Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 18 of 18

Thread: S1 Loppupuheet [Alkanut 29.4.2015]

Hieman pidemmässä kaavassa kuin IGM

Taustaksi sen verra, että viimeeksi pelannut Suomen servereillä vuosikymmenen vaihteessa. Niiltä ajoilta jäi lähinnä paska maku suuhun ja spagetit lattialle, kun jokainen myyräsi suuntaan jos toiseen.

Sattuipa niin, että comilla meta, jossa olen pelannut viisi rundia vuodesta 2009 pelasi viimeisen retkensä ja jäin joukkueettomaksi. Kaveri pelasi täällä ykkösservua ja houkutteli mukaan. Aloittelin hieman myöhässä ja suuntasin hieman korvempaan.

Korvessa sitten päädyin P&P.com naapuriksi ja olin jo valmistautunut pultattavaksi tulemiseen. Kätköjä oli kovasti nousussa ja pakki-infraa tulossa pulttien splittailuja ja farmien pakittamista varten, sillä periksihän ei anneta.

Noh, ei tarina siihen mennyt vaan ovi Pattayaan aukesi, kun P&P.com lähti ajamaan minun asiaani. Pattayan johto oli aiemmin ollut hyvin nihkeä ottamaan ketään tuntematonta porukkaan, luultavasti myyräpelossa. Koko liitosta en tuntenut ketään muuta paitsi minut serverille houkutelleen Ozimon. Myöhemmin bongasin pari herrasmiestä, jotka olivat mukana samassa vuoden 2010(?) comin valloituksessa, muistaakseni silloisen SiiWu:n projekti.

Liiton pakkitilanne oli kehno, joten kysyttäessä ohjeistettiin pakiksi. Pelasin kuusi vuotta pelkkää dedikoitua follow-up teutonikivilanaa, joten serveri antoi pelillisestikin uutta puhtia. "Ulkopuolelta" tulleena Pattayan meno näytti aluksi lähinnä suunnattomalta idlailulta, kunnes Sacha otti joukkueen syleilyynsä ja homma alkoi toimia.

Hieman ennen arteja oli usko koetuksella ihmeellisen mcl/KIVA myyräilyepisodien kanssa ja mielessä oli että onko tämä nyt sitä ihan samaa rapaa kun mitä kuutisen vuotta sitten. Noh, yksittäistapaukseksi jäi.

Rakentelin tiliä ja tein julmetusti keppejä. Kysyttäessä haluaisinko ottaa jonkin arten totesin, että tili tai use haukka kelpaa, muuten ilman. Comilla olemme pitkään käyttäneet teutonitilejä tilisilmillä laajoja skanneja varten. Mid-game aikaan minulla olikin tilillä noin 40k scouttia.

Kunnes tuli kutsu raksata WW. Haaste otettiin vastaan ja sittereiksi tulivat vihun puolelta loikanneet Muovittaja sekä Sachan & Sirppiksen tili Happy Ending. Samalla kun WW tuli tilille, loppui muusta tilistä välittäminen lähes kokonaan. Yleinen näky oli paljon punasta kaikkialla, resut tapissa ja pulla nollissa.

Pelasin yhden "rogue" com rundin jossain 2013 tietoolla IMMORTALS-metaa vastaan. Olin pienen metan offense coordinator, jolloin analyysiä tuli tehtyä rutkasti. Omassa pääasiallisessa metassani Infamousissa olemme pitkään käyttäneet tupla tiliartea, dietti päällä ja arkki alla. IM sen sijaan käytti eagle eyes päällä ja arkki alla -tekniikkaa, joka oli yksiselitteisesti rasittavin keksintö, jota vastaan olen joutunut plänäämään. Halusin kokeilla kyseistä yhdistelmää ja Pattayassa se oli mahdollista.

Siinä missä pläni tuli minun capiini silmien tilalle kivenhakkaajan ja arkin suojaamaksi, oli meidän arkki lähetetty korpeen. Vieressä oli 120k tunnissa puskeva cap ja 100k pretoa. Arkkiin oli koko serverin ajan valmius vetää suuri määrä pakkeja ja niin olisi tehtykin, mikäli joku olisi sinne jaksanut hyökätä. Sen sijaan heikon hämytyksen vuoksi arkissa makasi tyypillisesti ehkä 40k pakkia, joista olisi menny mikä tahansa läpi.

Toivon, että aiheutin edes hieman päänvaivaa Snapsille, tai kuka sitten opsuja suunnittelikaan. Kommentti kelpaisi.

WW raksatessa meillä ei käytännössä ollut lainkaan pakkeja viikkoa ennen arteja, kiitos silmien. Mcl kehitti jostain uskomattoman aivopierun ja ajoi baby tantrumeissaan lanansa meidän ihmeeseen. Otettiin koppi ja laskettiin vauriot, tulosena korjaukset valmistuivat pari tuntia ennen planien aktivoitumista joten Mcl/kiva sai opsullaan aikaiseksi pyöreät nolla vahinkoa.

Mikäli mcl ja K-Ä olisivat ajanneet lanansa noin kaksi tai kolme päivää ennen plänejä ja ampuneet waret, olisi serveri mennyt varmasti ainakin ensi vuoteen.

Huvittavana yksityiskohtana Sachan "kiusa se on pienikin kiusa". Planiaamuna laskettiin, mitkä ohjeet olivat lähimpänä vihun lanoja. Haettiin nuo ohjeet vaihtipopoilla vihun naaman edestä ja saatiin lähes kolme päivää etumatkaa.

Muutamaan otteeseen sain todeta, että Suomessa tehdään asiat eri tavalla kuin comilla. Comilla 100 pelaajan metana olemme yleensä tehneet neljä isoa siiloa ja runsaasti wareja, täällä trendinä tehdä neljä tai viisi warea ja loput siiloa kuten esim. K-Ä WW jossa taisi olla viisi isoa warea ja lähes kahden millin edestä siiloa. Joko joukkueet eivät osaa ajaa ajoissa ja fiksusti, tai sitten isot egot vaatii viime hetken ajoja. Tyhmää pelaamista joka tapauksessa.

Monta muutakin asiaa tehtiin erilailla. Comilla metat operoivat yleensä vain ja ainoastaan yhteisvoimin vaikka pelaajia on enemmän, täällä taas iänikuiset battlegroupit. Ehkä battlegrouppien toimivuus johtuu yleisesti heikosta defense koordinaatiosta tai sitten yleisestä kuponkien täyttelyn laiskuudesta. Kun data saadaan käyttöön ei-dynaamiset battlegroupit on perinteisesti parempia metoja vastaan ajaneet seinään ennemmin tai myöhemmin attack patternien toistumisen vuoksi. Noh, minä en tullut serverille pelaamaan lanaa ja Pattayan opsut onnistuivat erinomaisesti. No big deal.

WW alkuvaiheessa laskin, että pystytään pitämään ainakin noin 700k/h pakitus ja jos saadaan koko liiton pelaajakanta mukaan on mahdollisuus jopa kolmeen miljoonaan. Arvioin kohtuullisesti, pullan puolittumisen jälkeen noin puoltoista milliä pakkia ja parhaimpina aikoina 2,7 milliä. Kun comilla 100 pelaajan liitossa olemme tehneet keskimäärin 105k pakkia per pelaaja, Pattayassa tehtiin noin 80k per pelaaja. Oikeasti tämä jengi pärjäsi paremmin, sillä pakkia kuoli pirusti ja vähintään puolet joukkueesta oli lanapelaajia. Teimme ainakin yli 20k nuijaa ihmeessä, lopussa niitä oli alle 10k. Olen todellakin tyytyväinen liiton pakituskykyyn. Yli 200k pakkia tehneitä pelaajia ei voi yhden käden sormilla laskea.

Mimmi ja Juhe hoitivat hommansa vaikka kuponkia tais tulla vähän laiskanlaisesti. Mad respect. Snapsille propsit opsuista, olivat ihan suht ovelia mutta liian kesyjä. Capeja olis pitäny pulttaa eikä boosteja.

Erityisesti haluaisin kiittää Sachaa maanläheisestä suhtautumistavasta, joka on tiettävästi hyvin harvinainen piirre suomitravissa. Hieno mies ja hienot kujeet.

Muovittaja-trio. Olitte kullanarvoisia sittereitä. Teitte WW-hommista helppoa.

Nuija, jos jollekin piti päästä valittamaan asiasta x, y tai z oli Nuija aina kuulolla. Myös liiton kovin WW-buusteriraksaaja.

Mimmi & Juhe, kun jaksoitte epäkiitollisen työnne.

Minä painun takaisin comille ja lopetan jälleen kerran suomitravin seuraamisen. Irkistä tietäjät saavat kiinni vielä toistaiseksi. Luultavasti monen kanssa ei tulla koskaan enää kohtaamaan joten hyvät joulut ja jatkot.

Good game, well played.
    Last edited by emag_sihtETAH; 12-19-2015 at 12:02 AM.

Asukas Marmelade's Avatar

Kiitos munkin osalta koko Pattayan porukalle. Kuten sanottu, paras servu ja porukka since 2010, teitä oli mukava pakittaa ja olla osana liittoa, vaikka ainoat etukäteen tuntemani pelaajat jättivätkin leikin kesken. Kiitokset johdolle aktiivisuudesta, opsujen runsaudesta ja pakkivastaaville epäkiitollisen kökköhomman hoitamisesta esimerkillisesti. Missään vaiheessa servua ei tehnyt mieli kivittää omia ja se on hyvin harvinaista. Hyvin te selvisitte kaikki mun pahansisuisuudesta.

Parit erikoiskiitokset:
    Sacha, oot ihan huippu, kiitos
    Levollinen, kiitos kaikesta

Ja kerrankin myös irkissä oli hauskaa, myös privan puolella. Terkut kaikille joiden kanssa juoruilin.

Tämä lienee taas toistaiseksi viimeinen servu hetkeen, mulle ilmaantuu "parempaa tekemistä" joskus tammikuun paikkeilla.

Terveisin se

Neuroottisen
    Ynseä
    Kärttyinen
    Suttura
    Olen Valloittava; Ärsytettynä Hurmaavan Murhanhimoinen.
    Iltojesi Ilo, Päiviesi Painajainen, Sydäntäsärkevän Piinaava Prinsessa

Lähtötilanne & tilin historia:
    Lähdin pelaamaan serveriä aluksi yksin Oechan (Hansu-tili) rekryämänä ex tempore-pohjalta edellisenä iltana huudeltuna. Tarkoituksena oli hommata tilin pojille 50 kultaa (kultalinkistä) ja vääntää vähän pakkeja, ilman kultaa. Pelasimme samaan aikaan tuota S2-serveriä ja kaveriahan autetaan aina hädässä. Hampuuusin huutelin mukaan pienen tovin jälkeen kun se sai tietää että samalla servulla pelaillaan (ja se ei osaa oikein yksin pelailla…). Piti opettaa se pelaamaan jälleen ilman kultaa ja kerrankin peluuttaa sitä pakkitilillä, eikä se pääsisi seinäilemään kaikkea mikä liikkuu. Pakitusosio toimi, kullan käyttöopetus ei. Jassen H-amppari rekrysi jossain vaiheessa idlailemaan, kun oma aika ei riittänyt joittenkin matkojen ja reissutyön vuoksi. Parta heilui ja tulosta tuli kuin joulupukilla konsanaan. Loppu hyvin, kaikki hyvin kuitenkin eli kiitos Oecha siitä, että kysyit mukaan ja kiitos pojat että jaksoitte naksutella tilillä.

Serverin kulku:
    Mentiin alku hiljaiseloa ja hypättiin jonkun random-nuubin kelkkaan mikäTeamLehtovirtaolikaan, joka oli kova raidaamaan ja oli rekrynny kovempia pelaajia mukaan liittoonsa. Ensin ei meinattu päästä liittoon kun ei kuulemma ollut raideja ollenkaan ja pakkeja, öö serveriä oli mennyt ehkä viikko, GoFigure. No eniveis Oecha pääsi Rantasen, Rebooooooooon ja Raksuttimen kanssa Hansullaan liittoon ja ujelsi meidät mukaan. Liitossa hyviä tilejä, muttei oikein muuta, joten vaihtoon pienen tovin jälkeen ja yhteen Ladyn ja Paulin (?) Paydayn kanssa.

Aluksi meinattiin että Payday vaikuttaa hyvältä liitolta ja olihan siinä hyvää meininkiä siihen asti kunnes ensimmäiset punamiekat alkoivat vilkkumaan. Saatiin kaivettua iso pulla käyttöön, joka tosin luovutettiin myöhemmin takaisin kun liitot splittaantuivat. Pari opsua pattayan ajettua paydaylle alkoi kuitenkin tuntumaan siltä että kukaan ei organisoi kunnon pakkeja ja ei ole organisoituja vastaiskuja. Hyviä pelaajia liitossa oli, ei vain yhteiseen hiileen puhaltamista. Pakkeja meillä olisi ollut tuossa vaiheessa ihan hyvin apuihin, mutta pakiteltiin lähinnä omaa persettä, Ladya, Paulia ja Hansua. Hansun pojat myös lainailivat omatoimisesti aina pakkia kun ehtivät (pitkin servua) ja saivat hyviä seiniä aikaiseksi liitosta riippumatta.

Payday:n murentuessa Kain1 sanoi tuntevansa Pattayalta porukkaa ja lupasi ottaa meidät toviksi idlailemaan sen korpiliittoon. Päästiin pois kivien alta ja ottamaan vähän happea köysissä. Käytännössä loppuservu olisi mennyt aika pienellä liekillä, jos timeoutia ei olisi tullut. Tuskin oltaisiin K-Ässä jaksettu motivoitua.

No Pattaya: Joitakin nikkejä oli tuttuna (hampuuusilla), mutta suurin osa ihan ”nevahööd-susta” -kamaa liitossa. Itse tunsin ehkä pari nikkiä edellisiltä servuilta, pojat vähän enemmän kun ovat kumminkin tätä väännelleet sillä välin kun itse pidin edellistä eläkettä. Noh hyvin otettiin vastaan ja yllättävän vähän tapeltiin, mitä nyt pakituksien kanssa. Kiitämme yhdessä ja erikseen pakkivastaavien kärsivällisyydestä, vaikka tiedämme olevamme täysin epäaktiivisia mulkeroita noitten asioitten kanssa.

Tilin pelaajia poltteli jotta olisi kiva raksata ihmettä (ja omalle gallitilillekin ehdoteltiin asiaa ), noh Emagi-pirulainen oli paljon parempi siihen hommaan teutonitilin kanssa ja huomattavasti paremman pelitaidon kera (ei voitettu pelkällä rinnanmitalla)… onneksi oltiin huonoja häviäjiä ja pyydettiin lupa päästä mukaan raksaamaan tornia. Hommahan toimi mainiosti, harvinaisen helppoa raksausta. Ja näin jälkikäteen asiasta ajatellen aika samanlaista suuntaviivausta vedettiin menemään kaikkien raksatilien voimin. Tilihaukka oli hyvä pohjustus alle, jonka saimme sitten käyttöön itsellemme kun emagi hylkäsi sen arkin tieltä. Tämä helpotti myös rakennusohjeen suojausta.

WW-prosessi taisi olla helpoin koskaan ja tukea tuli hyvin muilta tileiltä. Jossain vaiheessa vuodettiin hyvin vihuillekin kaikki tiedot (wonderin pullakulutuslinkki oli jäänyt ilm avonaiseksi) eli annettiin hyvälle vihulle vähän tasoitusta. Vihun lanat eivät olleet kovin isoja, jotka posahtelivat seinään, joten yllättävän vähän ihme putosi aikanaan. Odotimme hieman isompaa vastarintaa. Tosin suurin osa vihun capeista ja muista nyräkylistä oli paskottu pitkin servua opsujen muodossa, joten propsit opsuvastaaville ja aktiivisille ajoille.

Pelailu on jälleen hyvä lopettaa: Winning
    https://youtu.be/9QS0q3mGPGg

Lopussa kiitos seisoo:
    Hampuuusi: Kaksi alla, kolmas putkeen? Kaikkea ei tarvi instailla…
    Jasse: Tilin kantava voima, kuten aina!
    Oecha: Kiitti rekryymisestä serverille, pakkien käytöstä ja hyvästä kiinalaispaikasta.
    Kain: Well played Sir, hyvin narutettu liittoon ja ww-raksaukseen
    emagi: Lainatakseni Anssi Salmelaa: ”Ilman Niko Hovista ja Jesse Joensuuta tämä maailmanmestaruus ei olisi ollut mahdollinen”; jokes aside kylhän voitto tuli teikäläisen osaamisen kautta, meille on taitoa jaettu teelusikalla ja sulle puurokauhalla
    Sacha: hyvää settiä, vähemmän ally-igm:ä ensi kerralla (huom s2 Kain lähetti 2 kpl ja sekin oli liikaa)
    Kiitoksia myös muille yhteisesti, erikseen ja paljon. Voittavassa joukkueessa on helppo hymyillä.

Nyt kulkematta lähtöruudun kautta hyvin ansaitulle travi-eläkkeelle
    Muovittaja-tilin yash

Jeps

yashie tos jo tilin systeemit selvittikin ni ite voi vetästä lyhyemmän kaavat kautta nää kiitokset

yashie: Laita viestii ku haluut takas ku alkaa irl tekemiset loppumaan
    Jasse: Mis oot ei viel oo lunta mitä aurata.
    Oecha: siirrä ite ei meiän tilillä kukaan jaksa
    Kain: Vaikka me pelataankin maailman tappiin asti tätä vitun kyläpeliä ni mä en raksaa enää koskaan
    Pörri: tää voitto kuuluu myös sulle
    Emagi: kiitos luottamuksesta oli helppoa raksausta.

ja lopuksi kaikille Pattayassa yhdessä ja erikseen KIITOS oli meininkiä ircissä ja servulla hyvää toimintaa

ps.yashie me mennään toi s4 ilman kultaa

-hampuuusi
    Last edited by Hampuuusi; 12-19-2015 at 09:02 AM.

Kirvessoturi Lady11's Avatar

Pieni onnittelee voittajia!

Kiitos, sacha, kopo, Levo, Sirppis, Pauli ja mcl.

Olo on outo.

Lyhyt virsi kaunis, joten pidän lyhyenä. Sacha tuossa selosti niin hyvin ja kattavasti servun tapahtumat etten ala toistelemaan sen enempää.

Itsellä alkuservu meni aika vasurilla ja sen jälkeen tilikään ei ollut ihan parhaimmistoa. Heikkona hetkenä yön pimeinä tunteina lupauduin sitten hoitelemaan pakituksia, siinä vaiheessa se moti piti kaivaa väkisin jostain hukka-nimisestä paikasta. Löytyihän se sieltä ja pakkejakin saatiin tuupattua ulos kiitettävä määrä, joskin niitä kului myös todella paljon. Lopussa oli vain 200+30k, mutta siinä vaiheessa se riitti paremmin kuin hyvin.

Aika helpolla hommat tosin hoitui, isoista kohteista kristallipallo ennusti 99%, se ainoa huti tuli sitten omaan cäpiin No vihujen aivopierun tai-minkä-lie?? takia unesotis jäi kuitenkin meille ja sen suurempaa vahinkoa ei päässyt tapahtumaan.
    "No ei ne meille kovilla tuu -mimmi" nuo taitavat jäädä mun CV:hen loppuelämän ajaksi.

Koppeja irtosi tiuhaan ja välillä hiipi jo epäusko, kun joukot hupeni uhkaavaa tahtia. Liitolla kuitenkin pakkikapsitettia tarpeeksi ja homma jatkui muiden paremmalla panostuksella.
    Sitten homma alkoikin olla näin pakkinäkökulmasta paketissa. WW:hen ja ohjeisiin vaan pakkia loppuservu, niin meidän osa olikin tehty.

Kiitokset vielä:

-Sachalle huippuliidaamisesta, luottamuksesta mun motin haku vaiheessa, kärsivällisyydestä ja juttuseurasta.

-Juhelle kiitokset, kun hyppäsit dualiski kesken servun. Ja kiitokset nyrkkeilysäkkinä toimimisesta, tiedoista ja taidoista sekä jättikurkusta.

JA Kaikille ihanuuksille myös kiitokset hienosta pelaamisesta, huippuseurasta ircissä ja pahoittelut mun pakitusmaratonien aiheuttamista muutamista itku-potku-raivareista.
    Mielettömät tyypit jäi lopulta jäljelle ja oikeastaan kukaan ei jäänyt negatiivisella tavalla muistiin. Pakkeja tehtiin suunniteltu määrä. Myös muilla kävi pakkikato isosti muutaman kerran, mutta kukaan ei asiasta purnannut.

KIITOS!!
    P&P.com, emag_sihtETAH, SUi-Hing, Sairas, juuh, amore, bang-sue, suk-mee, nyx, asteriksi, moniongelmainen, tellervo, joposov, muovittaja, happy ending, un-nooh, lithium, the situation, rooster, glidoc, cronick, efe, vilhou, she-man, douchebag, bangok, hansu, irwin, hokkeli, mrs virus, koira ja sintti

Kivaa oli ja voitto tuli kirjaimellisesti 100-0.

-mimmi the Lihapulla

P.S. Juhe vääntäköön oman kuvaelmansa

Voi perse, voi kurkku, se o loppu ny! Mitäs sit tehtäs?

Oma sepustus on siis pistettävä kun mimmi minut nuin suolasi. D70-75 hujakoilla tuo eräs ihanainen ihminen sitten pisti itselle käyneen pakkivahingon kiertämään ja silmiä räpsytellen kyseli minua tililleen. Pakkohan se on naista hädässä auttaa. Ei siinä muu auttanut kuin kaulimen, vispilän ynnä muiden kokkivälineistön uhalla suostua. S4:n JUNA-taustasta huolimatta, minut hyväksyttiin laumaan kivasti mukaan ilman sen suurempia draamoja tai ennakkoluuloja. Hyppäsinhän käytännössä sen serverin vihuihin pelaamaan.

Tovi siinä meni päästä perille kuka kukin oli, ja kellä oli mitäkin, omasta tilistä puhumattakaan. Noh, siitä se sitten lähti. Oma panos jäi arkisin varsin pitkälle iltapelaamiseksi, kiitos pitkien työpäivien. Pääsin kuitenkin jotain ahertamaan aina, tekeminen ei koskaan loppunut. Alunperin meidän pakkiryhmässä piti olla 5 henkeä, mutta aika pian se sulikin sitten käytännössä minuun ja mimmiin. Tuo työmäärä ei aina ole edes neekerille sopivaa kun niitä entryjä vaan tulee ja tulee ja tulee (lomakkeina, kuvakaappauksina ja igm-tietoina), niin siinä tuli itse kullekin välillä sellainen fiilis, että voi perse Sitä voi itse kukin tulla suodattamaan sitä dataa, kun se tarvii kaivaa välillä kolmesta tai useammasta lähteestä + laskea ja varmistella asioita. "Läpihuutojuttu" siis ja ihan selviötä koko homma, not.

Liiton pelaajisto oli mielestäni motivoitunutta ja todella yhteen hiileen puhaltavaa. Siitä syystä suuremmilta skismoilta vältyttiinkin. Oikeastaan yhden yhtä sellaista angstausta en nähnyt, mitä olen aikaisemmilla servereillä tottunut näkemään. Mahtui sinne sitten pari muista syistä tapahtunutta ärähdystä, kun joillain oli hetkellisiä auktoriteettiongelmia. Niistäkin selvittiin niin kuin aikuiset ihmiset. No hard feelings.

Eka kerta kun pelannut tämmöistä ei sen spesifimpää yleisjyrätiliä. Ei sillä, ei niitä pikseliukkeleita seuraaville kierroksille mukaan saa, käyttöä varten ne on tehty Sillä mentaliteetilla myös mimmin kanssa pelattiin, aina mukana kaikessa mihin vaan kyettiin. Lanan kasaus taidettiin alkaa 3 kertaa uudestaan ja pakkimäärä heitti kunnolla vuoristorataa. Offikylästä kuitenkin puskettiin serverin aikana helposti yli 60k+35k saatot ja pakkeja tili tuotti 400-500k väliin. Itse ainakin olen tyytyväinen tuohon tulokseen, peilaten ihan siihenkin, että meiltä lähti capin pellot yhdessä välissä.

Ettei nyt kaikki ihan ruusua ole niin pari huonoa säkää ja virhettäkin mahtui. Paras niistä oli omasta mielestä yksi opsu. Tarkastettiin kumpikin vielä lähetysajankohta ja todettiin oikeaksi... Kukkua se kuitenkin oli, lopputuloksena ajettiin sitten väärään kylään, vuorokauden etuaikaan ja ilman poneja. Asiaa saattoi edesauttaa kumpasenkin lievä humalatila. Toinen liki yhtä hyvä oli, kun allekirjoittanut unohti instata viimeisen kammiotason ja pienet saappaat idlasikin sitten 12h tyhjänä vihujen vieressä, onneksi saatiin se liitolle...

Katkaistaan novelli tähän.

Kiitokset:
    Sacha - vedit remmin maaliin mallikkaasti, *nostaa hatun*
    emagi ja ww-raksatiimi - Kakku lvl100 ilman suuria kannareita, 'nuff said
    mimmi - ilikiä kurkkunainen, dualini - sinua parempaa ei löydä :P
    Pattaya-jäsenistö - 100-0 voitolta näyttänyt lopputulos reilu 30 tilillä. Kiitos teille jokaiselle!

Juhe tililtä lihapulla
    Last edited by Et ikinä arvaa; 12-21-2015 at 09:59 AM.
    fix2/JuRo fix3/Mauri Myyrä fix4/HEuNUKKI fix5/Apple Lija fix6/Freyr fix7/TopDog fix8/Rosa&Orjat fix9/Pieni ja Tuhma fix10/Sivistynyt fix12/kottarainen fix16/Timon ja Pumba fix18/Incognito s4-14/Ipatti s2-15/I Need A Hero! s1-15/lihapulla s4-15/Päivää s1-16/?
    Juhe @Qnet

Serveri päättyi liittomme voitoon. Sanoisiko ylivoimaiseen voittoon.
    Siitä haluan onnitella jokaista Pattaya liiton pelaajaa, hyvää työtä.

Serveri oli jo pitkällä, rakentaminen aloitettu
    ja tornejakin oli useampi peli kentällä, kun saavuin Joposov tilille dualiksi.

Höökijoukkoja oli aivan hyvin. Oli aina seuraavaan seinäykseen asti.
    Eli mitään erikoisen suurta höökiyksikköä tilille ei muodostunut mutta
    lukotti sillä aivan hyvin kyliä ja capejakin, sotis kiersi kiitettävästi.

Myös capimme kärvi kovia, se meni kerran lukkoon asti.
    En ole luovuttaja, capi rakennettiin aina uudelleen.
    Tosin tuota yhtä kertaa lukuunottamatta tuhot olivat vähäisiä
    splitit auttoivat kummasti tässä.
    Pakit meni pääasiassa tornille, lopussa vähän omaankin käyttöön

Erikoiset kiitokset
    Joposov tilin pelaajille.
    Sachalle hyvästä johtamisesta
    ja Emagille tornin rakentamisesta.
    Ja myös muille jotka osaltaan rakensivat tornia.

Page 2 of 2 FirstFirst 12