Page 57 of 117 FirstFirst ... 747555657585967107 ... LastLast
Results 561 to 570 of 1169

Thread: s2 Diplomatia [16.2.2015 alkanut]

Traviantietäjän myyrät ovat puhuneet ja päätin tulla kertomaan roskan väellekkin kuulemani:

Hottentotin johtoon on siirtynyt pugistara joka tunnetaan foorumilla myös bemarimiehenä. Kapu lähtee kesälomalla eikä ehkä ollenkaa palaa. Hottentotilla on rauha Ilotyttöjen kanssa. Liittoumaa johtava Wooggi on myös ollut erittäin kiinostunut liittoutumisesta, mutta koska ei haluta kuunella sumusyytöksiä tulevat Ilotytöt ja -Hot- luultavasti pysymään erillään servun loppuun asti. Hot tarjoaa ilotytöille pakitusapua ja tästä hyvästä ilotytöt härnäävät Kaboomia ja ajavat lanansa sinne.

Kaboomin sisällä on johtamiskriisi. Liittouman johdolla ei ole edes kokemusta ww lapun ajosta joten rivarien usko on vähenemään päin. Kaboom koittaa rekrytäkkin kovasti kokeneempaa kalustoansa liidukaartinsa. Yhdelle johtotileistä on siirtynyt pelaamaan Luckie.

-TT

Teutateksen Salama

Vaikka mä nyt roskalta tulinki hakemaan egoboostia onnistuneen sotiksen haun johdosta, niin ei se kyllä musta tee Ilotyttöjen liidua

Etkä sä nyt kyllä muutenkaan kauheen tietäjältä vaikuta :/

Quote Originally Posted by Traviantietäjä View Post
    Hottentotin johtoon on siirtynyt pugistara joka tunnetaan foorumilla myös bemarimiehenä.

Hottentotilla on rauha Ilotyttöjen kanssa.

(Liittoumaa johtava) Wooggi on myös ollut erittäin kiinostunut liittoutumisesta.
    -TT
    Sen enempää pohtien mitkä tekstissä oli faktaa ja mitkä ei, ni tän mä haluun nähdä et pugi ja Wooggi yhdessä viepi jotain koalitiota servulla etiäpäin Ja tietää kumpi vie ja kumpi tulee mukana.

Quote Originally Posted by Traviantietäjä View Post
    Yhdelle johtotileistä on siirtynyt pelaamaan Luckie.
    Hyvin huomattu hei!

Jepa jep. Fuusio kävi ja annoin kaikki oikat. Omat oikat vietiin. Näin toimii Mac Ankka. Syy? Illalla ircissä fuusiosta keskusteltiin ja sovittiin, että näin tehdään ja se nimi ole vielä mikää tärkeä, sen voi katsoa myöhemminkin. Minulla aamu klo4 herätys töihin, joten painin klo22 nukkumaan ja herättyäni kävin vilkaisemassa tiliä... Avaruusmuumit. Oikeesti vittu mitä paskaa.
    Ja se kuulemma oli päätetty äänestyksellä, eikä sitä voi enää muuttaa.
    Jos olisin ollut kusipää olisin ottanut oikeuksia pois nyxiltä ja mac ankalta ja muuttanut nimen, mutta sellainen ei kuulu tapoihini, joten keskustelin pitkään molempien, sekä nyxin, että ankan kanssa asiasta.
    Meitä oli 3 liidua, joista yksi suljettiin kokonaan nimi päätöksen ulkopuolelle.
    Tälläistä peliä en jaksa, joten annoin 2 vaihtoehtoa, joko nimi vaihtuu tai sitten poistun servulta.
    Tiedättekin lopputuloksen. Joillakin vaan on liian suuri ego, vaikka se vaatisi kovan, ellei kovimman pelaajan tiputtamisen pois riveistä. Kiitos & Kuitti. Dualini jatkaa ja hommaa uuden dualin. Minua ei enää kiinnosta olla heidän kanssaan missään tekemisissä. Ps. Syy avaruusmuumeihin oli niinkin yksinkertainen, että haluavat lukea siitä roskalta. Oikeesti... Lapsellista porukkaa, vailla kunnioitusta, toisen fuusion osapuolen johtoa kohtaan.

Quote Originally Posted by ~V~ View Post
    Jepa jep. Fuusio kävi ja annoin kaikki oikat. Omat oikat vietiin. Näin toimii Mac Ankka. Syy? Illalla ircissä fuusiosta keskusteltiin ja sovittiin, että näin tehdään ja se nimi ole vielä mikää tärkeä, sen voi katsoa myöhemminkin. Minulla aamu klo4 herätys töihin, joten painin klo22 nukkumaan ja herättyäni kävin vilkaisemassa tiliä... Avaruusmuumit. Oikeesti vittu mitä paskaa.
    Ja se kuulemma oli päätetty äänestyksellä, eikä sitä voi enää muuttaa.
    Jos olisin ollut kusipää olisin ottanut oikeuksia pois nyxiltä ja mac ankalta ja muuttanut nimen, mutta sellainen ei kuulu tapoihini, joten keskustelin pitkään molempien, sekä nyxin, että ankan kanssa asiasta.
    Meitä oli 3 liidua, joista yksi suljettiin kokonaan nimi päätöksen ulkopuolelle.
    Tälläistä peliä en jaksa, joten annoin 2 vaihtoehtoa, joko nimi vaihtuu tai sitten poistun servulta.
    Tiedättekin lopputuloksen. Joillakin vaan on liian suuri ego, vaikka se vaatisi kovan, ellei kovimman pelaajan tiputtamisen pois riveistä. Kiitos & Kuitti. Dualini jatkaa ja hommaa uuden dualin. Minua ei enää kiinnosta olla heidän kanssaan missään tekemisissä. Ps. Syy avaruusmuumeihin oli niinkin yksinkertainen, että haluavat lukea siitä roskalta. Oikeesti... Lapsellista porukkaa, vailla kunnioitusta, toisen fuusion osapuolen johtoa kohtaan.
    Taas oon kaiken pahan alku ja juuri, laita toki esimerkiksi kuvankaappausta keskusteluistamme tänne. Kiva saada huomiota jokaisessa mielessä, kun oon roskan ainoa puheenaihe jo toista viikkoa.
    Nimi on rivarin keksimä ja siitä äänestettiin foorumilla.
    En ole koskaan tavannut liidua, joka lähtee liitosta sen vuoksi, että ''nimi ei oikeen tunnu kivalta'' tai ''ei pidä muumeista''.
    Mutta olihan tämäkin koettava.

Quote Originally Posted by Mac Ankka View Post
    Taas oon kaiken pahan alku ja juuri, laita toki esimerkiksi kuvankaappausta keskusteluistamme tänne. Kiva saada huomiota jokaisessa mielessä, kun oon roskan ainoa puheenaihe jo toista viikkoa.
    Nimi on rivarin keksimä ja siitä äänestettiin foorumilla.
    En ole koskaan tavannut liidua, joka lähtee liitosta sen vuoksi, että ''nimi ei oikeen tunnu kivalta'' tai ''ei pidä muumeista''.
    Mutta olihan tämäkin koettava.
    Ei siitä ei äänestetty foorumilla. Laitoin toki foorumille jälkeenpäin kyselyn, meneekö nimi vaihtoon vai ei.
    Nimiä ei kilpailutettu, joten ei rivareita kiinnosta. Minua lähinnä vituttaa se, että menitte sen äänestyksen tekemään ircissä selkäni takana, ilman että minulla, liittouman perustajalla, oli mitään sanaa antaa väliin tai ehdotusta.
    Eikä se johdu vain siitä, että se oli liittouman nimi, joka päätettiin, vaan olisi se ollut mikä tahansa liittouman yhteinen asia, ei liidua suljeta sen ulkopuolelle ja jälkeenpäin sanota jyrkästi päin naamaa, että se on ja pysyy.
    Ehkä, EHKÄ olisin senkin voinut vielä niellä, jos se nimi jonka päätitte olisi ollut edes kohtuullinen, mutta joku vitun avaruusmuumit Anna mun kaikki kestää.

Quote Originally Posted by ~V~ View Post
    Ei siitä ei äänestetty foorumilla. Laitoin toki foorumille jälkeenpäin kyselyn, meneekö nimi vaihtoon vai ei.
    Nimiä ei kilpailutettu, joten ei rivareita kiinnosta. Minua lähinnä vituttaa se, että menitte sen äänestyksen tekemään ircissä selkäni takana, ilman että minulla, liittouman perustajalla, oli mitään sanaa antaa väliin tai ehdotusta.
    Eikä se johdu vain siitä, että se oli liittouman nimi, joka päätettiin, vaan olisi se ollut mikä tahansa liittouman yhteinen asia, ei liidua suljeta sen ulkopuolelle ja jälkeenpäin sanota jyrkästi päin naamaa, että se on ja pysyy.
    Ehkä, EHKÄ olisin senkin voinut vielä niellä, jos se nimi jonka päätitte olisi ollut edes kohtuullinen, mutta joku vitun avaruusmuumit Anna mun kaikki kestää.
    Joo, me LIIDUT kun ollaan noiden rivarien yläpuolella. Ovat vaan joku random kasa paskaa jota voi talloa ihan mielensä mukaan. Mitä väliä niillä on? Ja liitonperustajat, huh, ne vasta siellä huipulla onkin!

Teutateksen Salama

Joo, me LIIDUT kun ollaan noiden rivarien yläpuolella. Ovat vaan joku random kasa paskaa jota voi talloa ihan mielensä mukaan. Mitä väliä niillä on? Ja liitonperustajat, huh, ne vasta siellä huipulla onkin!
    No mitä tulee nimiasioihin niin liiduthan sen nimen päättää. Ei rivarit.

Ja ootko oikeesti noin tyhmä ettet tajua mistä V:llä kenkää puristaa vai esitätkö vaan?

Kyllä ne liidut vaan rivareiden yläpuolella on, ei ne muuten olisi "Liiduja" Toki rivareita kuunnellaan, mutta liiduja ei suljeta ulos.

Page 57 of 117 FirstFirst ... 747555657585967107 ... LastLast