Page 6 of 113 FirstFirst ... 456781656106 ... LastLast
Results 51 to 60 of 1125

Thread: Fi4 servu alkanut!

Kirvessoturi Bemarimies's Avatar

Quote Originally Posted by Al Capone View Post
    Nii sehän on aina liittolaisten syy jos liidut ite vetää hommat perseelleenD
    Kyllä vilhou tietää... Onhan se sentään liidannut ties kuinka montaa liittoa eiks niin???

Kiitos & Anteeksi

Nuijamies

Quote Originally Posted by Lager View Post
    Näin mentiin ja huonoa liittoa varmaan turha jatkaa?
    Miten voit sanoa jotain liittoa huonoks, jos alle viikko pelattu?

Legioonalainen

Al Capone nyt koittaa provoilla kaikkiin mun posteihin, mutta kuka on missään vaiheessa sanonut että pelaajien vika? Lähinnä syytin nyt itseäni kun en saanut hommaa toimimaan Jätkällä on nyt virtuaalikikkeli kasvussa niin pitää kasvatella entisestään

Avasta ja sigistä kiitokset TIGEREYLLE.

Teutateksen Salama

Al Capone nyt koittaa provoilla kaikkiin mun posteihin, mutta kuka on missään vaiheessa sanonut että pelaajien vika? Lähinnä syytin nyt itseäni kun en saanut hommaa toimimaan Jätkällä on nyt virtuaalikikkeli kasvussa niin pitää kasvatella entisestään
    No kova on ollu yritys ja panostus, kun alle viikossa luovutit ja ei liitolla ole voinut edes vielä olla tarvetta pakittaa/opsuta tai resoavustaa ketään

Kirvessoturi Bemarimies's Avatar

Niinpä niin...

Tuli muuten tosta sun avattaresta mieleen...

Varo ettet saa Valviraa Vilhoun lisäks kimppuusi. Ne on yhtä kovia puuttumaan asioihin joista ei tiedä mitään kummatkin.

Legioonalainen

WooGGi saan varmaan päättää pelin kulusta itse? Tiedän että kuulostaa hölmöltä kyllä. Niin ja Bemarimiehelle kiitos varoituksesta Se on tuola fixin diplossakin huomattu jo, menee kohta henkilökohtaisuuksiin kun itse pelistä ei enää löydä kettuiltavaa kohta tulee varmaan homokortti siltä

Teutateksen Salama

WooGGi saan varmaan päättää pelin kulusta itse? Tiedän että kuulostaa hölmöltä kyllä. Niin ja Bemarimiehelle kiitos varoituksesta Se on tuola fixin diplossakin huomattu jo, menee kohta henkilökohtaisuuksiin kun itse pelistä ei enää löydä kettuiltavaa kohta tulee varmaan homokortti siltä
    Saat toki päättää pelin kulusta itse, mutta miten voit väittää liiton toimivan tai olevan toimimatta, jos pelissä ei voi tehä muuta, kun simssata tai keidaraidata?

Ja miten niin pelistä ei löydä kettuiltavaa? Jos katsoo tätä sun yrityksen tasoa liidata liittoa ja väitöstä, että muka 5:ssä päivässä huomasit homman toimimattomuuden ja tilanteen mahdottomuuden niin kettuiltavaa löytyy enemmän, kun Bemarimiehelle ja se on jo paljon se.

Legioonalainen

Viittaan tässä tuonne fixin puolelle. Itsekin varmaan joskus olet liidannut ekaa kertaa, en tiedä millä kokemuksilla. Itselle ei liidaus sovi, ja en tiedä siitä itseasiassa edes hevonp*skaa joten tämä tästä. Ei kannata jos ei yksinkertaisesti osaa.

Kirvessoturi Al Capone's Avatar

Quote Originally Posted by Bemarimies View Post
    Niinpä niin...

Tuli muuten tosta sun avattaresta mieleen...

Varo ettet saa Valviraa Vilhoun lisäks kimppuusi. Ne on yhtä kovia puuttumaan asioihin joista ei tiedä mitään kummatkin.

Se että sä spammaat posticounttias ylöspäin turhilla posteilla ei tarkota et olisit aina oikeassa. Luulen et mul on pikkusen enemmän tietotaitoa tästä pelistä ko sulla lagerilla detolla ja lantilla yhteensä. Johan ne sunki liidaukset s2 nähtiin, romppu-ww ja liittolaisten pelien kuseminen, kyl noilla meriiteillä voi kukkoilla. Eiku oho eipä voikaan sori mun moka

UGH olen puhunut
    |Fix10@Fun Factory|Fix11@Welho|Fix12@Sivustakatsoja/Mäyräkoira|Fix13@Repomies
    Fix14@Green Day|Fix15@Heisenberg/turbounekrou|Fix16@Social Suicide |Fix17@Motörhead|Fix18@RosvoSektori|TS4/4@Chamillionaire|Com x2 PTR/Oliver Queen|TS4/5@Verokarhu

Legioonalainen

Quote Originally Posted by Al Capone View Post
    Se että sä spammaat posticounttias ylöspäin turhilla posteilla ei tarkota et olisit aina oikeassa. Luulen et mul on pikkusen enemmän tietotaitoa tästä pelistä ko sulla lagerilla detolla ja lantilla yhteensä. Johan ne sunki liidaukset s2 nähtiin, romppu-ww ja liittolaisten pelien kuseminen, kyl noilla meriiteillä voi kukkoilla. Eiku oho eipä voikaan sori mun moka

UGH olen puhunut
    No ei ainakaan itseluottamusta puutu pojulta. Mistä jätkä veti Deton tähän mukaan? Siinä vasta hieno mies.

Page 6 of 113 FirstFirst ... 456781656106 ... LastLast