Page 15 of 25 FirstFirst ... 51314151617 ... LastLast
Results 141 to 150 of 247

Thread: Fix21 Diplo

Legioonalainen IcyTower's Avatar

Mitä liittoi Jaasperin sumus on?

Kirvessoturi

Quote Originally Posted by IcyTower View Post
    Mitä liittoi Jaasperin sumus on?
    ei se oo tuorein uutinen. Try Hartin mummot on kussu itteens silmään ja nauramatta ei voi olla. Vanhaan aikaan sanottiinkin että akat lihoo sanojaan syömällä ja pikkunulkit juoksutetaan edellä ettei vaan tullu akoille tahallinen ajotusvirhe eli sekka lagia sopii liittolaisen tarkastaa tarkkaan rapsat. Joku kuitenkin kertoo teille satuja pelastaakseen kasvonsa.

PS. Kukis huikihan smirree jos luet tämän.

Kirvessoturi

Quote Originally Posted by Esapenderi View Post
    WW skabat on lähtenyt käyntiin ja 2 tornia nousussa. Ei varmastikkaan yllätä taaskaan ketään että ehkä historian kovin sumuilia Jaasperi on haalinut jälleen kerran isoimman sumun tukemaan heidän WW:tä Äkkiseltään laskettuna ainakin kuusi (6) liittoa näyttäisi tällä hetkellä olevan tuon WW takana (lisää paljastuu) muista nyt ei ole selkoa vielä. Diplot ei tietystikkään tuolla näy, koska alkaisi näyttämään jo sen verran rumalta

mikäs pallopää siellä huutelee ku mistään mitään tierä

Legioonalainen IcyTower's Avatar

Quote Originally Posted by jaasperi View Post
    mikäs pallopää siellä huutelee ku mistään mitään tierä
    Luulen et se laskee myös SS teille xD

Kirvessoturi

Quote Originally Posted by IcyTower View Post
    Luulen et se laskee myös SS teille xD

battle beastin pakkejahan ne on tai ketä lie laskeekaan.. sama se..

Quote Originally Posted by Esapenderi View Post
    WW skabat on lähtenyt käyntiin ja 2 tornia nousussa. Ei varmastikkaan yllätä taaskaan ketään että ehkä historian kovin sumuilia Jaasperi on haalinut jälleen kerran isoimman sumun tukemaan heidän WW:tä Äkkiseltään laskettuna ainakin kuusi (6) liittoa näyttäisi tällä hetkellä olevan tuon WW takana (lisää paljastuu) muista nyt ei ole selkoa vielä. Diplot ei tietystikkään tuolla näy, koska alkaisi näyttämään jo sen verran rumalta
    Joo, vähän kyllä tuli sellainen olo että tää kaveri on ainakin aika pihalla. Tai lähinnä et luuliko tulleensa kertomaan tänne jotain uutta?

Ja mitä tulee historiaan, niin kuusi (6) liittoa jonkun ww:n takana on suhteellisen pieni määrä vielä eikä muuten btw tuota voi edes noin laskea, tai voi, mut olis fiksumpaa ehkä tulla pätemään tilien määrällä.

Tehtäiskö yhdessä sillein että kun tää päättyy niin oikeesti ihan aidon rehdisti avataan ne "kassakaapit" muille? Katottais sit. Meinaan vaan et veikkaan tällä rundilla ainakin menevän sumuilut vähän niinku tasan, ainakin kahden ww porukan osalta, ja mikä johti tähän? Kuten jo aiemmilla rundeilla on nähty tätä "koska tekin sumuilette niin mekin tehdään niin"..toisaalta mitä väliä sillä edes on?

Unohdettais jo se sumu, suurinosa nykypelaajista ei edes tiedä sanan alkuperää.

Legioonalainen

Quote Originally Posted by MurMur View Post

Unohdettais jo se sumu, suurinosa nykypelaajista ei edes tiedä sanan alkuperää.
    Tästä olen harvinaisen samaa mieltä.

Mutta muuten täytyy todeta, että kierros on kulkenut paljon mielenkiintoisemmin kuin mitä odotinkaan.
    ( Teksti poistettu ylläpidon toimesta -maunth )

Kirvessoturi

Quote Originally Posted by Ryysy View Post
    Tästä olen harvinaisen samaa mieltä.

Mutta muuten täytyy todeta, että kierros on kulkenut paljon mielenkiintoisemmin kuin mitä odotinkaan.
    Ryysy, SoRsA, Joa j.n.e serveri näyttäis pyörivan "akkain" logiikalla. Onko tosiaankin niin ettei yhdessäkään raksaajaliitossa oo aikamiestä ohjaksissa ? Ennenvanhaan sentään oli jonkinlainen kunnia-asia olla syömättä sanojaan. Nykyään näyttää akkain hameet kääntyvän joka tuulenpuuskalla. Perään kuullutan "selkärankaisia" miehiä peliin tai nää servut näivettyy lopullisesti. Niinhän se menee "aika entinen ei koskaan enään palaa.. " tulee miettineeks miten rivipelaajat ja heidän lojaalius lasketaan liittouman arvoihin.

Legioonalainen

Quote Originally Posted by smirre View Post
    Ennenvanhaan sentään oli jonkinlainen kunnia-asia olla syömättä sanojaan. Nykyään näyttää akkain hameet kääntyvän joka tuulenpuuskalla.
    Ennen vanhaan vaan minä olin meistä syntynyt.

On totta, että mä tykkään kukkamekoista ja käytän niitä päivittäin.

Mutta mulla ei ole koko kierroksen aikana ollut mitään tekemisiä Sorsien kanssa. Mä kiinnostun niistä vasta elokuun 20 päivän jälkeen. Silloinkin mielellään niistä, jotka lentää vetten päällä.
    JOA on itse kertonut, ettei ole niin epätoivoinen, että haluaisi olla tälläisten ryysyläisten kanssa missään tekemisissä.

Joten kerro ihmeessä lisää missä mä olen sanani syönnyt?
    ( Teksti poistettu ylläpidon toimesta -maunth )

Kirvessoturi

[QUOTE=Ryysy;746806]Ennen vanhaan vaan minä olin meistä syntynyt.

On totta, että mä tykkään kukkamekoista ja käytän niitä päivittäin.

Mutta mulla ei ole koko kierroksen aikana ollut mitään tekemisiä Sorsien kanssa. Mä kiinnostun niistä vasta elokuun 20 päivän jälkeen. Silloinkin mielellään niistä, jotka lentää vetten päällä.
    JOA on itse kertonut, ettei ole niin epätoivoinen, että haluaisi olla tälläisten ryysyläisten kanssa missään tekemisissä.

Joten kerro ihmeessä lisää missä mä olen sanani syönnyt?[/QUOT Ennenvanhaa olin minkin syntynny ja taidan olla serverin vanhin akka . Kovimpas herkästi otit itsees miks ? Missä on selkärankaiset miehet nykyään ? kun hameväki saa huseerata miten tykkää sopimuksista piittaamatta. En vaan usko sattumiin sen se vanhuus teettää.

Page 15 of 25 FirstFirst ... 51314151617 ... LastLast