Page 17 of 27 FirstFirst ... 71516171819 ... LastLast
Results 161 to 170 of 263

Thread: S1 Diplomatia [Alkanut 18.4.2016]

http://travian-reports.net/fi/report/398187c2ec7 Eikö idea oo raksata joko rammeri tai pulttilana? Vai oonko missannu jotain travian pelikirjasta?
    S3,Kaunarit,petrri - FIX2,n00bs,Prometheas - S1.ee,HL,Saruman - S42014,REAL,pikkupete - S12016,Digimon,petrn - FIX22,HaJu - FIX23,F,Prometheus - S52017,LC,DeerHunter

Nuijamies Just4Fun's Avatar

Quote Originally Posted by petrn View Post
    http://travian-reports.net/fi/report/398187c2ec7 Eikö idea oo raksata joko rammeri tai pulttilana? Vai oonko missannu jotain travian pelikirjasta?
    Soolotilille varmaan toimii tommonen jos haluu ajaa pienemmällä mittakaavalla.

Edit: Soolotilillä meinaan liitotonta
    Meidän koulus kukaa seurustellu kasiluokal xD Oot selkeesti poikkeuksellisen kehittyny - Ankka <3
    [18:41] <@viizyl> ihan hyvä jäbä oot vaik sul takapiiska onkin :>
    Fi4 2016-17 Miestennielijä, SWE RoAx2 Immortal

Nuijamies

Eipä taida olla hirveemmin varaa huudella, kun ei omaa yhtään mitään merkityksellistä Ja eihän tuossa ollut kuin pieni osa. Helposti laskee kirilloidilla, mitä 80milj/viikolla saa aikaan.
    classic t2.5 royax/TurVa, classic t3.6 Halinallet/LegoS, fix11 mr.sutenööri/420, fix12 Dionysos/Brim, fix13 Asklepios/Aamuset , ts1 Royal/Answer42, ts2 Sipsu-/K-Ä, ts1 Holkoalistit/OPM, ts4 Absolutisti/Rontti, fix19 Juopunut/RuRo, ts3 Oktonautit/lia, Snorlax/La Résistance @Royal

Quote Originally Posted by Tokkan View Post
    Eipä taida olla hirveemmin varaa huudella, kun ei omaa yhtään mitään merkityksellistä Ja eihän tuossa ollut kuin pieni osa. Helposti laskee kirilloidilla, mitä 80milj/viikolla saa aikaan.
    Taas puhutaan resoista kun aika ratkasee. Ottaen huomioon et teil on ollu pikkusotis ja alotitte 2kk aikasemmin niin te ootte raksannu koneita vähemän kun minä...
    S3,Kaunarit,petrri - FIX2,n00bs,Prometheas - S1.ee,HL,Saruman - S42014,REAL,pikkupete - S12016,Digimon,petrn - FIX22,HaJu - FIX23,F,Prometheus - S52017,LC,DeerHunter

Nuijamies Just4Fun's Avatar

Taas puhutaan resoista kun aika ratkasee. Ottaen huomioon et teil on ollu pikkusotis ja alotitte 2kk aikasemmin niin te ootte raksannu koneita vähemän kun minä...
    Eiköhän se ole siitäkin kiinni että sieltä on ajeltu (?) + Kuten Tokkan sanoi siinä ei kuulem ollu kaikkia koneita
    Meidän koulus kukaa seurustellu kasiluokal xD Oot selkeesti poikkeuksellisen kehittyny - Ankka <3
    [18:41] <@viizyl> ihan hyvä jäbä oot vaik sul takapiiska onkin :>
    Fi4 2016-17 Miestennielijä, SWE RoAx2 Immortal

Sit kun kerran lasketaan sitä aikaa niin muista että tuosta kylästä on seinätty 25k+13k Lennartille, jätetty alle 29k+17k kun luultiin että olette valtaamassa, plus kaikki ajot mitä tuolla on vedetty varmasti yli 30kpl semmoisia missä kuollut vähintään pari kiloa joukkoja.
    Ja koneita näin nopeasti ynnäiltynä tuolta mennyt toistakymmentä tuhatta.

Se on vähän eriasia keulia koneilla kun niitä rauhassa puolvuotta jonottaa tekemättä mitään.
    Last edited by Soybean; 11-18-2016 at 12:59 PM.
    Snorlax @ La Résistance

Quote Originally Posted by Soybean View Post
    Sit kun kerran lasketaan sitä aikaa niin muista että tuosta kylästä on seinätty 25k+13k Lennartille, jätetty alle 29k+17k kun luultiin että olette valtaamassa, plus kaikki ajot mitä tuolla on vedetty varmasti yli 30kpl semmoisia missä kuollut vähintään pari kiloa joukkoja.
    Ja koneita näin nopeasti ynnäiltynä tuolta mennyt toistakymmentä tuhatta.

Se on vähän eriasia keulia koneilla kun niitä rauhassa puolvuotta jonottaa tekemättä mitään.
    En minä sitä epäilly ettei teil olis joukkoja, kyseenalaistin vaan sen miks raksata rammit ja pultit samaan kylään. Ja en minä mitään keuli, totesin vaan että teillä vois olla enemmän jompaa kumpaa(eikö se ratkase ihmeen alas ajossa?). Kuitenkin servun aikana(mitä itse olen pelannut) minulle on tullut enemmän tappioita mitä teille niin turha huutaa rauhallista puoltavuotta.

Quote Originally Posted by Just4Fun View Post
    Eiköhän se ole siitäkin kiinni että sieltä on ajeltu (?) + Kuten Tokkan sanoi siinä ei kuulem ollu kaikkia koneita
    Jos siel ei ollut kaikki koneet niin aika nopsaan on saanu raksata jos on parikytätuhatta konetta ajettu kylästä plus mitä tuol on.

Quote Originally Posted by Tokkan View Post
    Eipä taida olla hirveemmin varaa huudella, kun ei omaa yhtään mitään merkityksellistä
    Jos soijapavun lukemia katelllaan niin teilkään ei sit oo mitään merkityksellistä? Torni nousee 100 ilman tappioita?
    Last edited by petrn; 11-18-2016 at 01:50 PM.

En minä sitä epäilly ettei teil olis joukkoja, kyseenalaistin vaan sen miks raksata rammit ja pultit samaan kylään. Ja en minä mitään keuli, totesin vaan että teillä vois olla enemmän jompaa kumpaa(eikö se ratkase ihmeen alas ajossa?). Kuitenkin servun aikana(mitä itse olen pelannut) minulle on tullut enemmän tappioita mitä teille niin turha huutaa rauhallista puoltavuotta.
    Mä ymmärrän toki, että sulle saattaa käyttis olla vieras käsite, mutta ne on eri asioita silti mitä WW-lavat.
    Fix11 ForeverNeitsyt @ HM | Fix13 krasny/Marttyyrit @ O | fix14 Smurffit! @ BILL | fix17 Avast @ RPN | fix18 Wannabe @ I.T | Fix19 Baby Alice @ RuRo | fix22 Frozen @ Prinssit | Fix23 Puppelit @ Aapeli | tc3/2.5 royax @ TurVa | ts2 marse @ Sirkus | ts4 Ned Kelly @ FF | ts3 Taylor Swift @ -/lia | ts4 Victoria @ Kiira

Quote Originally Posted by Ilkeä tohtori View Post
    Mä ymmärrän toki, että sulle saattaa käyttis olla vieras käsite, mutta ne on eri asioita silti mitä WW-lavat.
    Ai et sanot et on hyvä idea raksata plus 5k pulttia käyttikseen? Ok. Oppii uutta.
    Last edited by petrn; 11-18-2016 at 03:08 PM.

Nuijamies

Tietenki joku vois huomata kylässä olevan artefaktin ja tehdä siitäkin johtopäätöksiä. Yleensä lanojenkin koneita on fiksuin syöttää 1/2 syönnillä.

6 viikon ero on vähemmän, kuin kaksi kuukautta tietääkseni? Eipä meilläkään ole hirveän kauan pikkusotis ollu. Teikäläisellä iso ollu kuitenkin millä pystyny 2kk jo tekemään. Saa toki silläkin viikossa joko 1.2k ramia tai 700 pulttia.

Jaa millos noita tappioita on sulle tullu? Oon yhen lähes seinäyksen nähny. Valaise toki lisää.

Sama kai se raksata, kuin antaa pajan seisoa?
    classic t2.5 royax/TurVa, classic t3.6 Halinallet/LegoS, fix11 mr.sutenööri/420, fix12 Dionysos/Brim, fix13 Asklepios/Aamuset , ts1 Royal/Answer42, ts2 Sipsu-/K-Ä, ts1 Holkoalistit/OPM, ts4 Absolutisti/Rontti, fix19 Juopunut/RuRo, ts3 Oktonautit/lia, Snorlax/La Résistance @Royal

Page 17 of 27 FirstFirst ... 71516171819 ... LastLast