Page 24 of 27 FirstFirst ... 142223242526 ... LastLast
Results 231 to 240 of 263

Thread: S1 Diplomatia [Alkanut 18.4.2016]

Kiitokset kaikille servusta.
    -meucci-

Quote Originally Posted by meucci View Post
    -meucci-
    Kuinka nyt noin helposti luovutit, eikö ollutkaan enään luottoa nakkeluksen häröilyihin?
    Snorlax @ La Résistance

Nuijamies Just4Fun's Avatar

Quote Originally Posted by Soybean View Post
    Kuinka nyt noin helposti luovutit, eikö ollutkaan enään luottoa nakkeluksen häröilyihin?
    Jokos servul tornit jo melkein kasattuna?
    Meidän koulus kukaa seurustellu kasiluokal xD Oot selkeesti poikkeuksellisen kehittyny - Ankka <3
    [18:41] <@viizyl> ihan hyvä jäbä oot vaik sul takapiiska onkin :>
    Fi4 2016-17 Miestennielijä, SWE RoAx2 Immortal

Oli melkein mutta nämä neropatit ajoi oman torninsa kun iski paniikki
    Snorlax @ La Résistance

Quote Originally Posted by Soybean View Post
    Oli melkein mutta nämä neropatit ajoi oman torninsa kun iski paniikki
    Olen viikon mittaisella työmatkalla. Avaan koko roskan kun ylihuomenna himassa. Snorlaxin tilistä sen verran että tosiaan olette kaikki näköjään siellä eri mieltä?!?

Mutta kun avaan sen ehkä osa teistä ainakin kokeneempi osa ehkä jopa pystyy ymmärtämään ratkaisua. Toki jos ÄO jää alle 120 se voi olla mahdotonta. Ikävä kyllä suurimman osan jää sen alle saatika alle 135. No ei toi oikeastaan vaadi muuta kuin riskianalyysia ja jo aikakaisemmissa servuisss tapahtuneita käänteitä.

Meillä oli yksi liian iso riski ja siksi toimimme kuten toimimme. Ja nyt jatkan hotellissa Marvelin Luke Kagen kattelua. Nukuin jo kunnes jokin päässänäni sanoi että lue roska!

Petrn et menettänyt mitään äläkä usko tosiaan kaikkea mitää täällä kirjoitellaan. Paitsi toki mun kirjoituksia (hymiö). Noo ei jostain syystämtoimi mulla?

Nakkelus

Quote Originally Posted by meucci View Post
    -meucci-
    Fintsu kiittää meuccia rehdistä väännöstä serverillä sekä kovasta foorumivastuksesta.

Quote Originally Posted by Nakkelus View Post
    Snorlaxin tilistä sen verran että tosiaan olette kaikki näköjään siellä eri mieltä?!?
    Suattaapi olla hyvin suuri mahdollisuus myös sille, että noi tilin muut pelaajat ovatkin pelkkiä ääniä päässäni. Eikai tätä muu selitä.

Toki jos ÄO jää alle 120 se voi olla mahdotonta. Ikävä kyllä suurimman osan jää sen alle saatika alle 135. No ei toi oikeastaan vaadi muuta kuin riskianalyysia ja jo aikakaisemmissa servuisss tapahtuneita käänteitä.
    Alle 135 jää 99.2% suomalaisista, eli toi nyt on suhteellisen huono vittuilu ja kirjotustyylistä päätellen turha odottaa, et tavataan seuraavassa mensan miitissä. Eli nyt osu kuittailut vähän niiku omaan nilkkaan. Riskianalyysi sanankin kopioit mun forkkapostauksista parin kuukauden takaa, jos et niin voisitko hieman aukaista minkä tyyppisen kartoituksen teitte? Oliko esim Monte Carlo käytössä?

Petrn et menettänyt mitään äläkä usko tosiaan kaikkea mitää täällä kirjoitellaan. Paitsi toki mun kirjoituksia (hymiö). Noo ei jostain syystämtoimi mulla?
    Digit oli marssimassa voitoon ja pulttasivat paniikissa oman tolpan tasolta 96->0. Faktat on faktoi.
    Last edited by Fintec; 12-22-2016 at 07:50 AM.
    S1/I- Fintec / off 2. S1/II- SS-150 / off 4. Fix II- Larry Thorne / off 2.
    S1/IV- JaniPetteri / off 6. S3.classic Niilo Näätä - Dele S1/VII- Herrasmiehet / off 5. S1/IX- Snorlax

Juu tiedän. Oma on 138. Tai oli 10v sitten. Tän pelin aikana luultavasti laskenut roimasti. Pääsin just himaan. Mutta miepä availen hommaa myöhemmin. Meucci on käytännössä lopettanut jo kuukausia sitten. Kerran aamussa tyyliin käynyt. Servu vaan ei jaksa kaikkia kiinnostaa. Eikä ihme. Meucci hoiti tonttinsa hyvin. Mä oon sen verran sinnikäs että en vaan osaa lopettaa?!? Eiköhän tää loppuun katota.

Quote Originally Posted by Fintec View Post
    Digit oli marssimassa voitoon ja pulttasivat paniikissa oman tolpan tasolta 96->0. Faktat on faktoi.
    Jos tämä on totta niin ehket oli hyvä et kaikkosin ajoissa pois.
    S3,Kaunarit,petrri - FIX2,n00bs,Prometheas - S1.ee,HL,Saruman - S42014,REAL,pikkupete - S12016,Digimon,petrn - FIX22,HaJu - FIX23,F,Prometheus - S52017,LC,DeerHunter

Quote Originally Posted by petrn View Post
    Jos tämä on totta niin ehket oli hyvä et kaikkosin ajoissa pois.
    Kuten sanoin kuuntele mua. Ei ole tapana valehdella. Ja onhan mulla tosta mustaa valkoisellakin snorkun tililtä jos petrn haluat sen nähdä. Oikeastaan se tuli rakkaan Ricon tilille.

Me teimme juuri niin kuin fiksuinta tuosa tilanteessa oli. Jos vastustaja haluaa päästä servusta eroon niin yleensä deletään?!? Petrn ota yhteyttä jos haluat todisteita? Ja harmi että lähdit....

Kuten jo joskus sanoin roskan nimi ei ole roska syystä!

Ja kaikille hyvää joulua! Ennenkaikkea aivot omaavalle Royalile. Teillä on vielä hyvä tili mutta noo Pari muuta käyttäytyy kuin kaksi syyhystä apinaa? Fintec osaa luultavasti pelata ellei ole talutusnuorassa.? Mutta ulosanti on aika surkeaa. Senpä takia kaikki mitä snorlaxin tilillle keskustelen voisi päätyä vain ja ainoastaan Royalille. Huonosti koulutetut apinat eu vaan kiinnosta ilman popcornia ja cocista.

Nakkelus

Ja heti perään voisin pyytää anteeksi että loukkasin varmasti päteviä pelaajia. 1800km ajelua muutamaan päivään ei anna ilolle aihetta. Onneksi on sentään kaunis ja kiinteä t*ssinen vaimo mihin voi purkaa nämäkin ajatukset. Ja muutenkin voisin mainita useita upeita vastustajia mutta en halua innostaa niitä...

Page 24 of 27 FirstFirst ... 142223242526 ... LastLast