Page 63 of 113 FirstFirst ... 1353616263646573 ... LastLast
Results 621 to 630 of 1125

Thread: Fi4 servu alkanut!

Fakta tiedolla voin sanoa. Ei hyvältä näytä. Toisaalta voihan tämä olla osa isompaa ja hyvin pläänättyä. Aika näyttää onko efestä korvaamaan annetut resurssit.

Nuijamies jaaho's Avatar

Mitä väliä millään raidi tuloksilla.

Teutateksen Salama

Quote Originally Posted by jaaho View Post
    Mitä väliä millään raidi tuloksilla.
    Ei noilla raidi tuloksilla varsinaisesti olekkaan väliä...
    Itse sain ainakin sen kuvan, että rONSU_ pohtii sitä osaako Efe käyttää sopuraidaamansa resurssit niin paljon paremmin verrattuna tileihin joita lubessa sopuraidaa, että on kannattavaa?

Tietenkään minulla ei ole todisteita Efen sopuraidista, mutta helppo on rONSU:n väitteet uskoa, kun katselee noita nataari kyliä mitä ollaan vallattu liitolle..

Efe tulee 25 nutin aalloissa 1h+ välein, eli ei se ainakaan listaraidilla noita resojaan hae.

Quote Originally Posted by WooGGi View Post
    Efe tulee 25 nutin aalloissa 1h+ välein, eli ei se ainakaan listaraidilla noita resojaan hae.
    Psst... listoja voi olla useampi, älä kerro muille.
    © 2007-2010 & 2014-

Teutateksen Salama

Quote Originally Posted by Jokeri View Post
    Psst... listoja voi olla useampi, älä kerro muille.
    Niin?
    Mutta jos listat on noin paskat ja noin harvakseltaan ajetaan niitä niin sillä pitäs olla joku 50-60x mun joukot, että sais ton ~3x mun viikkoraidit. Eli raidais servun jokaista nataarikylää.
    Ottaen huomioon kuitenkin, että meidän joukkojen lähtöpiste on suht sama ja vertailu tehty noiden useemman nataarikylän kohalta mitä se raidaa (mitä myös itse raidasin).

Nuijamies jaaho's Avatar

Oikeestikko aattelitte, että listojen pyörittelyllä voitetaan raidi kullat. Kysykää ny vähä vaikka Zimperolta vinkkejä asiaan.

Falangi

Niin?
    Mutta jos listat on noin paskat ja noin harvakseltaan ajetaan niitä niin sillä pitäs olla joku 50-60x mun joukot, että sais ton ~3x mun viikkoraidit. Eli raidais servun jokaista nataarikylää.
    Ottaen huomioon kuitenkin, että meidän joukkojen lähtöpiste on suht sama ja vertailu tehty noiden useemman nataarikylän kohalta mitä se raidaa (mitä myös itse raidasin).
    Tarkoituksellisesti vissi ohitit tuon pointin, mikä on se että natukyliin ei välttis jaksa lähetellä raideja iha yhtä tiheään ku muihin kyliin :P

-Ludicrous

Ei noilla raidi tuloksilla varsinaisesti olekkaan väliä...
    Itse sain ainakin sen kuvan, että rONSU_ pohtii sitä osaako Efe käyttää sopuraidaamansa resurssit niin paljon paremmin verrattuna tileihin joita lubessa sopuraidaa, että on kannattavaa?

Tietenkään minulla ei ole todisteita Efen sopuraidista, mutta helppo on rONSU:n väitteet uskoa, kun katselee noita nataari kyliä mitä ollaan vallattu liitolle..

Tämän lisäksi mietityttää se, että kenen hyväksi liittolaisilta farmatut resurssit käytetään. Ei olisi ensimmäinen kerta, kun käytettäisiin liittoa hyväksi ja sitten käännetään takki.

Kirvessoturi Al Capone's Avatar

Oikeestikko aattelitte, että listojen pyörittelyllä voitetaan raidi kullat. Kysykää ny vähä vaikka Zimperolta vinkkejä asiaan.
    Kyllä ja aika monta kertaa voittanutkin
    |Fix10@Fun Factory|Fix11@Welho|Fix12@Sivustakatsoja/Mäyräkoira|Fix13@Repomies
    Fix14@Green Day|Fix15@Heisenberg/turbounekrou|Fix16@Social Suicide |Fix17@Motörhead|Fix18@RosvoSektori|TS4/4@Chamillionaire|Com x2 PTR/Oliver Queen|TS4/5@Verokarhu

Teutateksen Salama

Quote Originally Posted by Ken View Post
    Tarkoituksellisesti vissi ohitit tuon pointin, mikä on se että natukyliin ei välttis jaksa lähetellä raideja iha yhtä tiheään ku muihin kyliin :P

-Ludicrous
    No ottamatta kantaa sen enempää mistä asiasta olen kuullut niin eipä ne efen raidit kuulma juurikaan aktiivisemmi pyöri noihin ihan perus farmikyliinkään... Ainakaan Efen omien raidikylien läheisyydessä oleviin farmeihin.. Tiedä sitten, jos ajelee sinne 200r päähän 2min välein matkaan, mutta eipä sekään kovin fiksulta kuulosta.

Kyllä mä muistaakseni taisin viime nelosellakin ihan pelkillä listoilla viedä sen 7 viikkoa putkeen raidikullat vaikka sinä ja Zimpekin pelasitte.

Ja on niitä nyt muutenkin pelkillä listaraideilla voitettu aivan helvetisti raidikultia

Page 63 of 113 FirstFirst ... 1353616263646573 ... LastLast