Page 31 of 31 FirstFirst ... 21293031
Results 301 to 306 of 306

Thread: s1 Diplomatia [29.4.2015]

Näin loppuratkaisun kannalta ja pelin kulun kannalta, serveri oli jonkinlainen säälittävyyden ennätys.

Kaikki kunnia voittajalle, mutta tätä ei oikeasti voi sanoa kilpailuksi. Ei se pelaajien vika ole, jos ei ole tarpeeksi pelaajia.

Silloin kun aloitin ensimmäisen pelini Suomen ensimmäisellä ts3.travian.fi servulla, pelaajia oli alussa joku 13 000-14 000, lopussa sitten saman verran kuin tämän servun alussa. Mikä tahansa niistä liitoista jotka olivat TOP10:ssä olivat 2x isompia kuin tämän serverin voittaja liitto.

Voihan sitä itkeä pienestä pelaaja määrästä. Pelaajamäärä on se mikä on, sen mukaan pitää sopeutua. Pienellä pelaajamäärälläkö ei voi saada hyvää servua aikaan? Silloin pitää pelata vain pienemmillä liitoilla.
    Mitä itse teit servun eteen, opastitko uusia pelaajia pelin saloihin?
    Pattayassa pelattiin siksi pienellä tilimäärällä että annettaisiin vihuille mahdollisuus .
    Sä taidat olla sokee, jos et sä nää et mä oon makee

Quote Originally Posted by IU007 View Post
    Näin loppuratkaisun kannalta ja pelin kulun kannalta, serveri oli jonkinlainen säälittävyyden ennätys.

Kaikki kunnia voittajalle, mutta tätä ei oikeasti voi sanoa kilpailuksi. Ei se pelaajien vika ole, jos ei ole tarpeeksi pelaajia.

Silloin kun aloitin ensimmäisen pelini Suomen ensimmäisellä ts3.travian.fi servulla, pelaajia oli alussa joku 13 000-14 000, lopussa sitten saman verran kuin tämän servun alussa. Mikä tahansa niistä liitoista jotka olivat TOP10:ssä olivat 2x isompia kuin tämän serverin voittaja liitto.
    Dinosaurusten aika on jo ohi, joten jos laitettaisiin lähtökohtasesti oikeat vertailukohteet kuntoon. Se mitä sanot on kuin vertaisi vanhaa jenkkiautoa, uuteen eurooppalaiseen. Kookas, paljon rautaa, iso moottori vs kompakti, kevyt ja pieni moottori samoin tehoin. Ja tällä mä meinaan ihan niitä pelimekaanisia muutoksia kuin artefaktit, ww-ajan alku (d150 about, ei se d300), juhlien pistetweakkaus yms. Ts. tilit oli pakostikkin lopussa yli 40 kyläsiä päästäksesi top20, kun tässä versiossa on 25 kylää jo ihan vekkuli veto jos painat joukkoa koko ajan ulos. Liitot oli siis silloin pakostikin liki tuplakokoisia jo poppimäärältään vs nykypäivä.

Mitä tulee väitteeseen pelaajien vähyydestä.. Mjooh, olet osin oikeassa, osin väärässä. Moni tili silloin ei ollut dual/trial, toisin kuin nyt, mikä vääristää sitä puhumaasi pelaajamäärää. Toisekseen, en mä sanoisi että tämä kierros pelaajien puutteeseen kaatui, selkärangattomuuteen ennemmin. Dellikello tuntui viuhuvan kun vähän tulee kiveä. Naurettavaa alkaa kitisemään tuollaisesta, kun jos olisi serveriä ja sen tapahtumia seurannut niin tietäisi mitä tapahtui. Itse voin ainakin sanoa että työmäärä oli tämän kokoiselle posselle aika valtava. Tyhmältä kuulostavaa voiton eteen tehdyn työn aliarvioimista.
    Last edited by Et ikinä arvaa; 12-19-2015 at 05:42 PM.
    fix2/JuRo fix3/Mauri Myyrä fix4/HEuNUKKI fix5/Apple Lija fix6/Freyr fix7/TopDog fix8/Rosa&Orjat fix9/Pieni ja Tuhma fix10/Sivistynyt fix12/kottarainen fix16/Timon ja Pumba fix18/Incognito s4-14/Ipatti s2-15/I Need A Hero! s1-15/lihapulla s4-15/Päivää s1-16/?
    Juhe @Qnet

Quote Originally Posted by TimoTuhoaja View Post
    http://travian-reports.net/fi/report/23784e50799

Tossa on nyt ne meidän pakitkin näkyviin, ei jaksanut enempää ruokkia.
    Olisko sulla Timo rapoa siitä kun ajoinn sun capiin?

Vieläkö tätä peliä joku pelaa? Melekosta touhua. Onnea voittajille ja tonnikalan ystäville.

En koe olevani säälittävä, vaikka näin vähillä voitettiin. Jokainen joutui oikeasti pelaamaan, eikä hengaamaan vaan megasumun siivellä voittoon ja osallistumaan toimintaan silloin ku sattui huvittamaan.
    Travu on nyt tätä, ihmidet delee ja vaihtaa servua pienimmästäkin syystä. Ja me saatiin pidettyä paketti kasassa loppuun asti.

Mutta terkut vaan IU007:lle, sun liitossasi aikoinaan tutustuin travun saloihin. Tuskin muistat, mutta minä muistan Ridge

Page 31 of 31 FirstFirst ... 21293031