Results 1 to 6 of 6

Thread: Miten vaihdan sankarin kotikylää?

Default Miten vaihdan sankarin kotikylää?

nuis, ois tollane ongelma jota en saa sitten millään selvitettyä. inffoa koitin googlettaa mut ei mistään löydy vastausta kuin aiempie versioiden tapoihin jotka ei vissiin tässä T4 versiossa toimi.

eli voikos sankarin kotikylää vaihtaa mitenkään kun ei vissiin ees pääkaupungi vaihto auta eikä sankarikartano näytä omaavan valintaa kyseiseen ongelmaan.

4.4 versiossa ainakin toimii siten, että rakennat vaihdettavaan kylään kokoontumispisteen, lähtetät sankarin sinne vahvistuksella ja valitset "Vaihda sankarin kotikylää"
    Oderint, dum metuant.

juuh kiitos löyty tuosta se, oli pieni prkl ruksaus boxi mikä piti tarkistaa et se vaihtaa sen kylän :I

Osaakos joku kertoa minkä takia mulla tulee noi seikkailut tuon pääkaupungin läheisyyteen eikä sen kylän missä sankari majailee?

Quote Originally Posted by taty View Post
    Osaakos joku kertoa minkä takia mulla tulee noi seikkailut tuon pääkaupungin läheisyyteen eikä sen kylän missä sankari majailee?
    Ne seikkailujen määränpää muuttuu sitten kun sun toisen kylän asukasmäärä on isompi kuin sen alotus kylän.
    Näin olen sen havainnoinut.

Quote Originally Posted by Grizz View Post
    Adventures spawn randomly around capital and the villages that have an hero's mansion. It is not bound to the hero's home village or to the location where hero is currently situated.

Eli ne ilmestyy pääkaupungin lähelle tai randomisti sen kylän läheisyyteen missä on sankarin kartano.
    Sankarin kotikylällä ei ole mitään vaikutusta seikkailujen ilmestymiseen.
    jos sulla on 2 kylää ja molemmissa sankarin kartano...niin se jolla on isompi asukasluku tulee enemmän seikkailluja..