Page 21 of 27 FirstFirst ... 111920212223 ... LastLast
Results 201 to 210 of 263

Thread: S1 Diplomatia [Alkanut 18.4.2016]

Nuijamies

Quote Originally Posted by meucci View Post
    Nii eli te tarvitsette suunnittelua samaan tulokseen kuin ilman suunnittelua? Digithän kuitenkin olisivat vetäneet kyseiseen kylään, mutta jos energiaa haluu kuluttaa itseltään ni mikä ettei. Operraatio? siis sä todella väität et te suunnittelitte tän jutun? ny mä alan ymmärtää teitin tiliä paljon paremmin
    OOOOMITUISTENOTUSTENKERHO
    Nii eli mitä että? "Digithän kuitenkin olisivat vetäneet kyseiseen kylään" tehän vedittekin, seinään. En tiedä muista paitsi nakkeluksesta, että se on aikuinen. Järjen juoksu ja tekstin tuottaminen muilta hiukan ontuu varsinkin sinulta meucci. Mut propsit sullekkin, olit tällä kertaa osannu jonottaa ihan lapun itelles. Sen lapun taru vaan oli yhtä lyhyt ja ytimekäs, kuin meidän yhen raidilapun. Aina ei voi tosiaan voittaa, mutta pitääkö A ottaa joka kerta turpaan B vähätellä asioita "toi oli tarkotuskin", vaikka voisi C myöntää tehneensä virheen. Joka ikinen tätä peliä pelaava tajuaa, että teidän opsu meni pahasti pieleen. Sen tarkoitus ei todellakaan ollut seinätä lapoja, koska silloin ette olisi nähnyt turhaa vaivaa hämyihin. petrn sentään tajusi tämän. Tarkoitus tehdä tuhoa = hämyjä ja joku suunniteltu operaatio. Tarkoitus seinätä = yksittäinen hyökkäys kylään jossa todennäköistä löytää seinä. Ottakaapa se hiekkalapio nyt pois sieltä kakantekoaukosta ja kasatkaa kakku loppuun. Kuolen ennen pitkään pian myötähäpeään teidän opsujen JA selitysten takia.

Ite ainakin voin myöntää oman sohellukseni maanantaina. Tarkoitus oli vallata kylä, se epäonnistui ja yksi lappu kuoli. Näitä sattuu. Toki tarkoitus oli ennen loppua seinätä sekin lapa, se vaan kävi turhan nopeasti. Teidän räpellys on, kuin länsimetro. Pitkän vatvonnan ja työskentelyn jälkeen ei saada mitään valmista aikaan.
    Last edited by Tokkan; 12-01-2016 at 09:10 AM. Reason: poliittinen unohdus
    classic t2.5 royax/TurVa, classic t3.6 Halinallet/LegoS, fix11 mr.sutenööri/420, fix12 Dionysos/Brim, fix13 Asklepios/Aamuset , ts1 Royal/Answer42, ts2 Sipsu-/K-Ä, ts1 Holkoalistit/OPM, ts4 Absolutisti/Rontti, fix19 Juopunut/RuRo, ts3 Oktonautit/lia, Snorlax/La Résistance @Royal

Lueppas pikku höpönassu teitin kirjoituksia aikaisemmin! joku teistä totesi, että jäi 2 varteenotettavaa kylää teille, eikös vaan, noh niihinhän digit vetivät( opettele edes lukee ku tuut muita haukkumaan). heh
    Viittaan tähän teidän suunniteltuun hurjaan operaatioon, ku tuntuu et kaikki joutuu rautalangasta(puuvärit joutuu ottamaan seuraavaksi) vääntää teille.

Ja monia virheitä tuli tehtyä alkuservulla, itse kukin
    Last edited by meucci; 12-01-2016 at 09:40 AM.

Nuijamies

Lueppas pikku höpönassu teitin kirjoituksia aikaisemmin! joku teistä totesi, että jäi 2 varteenotettavaa kylää teille, eikös vaan, noh niihinhän digit vetivät( opettele edes lukee ku tuut muita haukkumaan). heh
    Viittaan tähän teidän suunniteltuun hurjaan operaatioon, ku tuntuu et kaikki joutuu rautalangasta(puuvärit joutuu ottamaan seuraavaksi) vääntää teille.

Ja monia virheitä tuli tehtyä alkuservulla, itse kukin
    Ja mitähän jätin lukematta? Sun pitäs varmaa lukea sun omat tekstit läpi ja miettiä onko niissä mitään pointtia. Sulta ei oo tullu yhtäkään viestiä, jossa olisi jokin pointti tai tarkoitus. Eli viittaat että kaikki meni ok ku seinäsitte Huhhuh.. Sun kanssa keskustelu on aika raskasta.. Tuntuu että koirakin ymmärtää paremmin..
    classic t2.5 royax/TurVa, classic t3.6 Halinallet/LegoS, fix11 mr.sutenööri/420, fix12 Dionysos/Brim, fix13 Asklepios/Aamuset , ts1 Royal/Answer42, ts2 Sipsu-/K-Ä, ts1 Holkoalistit/OPM, ts4 Absolutisti/Rontti, fix19 Juopunut/RuRo, ts3 Oktonautit/lia, Snorlax/La Résistance @Royal

mä viittasin tohon teidä suureen operaatioon, se hyvä et on raskasta nii se o tarkotuskin( kaverit pää punasena lukee kirjotuksia)
    Oikeesti jos sä lukisit ne teitin kirjotukset ni säkii varmaan ymmärtäisit (sä muutes itse kirjotit). mut miks mun pitäs selkokielellä kirjoitella? Ja oonko mä mitään seinäilystä puhunnu? Huoh, sitä voitte kysyy ihan muilta tahoilta et miten se meni. henkilökohtasesti hyvä et seinättiin, eipä tarvii täälläkään roikkua enään, aikaisemmin olin kerran päivässä(ukkoa jonoon) ja sattui hirvee munkki et tulin paikalle oikeaa aikaan ni ette saannu vallattua totakii offia ennen ajoa
    Iha oikeesti sä et voi olla noin palikka, toivottavasti et!
    Sain susta juuri kuvan( 165cm,80kg,silmälasit,nörtti).

oli pakko laittaa, vaikka tiedän, että seuraamuksia tulee
    OOOMITUISTENOTUSTENKERHO
    Last edited by meucci; 12-01-2016 at 10:36 AM.

Nii eli te tarvitsette suunnittelua samaan tulokseen kuin ilman suunnittelua?
    Ei, enhän minä noin kirjoittanut, sisälukutaito kunniaan. Suunnittelun avulla päästään paremmin, tai suuremmalla todennäköisyydellä haluttuun tulokseen vrt. ei suunnittelua.

Digithän kuitenkin olisivat vetäneet kyseiseen kylään, mutta jos energiaa haluu kuluttaa itseltään ni mikä ettei.
    Näinhän me vähän arvelimmekin, mutta takaraivossa jyskytti pelko, että ei ne Digit niin tyhmiä ole mitä esittäävät. Snorlaxilla kuitenkin 3 samankokoista offia ja kapi, mutta jostain syystä ajatte aina samaan offiin.

Operraatio? siis sä todella väität et te suunnittelitte tän jutun?
    Juurikin näin. Tuhlaamalla 2 offia, pakotimme teidät ajamaan meidän haluamiin kyliin (rautalanka = kakkos ja kolmos offit seinään -> kylät meidän kannalta tarpeettomia -> ei pakitustarvetta). Ja kuten tästä seuraavasta viestistä voimme päätellä, kaikki meni juurikin niin kuin suunnittelimme.
    Lueppas pikku höpönassu teitin kirjoituksia aikaisemmin! joku teistä totesi, että jäi 2 varteenotettavaa kylää teille, eikös vaan, noh niihinhän digit vetivät
    Tarjottiin teille 2 kylää, ajoitte molemissa seinään.

bla bla bla ja jotain moskaa...
    OOOMITUISTENOTUSTENKERHO
    Mitä jos laittasit sen korkin kiinni nyt, tuu huomenna jatkamaan kun pystyt tuottamaan edes osittain järjellistä tekstiä.

Sain susta juuri kuvan( 165cm,80kg,silmälasit,nörtti)
    178cm, 80kg, silmälasit, penkistä 127,5kg ja Namusta lähtee aina 5/5 pirkko mukaan. Mitäs siihen sanot, tai elä sano mitään, nää IRL vihjailut vois jättää sikseen. Peliähän tää vaa on

Fintec
    S1/I- Fintec / off 2. S1/II- SS-150 / off 4. Fix II- Larry Thorne / off 2.
    S1/IV- JaniPetteri / off 6. S3.classic Niilo Näätä - Dele S1/VII- Herrasmiehet / off 5. S1/IX- Snorlax

Kuka pakotti? te? eihä tää ny voi olla taaskaan totta. Vaikka te ette olisi edes tuhlannu niitä 2 offianne ni kyseiset meidän laput olisivat tömisseet siitä huolimatta teidä kyseiseen kylään. ei varmaan heti mutta myöhemmin. eli suunnittelu kunniaan vaikka digit vetävät kyseiseen kylään kuiteskin

"ei varmaan heti mutta myöhemmin."

Eli myönnät tuossa että asialla oli kuitenkin vaikutusta, kiitän.
    Snorlax @ La Résistance

Jaa a, sitä pitää kyllä sitten kysyy joltain muulta, ei multa. mähän olen ollu vaa sivustaseuraaja jo pitkään

Taas on aika Fintsun viikkokatsaukselle. Tällä kertaa en pistä tylsiä tilastoja, keskitytään tänään enemmän raporttipuoleen.
    Tiivistettynä: Snorre ajelee jämälapulla, digit idlaa, seinää ja jättää offeja alle. Eli servun normimeno.

Meucci: Helpottaakseni sun työtä listasin tähän sulle valmiiks vastaukset, voit valita yhden tai useamman.
    - Meillä on liikaa viljaa muutenkin.
    - Nää opsut käänty meidän voitoks, koska saatiin Snorrelta siivu offeista pois.
    - Ei kapeja/offeja tässä vaiheessa peliä tarvitse.
    - Ei me membuja pakiteta, pelkästään liidut.
    - TATKOTUS OLI TAPPAA PAKKEJA TAJUUTKO HÄ
    - OMITUISTENOTUSTENKERHO
    - ETTE TE NULIKAT JA NÖRTIT OO MUUTAKUB NÖRTTEJÄ JA LÄSKEJÄ JA YRITÄTTE SANOILLAB LOUKATAB FOORUMILLA JA MINÖ OLEN SIVISTYNYB JA SILLOKUB OPSUSIN NI TAPOIN TEIDÄT KAIKKIB

Snorlax:
    http://travian-reports.net/fi/report/40967a9a3cb
    http://www.travian-reports.net/fi/report/409652013bd
    http://travian-reports.net/fi/report/40963e4eaa0
    http://www.travian-reports.net/fi/report/40960466e07
    http://travian-reports.net/fi/report/40951b058e0
    http://travian-reports.net/fi/report/409548cdf3e

Digit:
    http://travian-reports.net/fi/report/40971ce874d
    http://travian-reports.net/fi/report/409569e5dcc

Lisäksi Fintecin travikoulussa käymme tänään läpi mitä pitää tehdä kun se pahin (offikylän valtaus) on juuri tapahtunut:

Eliittipelaaja: Tekee taikatemppuja (jos vihulainen hyökkää huonosti).
    PROpelaaja: Valtaa offikylän takaisin mahdollisimman pian (itse valtasin S1/II oman offikyläni takaisin 2s. sen jälkeen kun se vaihtoi omistajaa).
    Normipelaaja: Valtaa offikylän takaisin jossain vaiheessa.
    Huono pelaaja / Normi Digi: Ei tee mitään.
    Todella huono pelaaja: Pulttaa omaa entistä offikyläänsä.
    Äärimmäisen huono pelaaja (Meucci): Menettää kahdesti offikylän ja pulttaa sen itse nolliin molemmilla kerroilla.

Ja miksi sitä offikylää ei kannata jättää vihuilaiselle?
    No tämän takia:
    9x buusteri tähän kuosiin http://travian-reports.net/fi/report/409697502fc
    Vastaisku myöhässä: http://travian-reports.net/fi/report/40970b53e1c

Edit: Tarkennetaan nyt sen verran, että minun päivitykset koskevat pelkästään Snorre vs Digit vääntöä. On siellä on muutkin vastarinnan jäsenet murjoneet sumua erittäin hienoilla ajoilla.
    Last edited by Fintec; 12-13-2016 at 09:35 AM.
    S1/I- Fintec / off 2. S1/II- SS-150 / off 4. Fix II- Larry Thorne / off 2.
    S1/IV- JaniPetteri / off 6. S3.classic Niilo Näätä - Dele S1/VII- Herrasmiehet / off 5. S1/IX- Snorlax

Huomenta, kiva tulla tilillä käymään joskus!!

Nakkeluksen käskystä! Kaikki pakit pois tornilta. Heti! ASAP!

Offit valmistautukaa ajamaan oma torni alas. Ajakaa heti ykkösellä kun joukot himassa.

Kuulostaa oudolta mutta Nakkeluksen saatte kiinni tarvittaessa osoitteesta ................@gmail.com tai nro ............ Tiliä hakkeroitu niin ei pääse edes nyt sinne vastaamaan. Eli mulle kaikki tieto.

Lisää informaatiota tulee kun saadaan. Myyrän retaleetkin löytyneet sitten.

Meucci

eli nyt poijaat sitten oli viimenen tikki teiltä.

Page 21 of 27 FirstFirst ... 111920212223 ... LastLast