Results 1 to 5 of 5

Thread: Miksi travian on Pay to win ?

Default Miksi travian on Pay to win ?

siis minkä takia tästä on tullu pay to win peli, joku idiootti millä on 2 kylää 200 asukasta ennen viikkoa 2 ja 240 nuijamiestä hyökkää mitä tässä voi tehdä ? ei se multa hirveesti resoja saa mutta tappaa aina kaikki mun ukot, 60 falangia vaan lahtautuu mitä tässä nyt sit voi tehä ? hieno pay to win peli, kaveri käyttäny 100€tähän ja nyt se vaan rakentaa kaikki 2 kullalla valmiiks, voi jeesus. ilmanen pelaaja on sata viikkoa jäljessä verrattuna wallet warrioreihin, mitä vit oikeesti..

Veijokeijo, tähän yksi selvä syy.
    Tätä peliä ei ole tehty ihan vaan huvin vuoksi, vaan tekijät saavat palkkaa siitä, eli tämän pitää tuottaa.
    Toki olen samaa mieltä, että uudemmissa versioissa kullalla saa liian paljon hyötyjä, mutta toisaalta taas alussa hereillä oleva huutokauppias tienaa hyvin hopeaa - voi vaihtaa kullaksi.

Eli sinulle vinkki:
    Jos haluat kultaa, muttet halua maksaa siitä, ensinnäkin voit kutsua pelaajia, kahdella saa jo kultaklubin normaalille serverille.
    Toinen on myydä alussa esim. häkkejä, jotkut maksaa niistä aivan kauheita määriä.
    Kääröt toimii myös koko servun ajan yleensä, taulut alussa ja lopussa, yms.

Toinen vaihtoehto on siirtyä esim. au-servereille.
    Niillä kylläkin samat vinkit, mutta siellä näistä maksetaan kymmeniä kertoja enemmän.
    Olen nähnyt kuvia niiden foorumilla esim. 50k hintasista tauluista, tuommoisella määrällä pärjää jo todella pitkään jos ei ole tottunut kultaan, mutta paras minkä olen nähnyt, on ollut joku 110k kääröistä.
    Au-servereillä on kuitenkin se huono puoli, että sieltä niitä kullankäyttäjiä ja oikein hyviä pelaajia löytyy reippaasti, että jos sinne siirryt niin kannattaa varoa.

Vielä loppuun tällanen huomio:

Ei aina se kulta, vaan aktiivisuus.
    Ei se kultaa käyttäväkään voi kullata jos ei ole resursseja, raidaa hyvin ja käyttää vähät kultansa hyvin niin voi pärjätä paljon paremmin.
    Last edited by dutuu; 03-07-2014 at 05:23 AM.
    Oderint, dum metuant.

itteni mielestä vois olla semmosia servuja joissa kaikki saa saman määrän kultaa viikottain, mutta rekkaus maksaisi jonkun tietyn summan tälleen saataisin vähän pay2win menoa tasoitettua mutta pelifirma saisi silti jonkun verran rahaa.
    mo

Quote Originally Posted by eräjorma8456484 View Post
    itteni mielestä vois olla semmosia servuja joissa kaikki saa saman määrän kultaa viikottain, mutta rekkaus maksaisi jonkun tietyn summan tälleen saataisin vähän pay2win menoa tasoitettua mutta pelifirma saisi silti jonkun verran rahaa.
    Mikähän idea siinä olisi että ensin laitat euroja peliin, mutta joudut odottamaan aina viikon kerralla että saat siitä jotain hyötyä? Mikäli haluat pelata reilusti taitojen perusteella, etsi serveri missä ei ole kultaa. Se on niin yksinkertaista.

Quote Originally Posted by sitruuna1976 View Post
    Mikähän idea siinä olisi että ensin laitat euroja peliin, mutta joudut odottamaan aina viikon kerralla että saat siitä jotain hyötyä? Mikäli haluat pelata reilusti taitojen perusteella, etsi serveri missä ei ole kultaa. Se on niin yksinkertaista.
    oonko mä missannut jotain? kullattomia servereitä olemassa? ja euroja laitettaisiin peliin koska servereiden ylläpito ei ole ilmaista travian gmbh:lle...
    mo