Serveri onkin käynnistynyt ja selvästi on muutamia todellisia liittoja muodostunut. Irccaajille tiedoksi, niin yleistä serverin löbinää voi harjoittaa #fix22 kanavalla quakenetissä.
Johtopaikan on nyt kasannut UNI liittouma luoteesta. Oma näkemykseni liittoumasta on vähintäänkin arveluttava, koska mm. minulle tarjottiin liittoumasta paikkaa suoraan viestillä jos olisin ollut kiinnostunut. Paljon on porukkaa kuitenkin kerännyt liittoumaan, jopa osaavia. Tässä vaiheessa serveriä kuitenkin osaavatkin saattavat mennä hengaamaan johonkin liittoumaan ja odottamaan kenties paremman liittouman syntymistä. Mitä muut arvelevat, löytyykö tältä kohtalaisen tuoreelta johtajalta kuitenkin mahdollisuus viedä joukkueensa maaliin saakka?
Raidin kolmosena on Kemiaa liittouma. Tämä liittouma oli irc keskustelujen perusteella päätetty jo ennen serverin käynnistymistä ja ilmeisesti tämän 26 jäsenisen liittouman porukka osittain tunteekin toisiaan. Varmasti tullaan näkemään tilastojen kärki kymmenikössä vielä useimpienkin viikkojen ajan..
Serveriltä on huomioitavaa se, että nyt on mukaan lähtenyt poikkeuksellisen paljon Turkkilaisia ja Ukrainalaisia. Etenkin ukrainalaisten osalta pieni joukko osaa tehdä aktiivista ja argressiivista peliä. Tämä ukrainalaisten UA-RU | Deff liittouma onkin joukkuehengellään nostanut yksittäisen pelaajan "Ben10":n raidin kärjeksi lähes 200 000 farmatulla resurssilla. Taktiikka on toki kyseenalainen, että liittoumalaiset auttavat tyhjentämään heroillaan keitaita mutta ehkä tuo kantaa pidempää hedelmää. Aikaisempien speedien osalta on nähty usein ulkomaalaisten tulemisia ja menemisiä mutta ne ovat harvemmin kantaneet loppuun saakka.
Itse ottaisin seurantaan myös "Moi" liittouman. Muuten liittouma kenttä on vielä avoin ja ainakin itse kuulisin mielelläni huhuja ja/tai keskustelua siitä, että minkälaisia liittoumia on mahdollisesti muodostumassa serverille lähipäivinä ja onko jostain pienestä liittoumasta jo havaittavissa merkkejä vanhoista konkareista.
Tsemppiä kaikille kierrokselle!