Page 3 of 11 FirstFirst 12345 ... LastLast
Results 21 to 30 of 101

Thread: Fix20 - Diplo

Nyt kerrankin 110% rehellinen vastaus. Oletko tosissasi vai onko tämä taas vittuilua?
    HaJu is back? Nope but maybe some day! Tappara <3

Imperiaani Evil Doctor's Avatar

Quote Originally Posted by Treppu View Post
    Nyt kerrankin 110% rehellinen vastaus. Oletko tosissasi vai onko tämä taas vittuilua?
    Itse ainakin toivon vahvasti hänen mielenterveytensä kannalta, että oli vittuilua kyseessä. Mikäli ei ollut, saanen olla huolissani hänen mielenterveydestänsä.
    Fix11 ForeverNeitsyt @ HM | Fix13 krasny/Marttyyrit @ O | fix14 Smurffit! @ BILL | fix17 Avast @ RPN | fix18 Wannabe @ I.T | Fix19 Baby Alice @ RuRo | fix22 Frozen @ Prinssit | tc3/2.5 royax @ TurVa | ts2 marse @ Sirkus | ts4 Ned Kelly @ FF | ts3 Taylor Swift @ -/lia | ts4 Victoria @ Kiira

Quote Originally Posted by Lantti View Post
    Itse ainakin toivon vahvasti hänen mielenterveytensä kannalta, että oli vittuilua kyseessä. Mikäli ei ollut, saanen olla huolissani hänen mielenterveydestänsä.
    Lantti älä ny oo ilkee. Oot vaan katkera ku sua ei ikinä otettu Hajuun.

Imperiaani Evil Doctor's Avatar

Quote Originally Posted by Qummi View Post
    Lantti älä ny oo ilkee. Oot vaan katkera ku sua ei ikinä otettu Hajuun.
    Nyt voitaneen korjata väitteesi. Fix18 kylläkin meikäläist kutsuttiin HaJuun joinimaan, kun olin yksin liitossani, sims1 kun teikä oli simssis KAKONE. Vaik kakone o yköne nii ei täs tapaukses. <3
    Fix11 ForeverNeitsyt @ HM | Fix13 krasny/Marttyyrit @ O | fix14 Smurffit! @ BILL | fix17 Avast @ RPN | fix18 Wannabe @ I.T | Fix19 Baby Alice @ RuRo | fix22 Frozen @ Prinssit | tc3/2.5 royax @ TurVa | ts2 marse @ Sirkus | ts4 Ned Kelly @ FF | ts3 Taylor Swift @ -/lia | ts4 Victoria @ Kiira

Quote Originally Posted by Kukkahattutäti View Post
    Nyt on 10 päivää kulunut serverin aloituksesta ja on aika pienelle analyysille. Jo nyt huomaa, että -SH-, Vamos ja SRJTNT ovat saaneet lentävän lähdön, mutta tuleva tippumaan faktien jälkeen pelistä tyhmien seinäämisten takia eivätkä saa edes lapasta pikku fakteihin. Tällä hetkellä näyttää siltä että Haju/MyM koalitiolla on todella vahvat ja kokeneet pelaajat pelissä ja heillä on todella hyvät mahdollisuudet serverin voittoon. Heillä on myös monta kokenutta ww-raksaajaa ja ww-nykän rakentajaa. Nyt huomaa myös, että Rambo alkanut tippumaan kavereidensa kanssa, kun rahallinen etu pienentynyt. Tällä servulla kovimmat faktit menee todennäköisesti Hajulle.

Tämän hetkinen Top 10 kovimmista liitoista.
    1. Haju & Haju2
    2. MyM & MyM2
    3. RyäMi
    4. -SH-
    5. =MS=
    6. SRJTNT
    7. Vamos
    8. Kalus
    9. LH
    10. Mavi
    Kaikkien aikojen paras postaus. Nauroin ääneen.

"Voit lähteä HaJusta mutta HaJu ei sinusta!"

edit: typo
    Last edited by Alaston; 10-02-2015 at 12:48 AM.
    Fix19 OneLastTime @ RAPA

aiu where are uuuuu
    AliM - Kamut | Ahkera Somali - KeLa | Turistit - STK | Chuck Bass - [I]NS | OneLastTime - RaPa [/B] Last Season - HUNT

Sehän tästä vielä puuttuis jos Haju voittais servun

Default -hajufan99

Quote Originally Posted by Janzka View Post
    Sehän tästä vielä puuttuis jos Haju voittais servun
    Nyt kun olen käynyt liittoumien profiilit läpi niin voisin heittää vanhan mutta varman eli:
    "Turha koittaa haju voittaa"

Quote Originally Posted by Vihanen View Post
    Nyt kun olen käynyt liittoumien profiilit läpi niin voisin heittää vanhan mutta varman eli:
    "Turha koittaa haju voittaa"
    Nää on nähty ja kuultu

Quote Originally Posted by Lantti View Post
    Nyt voitaneen korjata väitteesi. Fix18 kylläkin meikäläist kutsuttiin HaJuun joinimaan, kun olin yksin liitossani, sims1 kun teikä oli simssis KAKONE. Vaik kakone o yköne nii ei täs tapaukses. <3
    Ai kyseisellä servulla dominoitiin ja kovaa, voitettiin tepen kanssa offi ja sims 1 muistaako kaikki ?

Dominoitiinpas!
    Fix18 Urpo - Aww || s2 Simply The Best - ilotytöt || s3 Honey badger - lia || Fix20 Femme Fataless || s4 RageQuit! - Kiira || s1 Pikachu - Pokemon
    -Pörri

Page 3 of 11 FirstFirst 12345 ... LastLast