Page 57 of 57 FirstFirst ... 747555657
Results 561 to 569 of 569

Thread: ts4 2015-2016

Quote Originally Posted by Kukkoaho View Post
    Kuulin huhuu et Vilho pelaa natuilla ja on liitos Kiiran kans... Siinä sumua!
    No nyt on pajatso tyhjennetty! Tämä tuli ihan puskista O_O
    By the power of Grayskull, I have the power!

Nuijamies

Default Rakkautta!!!

Hyvät ystävät ja pelitoverit! Sekä kaikki muutkin s4 pelaajat!

Ihan alkuun pahoittelen sitä, että olen tullut antaneeksi edellisessä postauksessani virheellistä tietoa Vilhou the Great ei pelaakkaan naataareilla! Minua on raukkamaisesti johdettu harhaan uskottelemalla tämän olevan totta, pahoittelut!

Nyt on kuitenkin niin, että sekä minä, että useat rakkaat pelitoverini ovat kovasti väsyneitä serverin pelaamiseen. Ette voi uskoa kuinka suuresti voimaa vaatii tämänkin pienen postauksen kirjoittaminen, kuinka suuri on se tuska jota koetan teille välittää. Tästä huomattavasta väsymyksestä johtuen esitän teille kaikille seuraavaa:

Mitä jos vaan ei ajeta Kiiraa alas? Lopetetaan tää tähä? Mä oon iha väsy, mun kaverit on väsyjä... Mä oon pelannu melkee joka päivä (en joka päivä) 1-3h, mä en vaa jaksa enää!

Tiedän, Kiirassa pelaa ärsyttäviä ja ilkäviä ihmisiä jotka sitte tulee lällättää ku ne voittaa, mut me voitas kaikki sanoo "No meit ei enää napannu" tai jotain muuta millä nollata niiden voitto. Koko suomen traani skenen yleinen yökötys ja sylkykuppi vilhou pelaa kiirassa, eiks hei tehä sellai ettei sen voitto oo voitto!! Mä en haluis kuunnella vilhoun aukomista ku se voittaa tän pelaamalla... Oikeesti en haluu!

Mielestäni suunnitelmani ja ehdotukseni on neroudessaan vertaansa vailla! Näin toimimalla estämme myös sakemannien tekemän ilkiötyön nataarien voiton. En ole yksin ehdotukseni kanssa, vaan Timppa2007 on kanssani samaa mieltä (tosin Timppa on ollu nyt viikon häviksissä, mut sil on hyvä kylä!).

Tehää hei rauha, kaikki?!?

Nimimerkillä Make love and peace, not war!!
    https://www.youtube.com/watch?v=N-aK6JnyFmk

Quote Originally Posted by Kukkoaho View Post
    Hyvät ystävät ja pelitoverit! Sekä kaikki muutkin s4 pelaajat!

Ihan alkuun pahoittelen sitä, että olen tullut antaneeksi edellisessä postauksessani virheellistä tietoa Vilhou the Great ei pelaakkaan naataareilla! Minua on raukkamaisesti johdettu harhaan uskottelemalla tämän olevan totta, pahoittelut!

Nyt on kuitenkin niin, että sekä minä, että useat rakkaat pelitoverini ovat kovasti väsyneitä serverin pelaamiseen. Ette voi uskoa kuinka suuresti voimaa vaatii tämänkin pienen postauksen kirjoittaminen, kuinka suuri on se tuska jota koetan teille välittää. Tästä huomattavasta väsymyksestä johtuen esitän teille kaikille seuraavaa:

Mitä jos vaan ei ajeta Kiiraa alas? Lopetetaan tää tähä? Mä oon iha väsy, mun kaverit on väsyjä... Mä oon pelannu melkee joka päivä (en joka päivä) 1-3h, mä en vaa jaksa enää!

Tiedän, Kiirassa pelaa ärsyttäviä ja ilkäviä ihmisiä jotka sitte tulee lällättää ku ne voittaa, mut me voitas kaikki sanoo "No meit ei enää napannu" tai jotain muuta millä nollata niiden voitto. Koko suomen traani skenen yleinen yökötys ja sylkykuppi vilhou pelaa kiirassa, eiks hei tehä sellai ettei sen voitto oo voitto!! Mä en haluis kuunnella vilhoun aukomista ku se voittaa tän pelaamalla... Oikeesti en haluu!

Mielestäni suunnitelmani ja ehdotukseni on neroudessaan vertaansa vailla! Näin toimimalla estämme myös sakemannien tekemän ilkiötyön nataarien voiton. En ole yksin ehdotukseni kanssa, vaan Timppa2007 on kanssani samaa mieltä (tosin Timppa on ollu nyt viikon häviksissä, mut sil on hyvä kylä!).

Tehää hei rauha, kaikki?!?

Nimimerkillä Make love and peace, not war!!
    https://www.youtube.com/watch?v=N-aK6JnyFmk
    Ei menny ihan niinku Strömssöös
    S1•Axokept / Fix17•UltimaattinenGämbleri / S2•Janis Petke / Fix20•AvaruusSmurffit / S4•Namusedät http://travian-reports.net/fi/report/3707999615f / Fix22•Ariel / Fix23•Sauron http://travian-reports.net/fi/report/41471bb518b

No ei kyllä jos tuossa on veroilla kerätyn kivilapun tulos. E ja Kiiralaiset vetelee isompia omilla resuilla.
    Sä taidat olla sokee, jos et sä nää et mä oon makee

Imperiaani Kapteeni's Avatar

Quote Originally Posted by Bile Dani View Post
    No ei kyllä jos tuossa on veroilla kerätyn kivilapun tulos. E ja Kiiralaiset vetelee isompia omilla resuilla.
    Taitaa olla itse Bile Dani tämän kommentin takana. Tästä nyt ei enään puutu kun rapsa teikäläisen lapusta?
    -Kapu

Teutateksen Salama

Quote Originally Posted by Kapteeni View Post
    Taitaa olla itse Bile Dani tämän kommentin takana. Tästä nyt ei enään puutu kun rapsa teikäläisen lapusta?
    Isompi se oli, kun kumpikaan teidän, jos se servulla on jo ajettu
    Quote Originally Posted by Bemarimies View Post
    Älä suotta...
    Eihän mikään servu voi olla hyvä jos ei siellä ole Wooggin JUNAa.

Imperiaani Kapteeni's Avatar

Quote Originally Posted by WooGGi View Post
    Isompi se oli, kun kumpikaan teidän, jos se servulla on jo ajettu
    No tottakai se oli. Se nyt on sanomattakin selvää.... mutta sinäänsä hyvä tarkennus kommenttiin.
    -Kapu

Teutateksen Salama

Quote Originally Posted by Kapteeni View Post
    No tottakai se oli. Se nyt on sanomattakin selvää.... mutta sinäänsä hyvä tarkennus kommenttiin.
    Hyvinkin tärkeä tarkennus, koska selvästi rapoa vain pyytelit sen takia, että omalla lapullas pääsisit egoilemaan.
    Nyt ei tartte sen rapon perään haikailla enää, kun tiedät ettet silti pääsis egoilemaan.
    Quote Originally Posted by Bemarimies View Post
    Älä suotta...
    Eihän mikään servu voi olla hyvä jos ei siellä ole Wooggin JUNAa.

Ja siten vielä loppuhuipen(not)...

Page 57 of 57 FirstFirst ... 747555657