Page 11 of 28 FirstFirst ... 91011121321 ... LastLast
Results 101 to 110 of 278

Thread: Fix17 Diplomatia

Legioonalainen

Mistäs jätkä oikeestaan tietää detosta noin paljon et voit laukoa tommosia asioita? Sä kyl häpäset itsees jatkuvaan tahtiin. Herää nyt jumaliste siihen faktaan että et itsekkään ole mikään maailmanomistaja ja pistät sitä suurta suutas vähän hiljemmalle.

Avasta ja sigistä kiitokset TIGEREYLLE.

Kirvessoturi Al Capone's Avatar

Quote Originally Posted by Lager View Post
    Mistäs jätkä oikeestaan tietää detosta noin paljon et voit laukoa tommosia asioita? Sä kyl häpäset itsees jatkuvaan tahtiin. Herää nyt jumaliste siihen faktaan että et itsekkään ole mikään maailmanomistaja ja pistät sitä suurta suutas vähän hiljemmalle.
    Yhen servun oon sen kans samalla puolella pelannu ja toista ei tarvi ko selvis millanen pelle seki herra on. Jokanen joka sanoo kyseistä pelaajaa osaavaks sietäis oikeesti joko lopettaa pelin tai sit niil ei oo tuol pääkopas kaikki ihan kunnossa. Kukaan itseäänkunnioittava pelaaja ei sano detosta et se osais pelata. Sama pätee zanttuun.
    |Fix10@Fun Factory|Fix11@Welho|Fix12@Sivustakatsoja/Mäyräkoira|Fix13@Repomies
    Fix14@Green Day|Fix15@Heisenberg/turbounekrou|Fix16@Social Suicide |Fix17@Motörhead|Fix18@RosvoSektori|TS4/4@Chamillionaire|Com x2 PTR/Oliver Queen|TS4/5@Verokarhu

Quote Originally Posted by Al Capone View Post
    Yhen servun oon sen kans samalla puolella pelannu ja toista ei tarvi ko selvis millanen pelle seki herra on. Jokanen joka sanoo kyseistä pelaajaa osaavaks sietäis oikeesti joko lopettaa pelin tai sit niil ei oo tuol pääkopas kaikki ihan kunnossa. Kukaan itseäänkunnioittava pelaaja ei sano detosta et se osais pelata. Sama pätee zanttuun.
    Perustelisitko mielipiteesi Detosta niin ei olisi sun viestit pelkkää paskanjauhantaa.

Legioonalainen

Noniin Capone 12-v. on nyt ylittänyt itsensä. Katsokaa kaikki tätä meidän KAIKKITIETÄVÄÄ travian jumalaa jota parempaa pelaajaa ei löydä mistään päin maailmaa. Säälin tuota poikaa, onkohan ikinä päässyt ulko-ovesta ulos katsomaan miltä ulkona näyttää..

Avasta ja sigistä kiitokset TIGEREYLLE.

Quote Originally Posted by SneakyBastard View Post
    Perustelisitko mielipiteesi Detosta niin ei olisi sun viestit pelkkää paskanjauhantaa.
    jos et ite sitä nää nii en voi sille mitään. Etköhän säki joskus vielä "valaistu"
    Fix14@Green Day|Fix15@Heisenberg/turbounekrou|Fix16@Social Suicide |Fix17@Motörhead|Fix18@RosvoSektori|TS4/4@Chamillionaire|Com x2 PTR/Oliver Queen|TS4/5@Verokarhu

jos et ite sitä nää nii en voi sille mitään. Etköhän säki joskus vielä "valaistu"
    Onko sulla luetun ymmärtäminen vaikeaa vai miksi välttelet mun kysymystä?

Onko sulla luetun ymmärtäminen vaikeaa vai miksi välttelet mun kysymystä?
    Se ei ollu kysymys se oli pyyntö ja en perustele. Ei mun tarvi sulle perustella mitään, mut sanon vaan et: avaa silmäs jos sen kans samas liitos pelaat

Se ei ollu kysymys se oli pyyntö ja en perustele. Ei mun tarvi sulle perustella mitään, mut sanon vaan et: avaa silmäs jos sen kans samas liitos pelaat
    Mielipide ilman perustelua on arvoton. Milläs ajattelit sitten Detoa arvostella?
    Last edited by SneakyBastard; 10-27-2014 at 06:07 PM.

Nii stna. Rautacroppien valtias ja porontaljojen häikäilemätön hyväksikäyttäjä pulttaa kaikki yksin (jos vain kykenisi yksin yhtäkään tiliä pelaamaan)!
    Uusi kierros vain käyntiin Ctu voitti jo

Mielipide ilman perustelua on arvoton. Milläs ajattelit sitten Detoa arvostella?
    Mulle nyt o iha sama mitä mieltä sä oot mun mielipiteistä, varsinki ko ne ei oo pelkästään mun mielipiteitä.

Page 11 of 28 FirstFirst ... 91011121321 ... LastLast