No niin, taas mennään!
Ken syö kesävoin?
<@WPkukkis> tehääkö operaatio?
<@WPkukkis> pultataan joku!
<@Gogmagog> ei päiväsaikaan mut ens yönä vois
Me ollaan mukana!
No niin, taas mennään!
Ken syö kesävoin?
<@WPkukkis> tehääkö operaatio?
<@WPkukkis> pultataan joku!
<@Gogmagog> ei päiväsaikaan mut ens yönä vois
Me ollaan mukana!
Jep niin ollaan, mutta joku on käynyt rekkaamassa mun perinteisellä tilinimellä Nissemaster, mutta tuo siis ei ole minä! Tiedoksi vaan kaikille...
![]()
fix6 alk single malt, cthulhumythos, duckburg, tislaamo, mordor & brazen abbot,
covenant, kala, Pakal, Ahura Mazda, Metal, Distillery, Mars, Kullervo, neoliitti, nefiili
Founding member of S3.FI THONG
Huhujen mukaan serverillä liikkuu jo hirvittäviä lanoja.
Mennään mennään...kuka vie tällä kertaa? Alku näyttäis hyvälle, porukkaa ilmaantuu joka ilman suunnalle![]()
Kaikki mukava on sallittua ja sallittuahan on kaikki. Vai mitä? "Kipsu-Queen-Quatzalcoatl-Hattivatit-Armageddon-Ghost-Apocalypse-Gotcha-Strix-Fix15(Gotcha)-Fix16(Lunatics/Tarantella)"
Tuhoon kukkiksen offit tällä servulla :3
tämän hetken kovin voittajaehdokas näyttäisi olevan TT ja TT-E koalitio huimalla 60 tilillään.
Haluaako joku kertoa uteliaalle paskiaiselle, että mistä on lyhenne Kukkiksen nimimerkissä esiintyvästä kirjainparista WP?
"No tears please. It's a waste of good suffering!"
Mä voin kertoa ;o)
Se tarkoittaa yksinkertaisesti Wanhat Parrat
Tästä se on lähetnyt liikkeelle:
http://www.netikka.net/kuuba/WP/index2.html
Ja nykyään erilaisten vaiheiden kautta se on jopa rekisteröity yhdistys, olemme omistaneet ravihevosia jne jne jne ;o)
WP pelasi joskus myös fixillä liittona, itse en tuolla kierroksella ollut mukana. Samoin comin servereillä on ollut WP liittoja esihistoriallisena aikana.