Page 117 of 117 FirstFirst ... 1767107115116117
Results 1,161 to 1,169 of 1169

Thread: s2 Diplomatia [16.2.2015 alkanut]

Quote Originally Posted by Kapteeni View Post
    Rauha rauha Pörri tiedän, että se häviö ei tunnu hyvältä. Kysyit montako suurempaa kivilappua on ja minä vastasin. Onkos tämä nyt sitten Kapu 2 ja Pörri 0 koska taas susta jää serverillä vain yritys päästä voittajan kelkkaan,ehkä sitten ensi serverillä kun en ole mukana niin pääset loistamaan. Teillä ainakin tuntus olevan sen verran tuota tietämystä kelkassa mukana, että ei luulis olevan vaikkeeta jos nyt sitten sattuu kiinnostamaan.
    Kapu mie en hiilly roska kirjotuksista kuten sie, mut kiva jotta kerkesit jo tuolla kehua ympäriinsä "pörri hiilenä täytyy jatkaa". Jos sinusta huuto nauru teidän tyhmyydelle on hiiltymistä niin fine, eri näkemys tästäkin, ja tässäkin olet väärässä

Sinun vastaushan on silloin väärä ja sie et tie mistä puhut (ylläri?) kuten tuolla minu kirjotuksessa jo olikin.

En mie tie miten sie saat itelles 2 pojoa, s1 ajoin sut alas t99. Nyt vein sulta servun isoimman ww lanan. Mie saan nuista aikalailla toiseen suuntaan 0-2

Mutta J, oli mitä vaan niin voin aina kysyä mun kaikkitietäviltä tovereilta apua jos ei omat taidot riitä, kukahan siut huolisi joskus opetukseen, olet sen tarpeessa hani<3

https://www.youtube.com/watch?v=Ha-ZYq8aiHY
    Fix18 Urpo - Aww || s2 Simply The Best - ilotytöt || s3 Honey badger - lia || Fix20 Femme Fataless || s4 RageQuit! - Kiira || s1 Pikachu - Pokemon
    -Pörri

Kirvessoturi Al Capone's Avatar

Rauha rauha Pörri tiedän, että se häviö ei tunnu hyvältä. Kysyit montako suurempaa kivilappua on ja minä vastasin. Onkos tämä nyt sitten Kapu 2 ja Pörri 0 koska taas susta jää serverillä vain yritys päästä voittajan kelkkaan,ehkä sitten ensi serverillä kun en ole mukana niin pääset loistamaan.
    Mä vaan oikeesti ihmettelen et miten noin kuutamolla olevalla jätkällä voi olla noin iso ego?

No enpä minäkään ennen tätä ole sinun tekemisiä arvostellut vaan liittoumanne ja kyllä sillä omalla tekemiselläkin nyt joku merkitys näissä asioissa on.
    Kyllä sun tekemisillä oli tasan niin suuri merkitys että veit liittolaisiltas voiton mut jatka toki samaa rataa tää sun peli on oikeesti aika viihdyttävää seurata :--)
    |Fix10@Fun Factory|Fix11@Welho|Fix12@Sivustakatsoja/Mäyräkoira|Fix13@Repomies
    Fix14@Green Day|Fix15@Heisenberg/turbounekrou|Fix16@Social Suicide |Fix17@Motörhead|Fix18@RosvoSektori|TS4/4@Chamillionaire|Com x2 PTR/Oliver Queen|TS4/5@Verokarhu

Kapu, omistan voitostani pienen osan sinulle, ilman sinun hölmöyttäsi teidän tiimi (joka tämän voiton ansaitsee) olisi nyt iloitsemassa sillä tunnit vähenee..

Ei hätää, juhlimma teidän puolesta!

https://gyazo.com/1a541e69150b35dcff8cd21504198ebf

Shkalakaa Booooommm!

Tuliko tästä se viiminen Kapu 0 - 3 pörri ? WW en tiputus, WW lanan valtaus, sekä viimeisellä yhteisellä serverillämme VOITTO! ?

Kyllä tämä on sinetöity, Kapu etenemisesi amatööri tasolle on hylätty, palaa lähtöruutusi !
    Fix18 Urpo - Aww || s2 Simply The Best - ilotytöt || s3 Honey badger - lia || Fix20 Femme Fataless || s4 RageQuit! - Kiira || s1 Pikachu - Pokemon
    -Pörri

Imperiaani Kapteeni's Avatar

Quote Originally Posted by Uuvelot View Post
    Kapu, omistan voitostani pienen osan sinulle, ilman sinun hölmöyttäsi teidän tiimi (joka tämän voiton ansaitsee) olisi nyt iloitsemassa sillä tunnit vähenee..

Ei hätää, juhlimma teidän puolesta!

https://gyazo.com/1a541e69150b35dcff8cd21504198ebf

Shkalakaa Booooommm!

Tuliko tästä se viiminen Kapu 0 - 3 pörri ? WW en tiputus, WW lanan valtaus, sekä viimeisellä yhteisellä serverillämme VOITTO! ?

Kyllä tämä on sinetöity, Kapu etenemisesi amatööri tasolle on hylätty, palaa lähtöruutusi !
    XDXD Miten tämä nyt Pörri muuttaa yhtään sitä asiaa, että haluat olla voitossa vain mukana keinolla millä tahansa? Eikös sun suunnitelma nyt kuitenkin ollut ajaa meidät kummatkin ja viedä tämä serveri... mutta kun ei se nyt vain onnistunut jotenka koita nyt ymmärtää ettei tämä muuta sitä tosiasiaa mihinkään suuntaan. Paitsi, että teet itsestäsi entistä naurettavamman. Jatko toki tämä se vasta viihdettä on XD

Ottakaa toki nyt muutkin mukaan koska eikös nekin ole voiton sun kanssa ansainnut?

Ai niin minkä WW:n ajelit?
    Kyllä sun tekemisillä oli tasan niin suuri merkitys että veit liittolaisiltas voiton mut jatka toki samaa rataa tää sun peli on oikeesti aika viihdyttävää seurata :--)
    Ja sun tekosi edelleen oli nää puheet ei edelleen mitään muuta. En yhtään ihmettele miksi pelaatte samassa porukassa kun asioitten ymmärtäminen tuntuu olevan ihan vain hiukan haastavaa.
    Last edited by Kapteeni; 10-12-2015 at 06:02 PM.
    -Kapu

Eikös sun suunnitelma nyt kuitenkin ollut ajaa meidät kummatkin ja viedä tämä serveri...
    Itteasiassa mein suunnitelmat oli niinki viksut, tuo ihme oli minun ja Qummin väläytys skypessä vissiin hiuka päihtyneenä "haetaan oma WW ja kiusataan kapua". Myöhemmin sitten kun pääs leikkii arten annolla niin toki tuli se ajatus et hei mehän saatetaan tää voittaa, kunnes joutilas ja teufel sankaroi sen maaliin, mutta ei harmita voitto nytkään, kannattaa kuitenki muistaa etten ole vuosiin edes pelannut ww skaboja, joten voittaminen ei ole minulle tärkiätä.

Faktoina kuitenkin on että meidän porukasta kukaan ei uskonut voittoon, kaikki nauro ja sano ettei mtn järkeä ees lähtee leikkii ihmeellä kun yli kuukaus jälessä + lanoja. Noohh palatakseni tohon suunnitelmaan, saatiin juuri se mitä haluttiin aiheutettiin sulle melkosta päänsärkyä

Mie olen voittaja aina kun meidät kaksi laitetaan vierekkäin
    -Pörri

Teutateksen Salama

En yhtään ihmettele miksi pelaatte samassa porukassa kun asioitten ymmärtäminen tuntuu olevan ihan vain hiukan haastavaa.
    Ite en vieläkään ymmärrä miks hoet tätä vähän väliä.
    Ite en oo ainakaan kertaakaan pelannut tässä porukassa aiemmin ja 75% Ilotyttöjen pelaajista on sellasia kenen kanssa en ollut koskaan aiemmin pelannut.
    Myöskin monelle muulle varmasti täysin uudenlainen kokoonpano eikä mikään serveriltä toiselle ratsastava sama porukka kyseessä.

Ja kyllähän tuo Pörri nyt serveriltä voiton niin vain nappaa ja tosta viestistä päätellen se taitaa sua aika kovin nakertaa tbh.

Ja sun tekosi edelleen oli nää puheet ei edelleen mitään muuta. En yhtään ihmettele miksi pelaatte samassa porukassa kun asioitten ymmärtäminen tuntuu olevan ihan vain hiukan haastavaa.
    mut mä voin sentään sanoa et jos oisin pelannu niin oisin voinu luultavasti muuttaa tilannetta. Mikä sun syy häviämisellenne on, osaamattomuus?
    Fix14@Green Day|Fix15@Heisenberg/turbounekrou|Fix16@Social Suicide |Fix17@Motörhead|Fix18@RosvoSektori|TS4/4@Chamillionaire|Com x2 PTR/Oliver Queen|TS4/5@Verokarhu

Imperiaani Kapteeni's Avatar

Quote Originally Posted by Uuvelot View Post
    Itteasiassa mein suunnitelmat oli niinki viksut, tuo ihme oli minun ja Qummin väläytys skypessä vissiin hiuka päihtyneenä "haetaan oma WW ja kiusataan kapua". Myöhemmin sitten kun pääs leikkii arten annolla niin toki tuli se ajatus et hei mehän saatetaan tää voittaa, kunnes joutilas ja teufel sankaroi sen maaliin, mutta ei harmita voitto nytkään, kannattaa kuitenki muistaa etten ole vuosiin edes pelannut ww skaboja, joten voittaminen ei ole minulle tärkiätä.

Faktoina kuitenkin on että meidän porukasta kukaan ei uskonut voittoon, kaikki nauro ja sano ettei mtn järkeä ees lähtee leikkii ihmeellä kun yli kuukaus jälessä + lanoja. Noohh palatakseni tohon suunnitelmaan, saatiin juuri se mitä haluttiin aiheutettiin sulle melkosta päänsärkyä

Se on totta, että pääsärkyä sait aikaiseksi sitä en kiistä kuten sanoin eipä olisi ollut ilman teitä pelattavaakaan loppu osalla serverillä ja voiton tiellä olit kyllä jos tämä tavoite sitten lopulta oli. Siitä on nostetteva hattua, että meikäläisen takia olet noin suuren vaivan nähnyt

Ja et taaskaan ollut...niin ja S1 vei puimurit et sinä ja tämän vei Sumu et sinä. Mikäli et vielä ole asiaa hoksannut.

Quote Originally Posted by Al Capone View Post
    mut mä voin sentään sanoa et jos oisin pelannu niin oisin voinu luultavasti muuttaa tilannetta. Mikä sun syy häviämisellenne on, osaamattomuus?
    Sää olet yksi helvetin jossittelia koko nainen. Koita nyt sinäkin ymmärtää, että sinä et pelannut! Sulla on joke helvetin ongelma näitten asioitten kanssa ja tuntuu kun apukoululaisella asioita koittaisi selittää. Et ole muuta kun huudellut tätä samaa kohta vuoden... koita nyt jo päästä ylitte tästä asiasta. Et tehnyt serverillä yhtään mitään....kuten et ole tehnyt millään missä ollaa satuttu samaan aikaan olemaan ja eikös sun muutenkin pitäs olla jo nukkumassa?
    Ja kyllähän tuo Pörri nyt serveriltä voiton niin vain nappaa ja tosta viestistä päätellen se taitaa sua aika kovin nakertaa tbh.
    Pörri voi puolestani siirtyä mihin haluaa, mutta ei se teistä tee voittajia. Tämän nyt varmasti tietää teitä lukuunottamatta kaikki, mutta jos tämä tuskaanne helpottaa niin ajatelkaa toki näin ei se minulta ole pois
    Last edited by Kapteeni; 10-12-2015 at 06:53 PM.
    -Kapu

Sää olet yksi helvetin jossittelia koko nainen. Koita nyt sinäkin ymmärtää, että sinä et pelannut! Sulla on joke helvetin ongelma näitten asioitten kanssa ja tuntuu kun apukoululaisella asioita koittaisi selittää. Et ole muuta kun huudellut tätä samaa kohta vuoden... koita nyt jo päästä ylitte tästä asiasta. Et tehnyt serverillä yhtään mitään....kuten et ole tehnyt millään missä ollaa satuttu samaan aikaan olemaan ja eikös sun muutenkin pitäs olla jo nukkumassa?
    Niin eiks se oo aika hassua et vaik en oo pelannu servulla kun joku 2d alussa niin oon silti ollu paremmin perillä servun asioista ja nähny vähän pidemmällä mittakaavalla asiat mitä sä vaikka oot omien sanojes mukaan täysillä vetäny koko servun.

Oisko kannattanu kuunnella sillonko mä sulle niitä vinkkejä jakelin täälläkin iha ilmaseks?

Page 117 of 117 FirstFirst ... 1767107115116117