Page 9 of 11 FirstFirst ... 7891011 LastLast
Results 81 to 90 of 101

Thread: Fix20 - Diplo

Imperiaani Evil Doctor's Avatar

Quote Originally Posted by Boulder View Post
    ehkä teen jotain tai en tee.

Uu pelottaa mitä meinaat tehä pultata travianissa vai mitä *love*

sä kerjäät ongelmia hei tolla tyylillä.

ootpa vitsikäs vitun pelle

katotan kelle tuut koville-noita kannatta pakitta pakeilla eikä offeilla

Nyt on kovaa settiä r.i.p.s johdolta tilille mikä idlannu kuukauden
    Olen syvästi huolissani servun tasosta mikäli jokainen tili ei ole koko servua idlannut pelkästään. Kerro minulle, että asia on näin, ole kiltti. Jos näin ei ole, tästä suosta ei ehkä kyläpeli enää voi nousta...

No flame tho.
    Fix11 ForeverNeitsyt @ HM | Fix13 krasny/Marttyyrit @ O | fix14 Smurffit! @ BILL | fix17 Avast @ RPN | fix18 Wannabe @ I.T | Fix19 Baby Alice @ RuRo | fix22 Frozen @ Prinssit | tc3/2.5 royax @ TurVa | ts2 marse @ Sirkus | ts4 Ned Kelly @ FF | ts3 Taylor Swift @ -/lia | ts4 Victoria @ Kiira

Quote Originally Posted by Lantti View Post
    Olen syvästi huolissani servun tasosta mikäli jokainen tili ei ole koko servua idlannut pelkästään. Kerro minulle, että asia on näin, ole kiltti. Jos näin ei ole, tästä suosta ei ehkä kyläpeli enää voi nousta...

No flame tho.
    Taitaa näin olla. Eipä noita aktiivisia pelaajia näyttäny olevan ku vähän alta 700

Nuijamies Aiu's Avatar

ehkä teen jotain tai en tee.

Uu pelottaa mitä meinaat tehä pultata travianissa vai mitä *love*

sä kerjäät ongelmia hei tolla tyylillä.

ootpa vitsikäs vitun pelle

katotan kelle tuut koville-noita kannatta pakitta pakeilla eikä offeilla

Nyt on kovaa settiä r.i.p.s johdolta tilille mikä idlannu kuukauden
    Ehkä joskus kannattaisi pelata edes yksi servu kunnolla loppuun asti? Eikä lähtee soittaan suuta niille, jotka oikeesti koittaa jaksaa pelaa loppuun jokasen servun, jonka aloittaa. Ja kyllä tuossa tekstissä sinä se olit kuka esitti legendaarista k5:sta.

Mutta mitä servuun tulee, kolme ihmettä otettu. Kaksi nousemassa kovaa tahtia ja kolmas pysyttelee nollissa. Moe ja Qummi oot ihQ <3
    https://www.youtube.com/watch?v=y6L4XVRkKL0
    mimmi♥ muru♥minni!♥vilhou♥Wooggi♥Milsii♥ Qummi♥Pörri♥ moe♥ Lantti♥
    Irc @Aiu Liiga

Quote Originally Posted by Aiu View Post
    Ehkä joskus kannattaisi pelata edes yksi servu kunnolla loppuun asti? Eikä lähtee soittaan suuta niille, jotka oikeesti koittaa jaksaa pelaa loppuun jokasen servun, jonka aloittaa. Ja kyllä tuossa tekstissä sinä se olit kuka esitti legendaarista k5:sta.

Mutta mitä servuun tulee, kolme ihmettä otettu. Kaksi nousemassa kovaa tahtia ja kolmas pysyttelee nollissa. Moe ja Qummi oot ihQ <3
    Ainaki osaan "aukoa päätä"

Tässäkin riippuu, että miten määritellään osaaminen. Itse en tuota määrittelisi osaamiseksi nimittäin. Mut ei siin, jatkakaa huonouttanne. ->
    Fix11 ForeverNeitsyt @ HM | Fix13 krasny/Marttyyrit @ O | fix14 Smurffit! @ BILL | fix17 Avast @ RPN | fix18 Wannabe @ I.T | Fix19 Baby Alice @ RuRo | fix22 Frozen @ Prinssit | tc3/2.5 royax @ TurVa | ts2 marse @ Sirkus | ts4 Ned Kelly @ FF | ts3 Taylor Swift @ -/lia | ts4 Victoria @ Kiira

Quote Originally Posted by Lantti View Post
    Tässäkin riippuu, että miten määritellään osaaminen. Itse en tuota määrittelisi osaamiseksi nimittäin. Mut ei siin, jatkakaa huonouttanne. ->
    Mut sanoppa Lantti rehellisesti. Enkö ookki ärsyttävä?

Nuijamies Aiu's Avatar

En sanoisi pään aukomiseks sitä et osaat sanoo kirosanoja kunnon tyypit tekee sen herrasmies tyyliin.

Mutta ettei taas katoisi aihe johki muualle niin kaikki rakkaat fix20 pelaajat, pultataan Paytowin
    https://www.youtube.com/watch?v=y6L4XVRkKL0
    mimmi♥ muru♥minni!♥vilhou♥Wooggi♥Milsii♥ Qummi♥Pörri♥ moe♥ Lantti♥
    Irc @Aiu Liiga

^ Mitäs pahaa se sulle nyt on tehnyt?

Quote Originally Posted by Aiu View Post
    En sanoisi pään aukomiseks sitä et osaat sanoo kirosanoja kunnon tyypit tekee sen herrasmies tyyliin.

Mutta ettei taas katoisi aihe johki muualle niin kaikki rakkaat fix20 pelaajat, pultataan Paytowin
    En muista muita viestejä täällä multa, missä on kirosana. Kerroppa herrasimiestyylis.

Mut sanoppa Lantti rehellisesti. Enkö ookki ärsyttävä?
    Enemmänkin huvittava, väärällä tavalla toki.

Tai oikeestaa iha oikeella tavalla mun kannalta katottuna. Riippuu näkökulmasta.

Mut joku vois heittää veikkaust, että löytyykö servult ensimmäistäkää WW-lapasta ees. Saadaanko yhteenkää ihmeeseen ees millin pakitusta?

Itse veikkaan kumpaankin ei, mitä roskan tasoa seuraan. ->

Page 9 of 11 FirstFirst ... 7891011 LastLast