Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 11 to 20 of 31

Thread: Fix19 voittopuhe

Jaahas, kyl se tääki servu sit loppu. Onnittelut voittajille.
    Lyhyesti sanon omasta tilistä...Eli oma tili oli El Torito ja liitto Tabu. Tarkotus oli lähteä Leistun kanssa samalle tilille, mutta vähän ennen servun alkua omasta mielestä oli järkevämpi mennä erillisille tileille (mikä ei ehkä ollukkaa parempi ratkasu), offitileille molemmat ja mutantmass pakkitiliks siihen vieree. Servuhan ei sit mennykkää yhtää omalta osalta miten piti Ennen alkua kyselin kimpiltä paikkaa liitosta minkä sain mulle,Leistulle ja Mutantmassille. Ensin alko todella pahasti epäonnistuneella faktin haulla. Myöhemmin ajoin lanani rakennusohjeesee http://travian-reports.net/fi/report/1486382b8cd Rakennusohjeeseen ajon jälkee lopetin oikeestaa loppu servun ajaks simssauksen kokonaa. Ihan lopussa ajoin loput offit pääosin anus liittolaisille, efaelta hain 2 faktia ilmasiks siin lopussa mitkä annoin icylle ja mutantmassille ja jämillä koitettii icyn kanssa viedä efaen rakennusohje http://travian-reports.net/fi/report/17142937ec2 Kyseisen ohjeen leno kävi myöhemmin hakemassa.
    sims. 218. El Torito 6860
    off. 49. El Torito 286404
    deff. 213. El Torito 25704
    Risut ja ruusut.
    Ruusut:
    IcyTower: aivan mahtava kaveri, kiitos skype/irc seurasta ja kaikesta muustaki =)
    Leistu ja Mutantmass: kiitos yhteistyöstä vaikka jäiki melko pieneks.
    Kimppi3: kiitos ku otit liittoo ja mahtavaa johtamista.
    Nissemaster,Sotatoukka ja Legenda89: Kiitos juttu seurasta ja mahtavasta johtamisesta myös.
    Kiitos koko Tabu porukalle, aivan loistava liitto
    Risut:
    efae: typerää sooloilua johdossa, Tabu + efae olis voinnu olla ihan kovilla.
    anus: liitto kokonaisuudessaa pettymys.

Järkäle kiittää ja kuittaa

Asukas Kirahvikana's Avatar

Aluksi tahdon kiittä kaikkia "rehellisestä" kierroksesta kuten jo joku aiemmin täällä totesi. Ei ollut sitä samaa fixiä, jota viimeiset muuta kierros on ollut.

Edellisen fixin kunnialla loppuun paketoineen edessä oli työn täyteläinen kesä ja tämän vuoksi päätin jo hyvissä ajoissa jättäväni tulevan kierroksen väliin. Toisin kuitenkin kävi, sillä servun alettua tuli kuitenkin oma tili vanhasta tottumuksesta taas tehtyä. Nämä pari ensimmäistä viikkoa kului pitkälti vanhoja ystäviäni autellessa (kylävahtina) sekä servun menoa vain ihmetellessä. Tämän jälkeen päätin poistaa tilini, jotta en innostuisi liiaksi pelaamaan.

Kerkesin jo unohtamaan koko kyläpelin täysin kunnes Jabbe otti minuun yhteyttä 25.6 yksinkertaisella viestillä "lähetkö rakentamaan ww:tä?" En edes aluksi kovin vakavissani asiaa ottanut (taisi mennä melkein 12h ennen kuin edes viestiin mitään vastasin), sillä tuossa vaiheessa työt painoivat kovasti niskaan. Harkitsin asiaa vakavasti koska tiesin hyvin millainne kokemenus itselläni oli Jabben sekä kumppanien touhuista (vastuusta tilillä) mm. fix17 ww -tililtä (Turistit) sekä neloselta viime joulukuulta. Floppi tili ei enää itseäni pelaamaan saisi ja toisaalta jos poikien mielenkiinto katoaa tiliä kohtaan jälleen, niin tällä kertaa minulla ei ole aikaa yksin alkaa mitään ihmeitä tekemään. Sanoin miettiväni asiaa ja palaavani siihen myöhemmin. Yllätyin kuullessani, että poikien tilillä häärää myös maron. Tämä sai minut harkitsemaan asiaa uudelleen sillä tiesin nyt, että tilillä olisi ainakin yksi pelaaja joka ei katoaisi savuna ilmaan.

Pari päivää myöhemmin löysin itseni lupautuneena paikkaamaan Jabben lähtöä isänmaanpalvelukseen. "Se ei oo koskaan, et mä koitan, vaan jos sä tarvit jotain, niin mä hoidan. Sun täytyy pikemminkin vaan pyytää kuin kysyy". Ohjeiden saapumiseen oli aikaa 12h tuntia kun ensimmäisen kerran tilille kirjauduin.

Ensimmäisenä huomioni kiinnittyi tilin raidilistoihin, jotka olivat jotain aivan ******. Hiljaa mielessäni päätin, että noihin en tule aikaani tuhlaamaan. Kuitenkin jo seuraavana aamuna löysin itseni säätämästä listoja (yksinkertainen syy, ettei sen hetkisiä listoja voinut katsoa). Siitä alkoikin päivittäinen listojen korjailu, joka yhdessä ahkerien raidaajien kanssa kantoikin nopeasti hedelmää. Servun tasosta / raidaajien laiskuudesta kyllä kertoo todella paljon myös se, että listojen ulkopuolelta tullessa ei paljoa vaadittu TOP 1. raidivauhtiin.

Tilillä tuli häärättyä yhtä jos toistakin, vaikka ihmettä alunperin oli vain tarkoitus tulla katsomaan. Kesken kaiken mukaan liittymisen myötä servun pituus oli ihan mukava tähän elämäntilanteiseen. Ihan en sitä työpanosta pystynyt tällä kertaa antamaan, mitä aiemmilla servuilla olen tottunut pelaamaan. Rajoittavaksi tekijäksi kun muodostuu se, että vuorokaudessa on vain 24h ja välillä työpäivät ovat 10-15h. Parhaimpani koitin tästä huolimatta tarjota ja vähäisistä yöunistakin tuli herätyksillä välillä tingittyä. Eikä sitä työmaallakaan aina ihan täysin tiliä päässyt unohtamaan. Onneksi meillä oli kuitenkin maron .

Servusta en osaa muuta sanoa kuin siltä osin, jonka olin mukana ohjeiden tulon jälkeen. Kokonaisuutena kyseessä oli melko tavallinen kesäkierros, jossa taso on selvästi heikompi kuin muuten. Muutamaan viime kierrokseen verrattuna kuitenkin päästiin jännittämään servun ratkaisua yllättävän pitkälle.

Muutamia nostoja:
    - 100k+20k tappiot ww-lanaan: Hieno ajo ja käsittämätön virhe meiltä (tietokatkos väistäjästä), teki kuitenkin tehtävänsä (riitti Tabun nollaukseen).
    -Tabun hyökkäys offiin: Rohkea peliliike, mutta kehno toteutus. Siinä, ehti jo yksi jos toinenkin pelästymään tilillä kylän kohtaloa. Eipä tuo olisi capista silti onnistunut. Tuhositte kuitenkin capimme tuolla peliliikkeellä, joten ei aivan hukkaan heitetty yritys.
    -Une arkin menetys: Mielenkiintoinen peliliike vihollisilta, loppupeleissä ei merkitystä meidän tilin kannalta. Olisitte samalla "blockanneet" meiltä korvaavat tili arkit pois. Nyt maksoitte turhasta kasan offeja. Lisäksi sponssasitte meille vielä toisen tili arkin ilmaiseksi. Une arkki vaihdossa kahteen tili arkkiin oli loppupeleissä ehkä jopa kannattava peliliike (eikä yhtään hullumpi ratkaisu).
    - Anuksen opsu ohjeeseen: Ei huonompi idea - ensimmäinen ajatukseni oli "muutkin mokaa". Jälleen tuli kallis reissu ja järjetön määrä offia seinään ilman tulosta. Sama asia kuin arkissakin, kannattaa ensikerralla vastaavassa tilanteessa "blockata" myös mahdolliset "ilmaiset ohjeet ensin/samalla pois".
    - Tabu ja loput offit: Kaikella kunnioituksella ei vissiin ihan loppuun asti mietitty juttu? Noilla offeilla olisi lähtenyt ohje ja arkitkin. Jälleen kerran tuli myös todistetuksi se, että tuplatarget ei vain tehoa

Tahdon muistaa seuraavia henkilöitä erityisesti:

maron: Tilin kivijalka, uskomaton työmyyrä sekä tiedonjakaja. On todella hienoa pelata kun mukana on joku joka tekee sen mitä lupaa. Anteeksi myös se, että tällä kierroksella en töiden vuoksi pystynyt ihan siihen pelimäärään, jota olen aiemmin tottunut pelaaman. Forver in my memories <3

Jabbe: Sä pyysit meitä mukaasi, Sä tiesit, mitä Sä tartteet, Sä uskoit meihin, Sä tarjosit palan historiaa, Sä jaksoit uskoo siihen mihin kukaan muu ei susta olis koskaan uskonutkaan. Tee niinku Mä, usko aina siihen mitä teet, älä välitä siitä mitä muut susta ajattelee. Vain Sä voit tietää, mitä Se sulle merkitsee. Jos et yritä, et voi voittaa. - Kiitos, että pyysit minut mukaasi ja tarjosit sen, mikä vielä minulta puuttui. Forever whit you!

Zanttu: Tarinasi on kuin oppikirja esimerkki sinnikkyydestä ja yrittämisestä. Ennen kaikkea uskosta itseen ja muihin. Olkoon tämä palkinto sinulle siitä kaikesta, mitä olet kierroksesta toiseen jaksanut odottaa. Minulle olet tarjonnut viimeisen kahdeksan kierroksen aikana leipää ja sirkushuveja kyllä koko rahan edestä. Kiitos ennen kaikkea luottamuksesta, jonka olen sinulta matkan varrella saanut. Nyt tästä pojasta, joka vielä fix12 suunnitteli liitolle verolaanaa ja jota servusta toiseen on syytetty sumuilusta, on vihdoin kasvanut voittaja! - "Toisinaan pelkkä vitsi "

Alaston: Sinä yllätit minut todella, näytit että sinustakin on ottamaan vastuuta tilistä tarvittaessa. Harmi, että tyydyit useasti olemaan vain taka-alalla.

Perkkari: Täysin uusi tuttavuus minulle. Onnistuit vakuuttamaan minut, että homma hoituu. Hienoa ja arvokasta työtä liittouman eteen sinulta. Toivottavasti tavataan jatkossakin! - Vi ses!

Jepsuu: Kiitoksia tilisi luovuttamisesta kv-käyttöömme sen jälkeen kun itse jätit pelaamisen vähemmälle. Tilistäsi oli paljon hyötyä: pakki tehdas, "viljakeidas", sopivat ajat mm. splittiä ym . Tulipahan itsellänikin galipakkina häärääminen tutuksi, tililläsi jokusen tuntia pelattuna. - Thank you

LoL: Olet korvaamaton kaveri kyllä servusta toiseen. Aina valmis auttamaan asiassa kuin asiassa! Ainut heikkoutesi on toisinaan esiintyvä laiskuus . - Be continue in next round ...?

Lilou, Dotas & WRTCP: That was so great to see you in here Thank you for everything and welcome to again! - "wild cards"

Kirpe: itsemurhaponit <3 - unbelievable

Rapa, Po, FM & RuRo: Te mahdollistitte tämän kaiken meille. Suurin kiitos kuuluu kaikille meitä tukeneille ja loppuun saakka jaksaneille! - Veni-Vidi-Vici!

... Näin on yksi serveri jälleen taputeltu ja viimein se voittokin sieltä tuli. Kiitos myös kaikille vastustajille ja servulla mukana olleille (pssst! viimeistä jytkyä odotellessa...).

Suomitar / OneLasttime
    Last edited by Kirahvikana; 08-11-2015 at 03:42 PM. Reason: kirjoitusvirheitä korjattu, tekstiä muokattu
    Fix4@The Cocos | Fix11@The Cocos | Fix12@TheCocos | Fix13@Herkkutrio |
    Fix14@Betoniporsas/Type | Fix15@Legendat | Fix16@Decorus | Fix17@Saha/Turistit | Fix18@Pepé Le Pew | FIX19@OneLastTime

Joo kiitokset minunkin osalta servulta "idleservu" , osaltani ainakin alotin rakentaa unelias tiliä khati ja tontza kanssa.
    Se eteni ihan normisti pakkia ja offia , yhtä äkkiä iteltäni loppui into pelata galli tilillä , joten en enää ikänä pelaa galleilla edes pakkia . Unelias tilille jäi yksin pelaamaan vissiinkin khat siirtymisen jälkeen ---> notorious v tilille , sielä kasattiin lana , 130 + 60 +18 tms ja pakkia parhaillaan hengissä 450k

Idle jatkuu tulevilla servuilla tutut vaan tietää ketä olen ja toivottavasti jatkaa pelaamista kanssani

Jooh.. Olipahan kierros.

Olisinko uskonut, että kysellessäni Zantulta vinkkejä alkuun pelissä, olisin vielä joskus löytänyt itseni tästä tilanteessa, edes unissani? En.

Session Start: Thu 23.4.2015

[17:12] <zanttu> oletan että puhut fixistä joka on siis just alkanut ja puhut ekasta kylästäs
    [17:12] <Tumeez> Bingo.

Tästä lähti tie, jonnekkin mitä en osannut edes aavistaa.

Mistä kaikki lähti?

Selailin eräs yö kello 5 aikaan kaikkia nettipelejä ja sitten muistin Travianin liian kauan aikaa sitten. Päätin katsella, vieläkö koko peli on hengissä. Olihan se, sitten luin Fix 18 voittopuheen ja huomasin, että uusi Fix oli alkanut päivää aijemmin. Joten ei muutaku rekisteröitymään ja katsomaan mihin ne siivet kantaa. Menin myös IRC :issä kyseleen ihmisiltä apuja ja vinkkejä. Siitä vitusti risuja porukalle, että onko tosi, ettette jotku vaivaudu neuvomaan uutta pelaajaa? Ja sitten harmitellaan, että kun pelaajia on niin vähän ja taso on mitä on.

Image

Aloitin pelaamaan omalla tilillä Image ja teutoneilla. Muistin myös hyvän IRL-ystävän Legen joskus pelanneen tätä peliä ja hiillostinkin Legeä kysymyksilläni aina vähän väliä. Solmin myös muutamat Travi-kaverisuhteet omalla accolla. (Että hei vaan Pohjatärppi, Hermione ja Heartist (<3), jos tätä luette ).

Olin viikon ehtinyt Legeä houkutella Travin pariin, mun kanssa pelaamaan. Noh sitten se soitti eräs maanantai-ilta kello 4 aikaa tuhannen päissään.

"Mä tuun pelaa sun kans Travia keskiviikkona, kun saan netin kuntoon."

No, eihän se reppana muistanut koko soittoa, kun sitten keskiviikkona kysyin, että muistatko mitä lupasit .

Kimppi & Lege & Minä

Noh, niinhän siinä sitten kävi, että meidän piti mennä alunperin Sotatoukan tilille, mutta jostain syystä löysin itteni Kimpin kanssa samalta tililtä. No ei siinä, Legen tehdessä raidilistat pyöriteltiin raidia pitkin yötä. Sitten ku faktit tuli, oltiin valvottu Kimpin kanssa koko edeltävä yö ja kun kello löi 7 tajuttiin, että jokainen fakti on helvetin kaukana meistä. Laitettiin kuitenkin joukot johonkin liikkeelle ja eiköhän seuraavasta seikkailusta tullut kengät herolle, millä olis ehtiny faktille, kun aijemmin myöhästyttiin siitä. Travin tapa vittuilla?

Minä & Norttis - Salama-alku, Salamaloppu.

Lähdin tililtä kuitenkin, koska kimpillä ei ollut mitään tavoitteita serverille ja tiesin, että pitemmän päälle sellainen leipiinnyttää mut ja sit siitä ei tule mitään. Siirryin Norttiksen kanssa Tuohelle. Homma toimi erinomaisesti siihen asti, kunnes Norttis ajoi ensin hevoset keitaaseen ja sen jälkeen toisen lanan täysin merkityksettömään kohteeseen, vaikka olisi voinut käyttää ne vaikka Sonneille. Noh, laitoin itse toisen lanan Sonnilaumaa kohti ja huomasin, että tilin passu vaihdettu. (Kuoliko siinä ajossa huikeat 4k nuijamiestä) No mikäs siinä, kyllä mulle aina ottaja löytyi, tälläkertaa Sotis.

Sotiksen kanssa hengailua

Sotiksen tilillä heti alkutöikseni loin raidilistat edes jonkinlaiseen muottiin ja raidailin ja raksailin ja tein lanaa sen minkä ehti. Toki meidän otettua oma WW, kääntyi lanantekoresot pakkien tekoon 24/7. Hauskaa oli. Olimpa eräänki kerran tilistä vastuussa 3pv, ilman mitään tietoa missä Duali menee. Olipas lähellä, etten vaihtanut tiliä tässä vaiheessa. Pääsin myös meidän WW :n sitteriksi ja pullakellon vartijaksi. Oli muuten mukavaa hommaa ^^. Tekisin toistekkin. Oman peli-innon latisti lopullisesti ehkä tuo Zantun porukan suorittama WW :n nollaus 98 (Oli muuten ladattuna tasot 100 asti.) -> 0. Siihen päälle vielä tuli nämä Nataarien kovimmat hyökit, muurin ollessa todella matalilla tasoilla. Teki helvetin kipeää ihmeen pakitukselle. Henkisesti katkeili kamelin selkä siihen.

Sitten vielä ennen servun loppua Sotis veti IRL :issä hernekasvit sieraimiin ja jälleen kerran olin ilman tiliä. Siinä oli kiitos siitä, että olin lukemattomia öitä valvonut tilin eteen. Olisi kai se varmaan takasikkin ottanut, mutta en lähtenyt enää.

Näkymiä Tabun tapahtumista omin silmin

EFAE :n kanssa solmittu toiminta oli näin jälkikäteen TÄYSI FARSSI. EFAE :n ohjeenhakuporukka nukkuu sillo ku offien pitäisi liikkua ja liidut suuttuvat siitä, kun haettiin se itse sitten . Eikö niiden pitäisi olla iloinen, että offit säästyi?

Yksin on vaikea rakentaa kestävää ihmettä, kun vastassa oli kaksi koalitiota. Parhaamme kuitenkin yritettiin, enkä minä ainakaan häpeä tuota suoritusta yhtään.

Yleisiä huomioita liitoista

Rapa - Muutaman jannun kanssa tuli juteltua paljonkin, erittäin mukavaa porukkaa. Joskus voisi helposti kuvitella pelaavansa heidän kanssa samassa veneessä.

K30 - Täältä juttelin eniten ehkä Goggiksen kanssa, mukava ihminen.

Anus - Päätöntä menoa vailla päämäärää.

PO - Jammerille tulee oma kolumni sit alempana

MS - Miksi jaasperin pitää olla niin äkänen aina?

Tabu - Loistavaa sakkia, vaikka ragequiteilta ei vältyttykkään.

EFAE - Käsittämätöntä touhua. Nukkua ohi ohjeen haun ja sitten suuttua meille siitä, että haettiin ohje. Oh ples. Ja teidän piti olla kokeneita? Missä tämä näkyi?

Jospa niitä kiitoksia ja kehuja kasaisi loppuun

Legenda89 - Ilman sua en olis koskaan tässä kirjottamassa tätä tai jäänyt Traviin koukkuun. Helevetin suuret kiitokset ymmärryksestä ja tuesta vaikeena hetkenä.

Sotatoukka - Ja minä kun epäilin, ettei Travianista saa ystäviä. Todistit sen vääräksi kertaheitolla. Meijän IRC-höpötykset pitkin yötä, never forget. Hieman äkkipikainen ja tempperamenttinen, mutta muuten ihan mukava ihminen .

Kimppi3 - Vaikka otettiin yhteen monesti ja kummallakin meni hermot. Täytyy kiittää siitä, että jaksoit opettaa ihan perusteista lähtien. Välillä menetin uskoni sinuun ihmisenä, mutta ihan mukava sinäkin lopulta olet. Kunhan et kännissä ala riehumaan .

Zanttu - Helevetin iso kiitos alun ohjeistuksesta ja vaivannäöstä. Todennäköisesti myöskään ilman sinua en kirjoittaisi tätä, vaikka eripuolilla sodittiinkin. Kiitos juttutuokioista.

Jammer (JamJamNege) - Rennoin kaveri ikinä, kehen Travissa tutustuin. Joko lähetään kaljalle, nyt ku servu on ohi? Ehottomasti paras kaveri, kehen oon netissä pitkään aikaan törmännyt. Jaksanu meikäläisen paskajuttuja kuunnella niin IRC :issä, kun Skypessäkin, vaikka olin umpikännissä välillä . Pitää joku rundi kyllä vetää samalla accolla, pakko.

h.l - Voi perkele. Toinen rennoin jannu Travin parista koskaa. Eksyppä tänne nii lähetää kaljalle someday. Kiitos niistä lukuisista juttuista, niin selvinpäin, kuin kännissäkin.

Norttis - Yhteistyö päättyi, miten päättyi. No hard feelings jne. Kiitoksia ymmärryksestä.

Nissemaster - Kiitokset siitä ymmärtämisestä ja luottamuksesta minuun WW :n suhteen. Parhaani tein ja yritin.

Gogmagog - Kiitos yöllisistä känniseurasta. Oli mukava jutella, siitä miten uusia pelaajia voisi paremmin ottaa peliin mukaan.

Lisäilen tähän, jos tulee mieleen vielä muita.

~ Tume aka. Image, leno, Tuohi ja Afrodite
    Last edited by Tume; 08-11-2015 at 05:07 PM. Reason: Täsmennös Legen kanssa puhumisesta.

Rahinainen sana täältäkin.

Lähdin yksin pelaan,ja aikani houkuteltua Legenda89 tuli tilille .
    Siittä se raidi sitten lähtikin kulkemaaan.
    Tabun perustin ja otin liittoon ed.speedin liiton yksinäisiä sieluja,
    sekä muita tuttuja,ja niiden tuttuja.
    Jossain vaiheessa Efae kanssa oli koalitio tms.
    ja itellleni jäi kuva että EFAe hoitaa WW hommelit ym.
    Bloodcoverin siirryttyä pois efaesta tajusin että kaikki ei menny niikun piti.
    Efae täynnä loisia,myyriä ym shittiä.
    Efaen saamattommus lähes joka asiassa alko lyämään läpi pitkin matkaaan.
    Nissemaster sit ehotti että haetaan ww.(tämä ei kuulunut alku peräiseen plääniin).
    WW haussa mun piti varmistaa,mut kas menikin puolet offeista.KIITOS EFAE.
    Ohjeen haussa johtaja tikru nukkui ja tabu haki yksin molemmat ohjeet.
    Efaen syyttäessä meitä tuon jälkeeen.Kuten Tume asian ilmaisi,aika nasevasti.
    Ja eihän siinnä kaukaa menny kun EFAE katos piireistä.
    Aikasmmemmin oli Anus liiton kanssa sopimus neuvottelut.joiden ehtona lakkauttaa
    yhteistyähommat efae kanssa. ei suostuttu, SE OLI VIRHE.
    Anuksen kanssa tuli käytyä sotaaa paljon.siittä kait leno tilin off/deff pojot koostuikin.
    Lanoja ajeltiin ja puoliteltiin yms.itse Vapari ajoi parit lanan meijäncapiin,ym muutamat muut
    Anukset.Ms kanssa oli myäs sotaa jonnin verran.mutta mikä lie jaasperiin menny,kun tuntu
    et koko ms on ihan lällyä.
    SE siitä.näillä mentiiin.ja Tabu pienenä mutta aktiivisena liittona hoiti hommat hyvin,YKSIn.
    Nissen taidokkaalla peli silmällä ja yhteis päätöksillä WW:tä hoidettiin/nostettiin.
    Taistelimme pienenä liittona pelin loppuun ilman tukia juurikaan muilta, Saappaat jalassa.
    Tästä iso kiitos Tabun KAIKKILLE pelaajille.

pelin loppu vaiheista vielä sananen,vaikkakin tilimme raidas kohtuullisesti
    ja oli välillä top listoilla.(3 offi kylää) alkoi naurattamaan kun alettiin eri liitto tahoilla
    tiliämme pyytään ajaa www kyliin .jopa vihut vapisi..
    miten helkutissa voi tän päivän speedeissä tehä edes cataa yli 10k ilman sotistaDD
    Fakteja juostiiin hakemaan 4-5 päivää eikä saatu mitään,niin olkooot.
    lopussa sain Aiun kautta sotiksen ja sain catat 10k ja pikainen opsu
    toteutettiin Rapaan koska.A siellä ei ollu enää unearkkii.B koska se oli johdossa.

http://travian-reports.net/fi/report...02,171862d5a3f

itse tiesin vaaan kohde ajan.ja kohteenna ihme..en tiedä toisten tuplatargeteista.

No reisille meni 2 pykälää ihmettä,joku puottti waree ihansama.Ei kiinnosta
    viimi päivä päätettiin sit että efae ei ainakaan Tabua edellä ole kun pettivät.
    Xsynyt ajo muurin ja itse kävin puottamssa efaen ww.
    http://travian-reports.net/fi/report/17207028246
    yks 90/15/5 jäi himaan.noh mitä välii.
    ja niin hain aikasemmin ohjeen efaelta Maikkelin kanssa.7k falaa pakkina.
    Tikrun selitys.Ei kuulu mulle.täs liitos on monta liiduu ja tehtävät jaettu eri pelaajille..hmms,
    sama kun toimitusjohtaja firmassa kun se menossa konkurssiin.ei kuulu toimen kuvaan..WTF
    Tuolle naurettiin eräät kerrat
    Mut joo oli kovasti ja kivasti kaikkee kivaaa täl kiekalla.
    Tilin saavutukset.
    1. leno 271 1855334 sankari
    2. leno 23947 33 1330297 hyökkääjä
    6. leno 23947 33 736486 pyolustaja
    25. leno Tabu 33 23947 sims

Kiitos dualille Legenda89
    sekä satunnaisille kv tileille,wof,Smurffi.

Kiitos WW Tilillemme Mars sekä vahtijoille Hefaistos ,Sotatoukka,Tumeez.

Kiitos kaikille mirc juttu seurasta ym muusta.

Aiu Legenda89 Nissemaster Sotatoukka Hefaistos Wof h_l Icytower ip j_rk_le
    juuri Jouhi duracell mds hjp game Leistu maikkeli smurffi juiso95 tumeez norttis xsynyt gogmagog ellu.

Jos joku unohtu.editoin myähemmin.

Tililtä: Leno

kimppi3/Legenda89

Ps:Hauskaa loppukesää kaikille.
    Last edited by Kimppi3; 08-12-2015 at 11:06 AM.

Imperiaani Evil Doctor's Avatar

Quote Originally Posted by Nissemaster View Post
    oma subjektiivinen näkemykseni on että tämä kierros oli kaikkein puhtaimmin ja petoksitta pelattu mitä ikinä fix5:stä alkaneen pelaamiseni aikana olen kokenut. Siitä kaikille KIITOS, kerrankin niin.
    Eikö tuo nyt vaa tarkoita sitä, että kenelläkään ei ollut pelisilmää? Itse en pelisilmättömyyttä kiittäis, vaikka toki voitto pitäis silloin paljo helpompaa olla jos vihuilt ei sitä löydä, muttet kerta ees voittanu nii vähä meh.

Quote Originally Posted by IcyTower View Post
    Noniin ja loppuhan se fix mutta Joo elikkä ihan hyvä servu oli mutta irkis oli paljon mukavempaa mitä pelissä joten sehän selittää pienen asukaslukuni eli joku 4507 Ja sit piti pakittaa yks hämyki :3 http://i.gyazo.com/e620509709aebe72364380c52f7b2f4a.png Ja eiköhän sitä vois muutaman sanan sanoa tästä kiekasta mikä loppu

Joo elikkä täähän servu lähti niin et aluksi mietin et tuunko ollenkaan servulle vai en ja sit MAIKKELI huuteli RUNESCAPESSA et oisin sen duali ollu jo vaikken ollu millää tilil DDD ja sit päätin tulla ja lähteä maskottina pelaamaan tän kiekan ja Kimppi3 oli puhunu jotai et mulle ois paikka liitossa niin päätin sinne mennä tekemään maskotti hommani eli pitämään irkkiin seuraa ja pakkei tekeen, luulin et ne maskotti hommani meni hyvin :3 Ja se liitto mihi siis menin maskotiksi oli TABU ja ei ollu kyllä mikään sumu ko Efaen kaa oli vaa se rauha mutta sittehä ne homot WW aikana lopetti rauha jutun ja hommas oman WW:n, HOI EFAEN VÄKI JOS ETTÄ OIS LOPETTANU MEÄ WW HOMMIA OISITTA VOITTANU Tos oli tommonen kuulutus Efaelle Joo mutta ne liiton kaikki WW haut ja kaikki meni noin mite selitin eli ei oo käryä oikei niistä muutako se et WW OLI EKAN KERRAN MUN NIMELLÄ eli ICYTOWER Respectit siitä NISSELLE =) Mut joo kyl omasta mielestä meni servu taas ihan hyvin koska Asukasluku x 17.5 on ATM pakkimääräni :P

Tarkottaako tää sitä, että vihdoinki sait yli 3k pakkia tehtyä servulla? Onneksi olkoon!
    Fix11 ForeverNeitsyt @ HM | Fix13 krasny/Marttyyrit @ O | fix14 Smurffit! @ BILL | fix17 Avast @ RPN | fix18 Wannabe @ I.T | Fix19 Baby Alice @ RuRo | fix22 Frozen @ Prinssit | tc3/2.5 royax @ TurVa | ts2 marse @ Sirkus | ts4 Ned Kelly @ FF | ts3 Taylor Swift @ -/lia | ts4 Victoria @ Kiira

Quote Originally Posted by Lantti View Post
    Eikö tuo nyt vaa tarkoita sitä, että kenelläkään ei ollut pelisilmää? Itse en pelisilmättömyyttä kiittäis, vaikka toki voitto pitäis silloin paljo helpompaa olla jos vihuilt ei sitä löydä, muttet kerta ees voittanu nii vähä meh.
    ......
    Tuo on näkemys tuokin ja pitäiskö myös arvostaa sitä jos joku pelaa kaverin kanssa vaikka shakkia ja kun vastapuoli käy hakee jääkaapista lisää bissee niin vaihtaa nappuloiden paikkaa? Sama asia.
    fix6 alk single malt, cthulhumythos, duckburg, tislaamo, mordor & brazen abbot,
    covenant, kala, Pakal, Ahura Mazda, Metal, Distillery, Mars, Kullervo, neoliitti, nefiili
    Founding member of S3.FI THONG

Imperiaani Evil Doctor's Avatar

Quote Originally Posted by Nissemaster View Post
    Tuo on näkemys tuokin ja pitäiskö myös arvostaa sitä jos joku pelaa kaverin kanssa vaikka shakkia ja kun vastapuoli käy hakee jääkaapista lisää bissee niin vaihtaa nappuloiden paikkaa? Sama asia.
    Silloin tehtäisiin parhaansa voiton eteen. Jos ei kuseta tässä pelissä, niin se tarkoittaa, että on voinu tehdä enemmän voiton eteen. Oikeastaan aina voi.

Sota on niin diplomaattisella kuin sotilaallisellakin puolella. Tietenkin pitää se joku raja olla, ettei vaan omaan jalkaansa ammu.
    Fix11 ForeverNeitsyt @ HM | Fix13 krasny/Marttyyrit @ O | fix14 Smurffit! @ BILL | fix17 Avast @ RPN | fix18 Wannabe @ I.T | Fix19 Baby Alice @ RuRo | fix22 Frozen @ Prinssit | tc3/2.5 royax @ TurVa | ts2 marse @ Sirkus | ts4 Ned Kelly @ FF | ts3 Taylor Swift @ -/lia | ts4 Victoria @ Kiira

Ai voitettiinko taas?? no ainaki omasta mielestä, jollai tavalla

Morot vaa kaikille ja onnee Rapa&co:lle voitosta .

Taas vaihteeks oli tarkotus pelaa se 2 viikkoo kunnolla, raksaa parit kylät , lähtee lomailee ja tehä pakkeja jollekki 5min/vrk peliajal, sillo ku jaksaa.
    Ei sit menny taaskaa niinku suunnittelin, thänks siit Vaimo.
    Servun eka tavote oli saada nousijaviiri, eli 2. kylä vaa alotuksen viereen. Jätettii cropit ottamatta, koska mitää lanoja oltu tekemässä.

@vaimo mietipä 2 kertaa alanko häärimää origos yksinää kahdel tilil ku sie ite lötkötät kesää jossai äksän mökillä????????
    @xsynyt :/;(://
    @xsynyt lötkötä sieki
    @vaimo origoo vaa ni pääsee nopee delee tilin
    @xsynyt no tuol kukaa hööki kuiteskaa
    @vaimo no mie en o ihan yhtä luottavainen ton meidä ns koskemattomuuden suhteen
    @xsynyt XD

Ja näinhän siin sit ikävä kyllä kävi meidän tilien kans origossa päin: https://gyazo.com/8e9c858bf4ac6689d10c9a207161edf9
    Eli, ei tullu cataa vaikka melkee kerjättiinki, ainakaan tullu tarpeeks.
    Päätavote oli omistaa servun lopussa 5 kylää, seki onnistu \o/
    Vaikka joku rapalaine uhkaski tuhoo meitin tilin silleen, etten nää ees pelin loppua. Ilkeetä tollane.

Perustylsä servu, raidattii, kiusattiin naapureita ja tehtii pakkii. Pakkeja oli sen verra et piti muillekki lainaa ku isommat kiusas pienempiään (ao05 & Rikkeri- :ä) ja omat kylät huus pullaa.
    Ww-jutuihin ei pitäny sekaantuu, mut melkeen joka ww:ssä niit pakkeja tais käydä.
    Tabulle tais jäädä lopussa n.250k

Pakkipelaaja oli siis tili, ja faloja tuli enimmäksee tehtyy, vaikka niil sit oikee mitää ees tehty, 328k ainoastaa pakkipojoi pakeis sijal 12
    Offiiki oli sit pakko vähän tehä et sai keitaita haettuu ja valtailtuu kyliä, ja niillä se 491k pistettä (offisija 20).
    Ja koska travin loistava arkistointi toimii, nii ainoo rapo mikä säily, oli loppujen offien ajaminen Efaen:n ww:he pelin jo ratkettua https://gyazo.com/fa3369d48072129c1df04adfae330625 Rapa:n ww:he ois ollu turhaa tollasel ees mennä.

Ens servulle sit taas pariks viikoks idlailee.

Kiitokset:

Kiitos vaimolle taas kaikesta, ja sori ku jouduit vahtii mun pikkutilii jonkun viikon, oman pikkasen tilis lisäks Vaik nois kyl mitää tekemist ees ollu. Jos ois se sun numero, nii ois vähä helpompi ilmotella millo sun ei tarvi vahtii, jne.... kuvakaa ei ois pahitteeks

Kimppi3 : irkkiseurasta, ja ettei täl servul pilattu toistemme pelei Melkee samal puolel taidettii olla.

Shut: alussa dualina jonku päivän, lähti sit mielummi tetsaamaan ku raidas

-xsynyt

ps. juhe kuiteski haluu et kiitän sitä jostain, keksi mistä pitäis, mut.. vaik täst <@Juhe> kaikki kikat teillekki amatööreil pitäs opettaa

Morjesta pöytään vaan munkin puolesta!

HarmaaJuna (HaJu)

Alussa pistin jälleen HarmaaJunan pystyyn, ja mukanani johtokunnassa olivat vanhat tutut heppulinen2 ja Alaga. Serveri alkoi normaaliin tapaan, ja HaJu täyttyi nopeasti pelaajista. Kohta olikin aika pistää tulille HaJu2. Johtajaksi valikoitui luottoratsuni PhoenixDragon. Myös HaJu3 perustettiin turbomassikan toimesta. Ongelmia ilmeni, kun Phoenixilla alkoi syntymään teknisiä ongelmia, ja aloin kartoittamaan uutta johtajaa HaJu2 ruoriin. Ensin pyysin turbomassikkaa, mutta hän oli kadonnut johonkin. Lopulta pyysin todella hyvää ystävääni Kaleva-Kekkosta (KK) tekemään tilin. KK loi tilin nimeltä RandomTesti. KK ei tosin itse tilillä juuri käynnyt, itse kävin vain allyt pistämässä. HaJun osalta servu oli mukiin menevä.

WW

Aluksi HaJu lähti auttamaan KTL:ää. HaJulta pyydettiin todella paljon apua, suhteutettuna edellisiin servuihin. Meidän piti auttaa resujen kanssa, ihmeen, ja ohjekylien puolustamisessa, piti tyhjätä Nataarien kyliä, ja hyökkiä vastustajien ihmeisiin. Tämä oli ainoastaan hyvä asia, että meiltä vaadittiin paljon. Aluksi olin hieman hämilläni tästä, mutta nämä hommat kävivät harjoituksesta. Nyt osaan myös odottaa tuollaisia pyyntöjä. Lopulta purimme liittolaisuuden sekavien vaiheiden jälkeen. Me HaJussa emme kanna kaunaa, toivottavasti ei KTL:ään porukka. Purkamisen jälkeen haimme vielä uutta avustus kohdetta, mutta kun sopimukseen ei päästy päätimme olla puolueettomia. Ja onnea voittajille!

Oma tili
    Pakkeja tehtailin koko servun, ja simssasin siinä ohessa minkä kerkisin. Servun lopussa alkoi innostus hiipua, osasyyllinen tähän on Suomen kesä. Täytyyhän siitä nauttia kun lunta ei ole maassa metriä enempää.

Kiitokset

Alaga
    Vaikka et ”oikealta” ( ) elämältäsi paljoa ehtinyt Travussa viettämään aikaa, olit silti suureksi avuksi Whatsappin välityksellä. Älkäämme koskaan unohtako kuka HaJun idelogian keksi!

heppulinen2
    Kiitos, kun johdit kanssani jälleen HaJua! Se on aina yhtä hienoa, ja antoisaa.

PhoenixDragon
    Kiitos siitä osasta servusta, jonka pystyit pelaamaan.

turbomassikka
    Kiitos.

Toxic, Janika, Eisen Faust, morjes, ja kaikki muut vesselit irc puolelta, iso kiitos teille! Mahtavia keskusteluja, ja myös niitä vähemmän mahtavia keskusteluja mahtuu joukkoon.

KTL
    Kiitos, kun saimme auttaa teitä!

Unohdinkohan jonkun? Jos unohdin, mulle saa kyllä huutaa miksei kiitosta kuulunut.

Ensi servu
    HaJu pöllähtää taas ensi servulle, aivan kuten minäkin. Nähkäämme silloin!

Idlaillen ja jodlaillen

Treppu
    Last edited by Treppu; 08-12-2015 at 03:16 PM.
    HaJu is back? Nope but maybe some day! Tappara <3

Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast