Page 14 of 27 FirstFirst ... 4121314151624 ... LastLast
Results 131 to 140 of 263

Thread: S1 Diplomatia [Alkanut 18.4.2016]

Sun kanssa keskustelu on kuin 5 vuotiaan kakaran kanssa, ei mikään ihme että ne sun liittolaisetkin idiootiksi sua haukkuu.
    Snorlax @ La Résistance

Snorlax on tilinä vetänyt miehekkäästi ja varmaan vetää jatkossakin. Ei muuta pahaa sanottavaa kuin että täällä foorumilla melskaaminen on aivan turhan päivästä. Tässä pelissä on kyse voittajista ja ei voittajista. Voittoon pyritään kaikin keinoin. Royal on tosin käyttäytynyt kuten todellisen sotapäällikön kuuluukin. Fintec ja soijapapu lähinnä provoavat. Mutta pelaajina varmasti huippuluokkaa. Meucci on yksi parhaista liittolaisista ever! Suurin osa liitosta seisoo sen takana. Mä en käsitä mikä siinä teitä ärsyttää mutta ehkä se mua juuri kiehtookin. Meillä synkkaa täydellisesti. Luottamus on 100% varmasti puolin ja toisin. Se että camp starlightianei vedetty matalaksi kokonaan ei ole mitenkään merkittävää. Me ei vedetty vielä ns. Kovilla mutta kohta vedetään jonnekin. Sotikset jauhavat ja ukkoa pukkaa lisää enemmän mitä sitä kuolee. No eilisen korjaamiseen menee jokunen päivä. Loistava yhteenotto! Kiitos snorlaxin tilille!

Quote Originally Posted by meucci View Post
    en mä tiedä mitä sä ajattelet, siiloa oli iha sikana isot siilot,
    Joo, totta. Olihan se kylä ihan hyvin rakennettu. Ei ne lähetystöt silti offikylään kuulu.

Ja kyllähän siitä piti alunperin tulla isompi servun alussa, piti raidaa ym.ym.ym mut sit paljastukii et tää o paska servu, en tarvii www-rammeria. laittelin silloin tällöin vaa joukkoja jonoon, en halunnu siitä suurta lappua. Kuiteskin oli 2 lappua elätettävä ilman raidia koneineen ja oli siel iso kassu ja talli. Aijaa sotiksella väännetty heh
    Eli ajattelit servun alussa ostella kaikki taulut, tehdä överilanan ja alistaa kaikki? Sitten tajusit, ettei skillit riitä ja luovutit. Teit kaks paskalla JV/heppa ja Vilja/h ratiolla olevaa alimittasta lanaa ja uliset kun ei viljat riitä. PRO TIP = Teuskoilla jos haluaa kustannustehokkaan lanan tehdä niin silloin ei tehdä nuteja.

Teit isot kassut mutta et niitä pyörittänyt, teit kahta offia, mutta et kuitenkaan tehny ku sillon tällön, ja silti piti pyytää liitolta vähän avustuksia. Makes perfect sense. Ja sotis näyttäs olleen 13pv kylässä, kyllähän tolla jo suht ison lapun tekee, jos siis osaa..

Ja tästä servusta tuli paska siinä vaiheessa kun sinä ja muut Digien johtoporsaat tulitte strategisen analyysinne jälkeen siihen tulokseen, että 50 tiliä digejä ottaisi 6-0 pataan 14 poketilin käsittelyssä. Joten päätitte rekrytä toiset 50 tiliä sihteerien muodossa lihamuuriksi.

nii ja tosta lähetystöstä on myös siellä pokeissa offikylässä, et sä nyt et taida paljoo tietää näköjää.
    En oo liidu, ei kuulu mun tehtäviin vahtia mitä muut tällä servulla tekee. PRO TIP 2 = liidun tehtäviin kuuluu opastaa membuja mm. hyvän kapin valinnassa. Kertonee sun liidukyvistä jotain, kun puolella teidän pelaajista on 4446 kapi

Ja jos servulla ei ole kun 1 vastustaja enään, ni ketäs sä ajattelit et ajellaan?? et se siitä operaatiosuunnittelusta, eiks se tili ajeta vaikka väkisin siinä vaiheessa, vai olenko väärässä tässäkin?
    Tästä ollaan harvinaisen samaa mieltä. Toki siitä voidaan olla montaa mieltä, onko pikkupullan varastaminen sitä väkisin ajelua. Kukin tyylillään..

VAI HALUUKKO VAA SUOJELLA OMAA TILIÄS? NIINHÄ MÄ KUULIN JO AIEMMIN ET KYSEINEN TILI SAA KAIKKI PAKIT JA MUUT JÄÄ NUOLEMAAN NÄPPEJÄÄN, JO SILLOIN KUN TEILLÄ OLI VIELÄ KAIKKI MUKANA PELAAMASSA TÄÄLLÄ. ET SEMMOTTISTA PELIÄ SERVUN HALUTUIN, TOTTAKAI ON SERVUN HALUTUIN KUN MUITA EI OLE ENÄÄ PELISSÄ.
    Eikö se oo ihan normaalia, että omaa tiliään haluaa suojella? Myönnetään toki, että alkuservusta meidän tili reagoi liian agressiivisesti selviin feikkeihin. Mutta muutenhan noi pakitukset on suht hyvin osunut, kuten pisteistä voi huomata.

ja olikohan tolla opsulla tarkoitus lanaa joukkoja ales?? miten on? vastaappa sä nyt, oliko tatkotus?
    Ilmeisesti oli? Toki tohonkin ois ollut huomattavasti kustannustehokkaampia tapoja, joita en tässä lähde avaamaan, että ette saa ilmaiseksi hyviä ideoita.

Et siinä teidän PROVOT, NE O NII ALKEELLISIA, MIS TE OOTTE OIKEE OPPINNU PROVOYRITYKSIIN, KERTOKAAS MISSÄ``
    Voe tokkiisa, ehä mie oo es mittää rovonnu, kuha oun latonu tottuuksia pöyälle. Tästähii huolimati sie oot rykässy usseemman palakokasvin siemenen ilimanottorööreihis ja alakasit oikee huutammaa. Jos mie alakasin tässä rovvoomaan ni tähä siu sutkautukseen
    NYT SÄ KYL OOT ALOITTELIJA
    ooesin voennunna kiriotella vaekappa seuraavanloisesti. Aika tuuheeta, et kaveri, joka alotteli ATK:n perusteet kurssia eläkkeelle jäätyään, samana syksynä kun minä suunnittelin ja toteutin ensimmäisen suomiservuilla nähdyn offikylän valtauksen kehtaa väittää mua alottelijaks.

Fintec säkö tän kirjotit, tipahti mun käsiin
    olin tähän päivään asti luullut et tää on sotapeli,missä vastustaja yritetään eliminoida, mut oon näköjään siinäkin väärässä.
    En kirjottanu, mutta totta, tämä on sotapeli. Miksi sitten, ette uskaltaneet sotia vaan piti kerätä puolet servusta samalle puolelle? 60 (digit + pakkiliitot) vs 50 ( sihteerit) vs 25 (NW) vs 14 ( poket) asetelma jos olis pysyny ni tässähän sodittas täysillä joka suuntaan servun loppuun asti.

Ja itse en ole tuonnut itseäni esille ikinä hyvänä pelaajana, niinkuin eräät, mutta toi ny toi esille et minkä tason pelaajia tuolla kyseisellä tilillä on.
    noh jatkakaa te vaa sitä räpellystänne.
    heeheeheee
    Muistaakseni sinä totesit, että me ollaan PRO pelaajia, itse sanoisin, että EXPERIENCED tason pelaajia ihan siitä syystä, kun ei tästä saa palkkaa niin ei voi olla PRO.

Offi 1, deffi 1, sims1, raidi 1. Jos meidän touhu on räpellystä niin mitä sun sitten on?
    Last edited by Fintec; 10-07-2016 at 09:14 AM.
    S1/I- Fintec / off 2. S1/II- SS-150 / off 4. Fix II- Larry Thorne / off 2.
    S1/IV- JaniPetteri / off 6. S3.classic Niilo Näätä - Dele S1/VII- Herrasmiehet / off 5. S1/IX- Snorlax

Quote Originally Posted by Nakkelus View Post
    Snorlax on tilinä vetänyt miehekkäästi ja varmaan vetää jatkossakin. Ei muuta pahaa sanottavaa kuin että täällä foorumilla melskaaminen on aivan turhan päivästä. Tässä pelissä on kyse voittajista ja ei voittajista. Voittoon pyritään kaikin keinoin. Royal on tosin käyttäytynyt kuten todellisen sotapäällikön kuuluukin. Fintec ja soijapapu lähinnä provoavat. Mutta pelaajina varmasti huippuluokkaa. Meucci on yksi parhaista liittolaisista ever! Suurin osa liitosta seisoo sen takana. Meillä synkkaa täydellisesti. Luottamus on 100% varmasti puolin ja toisin.
    Tässäpä se kiteytyy miks suomiservujen taso on laskenu kun lehmän häntä. Liidut ei uskalla luottaa omaan taitoon ja liiton voimaan, vaan pitää rekrytä se 2-3x ylivoima vastustajaan nähden. Luulis näitä voittoja olevan jo jokaisella sen verran, että ei joka servua tartteis pilata tällä samalla sumu touhulla. Taitaa olla liikaa vaadittu. Nimimerkillä: joka servulla altavastaajan puolella.

Mä en käsitä mikä siinä teitä ärsyttää mutta ehkä se mua juuri kiehtookin.
    Mä olin puballa 20min ja totesin, että ei normaalijärjellä varustettu ihminen tota Meucin meuhkaamistä pidempään kestä. Kirjoitusten ulkoasun ja argumentoinnin tasosta päätellen kaverin ÄO on ameeban ja kampasimpukan välimaastossa, mistä johtuen mua ärsyttää. Mielipide ja persreikä yms.

Se että camp starlightianei vedetty matalaksi kokonaan ei ole mitenkään merkittävää. Me ei vedetty vielä ns. Kovilla mutta kohta vedetään jonnekin.
    Tää oli vissiin provo? Ajoitte, mutta ette ajanu. Olitte tuhoamassa servun ainutta vastustajaa täydellisesti, mutta ajoitte vaan pienet lanat seinään. Mihin te niitä isoja lanoja sitten säästätte? En kyllä ymmärrä tätä logiikkaa yhtään.
    Last edited by Fintec; 10-07-2016 at 06:26 AM.
    S1/IV- JaniPetteri / off 6. S3.classic Niilo Näätä - Dele S1/VII- Herrasmiehet / off 5. S1/IX- Snorlax

Voiko puhua "hyvistä" pelaajista, jos natut vie voiton? Todellakin ihme rageemista roskalla. Eikö jokainen pelaa omalla tavallaan? ei yksi ainoa tapa ole oikein. Suomi servuilla suurin trolli on hyvä pelaaja?
    "Keijut ovat liian pahoja taivaaseen ja liian hyviä helvettiin"

Jos mikä on idioottimaista niin pelata servua 14 tilillä. Mulla tuli tuossa sellainen tilanne että en pysty vetämään tätä hommaa täysillä. Työjuttuja. Ja paljon. Joten toivoin että saadaan homma pakettiin mahd. Nop keinoista välittämättä. Ricolla ja Raipparilla sihteereillä sama tilanne. Joten tehtiin noin ja sitä saa kukin itkeä täällä ihan niin paljon kuin huvittaa. Ei kiinnosta mua pätkän vertaa kuinka paljon itkette ��. Jokainen vuodatus täällä saa vain mut hymyilemään hieman enemmän ��

Jos mikä on idioottimaista niin pelata servua 14 tilillä. Mulla tuli tuossa sellainen tilanne että en pysty vetämään tätä hommaa täysillä. Työjuttuja. Ja paljon. Joten toivoin että saadaan homma pakettiin mahd. Nop keinoista välittämättä. Ricolla ja Raipparilla sihteereillä sama tilanne. Joten tehtiin noin ja sitä saa kukin itkeä täällä ihan niin paljon kuin huvittaa. Ei kiinnosta mua pätkän vertaa kuinka paljon itkette ��. Jokainen vuodatus täällä saa vain mut hymyilemään hieman enemmän ��

Niinpä ehkä jotkut pelaa tätä huvikseen ja toiset vaan pilaamassa fi servuja.

Miksiköhän pelaajat vähenee, luultavasti näiden "eliittipelaajien" ylivoimaisuuten.
    "Keijut ovat liian pahoja taivaaseen ja liian hyviä helvettiin"

Jos mikä on idioottimaista niin pelata servua 14 tilillä.
    Kehtaisitko yhtään perustella miks 14 tililllä pelaaminen on sun mielestä idioottimaista?

Joten toivoin että saadaan homma pakettiin mahd. Nop keinoista välittämättä.
    Koita nyt päättää, yritittekö te tuhota meidät mahdollisimman nopeasti vai ajella pikkulappuja seinään kännissä ja läpällä?

Ei kiinnosta mua pätkän vertaa kuinka paljon itkette ��. Jokainen vuodatus täällä saa vain mut hymyilemään hieman enemmän ��
    Amen. Eikai nyt kukaan Meuccia lukuunottamatta ota näitä roskis läppiä tosissaan. Mä oon myös nauranu silmät vedessä täällä

Mulla tuli tuossa sellainen tilanne että en pysty vetämään tätä hommaa täysillä. Työjuttuja. Ja paljon.
    Onnittelut töiden saamisesta. ( Tämä ei ollut sarkasmia eikä vittuilua)

Nuijamies

Snorlax on tilinä vetänyt miehekkäästi ja varmaan vetää jatkossakin. Ei muuta pahaa sanottavaa kuin että täällä foorumilla melskaaminen on aivan turhan päivästä. Tässä pelissä on kyse voittajista ja ei voittajista. Voittoon pyritään kaikin keinoin. Royal on tosin käyttäytynyt kuten todellisen sotapäällikön kuuluukin. Fintec ja soijapapu lähinnä provoavat. Mutta pelaajina varmasti huippuluokkaa.
    Kiitokset kehuista! Pelaajina toki Kata ja fintsu on huippuja ja dualeina varsinkin.

Mutta sitten servuun:
    Jos yhtään ymmärsin mihin aikanani lähdin mukaan, niin ajatus oli kultaisesta ykkösestä johon tulee ainakin kaksi jollei kolmekin vahvaa voittajaehdokasta ja meidän 14 tilin kokoonpano, joka pystyisi parhaimmillaan ratkaisemaan heikomman apuna voiton. Tälläinen peluu on riskaabelia ja siinä voi käydä juuri näin miten kävikin eli tulikin yksi vahva osapuoli ja monta pientä eripuolilla karttaa olevaa porukkaa. Väkisinkin siinä ajautuu pieni porukka ison vahvemman kynsiin varsinkin, kun naapureina oli monella vihuja. Yllättävän pitkäkestoiset mähinät silti ollut servulla. Kuvittelin itse tämän loppuvan jo aikaa sitten, silloin kun tilanne oli Poket+NW vs. Digit, sihteerit, p2p eli lukuina vajaa 40 vs 105. Tilannehan nyt lukuina on 24 vs. 59. Paitsi että kummaltakin osapuolelta on lopettanut moni pelaaja juuri sen takia, kun servu menikin näin sisäsiittoiseksi ja natujen voitto tai digien sukkasimssaus 0-100 tornissa on fakta. Poket ois vain voinu pitkittää tätä vielä jonkin aikaa. Moni täällä kuitenkin elää normaalia elämää ja osa pelaa muillakin servuilla, jotka ovat ehkä ajankäytöllisesti mielekkäämpiä.

Katotaan ny kumminkin loppuun onko tilin asukasluku 0 vai enemmän lopputekstien ilmestyessä.
    classic t2.5 royax/TurVa, classic t3.6 Halinallet/LegoS, fix11 mr.sutenööri/420, fix12 Dionysos/Brim, fix13 Asklepios/Aamuset , ts1 Royal/Answer42, ts2 Sipsu-/K-Ä, ts1 Holkoalistit/OPM, ts4 Absolutisti/Rontti, fix19 Juopunut/RuRo, ts3 Oktonautit/lia, Snorlax/La Résistance @Royal

Quote Originally Posted by Keiju_1 View Post
    Niinpä ehkä jotkut pelaa tätä huvikseen ja toiset vaan pilaamassa fi servuja.

Miksiköhän pelaajat vähenee, luultavasti näiden "eliittipelaajien" ylivoimaisuuten.
    Sumujen kasaaminen joka servulla. T3.6 serverien loppuminen. Hopea. Dual, Trial ja Quad tilien yleistyminen. Hillittömät raidausvaatimukset mikäli meinaa kärkikahinoissa pelata. + muutaman rundin kun on täysillä pelannut, niin monella se into tuppaa siihen loppumaan. IMO Siinäpä niitä syitä miks pelaajakato on niin kova.

Niin.. ketkä täällä pelaa huvikseen ja ketkä pilaa servuja? 14 tilin liitot mitkä haluaa pitää hauskaa vai ne "johtajat" ketkä rekryää 50% servun tileistä samalla puolelle voitonkiilto silmissä?

Page 14 of 27 FirstFirst ... 4121314151624 ... LastLast