä ihan rautalankaversion, että tälläinen dementoitunut mummelikin ymmärtää, miten minulla voi olla SuMu, kun meidän liitossa on 4 jäsentä?
    Last edited by Ryysy; 07-20-2016 at 06:16 AM.

Sinun teoriallasi liitto, jolla olisi varaa rakentaa 20 levelin lähetystö ja ottaa maksimi 60 jäsentä olisi yksinään SuMu.....

Väännätkö nyt vielä ihan rautalankaversion, että tälläinen dementoitunut mummelikin ymmärtää, miten minulla voi olla SuMu, kun meidän liitossa on 4 jäsentä?
    Kerroppa toi sun luku 4 semmoisella kertoimella kuin 40,75 niin saadaan oikea luku. Kyllä itse ainakin lasken liittolaiset liittolaisiksi. Vaikka ei ehkä ihan mahtavimmat liittolaiset olekkaan, silti he niitä ovat.

Väitä mitä tahot, aina sua vastaan on ollut faktat.

Legioonalainen

Yritetään nyt vielä kerran, jos vaikka menisi perille.
    Minulla EI ole osaa EIKÄ arpaa liittouman johtamisessa, sen tekee joku aivan toinen.
    Minua EI kiinnosta mitä liittouma yhdessä tekee, minua edelleen kiinnostaa vain ja AINOASTAAN se mitä oma liitto tekee.

Crannyssa on 4 jäsentä ja jokainen päätös tehdään demokraattisesti, meillä ei ole johtajia, pelkästään jäseniä.

Olen jo aikaisemmin kertonut, että meillä on liitto kemiaa ja =MS= liittojen kanssa.
    Mikäli näillä liitoilla on liittoja muiden kanssa, se EI kuulu meille mitenkään.

Olet nyt koko kierroksen huutanut, että pelaan itsekkäästi, niin yritä edes itse uskoa siihen millainen väität minun olevan

Yritetään nyt vielä kerran, jos vaikka menisi perille.
    Minulla EI ole osaa EIKÄ arpaa liittouman johtamisessa, sen tekee joku aivan toinen.
    Minua EI kiinnosta mitä liittouma yhdessä tekee, minua edelleen kiinnostaa vain ja AINOASTAAN se mitä oma liitto tekee.

Crannyssa on 4 jäsentä ja jokainen päätös tehdään demokraattisesti, meillä ei ole johtajia, pelkästään jäseniä.

Olen jo aikaisemmin kertonut, että meillä on liitto kemiaa ja =MS= liittojen kanssa.
    Mikäli näillä liitoilla on liittoja muiden kanssa, se EI kuulu meille mitenkään.

Olet nyt koko kierroksen huutanut, että pelaan itsekkäästi, niin yritä edes itse uskoa siihen millainen väität minun olevan
    Ei mun tietääkseni oo tarvinnu ees huuella, että olet itsekäs? Eiköhä teot oo sen puolesta puhunut.

Ja kyllä, jos olet liittouman kanssa liitossa, heidän tekemiset myös vaikuttaa sinuun. Toki ironista täs on, että ilmeisesti alkaa paljastumaan lisää liittolaisia teidän kanssa. Et ehkä toi 50% serverin kaikista tileistä alkaa oleen pian totta.

Jännä juttu myös, että kuinka nämä samat asiat tapahtuu aina siinä samassa koalitiossa, missä sinä olet. Mielenkiintoista, eiköstä vain? Eikä rajoitu edes pelkästään suomen servereihin.

Mutjoo, jos ny jottain kiksei tosta saat, nii siitä vaan veteleen. Itse en näe tommoisessa touhussa mtn hauskaa, mut se o vaa meikä. Koen paljon hauskemmaksi tän, mitä me ollaa tehty. <3

PS. ookko joskus ajatellu liittolaisias opettaa pelaa?

PPS. jos sua pelkästään on Crannyn teot kiinnostanut, niin miksi sua sitten on myös kiinnostanut =MS= ja kemiaan tekoset? Et kai vaan taas puhunut itseäsi pussiin?

Legioonalainen

PS. ookko joskus ajatellu liittolaisias opettaa pelaa?
    Crannyn pelaajat osaa kaikki pelata ihan ilman mun neuvojakin.
    Sen kertonee varmaan ihan tämän pelin tilastotkin.

Legioonalainen

Alkoipas kiinnostelee. Olisiko joku ahkera nisti nii reipas ja jaksaisi niitä tilastoja tänne laitella edes hitusen niin näkisi missä lajissa ryysyn sakki näyttää osaamistaan ja pliis ei simssii se kai ihan itsestään selvää et se ei taitoo vaadi (rahalla saa ja hevosella pääsee) varsinkin jos sitä harrastetaan syvällä pers.... eiku siis korvessa. Kiitos kaunis jos joku jaksaa <3
    fix1-6 vaimo | fix7 Nostradamus | fix8 Good As Gloria | fix9 LonelyOne | fix10 Guava | fix11 ? | fix12 kottarainen | fix13 Bloigu | fix14 najara | fix15 MiuMau | fix16 Timon ja Pumba | fix17 pepper | fix18 Juurakon Hulda | fix19 Scarlett | fix20 Poison Ivy | fix21 LaCucaracha

Page 27 of 31 FirstFirst ... 172526272829 ... LastLast