Page 7 of 7 FirstFirst ... 567
Results 61 to 70 of 70

Thread: s2 Loppupuheet

Kirvessoturi Bemarimies's Avatar

Quote Originally Posted by WooGGi View Post
    Täällä näkyy ajat millon ja miten kukakin on viestejään edoitunut.
    Joten eiköhän niistä käy ihan selvästi ilmi kumpi sitä editointia on harrastanut.

Ja tosiaan, jos olet syytön mikset todista syyttömyyttäsi ja homma sillä selvä?
    Nyt kun kiertelet ja kaartelet ja esität syytöntä ilman todisteita varmistuu vain sun syyllisyytes joka viestillä enemmän.

Joten löysennä sä sitä sun foliohattusmutteria pikkasen ja myönnä syyllisyytes, kun kaikki tietää sen kuitenkin, äläkä tee itestäs naurunalaista.

Kiitos & Anteeksi
    En nyt millään haluis toistaa itseäni kuten sinä mutta ne todisteet kiitos!

Quote Originally Posted by Bemarimies View Post
    Tai sitten editoit tekstin iha ite...

Lyö nyt vaan ne konkreettiset todisteet tai pidä pääsi kiinni. Mun ei tarvii sulle todistella yhtään mitään. Ei oo eka kerta kun oot asioiden todellisesta laidasta pihalla kun tampoonin naru joten virittelepä se foliohattusi nyt pikkusen tarkemmalle taajuudelle ennenkuin alat syyttelemään ja tekemään ittestäs naurunalasen.

Kiitos & Anteeksi
    Ihanko todella se pugi jaksaa vängätä loppupuheissa monta sivua.
    Kuten sanottu, oisit ne todisteet syyttömyydestä tähän suureen sääntörikkeeseen jo esittänyt. Mutta selkeesti sun pelaaminen ei fair play tasoa olekaan vaikka kuinka olet sitä mainostanut ja oot vähän hankalaan tilanteeseen nyt joutunut.

Onhan nämä osa travun säännöistä vähän hupsuja joo, mutta jos kerran oot niin puhdas pulmunen kun väität niin todista se.

Jotenkin arvasin että tuut itkemään jotain...

Mun vastaus sulle on ihan puhtaasti ja suoraan sanottuna:

HAISTA PASKA

Olet yksi syy miksi mä vaihdan comille... Siellä luultavasti vähän tasokkaampaa porukkaa kun sinä ja nää turmion kätyris.

Kiitos & Anteeksi
    No joo, jokasella on vissii se oma tyyli kirjoitella loppupuheisiin.
    Mun vinkki ois, et meet Narinan kanssa pelailee niitä Japanin servuja. Jos se vie porukoita siellä mennen tullen , niin kyllä säkin varmasti jotain siellä aikaan saat.

Quote Originally Posted by Mac Ankka View Post
    Ihanko todella se pugi jaksaa vängätä loppupuheissa monta sivua.
    Kuten sanottu, oisit ne todisteet syyttömyydestä tähän suureen sääntörikkeeseen jo esittänyt. Mutta selkeesti sun pelaaminen ei fair play tasoa olekaan vaikka kuinka olet sitä mainostanut ja oot vähän hankalaan tilanteeseen nyt joutunut.

Onhan nämä osa travun säännöistä vähän hupsuja joo, mutta jos kerran oot niin puhdas pulmunen kun väität niin todista se.

No joo, jokasella on vissii se oma tyyli kirjoitella loppupuheisiin.
    Mun vinkki ois, et meet Narinan kanssa pelailee niitä Japanin servuja. Jos se vie porukoita siellä mennen tullen , niin kyllä säkin varmasti jotain siellä aikaan saat.
    Edelleen jos sais vielä ne todisteet että oon pelannut sääntöjen vastaisesti...

Ei oo näkynyt toistaiseks.

Mun ei tarvii mitään todistella vaan se joka syyttää niin yleensä pystyy todistamaan väitteensä... Näinhän ei toistaiseksi ole käynyt.

Vai onko??? Ja voisiko joku vielä kertoa missä kohtaa mikäli allekirjoittaneella mennyt ohi silmien.

Mulla on nykyään aikaa täällä inttää tästä aiheesta vaikka maailman tappiin saakka joten antaa palaa vaan.

Kiitos & Anteeksi
    Last edited by Bemarimies; 10-29-2015 at 10:18 PM.

Teutateksen Salama

Mun ei tarvii mitään todistella vaan se joka syyttää niin yleensä pystyy todistamaan väitteensä... Näinhän ei toistaiseksi ole käynyt.

Vai onko??? Ja voisiko joku vielä kertoa missä kohtaa mikäli allekirjoittaneella mennyt ohi silmien.

Mulla on nykyään aikaa täällä inttää tästä aiheesta vaikka maailman tappiin saakka joten antaa palaa vaan.

Kiitos & Anteeksi
    Intä intä, joka viestillä sä vaan näytät syyllisemmältä <3

Kiitos & Anteeksi

Falangi

Kiitos & Anteeksi
    Blaablaablaa... Nämä on loppupuheet, ei oikeudenkäynti. Olisit jo saanut sanktioita sääntörikkeestä, jos tämä olisi oikeudenkäynti.
    "Life is hard and then you die."

Quote Originally Posted by Lusse View Post
    Blaablaablaa... Nämä on loppupuheet, ei oikeudenkäynti. Olisit jo saanut sanktioita sääntörikkeestä, jos tämä olisi oikeudenkäynti.
    Juurikin näin...

Ei vain eräillä tunnu menevän jakeluun.

Kiitos & Anteeksi

Imperiaani Evil Doctor's Avatar

Juurikin näin...

Kiitos & Anteeksi
    Eli myönnät että näytät syylliseltä? Edistystä pikkuhiljaa jo, kyl säki viel joskus uskallat myöntää rikkeesi.
    Fix11 ForeverNeitsyt @ HM | Fix13 krasny/Marttyyrit @ O | fix14 Smurffit! @ BILL | fix17 Avast @ RPN | fix18 Wannabe @ I.T | Fix19 Baby Alice @ RuRo | fix22 Frozen @ Prinssit | tc3/2.5 royax @ TurVa | ts2 marse @ Sirkus | ts4 Ned Kelly @ FF | ts3 Taylor Swift @ -/lia | ts4 Victoria @ Kiira

Juurikin näin...

Kiitos & Anteeksi
    Ai täällä ei tunnu menevän jakeluun se, että oisit saanut sanktiota sääntörikkeestä, jos tämä ois oikeudenkäynti?
    Koska vaan tämä sun vänkäämisesi tätä keskustelua pidentää, onkohan kumma että siitä sitten hyvät naurut hankitaan kun vähän tökitään?
    Mut tosiaan jos kaikki on tässä nyt samaa mieltä et sääntörikkeesi tapahtunut, niin turha tästä on enempää jauhaa. Tipahti kyl huimast rispektit hotin suuntaan jos noin ilkeesti siellä sääntöjä kierretään, no onneksi voitettiin nii ei tarvii moista jossitella.

Nuijamies Aiu's Avatar

Kiitos & Anteeksi
    Säähä sen ite alunperin sanoit et vaihoit tilii, ja sanoit et aika pian vaihoit, imo 2viikkoo ei oo pian, ainaki lukiossa saan huutia jos opettaja sanoo et palauta essee pian ja vien sen vast 2 viiko pääst... +miks pitäs toristaa mitää ko kaikki tietää et oot tommone juksuttaja, sinuna todistaisin syyttömyytös, jos siis siihen pystyt
    https://www.youtube.com/watch?v=y6L4XVRkKL0
    mimmi♥ muru♥minni!♥vilhou♥Wooggi♥Milsii♥ Qummi♥Pörri♥ moe♥ Lantti♥
    Irc @Aiu Liiga

Moderaattori Kadonnut's Avatar

Onnittelut herrasmiehille asiallisesti alkaneen loppupuhe-threadin pilaamisesta. Voitte jatkaa selvästi henkilökohtaista kinastelua jossain muualla, mutta tämä menee nyt lukkoon. Ketjun aloittaja voi olla minuun yhteydessä, mikäli haluaa ketjun avattavaksi.

Kiitos & Anteeksi

Page 7 of 7 FirstFirst ... 567