Page 11 of 25 FirstFirst ... 91011121321 ... LastLast
Results 101 to 110 of 247

Thread: Fix21 Diplo

Nuijamies Aiu's Avatar

Quote Originally Posted by Al Capone View Post
    Peli on tasan niin mielenkiintosta kun siitä ite tekee, jos idlaaminen ei miellytä niin voisit vaikka tehdä asioille jotain sen valittamisen sijasta? Jos sä taas idlaat vapaasta tahdostas niin lopeta se valitus.

ps: jatkakaa-->
    Tuuks vilho minu tilille nii voitetaa tää servu?
    https://www.youtube.com/watch?v=y6L4XVRkKL0
    mimmi♥ muru♥minni!♥vilhou♥Wooggi♥Milsii♥ Qummi♥Pörri♥ moe♥ Lantti♥
    Irc @Aiu Liiga

Quote Originally Posted by Al Capone View Post
    Peli on tasan niin mielenkiintosta kun siitä ite tekee, jos idlaaminen ei miellytä niin voisit vaikka tehdä asioille jotain sen valittamisen sijasta? Jos sä taas idlaat vapaasta tahdostas niin lopeta se valitus.

ps: jatkakaa-->

No kyl täs joutuu vähän kunnioittaan liiton tahtoo jos meinaa servul pelailla. Yksin ei pärjää (et edes sinä). Ja mul onneks on se valinnan vapaus. Mun postaus ei ollu itkua. Toteamus vaan servun tilasta ja päätöksestä palata tän jälkeen sinne mis jotain viel tapahtuu.

Quote Originally Posted by Evil Doctor View Post
    Kyl redon pojat oli siel -|- alueel ja väittäisin että he omasivat vahvimman rungon. Mutta jatka toki.
    No sil servul ku ite siin liitos olin, niin taisivat olla -|+. Pilkkua n****la ei mun postauksia kannata lukee.

En tosiaan oo kansallisilla pelannu kaikilla (onneksi). Mut meno on vaan alas päin sil otannal mikä mul on. Siihen mikä on syy, en ota kantaa.

Imperiaani Evil Doctor's Avatar

Quote Originally Posted by Orpo View Post
    No kyl täs joutuu vähän kunnioittaan liiton tahtoo jos meinaa servul pelailla. Yksin ei pärjää (et edes sinä). Ja mul onneks on se valinnan vapaus. Mun postaus ei ollu itkua. Toteamus vaan servun tilasta ja päätöksestä palata tän jälkeen sinne mis jotain viel tapahtuu.
    Eli väität nyt liiton liidujen kieltäneen sinua opsuamasta/attimista/tekemästä servuu mielenkiintoiseksi sinulle?

Mitä tulee ulkomaan servuihin, nii eipä ne nyt nii erikoisia ole mitä ihmiset luulevat. Samaa paskaa ne o.

Ja mitä tulee yksin pärjäämiseen, niin se riippuu täysin missä mittakaavassa määritellään "pärjääminen." Yksin toki ei voi servua voittaa, tarvii toisen tilin sitä varten, mutta koska se on mahdotonta, voitaneen pitää, että sitä ei silloin laskettaisi pärjäämiseksi jos yksin jtn tavoittelee.

Quote Originally Posted by Orpo View Post
    No sil servul ku ite siin liitos olin, niin taisivat olla -|+. Pilkkua n****la ei mun postauksia kannata lukee.

En tosiaan oo kansallisilla pelannu kaikilla (onneksi). Mut meno on vaan alas päin sil otannal mikä mul on. Siihen mikä on syy, en ota kantaa.
    No totta munas siitä mainitaan jos on asiavirheitä. Mut joo, kyllähä niil tais pari poikkeust säännös olla. Mut eiks se vaa vahvista säännön?

Ja joo, fixit on kuraa, kertoo jo sekin sen kun huomioidaan että nisse kuulemma näil servuil pärjää.

Ja syy siihen, miks servujen tasot on menos alaspäin on pääosin liiduissa. Liian monta "osaavaa" pelaajaa luulee osaavansa ja kusee liittolaistensa nilkkoihin servut. Sit kun huomataanki et hommat menee päi persettä nii syytetää rivareit, eikä katota peiliin kuinka voisi siitä kenties jtn oppiakin.
    Fix11 ForeverNeitsyt @ HM | Fix13 krasny/Marttyyrit @ O | fix14 Smurffit! @ BILL | fix17 Avast @ RPN | fix18 Wannabe @ I.T | Fix19 Baby Alice @ RuRo | fix22 Frozen @ Prinssit | tc3/2.5 royax @ TurVa | ts2 marse @ Sirkus | ts4 Ned Kelly @ FF | ts3 Taylor Swift @ -/lia | ts4 Victoria @ Kiira

Asukas

Ryysy : Olen erittäin iloinen, että edes joku vanhakin naama servulla.
    Vaikka kunhan tää servu on kätelty, niin sit saakin pitää taas taukoa useamman servun.

Missä redo?, Kisuli?, Tepsu?, fix? goggis? Missä kaikki on, tulin katsomaan onko peli muuttunut parempaan vai huonompaan päivitysten myötä ja on se mennyt huonompaan suuntaan.
    Sumuilua on havaittavissa monellakin suunnalla. Ja en ihan kyllä allekirjoita tuota JoA:n sanomaa juttua....
    Last edited by BooBoo-; 03-06-2016 at 01:28 AM.

Nuijamies Just4Fun's Avatar

Quote Originally Posted by BooBoo- View Post
    Ryysy : Olen erittäin iloinen, että edes joku vanhakin naama servulla.
    Vaikka kunhan tää servu on kätelty, niin sit saakin pitää taas taukoa useamman servun.

Missä redo?, Kisuli?, Tepsu?, fix? goggis? Missä kaikki on, tulin katsomaan onko peli muuttunut parempaan vai huonompaan päivitysten myötä ja on se mennyt huonompaan suuntaan.
    Sumuilua on havaittavissa monellakin suunnalla. Ja en ihan kyllä allekirjoita tuota JoA:n sanomaa juttua....
    Goggis on/oli matkoilla, mutta muuten kyllä pelaa.. Onhan se huonompaan muuttunut, ois muuten jees jos noita classicceja edes tulisi vielä.
    Last edited by Just4Fun; 03-07-2016 at 09:20 AM.
    Meidän koulus kukaa seurustellu kasiluokal xD Oot selkeesti poikkeuksellisen kehittyny - Ankka <3
    [18:41] <@viizyl> ihan hyvä jäbä oot vaik sul takapiiska onkin :>
    Fi4 2016-17 Miestennielijä, SWE RoAx2 Immortal

Nuijamies Aiu's Avatar

Quote Originally Posted by Evil Doctor View Post
    Aiu on paras

Ja joo, fixit on kuraa, kertoo jo sekin sen kun huomioidaan että nisse kuulemma näil servuil pärjää.

Ja syy siihen, miks servujen tasot on menos alaspäin on pääosin liiduissa. Liian monta "osaavaa" pelaajaa luulee osaavansa ja kusee liittolaistensa nilkkoihin servut. Sit kun huomataanki et hommat menee päi persettä nii syytetää rivareit, eikä katota peiliin kuinka voisi siitä kenties jtn oppia
    Joo kiitosta, mut fix19 meinattii voittaa nissen kaa mut joku kusi ajonsa (enkä edes minä)

Ja ite en sano osaavani pelaa vaik oonki vaatimattomasti paras, oon miettinyt usein liiduamista, mutta kun kysyy muilt ns liito alkuperäsiltä jtn hommaa tulee huutonaurua ja haukut perään niin ei oo sekään homma innostanut, ehkä joskus.

Mikä servuun tulee niin jokainen tekee servusta niin tylsän kuin itse haluaa. Itse voi vaikuttaa servun hauskuuteen omaltaosalta, ja liittoki kannattaa valita itse eikä jonku muun syyn takia esim naisen joka on liiduna. (Vink vink)

Itse veikkaan et minä voitan, mut emmää mikää ennustaja oo
    https://www.youtube.com/watch?v=y6L4XVRkKL0
    mimmi♥ muru♥minni!♥vilhou♥Wooggi♥Milsii♥ Qummi♥Pörri♥ moe♥ Lantti♥
    Irc @Aiu Liiga

Imperiaani Evil Doctor's Avatar

Quote Originally Posted by Aiu View Post
    Joo kiitosta, mut fix19 meinattii voittaa nissen kaa
    Point proven.
    Fix11 ForeverNeitsyt @ HM | Fix13 krasny/Marttyyrit @ O | fix14 Smurffit! @ BILL | fix17 Avast @ RPN | fix18 Wannabe @ I.T | Fix19 Baby Alice @ RuRo | fix22 Frozen @ Prinssit | tc3/2.5 royax @ TurVa | ts2 marse @ Sirkus | ts4 Ned Kelly @ FF | ts3 Taylor Swift @ -/lia | ts4 Victoria @ Kiira

Legioonalainen

Quote Originally Posted by BooBoo- View Post

Peli on muuttunut mutta vain sisällöllisesti.
    Taktisia muutoksia en ole ainakaan vielä juurikaan huomannut.
    Edelleen lähetellään hämyjä ryöstöllä enemmän kuin hyökkäyksellä. Jokainen joka on edes kierroksen pelannut, tietää ettei ryöstöllä voi artia varastaa.

Suurin ero "maailmalla" pelaamisessa verrattuna tähän kotoiseen pelailuun on siinä, ettei täällä ns. hyvät pelaajat uskalla ottaa riskejä.
    Täällä edelleen kootaan se oma tuttu ja turvallinen ryhmä kasaan ja sillä hallitaan sitten koko kierrosta ja ollaan lopussa suurta voittajaa.
    Maailmalla jokainen itseään ns. pro-pelaajana pitävä haluaa tehdä oman liittoumansa ja haastaa sen avulla muut vertaisensa.
    Maailmalla myös liittoja johdetaan toisella tavalla. Siellä kokeneet pelaajat jakavat osaamisensa. Tällä opastamisella luodaan vahvemmaksi koko oma liittouma.

Edelleen mielenkiinnolla seuraan mihin tämä kierros menee vai tuleeko tästä kaikkien niiden 2000-luvun alkupuolen kierrosten toisinto.

Jotta koko tämä kirjoitus pysyisi täysin asian vieressä, niin lopuksi toivotan kaikille Lapsille ja Lapsenmielisille hauskaa päivää!
    Last edited by Ryysy; 03-10-2016 at 02:45 PM. Reason: kirotusvireet pois
    ( Teksti poistettu ylläpidon toimesta -maunth )

Legioonalainen Gogmagog's Avatar

Olin helmikuun Thaimaassa ja en pelaa tällä kierroksella.
    Fix1-3 Gogmagog 4:Ambiorix 5:Vercingetorix 6:Annihilator 7:Lillian Axe 8:Zillion 9:Tuomari 10:Brazen Abbot
    11:Tuomari 12:Rautakansleri 13:Yhet Aamuset!! 14:SalamaSanteri 15:Gotcha 16:Chuck Norris 17:Armageddon

Page 11 of 25 FirstFirst ... 91011121321 ... LastLast