Page 12 of 12 FirstFirst ... 2101112
Results 111 to 114 of 114

Thread: Servu käynnissä!

Quote Originally Posted by Fallen View Post
    Usko mitä itse toivot, jos itsepetos jollain tavalla itsetuntoasi kasvattaa.

Totuus on se, että ennen sumun viimeistä sumua, Stompin pelaajista puolet laittoi jo pillejä pussiin. Kummallinen väsytys taktiikka, pelaajien moti hävis kun ei vastassa ollut ketään. Sieltä piti tili kerrallaan repiä pelaajia sitten takaisin pelaamaan, kun AlphaOmega-sumuhärpäke kyhättiin pystyyn. Tästä johtuen aktiivisia tilejä oli 10-14, joista opsuihin saatiiin osallistumaan keskimäärin 4 kerrallaan. Tästä suivaantuneena, kolmesta neljään aktiivisinta pelaajaa totesi, että on aika pistää oma mielenterveys travianin edelle ja lyödä dele-timeri käyntiin. Kyllä siellä moneen kertaan koitettiin keinoa jos toistakin, että pelaajia oltaisiin saatu takaisin penkin ja näppiksen väliin.

Tiivistetysti siis: Kyse ei todellakaan ollut siitä mitä te teitte, vaan siitä mitä meidän katon alla ei tehty.

Mutta onnea voitosta!
    Puhut minulle itsepetoksesta ja itsetunnon kasvatuksesta. Lue oma viestisi kertaalleen lävite niin ehkä tajuat hävetä

Luulet kai, että olen ilman faktaa täällä huutelemassa ja koitat saada itsesi ja liittosi munauksen parempaan valoon? Asia on nyt kuitenkin niin, että olen useamman tovin keskustellut luultavasti hieman enemmän asioista perillä olevien ihmisten kanssa kuin mitä sinä luultavasti olet.

Kiitän tässä Stompin liiduja ja Alfazia. Jaksoitte edes yrittää vaikka suuri osa rivareista paljastui pahemman luokan turhakkeiksi joiden ei pitäisi koskea enää tähän peliin.

Imperiaani Kapteeni's Avatar

Itku pitkästä ilosta vai miten se meni.... Kyllä se niin taisi mennä, että Stomp omilla liikkeillänsä sumua huuteli näinkin kova tasoisella serverillä. Eipä tähän taida muuta lisättävää olla. Tosin eipä tämä minulle kuulu.
    -Kapu

Quote Originally Posted by Kapteeni View Post
    Itku pitkästä ilosta vai miten se meni.... Kyllä se niin taisi mennä, että Stomp omilla liikkeillänsä sumua huuteli näinkin kova tasoisella serverillä. Eipä tähän taida muuta lisättävää olla. Tosin eipä tämä minulle kuulu.
    Jos ei itsesikään mukaan sulle kuulu, miksi alunperin tulit huutelemaan? Samalla kiitän koko Stomppia, ja tietty Alpha + Omega comboakin, hyvä servu oli. Harmi kun loppui vaan näin.

Imperiaani Kapteeni's Avatar

Quote Originally Posted by Spuge View Post
    Jos ei itsesikään mukaan sulle kuulu, miksi alunperin tulit huutelemaan? Samalla kiitän koko Stomppia, ja tietty Alpha + Omega comboakin, hyvä servu oli. Harmi kun loppui vaan näin.
    Tuli vain sellainen olo että piti asiasta mainita ja tarkemmin kun miettii niin aika paljon tältä osin meikäläiseen liittyy mutta ei asiaan kuulu
    -Kapu

Page 12 of 12 FirstFirst ... 2101112