Page 25 of 27 FirstFirst ... 152324252627 LastLast
Results 241 to 250 of 263

Thread: S1 Diplomatia [Alkanut 18.4.2016]

Quote Originally Posted by Nakkelus View Post
    Me teimme juuri niin kuin fiksuinta tuosa tilanteessa oli. Jos vastustaja haluaa päästä servusta eroon niin yleensä deletään?!? Petrn ota yhteyttä jos haluat todisteita? Ja harmi että lähdit....
    Iski vaan travianin yliannostus, piti päästä nopsaan ulos. Hoitakaa homma kunnolla loppuun niin kaikille(myös vastustajille) jää varmaan hyvä mieli. Vai viekö natut tämänkin servun?
    S3,Kaunarit,petrri - FIX2,n00bs,Prometheas - S1.ee,HL,Saruman - S42014,REAL,pikkupete - S12016,Digimon,petrn - FIX22,HaJu - FIX23,F,Prometheus - S52017,LC,DeerHunter

Nuijamies

Kuten sanoin kuuntele mua. Ei ole tapana valehdella. Ja onhan mulla tosta mustaa valkoisellakin snorkun tililtä jos petrn haluat sen nähdä. Oikeastaan se tuli rakkaan Ricon tilille.

Me teimme juuri niin kuin fiksuinta tuosa tilanteessa oli. Jos vastustaja haluaa päästä servusta eroon niin yleensä deletään?!? Petrn ota yhteyttä jos haluat todisteita? Ja harmi että lähdit....

Kuten jo joskus sanoin roskan nimi ei ole roska syystä!

Ja kaikille hyvää joulua! Ennenkaikkea aivot omaavalle Royalile. Teillä on vielä hyvä tili mutta noo Pari muuta käyttäytyy kuin kaksi syyhystä apinaa? Fintec osaa luultavasti pelata ellei ole talutusnuorassa.? Mutta ulosanti on aika surkeaa. Senpä takia kaikki mitä snorlaxin tilillle keskustelen voisi päätyä vain ja ainoastaan Royalille. Huonosti koulutetut apinat eu vaan kiinnosta ilman popcornia ja cocista.

Nakkelus
    Kiitokset toki kehuista alkuun, mutta palataan servun pariin.

Tilannehan on se, että nataarikeisari vie servun mikäli joku ei tee jotakin pian. Onko kenestäkään enään nousemaan tornikisaan yleisen motivaatiokadon takia? Aika näyttää.

Lopun pikku tipsinä voisin kertoa tälle yhdelle ressukalle kenen offit nyt jäi mun laittamien attien alle kolmatta vai neljättä kertaa? Sieltä kokoontumispisteestä saa pääkaupunkiin väistön päälle.
    classic t2.5 royax/TurVa, classic t3.6 Halinallet/LegoS, fix11 mr.sutenööri/420, fix12 Dionysos/Brim, fix13 Asklepios/Aamuset , ts1 Royal/Answer42, ts2 Sipsu-/K-Ä, ts1 Holkoalistit/OPM, ts4 Absolutisti/Rontti, fix19 Juopunut/RuRo, ts3 Oktonautit/lia, Snorlax/La Résistance @Royal

Viikon puolustajat
    No. Pelaaja Pisteet
    1. Snorlax 219400

Taas mennään. Jonossa seinään. Normisettii. En. Sano. Muuta.

Taino.. pakko on kyllä ääneen ihmetellä, kun tässä vaiheessa rundia digit ajelee keskimäärin 10k syönnin offeilla. Noi ois kovia 5vk alun jälkeen, mut joo.. farmit on farmeja vaikka ne pelaiskin servun ykkösliitossa.
    S1/I- Fintec / off 2. S1/II- SS-150 / off 4. Fix II- Larry Thorne / off 2.
    S1/IV- JaniPetteri / off 6. S3.classic Niilo Näätä - Dele S1/VII- Herrasmiehet / off 5. S1/IX- Snorlax

Meinasin editoida vanhaa postia, mutta kyllähän tämä keissi oman ansaitsee.

Viikon puolustajat
    No. Pelaaja Pisteet
    1. Snorlax 344082

Digimonnit suuressa viisaudessaan päättivät seinätä viimeisen liitosta löytyvän WW lanan aihion (ilman feikkejä Snorren vanhaan offikylään). Kysmys kuuluu; Miksi? Oliko TATKOTUS tappaa pakkeja vai mitä?
    http://travian-reports.net/fi/report/41835e7975a
    Pakko oli jättää koko offi alle

Elkää toki käsittäkö väärin, kyllä Snorrelle ilmaset pakkipisteet ja vahingonilo maistuu, ei vaa pysty ymmärrätämään miksi Digit halusivat tiputtaa serverin voittomahdollisuutensa 1%-> 0%.

Kyllä käy sääliksi Digien rivareita. Suurin osa kuitenkin suht hyvin vetäny ja ja sit teidän johto perseilee ennennäkemättömällä tavalla täysin varman voiton pois. Minä en kyllä edes käsitä miten on mahdollista, että kesän tilanteesta (Digeillä 85 tiliä enemmän, ~150% enemmän offia, ~500% enemmän pakkia) ollaan 6kk päästä siinä pisteessä, että Digeillä on vähemmän tilejä, vähemmän pakkia, ei yhtään offia ja ww kisassa 0% voittomahdollisuus.

Solidaarisuuden sekä reilun hengen osoituksena tarjoankin _jokaiselle_ digimonin rivijäsenelle paikkaa Vastarinnassa. Sielläkin varmaan monta pelaajaa, keneltä se voitto puuttuu. Nyt olisi tarjolla kaikille halukkaille paikka voittajien puolella. Tarjous on voimassa 72h. Tämän jälkeen Vastarinnan portit sulkeutuvat ja jatkamme normaaliin tapaan Digien poistamista kartalta.
    S1/IV- JaniPetteri / off 6. S3.classic Niilo Näätä - Dele S1/VII- Herrasmiehet / off 5. S1/IX- Snorlax

Pari korjausta.

Ensinnäkin Digit lopettivat WW lanojen tekemisen jo kesäaikoihin. Pörrin vakuuttelu että tornia ei tule sai lopulta alkusyksystä offimme lievästi sanoen laiskoiksi. 80% ajoi ukkonsa seinään tai antoi kuolla kannareihin. Seinäämisen vielä ymmärrän mutta kannareita en. Yhdeltäkin kaverilta meni kannareissa 2 lanaa.

Voisin nyt sitten laittaa aika litanian pelaajia mitkä on haasteen puutteessa heittäneet hanskat tiskiin ja menneet muille servuille. Poket oli jo lyöty paria pelaajaa lukuunottamatta yhdessä vaiheessa. Siinäpä sitten monille riittikin. Pakko myöntää että sinä päivänä kun poket lopettivat ns. olemassa olonsa omakin maha tuli kylläiseksi. Mä vedän tän loppuun vain siksi että en koskaan lopeta kesken. Enkä myöskään petä liittolaisiani. Noita liitoissa pomppijoita on toki tullut nähtyä mutta onneksi ei montaa. Edes takas veivataan. Noihin seinäyksiin en ota kantaa. Ei ollut yksikään mun suunnittelema. Mutta eipä tollaisilla nykillä ole vaikutusta kuin pienempiin pelaajiin.

Pari korjausta.

Ensinnäkin Digit lopettivat WW lanojen tekemisen jo kesäaikoihin. Pörrin vakuuttelu että tornia ei tule sai lopulta alkusyksystä offimme lievästi sanoen laiskoiksi. 80% ajoi ukkonsa seinään tai antoi kuolla kannareihin. Seinäämisen vielä ymmärrän mutta kannareita en. Yhdeltäkin kaverilta meni kannareissa 2 lanaa.

Voisin nyt sitten laittaa aika litanian pelaajia mitkä on haasteen puutteessa heittäneet hanskat tiskiin ja menneet muille servuille. Poket oli jo lyöty paria pelaajaa lukuunottamatta yhdessä vaiheessa. Siinäpä sitten monille riittikin. Pakko myöntää että sinä päivänä kun poket lopettivat ns. olemassa olonsa omakin maha tuli kylläiseksi. Mä vedän tän loppuun vain siksi että en koskaan lopeta kesken. Enkä myöskään petä liittolaisiani. Noita liitoissa pomppijoita on toki tullut nähtyä mutta onneksi ei montaa. Edes takas veivataan. Noihin seinäyksiin en ota kantaa. Ei ollut yksikään mun suunnittelema. Mutta eipä tollaisilla nykillä ole vaikutusta kuin pienempiin pelaajiin.
    Öhmm.. Eli siis: voititte servun kesäkuussa ja sen jälkeen ootte vaan odotellu, et servu loppuu digien voittoon? Suht jännältä kuulostaa tuoki, et porukka delee sen takia kun ei ole haastetta tarpeeksi.

Hankala näitä väittämiä on vakavalla naamalla lukea, kun Digit on se lyöty liitto ja Vastarinta porskuttaa menemän ilman mitään vastustusta. Mitäs jos ottasit sen pään pois persiistä ja myöntäsit faktat. Suurin osa teidän pelaajista huomasi, että haaste oli ylivoimainen ja digien johto on täynnä amatöörejä joten lopettivat sen takia. Ja joo, et varmaan petä liittoa mutta sitä ei voi kukaan kiistää, ettekö olisi pilannut kaikkien serverin Ja kenenköhän tehtävä se on motivoida pelaajia ja vastata siitä, että kukaan ei seinää tai laput ei kuole kannareihin hmmm.. etteikö vaan teikäläisen. Loistavaa vastuunkantamista, aina on syy jossain muussa kun herra johtajassa.

Noihin seinäyksiin en ota kantaa. Ei ollut yksikään mun suunnittelema. Mutta eipä tollaisilla nykillä ole vaikutusta kuin pienempiin pelaajiin.
    Sä oot nyt tätä mantraa hokenu ties kuinka kauan.. " seinättiin pienet offit, isot lähtee kohta liikenteeseen" No voisitteko joskus ajaa ne isot ni nähtäs mitä siellä on. Vai pääskö taas pikkunen hätävale kun ajoitte 2 teidän liiton isointa lappua seinään ja nyt pitää uskotella, et teillä on jotain jälellä? Luuletko sä et näitä sun horinoita kukaan uskoo, edes teidän omasta liitosta?

Pistäsin tähän väliin normaalin tilastokatsauksen, muttakun digeistä nyt ei ole sitä kuuluisaa haastetta, niin piti ruveta etsimään omalta tililtä sitä.

Viimeviikon tilastot Snorlaxin sisäisestä kisasta:

Nollatut digibuusterit: Fintec 3 - 2 Royal
    Nollatut digikapit: Fintec 0 - 1 Royal
    Digeiltä varastetut rakennusohjeet: Fintec 1 - 0 Royal
    Seinätyt offit: Fintec 0 - 0 Royal

Tällä hetkellä allekirjoittanut buusterin verran johdossa, katotaan miten Raili vastaa...

Edit: Tosissaan se liittoumakutsu on voimassa vielä huomiseen jokaiselle digimembulle kuka haluaa päästä pois ja voittajien remmiin.
    Last edited by Fintec; 01-07-2017 at 06:17 PM.

Nuijamies

Pari korjausta.

Eikös se ole voinut hyvin olla bluffikin? Kai aina liiton johtajana varaudut liittosi kanssa yllättäviin käänteisiin. Ja ainakin sotisten istumisista päätellen teillä pitäisi olla muutamassa vakiokylässä 20k pulttia ja niille ramit istumassa. Ainiin eipä ollu, koska työpajan jonohan on vain turhaa viljan kulutusta? Kerro myös toki lisää tästä kahden lanan kaverista. Mä tiedän tasan yhden teidän entisen tilin, missä riitti osaaminen moiseen. Sieltä toinen lana/käyttis vallattiin kahdesti ja toisen seinäs itte. Sitten deles. Kyseisellä tilillä olikin teidän liiton ainoa saatoiltaan edes lanan koossa oleva lappu.

Toki onhan teillä käyttiksiä syötetty nälkään, mutta lana onkin sitten hiukan eri asia.

Eli pelaajat ei oo halunnu voittaa varmaa servua? Jos aikaa ei jaksa käyttää, niin tekee pakkia ja laittaa jonku aktiivin kv:ksi. Juu en kiellä etteikö poket ois ollu suurissakin vaikeuksissa kesän rientojen aikaan, mutta teillä oli sen takia täydellinen ylivalta ettekä käyttäny sitä. Olisiko pitänyt? Tää servu vois vaikka olla jo ohi ja sun rivarit ois saanu osa ehkä ensimmäisen voiton. Oliko se johdon laiskuutta, kädettömyyttä vai mitä miksi ette tehneet voittonne varmistamiseksi asioita. Ainakin mä oon tottunu pelaamaan liitoissa, joissa tehdään vastustajalle täysi selkäsauna, mikäli siihen annetaan mahdollisuus.

Seinäyksistä kans sen verran;
    1. Teillä on laput lopussa ja hyvin suuri alivoima offivoimassa eli onko tässä käymässä lia vs. CWC uudestaan?
    2. Jaa tommosilla nykillä ei oo vaikutusta? Ainaki fintsun nollaustilastoinnin mukaan taitaa sittenkin olla, jos niitä osataan käyttää.
    3. Seinäsitte ihan turhaan kaksi ww-lanan alkua. Siitä vaan 0 kasaamaan uusia. Taitaa vaan aika loppua kesken. Netistä löytyy offilaskureita, millä voitte kattoa mitä ehitte räpeltää.
    4. Ehkä ihan hyvä ettei kokenut pakkipelaaja suunnittele hyökkäysoperaatioita. Se on semmosten henkilöiden hommaa, joiden kokemus riittää siihen.

Ja joo meidän esimerkillisen ja auttavan johdon suojiin voi turvautua, mikäli on näitä keille se ensimmäinen voitto maistuisi.
    classic t2.5 royax/TurVa, classic t3.6 Halinallet/LegoS, fix11 mr.sutenööri/420, fix12 Dionysos/Brim, fix13 Asklepios/Aamuset , ts1 Royal/Answer42, ts2 Sipsu-/K-Ä, ts1 Holkoalistit/OPM, ts4 Absolutisti/Rontti, fix19 Juopunut/RuRo, ts3 Oktonautit/lia, Snorlax/La Résistance @Royal

Kiva käydä keskustelua täällä roskallakin välistä.

Pari muistaria. Belka pyysi mut aikoinaan liittoumaansa. Se oli johtotili. Edelleenkään en ole liittouman virallinen johtaja. Jostain syystä vain kaikki niin ajattelevat? Perustaja kyllä mutta johtajan viittaa olen koittanut sovittaa ties kuinka monen harteille. Kukaan ei ole hommaa itselleen halunnut. Ja ymmärrän kyllä syyt.

Meidän parhaat offit on aikoja sitten tosiaan lopettaneet. Kuukausia sitten. Se että lopetti Poken kesäisen huonon hapen takia on tosiaankin huono syy. Juuri silloin kun olisi pitänyt antaa se kuolinisku porukka päätti että ei jaksa tai tarvitse enään. Oikeastaan Pokeista Snorlax oli ainoa vahva tili meidän vinkkelistä nähtynä. A liittoa olen koko ajan pitänyt Poken jatkona.

Varoittelin kokoajan A liitosta elikä Absolutista + kump. myös allyissa mutta eipä kokeneella kaartilla motia enään ollut. mm. Fighter, Ex-pertti, hyväpelaajafin, Lennart, Belka, Iso-masi jne. jne.lista on pitkä lopettivat käytänössä samaan aikaan. Tilit eivät delenneet mutta pelit loppuivat. Niitä sitten hyvin pienellä porukalla koitettiin hengissä pitää mutta sitten alkoi myös tulla realiteetit vastaan. Aika ei vain riitä. Meillä on hyviä rivareita ja parisen kokeneempaa pelaajaa jäljellä. Näillä mennään syteen tai saveen. Kyllähän se vähän syö kun tietää mitä kaikkea meiltä jäi ajamatta. Heinäkuussa delasi jo ekat nykät tai lananalut.

Saravo, musulmaani ja muutama muu loikkasivatkin jossain vaiheessa. Ne tuhottiin hetkessä ja muut tulivat takaisin. Se antoi varmaan lisää ylpistymistä osalle ja kuvittelivat että homma on pulkassa.

Olisin tarvinnut nyt ainakin pätevän offivastaavan. Ex-pertti kun lopetti niin siinä meni se. Aikaisemmat taas olivat liian laiskoja tai sitten eivät osanneet koko liiton kattavia offeja. Musulmaani ainakin alkuun oli offivastaava mutta ei ne muuta kuin Saravon kanssa kaksistaan tehneet noita opsuja. Vaikka joukkoja olisi ollut vaikka kuinka paljon käytössä.

Ja tiedoksi että osaisin kyllä suunnitella opsun mutta se ei tule niin luonnostaan kuin kokeneilta opsuujilta. Kokemuksen puutetta vain. Mutta se ei tarkoita ettenkö sitä olisi tehnyt jos olisi edes jossain vaiheessa ollut siihen aikaa. En jaksa erikseen tässä mainita kuinka montaa tiliä olen auttanut tai jopa pitänyt pinnalla. Aika riitti nippa nappa oman tilin surkeaan hoitoon. En edes muista koska mulla on ollut näin surkea henk. koht tili. Kultaa käytin kesällä vielä kunnolla mutta nyt mennään ehkä vitosella 2 viikkoa kerrallaan. Kunhan bonarit pysyy päällä ja voi välistä muuntaa.

Moni lopettanut lähetti viestin mulle ennen lopettamistaan että tämä oli tässä onneksi olkoon. Servu voitettiin. No Fintec on siinä oikeassa että ei sitä oltu vielä silloin voitettu. Sen olisi voinut SILLOIN voittaa. Aika helpostikin sen hetkisessä tilanteessa. Ehkä se Pörrin ei tornia juttu vaan sitten oli liian monelle liikaa??? No vaikea mun on ketään pelaamaan pakottaakaan. Vapaaehtoistahan tämä on. Ainoastaan rivareiden takia tätä kivirekeä olen jaksanut vetää. Ne on hoitaneet hommansa kiitettävästi. Ongelmat olivat enemmänkin isoissa tileissä. Näitä nimiä en aio mainita. No Saravon voin mainita. Sehän teki oharitkin. Ihan pätevä pelaaja mutta marisi joka asiasta koko ajan. Olisi alkanut sitten johtaa kun paikka on ollut koko ajan auki. Apuja johdossa tullut vain muutamilta pelaajilta. Mm. Rico, Funny, Lunoell jne. olleet isoksi avuksi. Meucci ja Ex-pertti olivat servun kantavia voimia myös kunnes päättivät suunnata katseet toiselle servulle. No vielä ei ole loppupuheiden aika niin en viitsi enempää nimiä alkaa luettelemaan.

Ja tiedoksi että osaisin kyllä suunnitella opsun mutta se ei tule niin luonnostaan kuin kokeneilta opsuujilta. Kokemuksen puutetta vain. Mutta se ei tarkoita ettenkö sitä olisi tehnyt jos olisi edes jossain vaiheessa ollut siihen aikaa. En jaksa erikseen tässä mainita kuinka montaa tiliä olen auttanut tai jopa pitänyt pinnalla. Aika riitti nippa nappa oman tilin surkeaan hoitoon. En edes muista koska mulla on ollut näin surkea henk. koht tili. Kultaa käytin kesällä vielä kunnolla mutta nyt mennään ehkä vitosella 2 viikkoa kerrallaan. Kunhan bonarit pysyy päällä ja voi välistä muuntaa.
    Nämä "kokeneet opsuujat" on myös aloittanut nollista joskus. Mikäli kykenet hommaan, mikset tee sitä? Kokemusta karttuu pelkästään tekemällä.

Sen jälkeen tossa onki vaan tekosyitä vailla minkäänlaista kunnollista pointtia.
    Fix11 ForeverNeitsyt @ HM | Fix13 krasny/Marttyyrit @ O | fix14 Smurffit! @ BILL | fix17 Avast @ RPN | fix18 Wannabe @ I.T | Fix19 Baby Alice @ RuRo | fix22 Frozen @ Prinssit | Fix23 Puppelit @ Aapeli | tc3/2.5 royax @ TurVa | ts2 marse @ Sirkus | ts4 Ned Kelly @ FF | ts3 Taylor Swift @ -/lia | ts4 Victoria @ Kiira

Juurihan mä sanoin. Ei aika riitä. Enkös sen tuossa aika lailla selkeästi sanonut. Pari pientä tein koko servun aikana.

Page 25 of 27 FirstFirst ... 152324252627 LastLast