Page 13 of 27 FirstFirst ... 3111213141523 ... LastLast
Results 121 to 130 of 263

Thread: S1 Diplomatia [Alkanut 18.4.2016]

Mut mitä tulee sun pakituksiin, itse en ole edes viitsinny vaivautua pakittelemaan, niin ( kuka jättää lapun pakitukseen, kysyn vaan). siis eihä tossa ollu edes mitää järkee, siis alottelijat tekee noin, selvä ajo ja eiku lappu alla
    Ja itse en ole tuonnut itseäni esille ikinä hyvänä pelaajana, niinkuin eräät, mutta toi ny toi esille et minkä tason pelaajia tuolla kyseisellä tilillä on.
    noh jatkakaa te vaa sitä räpellystänne.
    heeheeheee
    Last edited by meucci; 10-06-2016 at 11:56 AM.

Lappu oli alla sen takia että odotettiin että saisitte koko kylän poistettua kartalta tai vallattua noilla offeilla mitä sinne ajoitte.
    Teillä siellä useampikin pelaaja ihmetellyt kuinka se ei onnistunut?

Itse ainakin mielummin uhraan lavan pakkeina kuin antaisin mennä suorilta bittiin, toisin kun esim sun offit jotka lähtenyt lähes ilmaiseksi.

Ja ilmeisesti kyllä tuo provo johonkin polveen on kolahtanut kun monen ajajista pitänyt viellä erikseen mainita et ajoin tuon vaan kun en jaksa pelata
    Sut nyt ymmärrän että piti päästä lavasta eroon ennenkuin sekin lähtisi alta.
    Snorlax @ La Résistance

Puhuppas ny kerrankin tosiasioita.
    ja toi o aika säällittävää et sanot oletitte heh
    mun eka offikylä vallattiin ja ennenkun se vallattiin ni paskoin sun kylän, eikös vaa??
    ja ton toisen ku valtasitte ni sillähä mä olin ajannu jo jonnekkin yli puolet esim. nutuista oli siitä pois.
    Nii toi o totta et ei tääl kukaa jaksa pelaa, ihmettelen et miten sä jaksat tosissas vääntää tätä( pipo kireällä koko ajan)

No eikö me oltaisi saatu olettaa että oli tarkoitus poistaa koko kylä pelistä?
    Kuten tuossa edellisessä viestissäkin sanoin niin teilläkinpäin sitä ihmetelty miksei näin tehty?

Kun jatketaan noita vanhojen kaivelua niin muistathan myös miksi ajoit sinne kestoihin, kylä lähti sulta vähän ajan päästä.
    Tuostakin silloin puhuit että tiesit valtauksesta mutta et viitsinyt tehdä asialle mitään.

Ja kenelläköhän se kasetti levisi harvase ilta irkissä
    Snorlax @ La Résistance

ny mä en taas ymmärrä sun kirjotusta enkö mä kirjottannu just et ajoin ennenkuin vallattiin?? luekko sä postauksia ollenkaan vai onko pää punasena?? ja ei mul kyl oo kasetti levinny täl servulla viel kertaakaan, hyvä et oot luullu et on
    tiesin mut en jaksannu pakitella niinku en jaksannu ees toista. ku olis pitänny vetää vaa delee, mut nakkelus sai mut puhuttua yli etten tehny sitä niinku varmaan monen muunkin.
    lue ees mitä kirjotan, please

heehee
    OMITUISTENOTUSTENKERHO

Sul on kyllä ihme taito joka kerta kun lauseessa ? merkki niin sivuutat sen kokonaan.

Määrittele mitä tarkoitat OMITUISTENOTUSTENKERHOLLA?
    Snorlax @ La Résistance

Teen iha samaa ku säkii
    sitä saat miettii jos ei heti kolahtannu.
    heh

Ja vielä, mitäs jos te nyt muistaisitte et tää vaa on kyläpeli.(ei tätä tarttee pipo kireellä pelaa). heh
    OMITUISTENOTUSTENKERHO

Sul on kyllä vähän asiaa kun viestien pääsisältö on joko heh tai OMITUISTENOTUSTENKERHO, ja välillä molemmat

Ja sulla edelleen vastaamatta se miksei oltaisi saatu olettaa kyseessä olevan koko kylän poisto?
    Vaikka se nyt tuntuu virheeltä jättää offit alle, mutta eipä sitä voinut tietää ennen osumia, ihan samanlailla sunkin toinen offi olisi ehkä pelastunut jos olisit jättänyt edes ritarit alle, et siinä sullekkin miettimistä

Eikä ole edes pipo kireellä, ei ole vaan tapana luovuttaa keskenkaiken vaikka tulisikin tappioita välillä.
    Tähän kuitenkin muutaman euron itsekukin laittanut niin kyllä sen edestä pitää saada koko kierroksen verran huvia :P
    Snorlax @ La Résistance

nii saaha sitä jättää iha mitä vaa alle, enkä mäkyl mieti mun kyliä olleskaan, menny mikä menny.
    vai niin täällä sitä huvia kyl on ollu koko kiekan

Page 13 of 27 FirstFirst ... 3111213141523 ... LastLast