Ihanko todella se pugi jaksaa vängätä loppupuheissa monta sivua.
Kuten sanottu, oisit ne todisteet syyttömyydestä tähän suureen sääntörikkeeseen jo esittänyt. Mutta selkeesti sun pelaaminen ei fair play tasoa olekaan vaikka kuinka olet sitä mainostanut ja oot vähän hankalaan tilanteeseen nyt joutunut.
Onhan nämä osa travun säännöistä vähän hupsuja joo, mutta jos kerran oot niin puhdas pulmunen kun väität niin todista se.
No joo, jokasella on vissii se oma tyyli kirjoitella loppupuheisiin.
Mun vinkki ois, et meet Narinan kanssa pelailee niitä Japanin servuja. Jos se vie porukoita siellä mennen tullen, niin kyllä säkin varmasti jotain siellä aikaan saat.
![]()
Edelleen jos sais vielä ne todisteet että oon pelannut sääntöjen vastaisesti...
Ei oo näkynyt toistaiseks.
Mun ei tarvii mitään todistella vaan se joka syyttää niin yleensä pystyy todistamaan väitteensä... Näinhän ei toistaiseksi ole käynyt.
Vai onko??? Ja voisiko joku vielä kertoa missä kohtaa mikäli allekirjoittaneella mennyt ohi silmien.
Mulla on nykyään aikaa täällä inttää tästä aiheesta vaikka maailman tappiin saakka joten antaa palaa vaan.
Kiitos & Anteeksi
Last edited by Bemarimies; 10-29-2015 at 10:18 PM.
Fix11 ForeverNeitsyt @ HM | Fix13 krasny/Marttyyrit @ O | fix14 Smurffit! @ BILL | fix17 Avast @ RPN | fix18 Wannabe @ I.T | Fix19 Baby Alice @ RuRo | fix22 Frozen @ Prinssit | tc3/2.5 royax @ TurVa | ts2 marse @ Sirkus | ts4 Ned Kelly @ FF | ts3 Taylor Swift @ -/lia | ts4 Victoria @ Kiira
Ai täällä ei tunnu menevän jakeluun se, että oisit saanut sanktiota sääntörikkeestä, jos tämä ois oikeudenkäynti?
Koska vaan tämä sun vänkäämisesi tätä keskustelua pidentää, onkohan kumma että siitä sitten hyvät naurut hankitaan kun vähän tökitään?
Mut tosiaan jos kaikki on tässä nyt samaa mieltä et sääntörikkeesi tapahtunut, niin turha tästä on enempää jauhaa.Tipahti kyl huimast rispektit hotin suuntaan jos noin ilkeesti siellä sääntöjä kierretään, no onneksi voitettiin nii ei tarvii moista jossitella.
![]()
Säähä sen ite alunperin sanoit et vaihoit tilii, ja sanoit et aika pian vaihoit, imo 2viikkoo ei oo pian, ainaki lukiossa saan huutia jos opettaja sanoo et palauta essee pian ja vien sen vast 2 viiko pääst... +miks pitäs toristaa mitää ko kaikki tietää et oot tommone juksuttaja, sinuna todistaisin syyttömyytös, jos siis siihen pystyt
https://www.youtube.com/watch?v=y6L4XVRkKL0
mimmi♥ muru♥minni!♥vilhou♥Wooggi♥Milsii♥ Qummi♥Pörri♥ moe♥ Lantti♥
Irc @Aiu Liiga
Onnittelut herrasmiehille asiallisesti alkaneen loppupuhe-threadin pilaamisesta. Voitte jatkaa selvästi henkilökohtaista kinastelua jossain muualla, mutta tämä menee nyt lukkoon. Ketjun aloittaja voi olla minuun yhteydessä, mikäli haluaa ketjun avattavaksi.
Kiitos & Anteeksi