Jaahas...
En niin perillä ole servun tapahtumista, mutta ilmeisesti tapahtumia ei juurikaan ollut?
Hieno kiekka tytöt ja pojat! Taso vaan laskee?
Ei jää paljoo kerrottavaa. Aikaa ei ollut sen suuremmin osallistua ja kun faktipäivänä faktitkin menivät päin vi***ja, niin idlenä tein pakkeja pienen määrän (vähän reilut 200k).
Liitto PF oli meidän perusporukkaa ja keltainen pallo oli kaikkien suosikki. Kovasti jäi porukka pakkimäärien tavoitteista, mutta tällä idlemäärällä saatiin silti melko isosti pakkia kasaan.
Tavotteena oli siis loppupeleis vaan tehdä iso kasa pakkia ja dumpata ne jonkun ihmeeseen. Moe oli sit ensimmäisenä yhteydessä, joten päätettiin sitten pakitella niiden WW:tä, kun ei kellään mitään sitä vastaankaan ollut, ei toki suurta riemua herättänyt avustaa sitä "suosikkia", mut kiinnostus peliin tässä vaiheessa oli 0 ja tottapuhuen odotettiin, että vastapuoli tekis muutakin kun nukkuisi.
Moen puheesta saa kyllä sellasen kuvan, että olis pakkeja tyrkytetty itse sinne, mutta ainakin mun muistikuvan mukaan niitä pyydettiin, noh, eipä tuolla niin merkitystä ole.
Mun tietojen mukaan meidän liitosta pakkeja tais tulla about 1,5-2 M sinne ihmeeseen. Tää tais olla melkeen sama määrä mitä tuolla HUVIn haastajaihmeessä oli kokonaisuudessaan, se oli kieltämättä hyvä läppä
Onnittelut vaan voittajille, jotain teitte ilmeisesti oikein, kun noin helpolla irtosi. Vastustaja tais olla siihen lisäksi jäätävän huono.
Kiitokset lähtee omalle porukalle PF:ään. Yhteistä tekemistä ei juurikaan ollut, mut jauhettiinpa paskaa senkin edestä.
- Rokuu