Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 21 to 30 of 46

Thread: Voittopuhe Fix17

Falangi

crummys kiittää ja kuittaa. Paras voitti ja siitä ei sen enempää ja onnittelut voittajille

Mitä rundiin tulee ni kamut kasaan ja ex tempore lähtö servulle joka lähdettiin viikko myöhässä pelaamaan ihan omaa peliä ja daadaa saatiin vielä pakkipelaajaksi ni eipä tuossa mitään paniikkia ollut missään vaiheessa.
    Kahden tilin voimin peli oli vaan niin puuduttavaa että äksöniä haluttiin saada ja siihen wc liitto oli oiva apu. Deton kanssa pantiin liitot yhteen ja sovittiin vielä että me pärjätään kyllä omin voimin kunhan äksöniä saadaan ja sitähän sitten ctu:n kautta jonkin verran saatiinkiin.

Deton lähdön myötä liitto oli aivan tuuli ajolla ja opsuja kun ehdotti niin vastaus oli nii joo, missähän Deto tmv.
    Woltin tulon myötä rinkiin saatiin hiukka seuraakin ja homma piristyi vaikka ei nyt mitään pultti karkeloita pidettykään.

Mut kiitoksia koko sumu koalitiolle, ketä siihen nyt kuuluikaan ja erityisesti roselle/alibille joka jaksoi piristää öisillä pikku tunnella.
    Loppua kohti homma tais tyssähtää ja kukaan ei vissiin tiennyt mistään mitään mut sellasta se.
    Kiitokset myös dualeille Eki=sims vastaava
    Rambo=Rakastunut warevastaava
    ja Tietty meitin maskotti Jerry
    Ehkä taas joskus vai mitä Rambo

Kiittäen grona

Default Hajun vuoro

Nyt haluan käyttää oman puheenvuoroni ja kertoa servusta omasta ja Hajun näkökulmasta.
    Ensinki haluan onnitella Legendsiä voitosta!
    Ittelleni tää oli siis toinen kokonainen speedini ja odotukset olivat siihen nähden turhan korkeat mm. ww-lana. No kuten arvata saattaa eihän siitä mitään tullut ja lopulta oli kasas pikkunen vastasyntyneen vauvan vahvune nyrkki mutta ny itte asiaan.

Servun alku

Aloitin serverin 18.8.14 klo 07:12 eli 12 minuuttia myöhässä. Mun tehtävänä oli perustaa Haju-pro. Sainkin sen kasaan ekan pualentunnin sisällä. Hommahan ei kestäny ku muutaman viikon ja syyn löydän ittestäni. Olin liian löysä ja osaamaton. Onneksi liiton otti johtaakseen Witchking joka muutti liiton Uudeksi aluksi ja sitä kautta Ponyksi. Liittoon tuli kuri ja järjestys. Wk olis kuulemma halunnut pitää mut liitossa mutta mää läksin takasin Hajuun pakitteleen farmeja ja miättimään mikä meni vikaan. Paluuseen vaikutti myös tunne syyt. Mää oon vasta Travian urani alussa oleva pelaajan alku joka opettelee vasta tavoille ja haistelee ilmapiiriä. Haju on antanut mulle paljon uusia
    tuttuja, sinne mää oon aina ollu tervetullut ja mää oon ollu luomassa Hajua ja sen ideologiaa (Alaga toki idean keksijä, kaikki kunnia hänelle) ja jos olen oikein käsittänyt Haju on jo jonkin sortin käsite
    Travian maailmassa. Kun puhutaan farmiliitoista niin ekanahan puhutaan Hajusta, eikö vain?

Servun keskivaihe

Astuin Hajussa tutulle ja turvalliselle varapomon paikalle jossa tuurailin Alagaa hänen poissa olessaan eli aika usein.
    Ei mennyt kauaakaan kun useat pelaajat alkoivat mankumaan Hp:ta takaisin liittolistoille. Mää puhuinkin Alagan kanssa että toi on vaan alkuinnostusta ja laantuu aikanaan. Siitä huolimatta lähdin taas johtamaan Haju-prota. Omasta miälestäni hommat menivät jo paremmin, enään en ollu yhtä lepsu ja saamaton vätys kuin mitä olin aikasemmin, toki en ollut mikään huippuliidukaan.
    Meni viikko ja porukka alko häipyyn liitosta (yllätys, yllätys). Hetken ajan päästä olinkin liitossa enää vain Lesnapin ja matroixin kanssa.
    Keskivaiheilla tapahtui myös huvittava asia. Muutama hyyppäri olivat vallaneet muutamia kyliä mun ympäriltä ja nyt kohteena oli mun yksinäinen kylä. Valtausyritys toisensa jälkeen pysähtyi uudestaan rakennettuun v-a:han tai tapettuun päällikköön. Viikon hiljaiselon jälkeen Paavali näytti valtaamisen mallia ja hoiti homman yhes yössä.

Loppuhuipennus elikkäs ww-sota

Haju-pro alkoi tukemaan ensin STK koska Alaga ei ollut aloittanut minkäänlaisia neuvotteluja mihinkään suuntaan sodan suhteen. Mää halusin kahinaan mukaan ja otin yhteyttä Turisteihin.
    Sitten Haju-pro alkoi sponssaamaan heidän ihmettä. Tosin ittellä se jäi aikas vähiin.
    Pian Alaga ilmoittikin että neuvottelut Legendsin kanssa olivat viimeistä silausta vaille valmiit, enää tarttettiin mun miälipide asioihin kun Heppulinen2 oli jo antanut suostumuksensa. Pähkäilin hetken viitsinkö kääntää takkia STK:lle mutta lopulta Alaga sai kuitenkin mut ylipuhuttua ja Hp alkoi sponssiin Legendsin ihmettä. Tosin sopimukseen sisälty pykälä että Hajun olisi tiivistettävä rosteriaan, eli suomeksi sanottuna Haju-pron piti liittyä joko Hajuun tai Legendsiin. Lesnap ja matroix menivät Legendsiin, mää häippäsin takaisin Hajun pelaajalistoille.
    Kului hetki ja Legendsin suunnalta alkoi kuulumaan TODELLA harvinaisia uteluja. Siältä nääs kyseltiin onko Hajulla lanoja, Hajulla farmiliittojen ykkösellä! Tarkoitus ei ole pilkata mutta kyä toi ny vähän hilpeyttä herätti/herättää.
    23:28 perjantaina Heppu ilmotti Skypessä että Legends voitti, menin äkkiä päivittään Travun ja niinhän se oli. Pikainen infous Alagalle ja servu oli ohi.

Tiivistettynä:

Haju:
    Aika normiservu Hajun osalta, tosin alussa ei ollut normaalia Haju-maniaa. Lopullinen sijoitus kuitenkin kelvollinen 13.

Oma menestys
    Omat ennätykset paukku joka tilastoissa. Asukasluvussa, kylien määrässä, keitaiden määrässä, armeijan koossa, sijoituksessa.

Kiitokset

Alaga
    Vaikka aktiivisuutes laski nii opin sulta muutaman uuden niksin. Tattis myös niistä lukemattomista Skype keskusteluista. Äijä on rautaa!

Heppulinen2/ASAP
    Kiitän niistä lukemattomista Skypessä kulutetuista tunneista, varsinkin lätkäkeskusteluista. Jätkä on mestari.

Minnnie
    Taas olit jeesaamassa kun hätä oli suurin ja juttuseuraakin pidit. Tattis!

Nomie
    Kiitti niistä muutamista neuvoista ja juttuseurasta.

logi
    Sun kaa on vietävän hauskaa höpistä niitä näitä.

Kaleva-Kekkonen
    Travian kärpänen puras suaki. Kiitti Travian-juttu hetkistä ja muista 10 vuoden aikan tapahtuneista asioista.

Legendsin porukka
    Kiitti kun saatiin alkaa tukemaan voittajia.

Haluun kiittää myös muuta irc-porukkaa seurasta.

Ensi speed

Vaikka Alagakin tarjosi ensi speedille dualpaikkaa, jouduin kieltäytyyn suuresta kunniasta oman tulevaisuuteni kannalta. Haluun tehä omas pelaamises ”pientä” hianosäätöö ja oppia kantapään kautta asioita. Se ei edesauttais asiaa jos samalla tilillä hääräis Alagan tasoinen kokenut kehäkettu. Onneks kuitenkin löysit uuden dualin.
    Eli mää jatkan yksin ens speedillä nickillä Treppu. Harmaajunassa tottakai!

Kiittäen, kuitaten ja Tapparaa kannataen

Treppu
    Last edited by Treppu; 11-22-2014 at 10:10 PM.
    HaJu is back? Nope but maybe some day! Tappara <3

Kirvessoturi

GOGGIS + MUUT TILILLÄ OLLEET
    http://travian-reports.net/fi/report/278023aa8f9 KOETAHAN KAIVAA AITO RAPSA TOLLE. SE OLI KOKEILUAJO JA TARVISIN PAKITUSTIEDOT.... elekee viittikö mummoo kiusata pihtaamalla =D

Kirvessoturi Al Capone's Avatar

Quote Originally Posted by smirre View Post
    GOGGIS + MUUT TILILLÄ OLLEET
    http://travian-reports.net/fi/report/278023aa8f9 KOETAHAN KAIVAA AITO RAPSA TOLLE. SE OLI KOKEILUAJO JA TARVISIN PAKITUSTIEDOT.... elekee viittikö mummoo kiusata pihtaamalla =D
    lisäilen tän tohon ajolistaan ku unohtu Tattis

ps: http://travian-reports.net/fi/report/2785379c97e tossa on toi oikee rapsa smirrelleki
    Last edited by Al Capone; 11-22-2014 at 10:18 PM.
    |Fix10@Fun Factory|Fix11@Welho|Fix12@Sivustakatsoja/Mäyräkoira|Fix13@Repomies
    Fix14@Green Day|Fix15@Heisenberg/turbounekrou|Fix16@Social Suicide |Fix17@Motörhead|Fix18@RosvoSektori|TS4/4@Chamillionaire|Com x2 PTR/Oliver Queen|TS4/5@Verokarhu

Taasko voitettii?
    fix9 habeeb / Liitto | fix10 charliesheen / BRA | fix11 Coll Smack / 420 | fix12 Sivustakatsoja / Brim | fix13 Repomies / Aamuset | fix14 Happy / L7 | fix15 Vladimir Putin / Punainen(/Valio <3) | fix16 Barney Stinson / Heil |

Kiitän tässä vielä näin jälkikäteen Treppua mahtavasta juttuhetkestä aina Skypessä tai Ircis, aina ku sä olit paikalla sult sai neuvoi kivasti.

Ja sitte tää meidän mestarismies Hajusta: Alaga, ilman teikän tukee ja neuvoi oisin jo aikasessa vaiheessa lopettanu tämänki servun

Minnnie ja Nomie, kiitos Ircissä saamistani vinkeistä, niistä oli loppujen lopuksi hyötyä, ja taisinpa tehdä oman enkkani asukkaissa, ja parikin viikkoo olin jopa raidilla plussalla

Mut siis joo, ilmeisesti tässä ensi speedillä pelaillaan dualina, saas nähdä kenen kanssa sitä alotellaan,

Mut sen mää jo voin tässä mainita että Hajussa jatketaan, sieltä ei meikää helpolla saa pois!

ASAP kiittää ja kuittaa

P.S pelasin alku servun Heppulinen2 tilillä
    Se komas Hajun sälli täällä terveeks, eli siis Heppulinen2

Kirvessoturi

Quote Originally Posted by Al Capone View Post
    lisäilen tän tohon ajolistaan ku unohtu Tattis

ps: http://travian-reports.net/fi/report/2785379c97e tossa on toi oikee rapsa smirrelleki

Kiitos . Tästä näkyy mikä merkitys on rameilla ja tilin koolla. Noin karkeasti laskettuna yks taso muuria alas ja torni tippuu tason... tässä vähän enemmän koska oli jo tiputettu. Tilin koko 650 asukasta antoi pienen lisäpotkun .. periaatteessa tollanen nysä tuohon pakkiin olis ollu puhdas seinä... vaikka rompulla se hyökkivoima on omaa luokkaa. Simutelkaahan kun suunnittelette seuraavien servujen lanoja....

Quote Originally Posted by smirre View Post
    Kiitos . Tästä näkyy mikä merkitys on rameilla ja tilin koolla. Noin karkeasti laskettuna yks taso muuria alas ja torni tippuu tason... tässä vähän enemmän koska oli jo tiputettu. Tilin koko 650 asukasta antoi pienen lisäpotkun .. periaatteessa tollanen nysä tuohon pakkiin olis ollu puhdas seinä... vaikka rompulla se hyökkivoima on omaa luokkaa. Simutelkaahan kun suunnittelette seuraavien servujen lanoja....
    Vaikka sitä kuinka simuttelee tai pulttaa omaa tiliänsä ennen ajoa niin moraalibonus, eli tilin koko ei vaikuta hyökätessä ww-kylään. Ei ole koskaan vaikuttanut eikä vaikuta näillä uusillakaan versioilla.

Imperiaani Evil Doctor's Avatar

Morjesta moro. En tiiä tiesikö lähes kukaan sitä, että servulla pyörin mutta RPN liitossa sitä vissiin olin. Vähä faktien jälkeen tulin tilille Jakeen, ekin ja j0ntsan avuksi.

Jakeee?: ku fixille tarvis dualii
    Too Sexy For This Nick: lol
    Too Sexy For This Nick: oon jo kerran villee kusettanu tän fixin aikana et olisin sil servul
    Too Sexy For This Nick: heitti bannit
    Too Sexy For This Nick: mut emt
    Too Sexy For This Nick: millane tili sul sit mieles
    Jakeee?: no tällänen solo korpi tili
    Keskustelua jonku verran täs välis, kunnes
    Too Sexy For This Nick: no enköhä mä voi hoidel
    Too Sexy For This Nick: kunhan et huutele et oon runil
    Too Sexy For This Nick: en jaksa taas ville/kukkis yms privaspämmiä

Eli tuommonen myyntipuhe tuli ja tilil seikkailin.

Tilillähän oli kun tulin niin startis käyttis ja WW-läpsy tulossa korpeen. Isot bootsitki tais löytyä.

Eipä tilist nyt hirvittävästi taida olla kerrottavaa, raidailtiin, raidailtiin vähemmän.

Jossain kohtaa Dicen kans kävin pulttailees vieressä olevaa Legends pelaajaa ko kävi scouttiis mun nysää. Siit pari rapsaa mitä löyty:
    http://travian-reports.net/fi/report/276078ba79b <- cäpi
    http://travian-reports.net/fi/report...fd,2761434b744 <- pari boosteria

Jossain kohtaa sitten startin nysälle ajateltiin ettiä seinä, ensin oli tarkoituksena cäpei pulttailla kunnes löytyy seinä. Sitten ajateltiin että voitaisiin pikkufakti nyt ensimmäisenä kokeilla, ja alunperin meinattiin pikkupullaa ettiä, mutta jonkun syyn takia päätettiinkin lähteä pikkusotista kokeilemaan. Meillä ei ollu tietoa että WHAT! kanssa oli rauha, pahoittelut että tätä sopparia ei kunnioitettu.
    http://travian-reports.net/fi/report/278563493e9

Seinähän sieltä sitten löyty.

Tämän jälkeen vaan kasvateltiin WW-läpsyä ja idlailtiin tilil.

Loppujen lopuksi se WW-läpsykin oli vaan tän kokonen:
    http://travian-reports.net/fi/report/278564e625d

Ei kait täs muutako kiitoksia sit:
    Dualeille ofc
    Vilhou, vaikka et vissiin ees tienny että mun kanssa niit igm vaihdoitki
    Dice-tilin pelaajille
    Sittereille

Kiitos ja morjens ->
    Fix11 ForeverNeitsyt @ HM | Fix13 krasny/Marttyyrit @ O | fix14 Smurffit! @ BILL | fix17 Avast @ RPN | fix18 Wannabe @ I.T | Fix19 Baby Alice @ RuRo | fix22 Frozen @ Prinssit | tc3/2.5 royax @ TurVa | ts2 marse @ Sirkus | ts4 Ned Kelly @ FF | ts3 Taylor Swift @ -/lia | ts4 Victoria @ Kiira

Kirvessoturi

Quote Originally Posted by Jokurandomi View Post
    Vaikka sitä kuinka simuttelee tai pulttaa omaa tiliänsä ennen ajoa niin moraalibonus, eli tilin koko ei vaikuta hyökätessä ww-kylään. Ei ole koskaan vaikuttanut eikä vaikuta näillä uusillakaan versioilla.
    et oikeen taida käsittää missä juju.... eihän pienempi saa hyökkietuutta vaan isompi menettää puolustusetuutta eli sitä määrälisää....ja ne on eriasioita.

Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast