Alotettiin nyt kaverin kanssa pelaamaan traviania taas kunnolla, ollaan suht konkareita molemmat, mutta molemmilla tilanne että valvomisesta ei tuu mitään, joten kolmas pelaaja olis täydellinen lisä meidän settiin. Ennen oon itse ollut yöpelaaja tarvittaessa mutta nykyään siis aivan mahdottomuus molemmille, eli tili on suht haavottuvainen.

Mutta muuten meillä on tilillä asiat hyvin: Meillä on aamuvirkku jo siis tiimissä ja päivän mittaa about 20h~ ehkä tili on aktiivinen, eli lähinnä tuo reikä tuolla yöllä pitäis täyttää ettei tili ole ihan avoin myöhemmin hyökkäyksille yms.

Eli meillä on siis oikeasti tosi vahva tili pientä viimeistelyä varten, atm top 10 ryöstäjissä ilman kummempia menetyksiä ja tulevaisuus näyttää valoisalta. Teutoni raiditili siis menossa nyt

Jonkinlaiset vaatimukset voisin laittaa:
- 18v ikä nyt ainaski, itse ollaan 25~ paikkeilla
- Skype tai facebook viestittelyyn
- Yökukkuja, tyyliin vaikka 01.00 -> 07.00 tai jotain vastaavaa tilillä.
- Kokemusta top 10 raidailusta ja muutenkin travianista
- Kultaa olis hyvä pystyä välillä osteleen, ei kuitenkaan mitään hulluja summia tarvitse

En sen ihmeellisemmin tähän kirjottele mutta jos kiinostaa niin kannattaa ottaa yhteyttä:
Skypeen voi laittaa kaveripyyntöä (Saalipie) tai ottaa yhteyttä vaikka fi3 serverillä "Hanipuppeli" pelaajaan.