Page 18 of 27 FirstFirst ... 81617181920 ... LastLast
Results 171 to 180 of 263

Thread: S1 Diplomatia [Alkanut 18.4.2016]

Quote Originally Posted by Tokkan View Post
    Tietenki joku vois huomata kylässä olevan artefaktin ja tehdä siitäkin johtopäätöksiä. Yleensä lanojenkin koneita on fiksuin syöttää 1/2 syönnillä.

6 viikon ero on vähemmän, kuin kaksi kuukautta tietääkseni? Eipä meilläkään ole hirveän kauan pikkusotis ollu. Teikäläisellä iso ollu kuitenkin millä pystyny 2kk jo tekemään. Saa toki silläkin viikossa joko 1.2k ramia tai 700 pulttia.

Jaa millos noita tappioita on sulle tullu? Oon yhen lähes seinäyksen nähny. Valaise toki lisää.

Sama kai se raksata, kuin antaa pajan seisoa?
    Tappioista se et rakentanu capin 3 kertaa ja offin kerran. Teil ei vissiin oo ollu sitä ku saadaan aina hyvät pakit. Työpaja on kyl pyöriny kokoajan mitä on ollut aihetta.

Ymmärrän kyl 1/2 suhteen muissakin ku wwlanoissa, mut pitääkö raksata wwlapaset samalla suhteel?
    S3,Kaunarit,petrri - FIX2,n00bs,Prometheas - S1.ee,HL,Saruman - S42014,REAL,pikkupete - S12016,Digimon,petrn - FIX22,HaJu - FIX23,F,Prometheus - S52017,LC,DeerHunter

Nuijamies

Quote Originally Posted by petrn View Post
    Tappioista se et rakentanu capin 3 kertaa ja offin kerran. Teil ei vissiin oo ollu sitä ku saadaan aina hyvät pakit. Työpaja on kyl pyöriny kokoajan mitä on ollut aihetta.

Ymmärrän kyl 1/2 suhteen muissakin ku wwlanoissa, mut pitääkö raksata wwlapaset samalla suhteel?
    Offi ollaan pariin kertaan raksailtu uusiks. Minä en ymmärrä mistä vedät 1/2 suhteen ww lapoihin? Ja minkä suhdetta tarkoitat sillä? Jv/hv, jv/kone, hv/kone?
    classic t2.5 royax/TurVa, classic t3.6 Halinallet/LegoS, fix11 mr.sutenööri/420, fix12 Dionysos/Brim, fix13 Asklepios/Aamuset , ts1 Royal/Answer42, ts2 Sipsu-/K-Ä, ts1 Holkoalistit/OPM, ts4 Absolutisti/Rontti, fix19 Juopunut/RuRo, ts3 Oktonautit/lia, Snorlax/La Résistance @Royal

Offi ollaan pariin kertaan raksailtu uusiks. Minä en ymmärrä mistä vedät 1/2 suhteen ww lapoihin? Ja minkä suhdetta tarkoitat sillä? Jv/hv, jv/kone, hv/kone?
    Tietenki joku vois huomata kylässä olevan artefaktin ja tehdä siitäkin johtopäätöksiä. Yleensä lanojenkin koneita on fiksuin syöttää 1/2 syönnillä.
    Joo olis pitäny vissiin kirjottaa 1/9 suhteel.

Offi ollaan pariin kertaan raksailtu uusiks
    No ymmärrät sit et oon ottanu enemmän vahinkoon vaik korves oon?
    Last edited by petrn; 11-18-2016 at 07:05 PM.
    S3,Kaunarit,petrri - FIX2,n00bs,Prometheas - S1.ee,HL,Saruman - S42014,REAL,pikkupete - S12016,Digimon,petrn - FIX22,HaJu - FIX23,F,Prometheus - S52017,LC,DeerHunter

Ai et sanot et on hyvä idea raksata plus 5k pulttia käyttikseen? Ok. Oppii uutta.
    Jos vihulla on unearkki, lvl20 kivenhakkaaja ja 40% moraalibonarit, tarvit pelkästään 3,2k kiviä saadakses tuplatargetil raksat lvl20->1. Tällöin toi 5k pulttia ei riitä edes 2 aaltoon.
    Fix11 ForeverNeitsyt @ HM | Fix13 krasny/Marttyyrit @ O | fix14 Smurffit! @ BILL | fix17 Avast @ RPN | fix18 Wannabe @ I.T | Fix19 Baby Alice @ RuRo | fix22 Frozen @ Prinssit | Fix23 Puppelit @ Aapeli | tc3/2.5 royax @ TurVa | ts2 marse @ Sirkus | ts4 Ned Kelly @ FF | ts3 Taylor Swift @ -/lia | ts4 Victoria @ Kiira

Nuijamies

Joo olis pitäny vissiin kirjottaa 1/9 suhteel.

No ymmärrät sit et oon ottanu enemmän vahinkoon vaik korves oon?
    Juu toki capi on kallis korjata ja sitoo resoja, muttei se estä jonottamista mikäli raidaa. Boostereilla voi capin korjata hyvinki.

Mitä aiemmin puhuttuihin rameihin tulee. Itse sain monia servuja sitten neuvon eräältä vanhalta pelurilta yleispätevästä nyrkkisäännöstä, joka toimii aika hyvin muissa paitsi nutilapoissa. 10/1 suhde jalkaväen ja ramien kanssa. Kuitenkin 2500-> ramien teho vähenee merkittävästi muurin kaadossa, mutta tekee ne silti osansa. Kannattais sunki niitä koneita muistaa jonottaa
    classic t2.5 royax/TurVa, classic t3.6 Halinallet/LegoS, fix11 mr.sutenööri/420, fix12 Dionysos/Brim, fix13 Asklepios/Aamuset , ts1 Royal/Answer42, ts2 Sipsu-/K-Ä, ts1 Holkoalistit/OPM, ts4 Absolutisti/Rontti, fix19 Juopunut/RuRo, ts3 Oktonautit/lia, Snorlax/La Résistance @Royal

http://travian-reports.net/fi/report/400487743a5

Ööh petrn kerrohan mulle missä sun koneet on?

Muutenkin aika 10/10 suoritus, 100k offit seinään ilman hämyjä tai muutakaan turhaa kikkailua
    Last edited by Soybean; 11-19-2016 at 04:16 AM.
    Snorlax @ La Résistance

Nuijamies Just4Fun's Avatar

Quote Originally Posted by Soybean View Post

Muutenkin aika 10/10 suoritus, 100k offit seinään ilman hämyjä tai muutakaan turhaa kikkailua
    Näyttää hyvin toteutetulta ajolta koneitakin jopa 1k
    Meidän koulus kukaa seurustellu kasiluokal xD Oot selkeesti poikkeuksellisen kehittyny - Ankka <3
    [18:41] <@viizyl> ihan hyvä jäbä oot vaik sul takapiiska onkin :>
    Fi4 2016-17 Miestennielijä, SWE RoAx2 Immortal

Falangi

näinä vaikoina aikoina yksikin klikkaus voi tappaa; aja siis kylmiltä
    SE x1: Atsteeki, TIQ. SE x2: Vaara, Luihut. Fix22: Insect. Midsummer: Poliisi II. Fix23: Myol.

Nuijamies

Villit huhut taistelukentiltä kertovat eräästä teutonipelaajasta, kenen joukot ovat barbaarisesti syöneet toisiaan sankoin joukoin! Voiko tälläistä tapahtua sivistyneiden digimonien joukossa

Quote Originally Posted by Soybean View Post

Toivottiin ratkasuu ettei tarviis delee.. Ei onnannu ilmeisesti.

Page 18 of 27 FirstFirst ... 81617181920 ... LastLast