El Feolta lähti 160k + 113k + 23k pulttilapanen kans bittiasvaruuteen, ei noi sun paskomat boostit paljoo jaksa kiinnostaa![]()
No kerros mulle miks sun THlta paskomat boostit kiinnostais? Yhyy menee muutama kilo keppiä hukkaan /kylä, voi nyyh. Yhtäkään tärkeetä kylää et oo vielä paskonu, etkä varmaan enää ees kerkee jollei EM tiputa girlssejä, mut onhan toi huomattava menetys ku 40k keppii oot saanu paskottu! Toki virheitä tullu tehty, isoin oli se etten potkinu teitä vaan instana vittuun liitosta Rimppakintut tilin kera.
moe ookko HULLU ko kiroilet täällä.
Teijän pitää itte tiputtaa Girls, meiltä ainut tötterö kelponen räpellys oli El Feon...![]()
Noo vaikka siks että nekin puuttui sieltä tornista. Ja kaikki ne jotka jäi tekemättä. Joku tavassasi kommentoida kertoo että olet valmistautumassa selittelyyn miks voitto mahdollisesti karkaa käsistä ?
Ainut johon olen pettynyt tällä kierroksella on sinä. Ja se johtuu ihan pelkästään siitä että olen pelanut oikeiden johtajienkin kanssa jotka pystyy pelaamaan koko serverin joukoilla riippumatta siitä onko kyseessä liittolainen vai vihollinen. Kokonaisuuden hallinta on tärkein ominaisuus johtajalla ei ylimielinen suhtautuminen pelajiin.
Sehän smirre täs pelissä on kiva ettei täs tarvii selitellä mitään, parempi voittaa ja niin se vaan on aina ollut. Se mikä ratkasee paremmuuden on monen tekijän summa. Ja entie ylimielisyydestä, sä se jaksat joka servu huudella ku oot vanhin ja kokenein pelaaja, mitä sitten?![]()