Page 22 of 27 FirstFirst ... 122021222324 ... LastLast
Results 211 to 220 of 263

Thread: S1 Diplomatia [Alkanut 18.4.2016]

Nonii.. saatiinhan tähän loppuunkin vähän säpinää. Popparit esiin. Digien johto näköjään sienipäissään tehnyt peliliikkeet ja pulttaa oman tolpan Aivan huikeeta.
    S1/I- Fintec / off 2. S1/II- SS-150 / off 4. Fix II- Larry Thorne / off 2.
    S1/IV- JaniPetteri / off 6. S3.classic Niilo Näätä - Dele S1/VII- Herrasmiehet / off 5. S1/IX- Snorlax

Kuka voi tehdä tämmöistä?
    tämä ei ole mistään kotoisin.
    toivottavasti syyllinen/syylliset saadaan kiinni.

Quote Originally Posted by meucci View Post
    Kuka voi tehdä tämmöistä?
    tämä ei ole mistään kotoisin.
    toivottavasti syyllinen/syylliset saadaan kiinni.
    Itse uskoisin että tässä nyt joko nakkeluksella itsellä mennyt multitilien passut sekaisin ja paniikki iskenyt, tai sitten teki tuon tietoisesti koska menikö tililtä esim joukot johonkin?
    Jos "hakkeri" olisi ollut kyseessä niin varmasti joukot olisi matkalla jonnekkin seinään ja kullat käytetty yms, nyt kun näin ei ole tainnut käydä niin itse ainakin uskon tuohon itse aiheutettuun...

Sitten asiaan 2

Jokunen aika takaperin team Snorlaxin psyops joukot istuttivat vihollisen päähän ajatuksen myyristä sekä kaksoispelistä ja tänään tulosta on tullut paremmin kuin osasimme ikinä odottaa, digit terrorisoivat oman torninsa
    Snorlax @ La Résistance

Morot,

Asia ei ole ihan niinkään. Multa lähti eilen tili alta ja menetettiin ainakin 4 muuta tiliä. Niitä ei olla saatu vielä takaisin.

Asiaa kommentoin myöhemin tarkemmin kun edes ite tiedän mitä on tapahtunut.

Ja mä tosiaan kävin meucin tililtä laittamassa ton tiedon. sen verran outoa kun tili katoaa alta. Onneksi mulla oli pääsy meucin tilille. Mutta paska servu saa vaan paskempaa jatkoa. Ja olisihan se tippunut anyway. Meillä ei ollut tarpeeksi pakkia tornilla.

Nakkelus

Siis ainoastaan Loukkaajan ja varovaaraan loikkaaminen oli riski. Mielummin ei tornia kuin että rakennetaan se vihulle. Sitä kuinka lähellä olin/oltiin totuutta ehkä en saa koskaa tietää =)

Onneksi on niin kiirettä yrittäjänä että en ehdi nyt murehtia. Tässä yks mun proggis kesäksi. Tervetuloa. Travisteille spessuhinnat sisään! saunafestival.fi

Quote Originally Posted by Nakkelus View Post
    Morot,

Asia ei ole ihan niinkään. Multa lähti eilen tili alta ja menetettiin ainakin 4 muuta tiliä. Niitä ei olla saatu vielä takaisin.

Asiaa kommentoin myöhemin tarkemmin kun edes ite tiedän mitä on tapahtunut.

Ja mä tosiaan kävin meucin tililtä laittamassa ton tiedon. sen verran outoa kun tili katoaa alta. Onneksi mulla oli pääsy meucin tilille. Mutta paska servu saa vaan paskempaa jatkoa. Ja olisihan se tippunut anyway. Meillä ei ollut tarpeeksi pakkia tornilla.

Nakkelus
    Voisitko nyt vähän selventää että millä tilillä nyt oikein pelaat kun meijänkin käsiin tullut monelta tililtä viestejä missä sinä olet allekirjoittaneena mutta ei ole kv lähettäjänä riviä alussa.
    Last edited by Soybean; 12-16-2016 at 02:37 PM.
    Snorlax @ La Résistance

Joo sopii. Liitä mun viestit tänne mun allekirjoituksella niin nähdään montako niitä tilejä on. Jokaisesta oikeasta viestistä saat tikkarin!

Quote Originally Posted by Nakkelus View Post
    Joo sopii. Liitä mun viestit tänne mun allekirjoituksella niin nähdään montako niitä tilejä on. Jokaisesta oikeasta viestistä saat tikkarin!
    Joha sie ite totesit pari viestiä ylempänä et olit toisella tilillä sisällä passulla. Normirankku siitä olis tili jäihin pariks päivää ja -10% pop. Tosin ei taida Jeze seurata forkkaa enää, muuten bannivasara sois jo
    Last edited by Fintec; 12-16-2016 at 06:03 PM.
    S1/IV- JaniPetteri / off 6. S3.classic Niilo Näätä - Dele S1/VII- Herrasmiehet / off 5. S1/IX- Snorlax

Quote Originally Posted by Fintec View Post
    Joha sie ite totesit pari viestiä ylempänä et olit toisella tilillä sisällä passulla. Normirankku siitä olis tili jäihin pariks päivää ja -10% pop. Tosin ei taida Jeze seurata forkkaa enää, muuten bannivasara sois jo
    En servulla pelaa, mutta mistä lähtien salasanalla toisen tilille kirjautumisesta on seurannut tili jäihin ja -10% pop ?

Perusrankku multaamisesta suomiservuilla on alusta on ollut asti on ollut jäähy + -10% pop. Nykyään tuota ei varmaan enäää kukaan seuraa, niin ei noita enää jaeta, varsinkaan kultaa tuhlaaville tileille.

Page 22 of 27 FirstFirst ... 122021222324 ... LastLast